Fipo, my ass, homo.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:20 schreef KeessieK het volgende:
FiPogewoon die dude ff een week omzeilen..
Maar, dat is ook een truc van hem, hij belt altijd prive. Dan kan ik dus bijna niet opnemen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:20 schreef KeessieK het volgende:
FiPogewoon die dude ff een week omzeilen..
Of hij meekan naar een feest, of ik wat wil doen..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:21 schreef skiczukie het volgende:
Waar belt hij voor dan?
Poeier hem af.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:22 schreef Canabass het volgende:
[..]
Of hij meekan naar een feest, of ik wat wil doen..
Kotsmisselijk word je ervan.
En het probleem is ook als er een feest is, iedereen vindt hem een kneus.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:22 schreef Canabass het volgende:
[..]
Of hij meekan naar een feest, of ik wat wil doen..
Kotsmisselijk word je ervan.
Vroeger was hij tof.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:23 schreef Nega het volgende:
Waarom is ie dan je vriend...
Volg een cursus "Hoe bereik ik mijn doel met overreding"quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:23 schreef Canabass het volgende:
[..]
Dat heb ik dus net gedaan. Morgenochtend staat hij voor me deur.
Hoe heb je dat opgelost.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:28 schreef Nega het volgende:
Ik had ook vrienden die vroeger tof waren, en nu niet mijn vriend meer zijn.. duss..
Daar heb ik gelukkig slechts 1 keer last van gehad..... de gozer is nu echt spoorloos verdwenenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:28 schreef Nega het volgende:
Ik had ook vrienden die vroeger tof waren, en nu niet mijn vriend meer zijn.. duss..
Moordenaar!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig slechts 1 keer last van gehad..... de gozer is nu echt spoorloos verdwenen![]()
Jeez, wat ben jij voor sissy.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:31 schreef Canabass het volgende:
Ik wil best contact verbreken, maar hij niet.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig slechts 1 keer last van gehad..... de gozer is nu echt spoorloos verdwenen![]()
Accepteer jij je uitdaging maar.....quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:36 schreef Ordinair het volgende:
Weet je waar de messen liggen?
Wil je een bocht afsnijden?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:36 schreef Ordinair het volgende:
Weet je waar de messen liggen?
Die is wel goed.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:38 schreef Nega het volgende:
Kerel, zeg dat jullie uit elkaar gegroeid zijn, en klaar ben je... je interesseert je niet meer zo in hem. Dus ga je liever met anderen om, en wil je hem een tijdje niet meerzien... ik snap wel dat je t moeilij zou vinden om dat te zeggen.
Kijk, da's nog eens adviesquote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:23 schreef Aurelianus het volgende:
Perforeer zijn endeldarm met een beukentak.
Of een cactus.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:23 schreef Aurelianus het volgende:
Perforeer zijn endeldarm met een beukentak.
Ook een optie. Maar met een beukentak heb je nog een beetje uitdaging, begrijp je wat ik bedoel?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |