Dus je kind mag wel bij "die gezellige man die zo goed met kinderen om kan gaan" op bezoek?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:31 schreef knnth het volgende:
[..]
gvd wat lul je nou weer en loop je me dingen in de mond te leggen
Voor trage mensen zoals jij nog een keer: zodra ze ook maar een vinger naar een kind uitsteken mogen ze van mij 100 jaar achter tralies.
Maar een mening hebben is een compleet ander verhaal. Ook al vind ik de mening verwerpelijk, de democratische manier is de beste manier om te laten zien dat je op dat soort meningen kotst. Niet door de monddood te maken.
Als je daarvoor al een grond kan vinden, want dat is dus mijn vraag: op welke grond wil je die partij verbieden? Over welke grens hebben we het?
Exactquote:Op zondag 16 juli 2006 22:34 schreef knnth het volgende:
[..]
Je bent zelf puur hypothetisch bezig, want de samenleving gaat dit nooit respecteren en dus gaat het ook nooit toegestaan worden. Pedo's die aan kinderen komen blijven terecht uitschot.
[..]
De voorbeelden psychopaten en kannibalenquote:Mja, die heb ik dan gemist, ik zal nog even opnieuw lezen.
[..]
Wat verwacht je nu, als je de schijn op houdt om het op te nemen voor hun standpunten in naam van vrijheid en zelf dit soort informatie achter houdt in je pleidooi tegenover mij?quote:Ik neem niets op voor die viezerikken, en die persoonlijke opmerking slaat helemaal nergens op.
Ik ben klaarwakker: ik zie een land dat deze standpunten uitkotst, geef haar de kans om dat op 22 november te laten weten.
En dat denk je af te kunnen leiden uit het aantal stemmen die ze krijgen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja ben ik met je eens, is alleen lastig omdat het bestaansrecht van deze partij alleen ter discussie word gesteld vanwege de pedofiele punten die ze aandragen.
Is dus lastig een discussie voeren zonder die punten aan te halen.
Ik denk dat er weinig aan te doen is dat er een partij word opgericht, ik vraag me wel eens af hoeveel pedofielen er eigenlijk zijn, in dat opzicht zou het wel intressant zijn om te zien hoeveel stemmen ze krijgen.
Nee dat is niet hetzelfdequote:Op zondag 16 juli 2006 12:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt me dat Holocaustontkenning al gezien wordt als een vorm van haatzaaien tegen het joodse volk.
Jij hebt het steeds over daden, ik heb het over de partij.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:35 schreef El_Mariachi het volgende:
[..]
Dus je kind mag wel bij "die gezellige man die zo goed met kinderen om kan gaan" op bezoek?
Wel "onschuldig" op schoot etc? (die erectie merkt ie toch niet), en jij zal het nooit weten.
Hmm, ik dacht dat ik dat hier al duidelijk gemaakt had. Maargoed, bij deze dan maar.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:36 schreef Integrity het volgende:
Wat verwacht je nu, als je de schijn op houdt om het op te nemen voor hun standpunten in naam van vrijheid en zelf dit soort informatie achter houdt in je pleidooi tegenover mij?
Ik heb je helaas te laat kunnen quoten om te laten zien hoe je op de man speelde, maar die zin en deze geweldige reactie van je zeggen genoeg.quote:
Die zeggen niet genoeg, het was slechts voldoende.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:52 schreef Gio het volgende:
[..]
Ik heb je helaas te laat kunnen quoten om te laten zien hoe je op de man speelde, maar die zin en deze geweldige reactie van je zeggen genoeg.
Beetje het martelaarsidee, vind je niet? Hier, leuke illustratie:quote:Ik wil alleen het punt duideljk maken dat wanneer iemand een ander denkbeeld erop nahoudt, dit geen reden is om hem de mond te snoeren. Zeker niet in een democratisch proces. Daar hebben mensen namelijk de vrijheid om iemand aan te wijzen, uit te lachen en verder te negeren zodat ze 0 zetels halen en in de vergetelheid raken.
En je was zo "ontoerekeningsvatbaar" dat de politie sneller ter plaatse was dan jij?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:42 schreef knnth het volgende:
Jij hebt het steeds over daden, ik heb het over de partij.
Dat van die vinger bedoelde ik letterlijk. En als de politie niet ingrijpt ben ik opeens ontoerekeningsvatbaar als iemand aan kinderen komt (al eens bijna meegemaakt trouwens, politie was --gelukkig voor hem-- op tijd).
Hey ff offtopic he. Er staat: without order, there is no chaos. Maar is chaos niet gewoon het ontbreken van orde?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:57 schreef El_Mariachi het volgende:
[..]
En je was zo "ontoerekeningsvatbaar" dat de politie sneller ter plaatse was dan jij?
Het ging om een auto-ongeluk, waarbij de bestuurder, met twee kinderen achterin, nogal wat sterke drank op had. Toen ik dat ontdekte, was de politie al aangekomen.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:57 schreef El_Mariachi het volgende:
[..]
En je was zo "ontoerekeningsvatbaar" dat de politie sneller ter plaatse was dan jij?
En als jij was verkracht door Marokkanen zou je ook tegen een partij voor Marokkanen zijnquote:Op zondag 16 juli 2006 22:29 schreef Integrity het volgende:
want als jij slachtoffer was geweest, piepte jij wel anders. Word wakker.
Eng... pedo`s die in de vergetelheid raken.... tot....quote:Op zondag 16 juli 2006 22:52 schreef Gio het volgende:
Ik wil alleen het punt duideljk maken dat wanneer iemand een ander denkbeeld erop nahoudt, dit geen reden is om hem de mond te snoeren. Zeker niet in een democratisch proces. Daar hebben mensen namelijk de vrijheid om iemand aan te wijzen, uit te lachen en verder te negeren zodat ze 0 zetels halen en in de vergetelheid raken.
*** AWARD ***quote:Op zondag 16 juli 2006 23:01 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
En als jij was verkracht door Marokkanen zou je ook tegen een partij voor Marokkanen zijn
Grappig iets, zelfbewustzijn... naarmate je ouder wordt, sta je boven Gestallt en besef je hoe conditioneren op jezelf van toepassing is.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:01 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
En als jij was verkracht door Marokkanen zou je ook tegen een partij voor Marokkanen zijn
Na aanleiding van je TS uit dit topic: Gedoopt? Nee? Dopenquote:Op zondag 16 juli 2006 23:04 schreef Hansworst het volgende:
Uiteraard NIET verbieden. Anti PNVD is anti democratie. Heel simpel! Er is niets mis mee dat mensen een klankbord zoeken voor hun gevoelens.
Iets zegt me dat jij nog geen kinderen hebt, of ze "nog niet" kan maken.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:04 schreef Hansworst het volgende:
Uiteraard NIET verbieden. Anti PNVD is anti democratie. Heel simpel! Er is niets mis mee dat mensen een klankbord zoeken voor hun gevoelens.
Als ik jouw reaktie zie ben je mij al voor geweestquote:Op zondag 16 juli 2006 23:03 schreef El_Mariachi het volgende:
[..]
*** AWARD ***
ga niet langs start, ontvang geen herseninhoud.
Als je de vergelijking niet snapt BEN je al verlorenquote:Op zondag 16 juli 2006 23:03 schreef Integrity het volgende:
[..]
Grappig iets, zelfbewustzijn... naarmate je ouder wordt, sta je boven Gestallt en besef je hoe conditioneren op jezelf van toepassing is.Jij bent vermakelijk
Iets zegt mij dat jij al iemand neerschiet als je alleen al DENKT dat iemand naar jouw kinderen kijkt (mits je die hebt natuurlijk )quote:Op zondag 16 juli 2006 23:08 schreef El_Mariachi het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij nog geen kinderen hebt, of ze "nog niet" kan maken.
Jequote:Op zondag 16 juli 2006 23:09 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Als ik jouw reaktie zie ben je mij al voor geweest![]()
Maar heb ik gelijk of niet?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:11 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat jij al iemand neerschiet als je alleen al DENKT dat iemand naar jouw kinderen kijkt (mits je die hebt natuurlijk )
Wat heeft dit er mee te maken? Zou het feit dat ik kinderen heb ertoe leiden dat ik vind dat voor de meesten de democratie wel geldt, maar voor bepaalde mensen de democratie ontzegt mag worden? Wat is dat voor scheef denkpatroon?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:08 schreef El_Mariachi het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij nog geen kinderen hebt, of ze "nog niet" kan maken.
Ik zou, als ik jou was, je eens verdiepen in de termen Gestallt en conditioneren. Je profileert je hier toch als een best slimme jongen, maar erg veel heb je niet in die pan van je zitten.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:09 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Als je de vergelijking niet snapt BEN je al verloren
Niet belangrijkquote:Op zondag 16 juli 2006 23:15 schreef Hansworst het volgende:
En voor de goede orde, ik heb twee kinderen.
Zeker nietquote:Op zondag 16 juli 2006 23:16 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Niet belangrijk
Moet je bv Moslim zijn om een mening te hebben over Moslims ?
O ,briljante geest verlicht mij simpele zielquote:Op zondag 16 juli 2006 23:16 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik zou, als ik jou was, je eens verdiepen in de termen Gestallt en conditioneren. Je profileert je hier toch als een best slimme jongen, maar erg veel heb je niet in die pan van je zitten.
Eensch is. (hoe eenvoudig kan het soms zijnquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:33 schreef skiczukie het volgende:
Nattuurlijk verbieden. Pedo's zijn ziek en zouden niet in onze maatschappij mogen rondlopen. En al helemaal niet hun ideeën verspreiden.
Hoezo eenvoudig? Dus u vindt dat een bepaalde groep niet over haar gevoelens mag spreken en daar begrip voor vragen? Bent u nu zo achterlijk of wat? Denkt u nu werkelijk dat het fenomeen pedofilie ophoudt, wanneer deze partij wordt verboden?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:19 schreef HPoi het volgende:
[..]
Eensch is. (hoe eenvoudig kan het soms zijn)
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:18 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
O ,briljante geest verlicht mij simpele zielmet het antwoord op de vraag :
Wat snap je niet aan mijn opmerking ?
Of anders gezegt wat vind je niet kloppen
Loze opmerkingen maken (en dus GEEN antwoord geven ) kan iedereen
Dit doet me denken aan de Israel - Palestina Topic (intussen deel 20 geloof ik )quote:Op zondag 16 juli 2006 23:19 schreef HPoi het volgende:
[..]
Blijkt helaas toch heel moeilijk te zijn voor bepaalde delen van onze "samenleving"quote:Op zondag 16 juli 2006 23:19 schreef HPoi het volgende:
[..]
Partij van de Naastenliefde staat leuk op je stemkastje, als je niet weet wat je moet stemmen. Ik zie weinig naastenliefde in het mogen *piep* van kinderen, jij wel? Als dit een reclame was geweest, dan zou het misleiding geweest zijn.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:20 schreef Hansworst het volgende:
[..]
Hoezo eenvoudig? Dus u vindt dat een bepaalde groep niet over haar gevoelens mag spreken en daar begrip voor vragen? Bent u nu zo achterlijk of wat? Denkt u nu werkelijk dat het fenomeen pedofilie ophoudt, wanneer deze partij wordt verboden?
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:21 schreef Hansworst het volgende:
[..]
Weet u zelf wel wat u bedoelt, halve gare?
Hehe, relnichtquote:Op zondag 16 juli 2006 23:21 schreef Hansworst het volgende:
[..]
Weet u zelf wel wat u bedoelt, halve gare?
Naastenliefde weerspiegelt een oprechte intentie die bij een persoon aanwezig is en niet de houding van externe lieden. Ergo: een pedofiel kan uit naastenliefde een kind seksueel benaderen, zelfs wanneer geen enkel ander mens het op die manier ziet.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:23 schreef Integrity het volgende:
[..]
Partij van de Naastenliefde staat leuk op je stemkastje, als je niet weet wat je moet stemmen. Ik zie weinig naastenliefde in het mogen *piep* van kinderen, jij wel? Als dit een reclame was geweest, dan zou het misleiding geweest zijn.
Houdt uw kop dicht!quote:Op zondag 16 juli 2006 23:24 schreef Integrity het volgende:
[..]
Hehe, relnicht![]()
![]()
Tuurlijk weet ik dat.
Jawel hoorquote:
En mogen wij u voortaan dan stalinist of nazist noemen?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:25 schreef knnth het volgende:
Wat dat betreft zou het zeker zijn als ze gewoon echt pedopartij hadden geheten ... uitschot bij de naam noemen.
En welke partij verbieden we hierna ?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:21 schreef El_Mariachi het volgende:
[..]
Blijkt helaas toch heel moeilijk te zijn voor bepaalde delen van onze "samenleving"
Als je dat graag wil moet je dat doen, ook al kom ik bij geen van beiden in de buurt (vooral dat laatste niet ... ik ben niet bepaald een Ariërquote:Op zondag 16 juli 2006 23:26 schreef Hansworst het volgende:
[..]
En mogen wij u voortaan dan stalinist of nazist noemen?
Wow ! ehh ad ben jij dat?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:25 schreef Hansworst het volgende:
[..]
Naastenliefde weerspiegelt een oprechte intentie die bij een persoon aanwezig is en niet de houding van externe lieden. Ergo: een pedofiel kan uit naastenliefde een kind seksueel benaderen, zelfs wanneer geen enkel ander mens het op die manier ziet.
En wanneer die grens overschreden wordt, dan wordt het strafrechterlijk. De partij staat voor seks op het 12e levensjaar, daar dit nu strafrechterlijk vervolgd wordt, is wellicht de intentie niet strafrechterlijk, maar het uitvoeren van de zaak wel.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:25 schreef Hansworst het volgende:
[..]
Naastenliefde weerspiegelt een oprechte intentie die bij een persoon aanwezig is en niet de houding van externe lieden. Ergo: een pedofiel kan uit naastenliefde een kind seksueel benaderen, zelfs wanneer geen enkel ander mens het op die manier ziet.
Het is moeilijk voor u hè? Een diepere betekenis te doorgronden? Zielig om op deze manier te reageren.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:28 schreef El_Mariachi het volgende:
[..]
Wow ! ehh ad ben jij dat?
adje?....
Het is NU strafrechtelijk, maar de PNVD maakt er helemaal geen geheim van dat zij dat willen veranderen. De PNVD doet niets wat strafrechtelijk verboden is. U kunt er op stemmen, wanneer u wilt. U hoeft echter niets.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:28 schreef Integrity het volgende:
[..]
En wanneer die grens overschreden wordt, dan wordt het strafrechterlijk. De partij staat voor seks op het 12e levensjaar, daar dit nu strafrechterlijk vervolgd wordt, is wellicht de intentie niet strafrechterlijk, maar het uitvoeren van de zaak wel.
De misleiding is dan ook strafrechterlijk, omdat het gaat om een communicatieve boodschap. Hierbij wordt de ontvanger in acht genomen. De persoon die misleid wordt, is de ontvanger. Om die reden is de partij van naastenliefde misleidend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |