Ik heb een 'vriend' (nee, ik ben geen homo, hij misschien wel), en hij begint me mateloos te irriteren.
Ik ken hem al mijn hele leven, en het ging altijd goed, totdat hij mijn andere vrienden leerde kennen.
Ik had hem dus een keer meegenomen met een avondje uitgaan. Dat ging redelijk goed, alleen vonden mijn vrienden hem een beetje een loner.
Nu merk ik dat hij steeds irritanter aan het worden is, en vanavond was het toppunt.
Hij doet het elke keer, en het wordt steeds vervelender.
Zijn stappenplan tot irriteren is dit:
1. Blijf de hele tijd zeuren om een aansteker.
2. Doel 1 bereikt? Steek een stok in de fik en speel er een uur mee.
3. Ga bij iedereen zeuren om een peuk, en rook hem dan heel raar op.
4. Ga hele rare geluiden maken.
5. Zucht, zucht, en zeg dat het saai is.
6. Als iedereen weg is ga je met Canabass mee, en blijf je zeuren om de volgende dag af te spreken om langs te komen.
7. Als hij niet wil afspreken, kom dan gewoon langs, of blijf hem bellen, vroeg in de ochtend het liefst.
Dit doet hij dus elke keer, en deze avond heb ik dus alle telefoons uitgedaan, omdat ik rustig wil uitslapen.
Iemand van mijn vriendenkring heeft net een nieuwe vriendin, en we vroegen wat ze van hem vond, ze zei: "Echt schattig, een stoere homo neger."
Ik hoop dat jullie iets bij dit figuur kunnen voorstellen, en mij misschien tips kunnen geven om hem kwijt te raken(niet kwetsend, aub, ik ken hem al mijn hele leven, dus dat zou ik toch niet doen).