Grappig, ik dacht ook zoiets over jou. Alleen ik dacht het wat simpeler, meer in de richting van : daar heb je weer zo'n intellectueel snotneusje die verbaal iemand probeert onderuit te schoffelen op een denigrerende manier.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:26 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Jawel hoor
Maar just in case jij het niet meer weet want je kort termijn geheugen lijkt aangetast
Heb je hier een linkje http://www.multidimens.nl
Wat is er nu moeilijk aan een rechtstreeks antwoord ?
Je lijkt gdv wel zo'n zweverig type die elke vraag met een wedervraag beantwoord
Maar als je niet wilt \kunt antwoorden, zeg het gewoon en verberg je niet achter woorden
Maar geloof je echt dat die partij een meerderheid in de kamer krijgt dus deze wet er door krijgt ?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:28 schreef Integrity het volgende:
[..]
En wanneer die grens overschreden wordt, dan wordt het strafrechterlijk. De partij staat voor seks op het 12e levensjaar, daar dit nu strafrechterlijk vervolgd wordt, is wellicht de intentie niet strafrechterlijk, maar het uitvoeren van de zaak wel.
De misleiding is dan ook strafrechterlijk, omdat het gaat om een communicatieve boodschap. Hierbij wordt de ontvanger in acht genomen. De persoon die misleid wordt, is de ontvanger. Om die reden is de partij van naastenliefde misleidend.
Je slaat het misleiding punt over, zou je die ook willen toelichten, halve gare?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:31 schreef Hansworst het volgende:
[..]
Het is NU strafrechtelijk, maar de PNVD maakt er helemaal geen geheim van dat zij dat willen veranderen. De PNVD doet niets wat strafrechtelijk verboden is. U kunt er op stemmen, wanneer u wilt. U hoeft echter niets.
Dit is dus ook precies mijn punt. De democratie lost het vanzelf wel op. De tegenstanders hebben niets te vrezen. Die infantiele roep om verbod is echter te zielig voor woorden en komt vooral voort uit een middeleeuwse angst voor het onbekende.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:32 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Maar geloof je echt dat die partij een meerderheid in de kamer krijgt dus deze wet er door krijgt ?
Als het antwoord 'nee 'is waar maak je je dan druk over ?
Natuurlijk is deze partij (de mensen erachter ) verwerpelijk maar wat los je op de patij te verbieden ?
En wie volgt ?
Een partij die Moslims vertegenwoordigt ?
Ik zie dus geen misleiding aan de orde, druiloor.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:33 schreef Integrity het volgende:
[..]
Je slaat het misleiding punt over, zou je die ook willen toelichten, halve gare?
kssssst, scheer u weg dwaas.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:29 schreef Hansworst het volgende:
[..]
Het is moeilijk voor u hè? Een diepere betekenis te doorgronden? Zielig om op deze manier te reageren.
Natuurlijk krijgt die partij geen meerderheid, maar er speelt wel meer mee dan de interne aangelegenheid. Natuurlijk vind ik het een walgelijk idee en moeten die recalcitrante viezerikken eens ophouden met dat aandachtsgeile geschreeuw in de ruimte. Helaasch heeft dit ook effect op het imago van Nederland en da's geen beste zaak, daar dit alles is wat wij hebben als het gaat om politieke wereldinvloed.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:32 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Maar geloof je echt dat die partij een meerderheid in de kamer krijgt dus deze wet er door krijgt ?
Als het antwoord 'nee 'is waar maak je je dan druk over ?
Natuurlijk is deze partij (de mensen erachter ) verwerpelijk maar wat los je op de patij te verbieden ?
En wie volgt ?
Een castratie zou goed voor u zijn. Het zou u helpen uw ego wat meer te beperken. U raaskalt nu namelijk gelijk een mongool.quote:
hmmmm..... neee, dat kan je niet maaaaken.. toch?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:32 schreef Limburger_noord het volgende:
En wie volgt ?
De misleiding is dan ook strafrechterlijk, omdat het gaat om een communicatieve boodschap. Hierbij wordt de ontvanger in acht genomen. De persoon die misleid wordt, is de ontvanger. Om die reden is de partij van naastenliefde misleidend.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:34 schreef Hansworst het volgende:
[..]
Ik zie dus geen misleiding aan de orde, druiloor.
Houdt uw smoel.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:38 schreef El_Mariachi het volgende:
[..]
hmmmm..... neee, dat kan je niet maaaaken.. toch?![]()
Oneens!quote:Op zondag 16 juli 2006 23:38 schreef Integrity het volgende:
[..]
De misleiding is dan ook strafrechterlijk, omdat het gaat om een communicatieve boodschap. Hierbij wordt de ontvanger in acht genomen. De persoon die misleid wordt, is de ontvanger. Om die reden is de partij van naastenliefde misleidend.
Tja op een reaktie als dezequote:Op zondag 16 juli 2006 23:31 schreef Integrity het volgende:
[..]
Grappig, ik dacht ook zoiets over jou. Alleen ik dacht het wat simpeler, meer in de richting van : daar heb je weer zo'n intellectueel snotneusje die verbaal iemand probeert onderuit te schoffelen op een denigrerende manier.
Om een zeer directe reactie te geven op je oorspronkelijke post: denk je dat ik achterlijk ben? Ik zo'n generaliserende bevooroordeelde lul ben die zelfs cultuur en ras boven het individualisme plaatst? Heb je mooi mis.
Ging ik ervan uit dat JIJ slachtoffer bent geweest van een Pedoquote:Op zondag 16 juli 2006 22:29 schreef Integrity het volgende:
[..]
want als jij slachtoffer was geweest, piepte jij wel anders. Word wakker.
Een partij als die van A. Hitler zou dan dus (als we 100% democratisch zouden zijn) ook mogen bestaan. Nee, zulke buitensporige partijen dienen direct in de grond te worden gestampt.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:20 schreef Hansworst het volgende:
[..]
Hoezo eenvoudig? Dus u vindt dat een bepaalde groep niet over haar gevoelens mag spreken en daar begrip voor vragen? Bent u nu zo achterlijk of wat? Denkt u nu werkelijk dat het fenomeen pedofilie ophoudt, wanneer deze partij wordt verboden?
Ik daag u gaarne uit een wederzijdse poging tot castratie te ondernemen, een andere toenadering uwerzijds zal ik verder negeren.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:37 schreef Hansworst het volgende:
[..]
Een castratie zou goed voor u zijn. Het zou u helpen uw ego wat meer te beperken. U raaskalt nu namelijk gelijk een mongool.
Ik ben ook niet voor het verbieden van een eventuele A. Hitler achtige partij. Dat is het recht van ieder individu.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:40 schreef HPoi het volgende:
[..]
Een partij als die van A. Hitler zou dan dus (als we 100% democratisch zouden zijn) ook mogen bestaan. Nee, zulke buitensporige partijen dienen direct in de grond te worden gestampt.
Ik lees vooral veel subjectieve termen: uitkotsen, walgelijk, gezond verstand, niet-idioten... Komt u nu eens met argumenten?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:40 schreef HPoi het volgende:
Het fenomeen pedofilie houdt hier idd niet mee op. Het zal niet veel helpen idd. iig geef je wel een goed signaal af aan aanhangers van pedofilie dat we ze uitkosten. () Dan hebben wellicht meer pedo's het idee dat zij hun wagelijke ideeen onder geen beding mogen uitvoeren, maar voor zichzelf moeten houden. Een pedopartij toestaan geeft pedo's (valse ?) hoop legaal kinderente neuken.
Het verbieden van een pedo-partij doen we met ons gezond verstand en hierna kunnen we als niet-idioten verder leven. (het toestaan van deze partij zou immers wel rechtvaardig zijn, maar ongelovelijk belachelijk!)
Je bent doorgegaan op je eigen gedachtenspinsel, ik hou het bij het onderwerp. Ik speel het niet op de man af, zo ervaar je het. Dit is de manier waarop ik mijn posts formuleer. Als ik het op de man af zou spelen, dan zou ik zeggen dat ik je wel geschikt vind dat je terugkomt op je eigen mening door ernaar te durven kijken.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:40 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Tja op een reaktie als deze
[..]
Ging ik ervan uit dat JIJ slachtoffer bent geweest van een Pedo
In dat geval is jouw mening gekoppeld aan je ervaringen dus in dat verband vind ik mijn opmerking niet zo vreemd of wel ?
Sorry als ik je verkeerd begreep maar je vroeg verder niets maar reageerde alleen (en op de man spelen met lege frases vind ik zowieso zwak )
Er doet zich idd vaak een verstandverbijstering voor onder mensen. Soms onder grote groepen mensen. Mensen zijn nu eenmaal idd vaak dom / idioot bezig. Soms dienen we de burgers eens even met beide benen op de vloer te zetten door te laten zien wat goed & fout is.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:42 schreef Hansworst het volgende:
[..]
Ik ben ook niet voor het verbieden van een eventuele A. Hitler achtige partij. Dat is het recht van ieder individu.
[..]
Subjectieve argumenten zijn ook argumenten.quote:Ik lees vooral veel subjectieve termen: uitkotsen, walgelijk, gezond verstand, niet-idioten... Komt u nu eens met argumenten?
En wie bepaald waneer een partij buitensporig is ?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:40 schreef HPoi het volgende:
[..]
Een partij als die van A. Hitler zou dan dus (als we 100% democratisch zouden zijn) ook mogen bestaan. Nee, zulke buitensporige partijen dienen direct in de grond te worden gestampt.
quote:Het fenomeen pedofilie houdt hier idd niet mee op. Het zal niet veel helpen idd. iig geef je wel een goed signaal af aan aanhangers van pedofilie dat we ze uitkosten. ()
Als gevangenisstraffen en therapie niet helpen denk je dat het verbieden van een partij wel helpt ?quote:Dan hebben wellicht meer pedo's het idee dat zij hun wagelijke ideeen onder geen beding mogen uitvoeren, maar voor zichzelf moeten houden. Een pedopartij toestaan geeft pedo's (valse ?) hoop legaal kinderente neuken.
Als ik de gemiddelde post hier lees lijkt het me meer te gaan om emotie (wel terecht overigens )quote:Het verbieden van een pedo-partij doen we met ons gezond verstand en hierna kunnen we als niet-idioten verder leven. (het toestaan van deze partij zou immers wel rechtvaardig zijn, maar ongelovelijk belachelijk!)
Nee. Een partij die andere politiek wil bedrijven is niks mis mee. Doch een pedo partij is niet te tolereren.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:51 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
En wie bepaald waneer een partij buitensporig is ?
Het is misschien wel duidelijk in het geval van deze partij maar wat als een nieuwe partij (met een normaal programma ) aan de macht komt (een meerderheid krijgt ) en vervolgens een soortgelijke wet er door drukt ?
Wil je die dan alsnog verbieden ?
[..]
Er zullen heus wel mensen op gaan stemmen. Wat het helemaal achterlijk maakt....quote:Als niemand op ze stemt weten ze het ook
Als ze verboden worden (door de Politiek ) geloven ze misschien toch dat veel mensen voor hun denkbeelden zijn
[..]
Nee. Toch geeft het hun wederom het gevoel dat ze fout bezig zijn. Het toestaan van deze partij geeft ze hoop en kracht om hun idee verder te radicaliseren en uit te breiden.quote:Als gevangenisstraffen en therapie niet helpen denk je dat het verbieden van een partij wel helpt ?
[..]
Ja. (niet dat ik er ooit mee te maken heb gehad overigens)quote:Als ik de gemiddelde post hier lees lijkt het me meer te gaan om emotie (wel terecht overigens )
Als je daarmee bedoeld dat ik je verkeerd begreep ,okquote:Op zondag 16 juli 2006 23:44 schreef Integrity het volgende:
[..]
Je bent doorgegaan op je eigen gedachtenspinsel
quote:ik hou het bij het onderwerp. Ik speel het niet op de man af, zo ervaar je het.
Of is dit opbouwende kritiek ?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:16 schreef Integrity het volgende:
Je profileert je hier toch als een best slimme jongen, maar erg veel heb je niet in die pan van je zitten.
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:31 schreef Integrity het volgende:
[..]
Alleen ik dacht het wat simpeler, meer in de richting van : daar heb je weer zo'n intellectueel snotneusje die verbaal iemand probeert onderuit te schoffelen op een denigrerende manier.
quote:Dit is de manier waarop ik mijn posts formuleer. Als ik het op de man af zou spelen, dan zou ik zeggen dat ik je wel geschikt vind dat je terugkomt op je eigen mening door ernaar te durven kijken.
Tja, iemand die een taalfout maakt mag je niet serieus nemen hequote:Het is overigens sowieso, uit het Duits herleid. (Voor het geval dat je het wilt weten, opbouwend bedoeld)
Is dat niet duidelijk dan ?quote:Wat is jouw standpunt over deze kwestie?
En wie zou het hier daar niet mee eens zijn ?quote:Op maandag 17 juli 2006 05:04 schreef Vriendelijk het volgende:
Het gaat over macht en onmacht
Kinderen zijn per definitie niet volwassenen, anders waren ze volwassen.
Dat de natuur heeft bedacht dat meisjes van 13 kinderen kunnen krijgen wil nog niet zeggen dat meisjes van 13 moeder kunnen zijn in deze maatsachappij. Het is dus ook niet geoorlooft dat een willekeurige meerderjaarige viespeuk seks gaat lopen hebben met meisjes van 13.
Het gaat om de geestelijke cappaciteiten van degene die seks heeft.
Kinderen ontwikkelen zit zelf tot volwassenheid, daar gaat nu eenmaal een tijdje overheen. De tijd wel ter verstaan en niet iets of iemand anders. Die ellende heet groei en ontwikkeling.
Tot dat kinderen tot wasdom zijn gekomen, zeg maar juridisch volwassen zijn, zijn ze kind. En als je er ook maar iets mee wilt, moet je het aan de ouders vragen.
Het gaat niet om de lichaamlijke ontwikkeling, het gaat om de ontwikkeling van het kind tot persoon.
Och, er zijn in het verleden maatschappijen geweest waarin het geaccepteerd was (het oude Griekenland met de pederastie) en in de jaren '70 beweerde de NVSH dat een seksuele relatie met een volwassene goed was voor de seksuele ontwikkeling van een kind en verschenen er pedofiele mannen in Rondom 10 die hun verhaal deden.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:34 schreef knnth het volgende:
[..]
Je bent zelf puur hypothetisch bezig, want de samenleving gaat dit nooit respecteren en dus gaat het ook nooit toegestaan worden. Pedo's die aan kinderen komen blijven terecht uitschot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |