abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 juli 2006 @ 22:35:29 #151
141861 El_Mariachi
ctrl+alt+del
pi_39888343
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:31 schreef knnth het volgende:

[..]

gvd wat lul je nou weer en loop je me dingen in de mond te leggen
Voor trage mensen zoals jij nog een keer: zodra ze ook maar een vinger naar een kind uitsteken mogen ze van mij 100 jaar achter tralies.
Maar een mening hebben is een compleet ander verhaal. Ook al vind ik de mening verwerpelijk, de democratische manier is de beste manier om te laten zien dat je op dat soort meningen kotst. Niet door de monddood te maken.
Als je daarvoor al een grond kan vinden, want dat is dus mijn vraag: op welke grond wil je die partij verbieden? Over welke grens hebben we het?
Dus je kind mag wel bij "die gezellige man die zo goed met kinderen om kan gaan" op bezoek?
Wel "onschuldig" op schoot etc? (die erectie merkt ie toch niet), en jij zal het nooit weten.
Without order there is no chaos.
*disclaimer nooit kan wie dan ook mij verantwoordelijk houden voor "taal vauwten" nu niet en in de toekomst ook njet
pi_39888385
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:34 schreef knnth het volgende:

[..]

Je bent zelf puur hypothetisch bezig, want de samenleving gaat dit nooit respecteren en dus gaat het ook nooit toegestaan worden. Pedo's die aan kinderen komen blijven terecht uitschot.
[..]
Exact
quote:
Mja, die heb ik dan gemist, ik zal nog even opnieuw lezen.
[..]
De voorbeelden psychopaten en kannibalen
quote:
Ik neem niets op voor die viezerikken, en die persoonlijke opmerking slaat helemaal nergens op.
Ik ben klaarwakker: ik zie een land dat deze standpunten uitkotst, geef haar de kans om dat op 22 november te laten weten.
Wat verwacht je nu, als je de schijn op houdt om het op te nemen voor hun standpunten in naam van vrijheid en zelf dit soort informatie achter houdt in je pleidooi tegenover mij?
pi_39888463
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:13 schreef senesta het volgende:

[..]

Ja ben ik met je eens, is alleen lastig omdat het bestaansrecht van deze partij alleen ter discussie word gesteld vanwege de pedofiele punten die ze aandragen.
Is dus lastig een discussie voeren zonder die punten aan te halen.
Ik denk dat er weinig aan te doen is dat er een partij word opgericht, ik vraag me wel eens af hoeveel pedofielen er eigenlijk zijn, in dat opzicht zou het wel intressant zijn om te zien hoeveel stemmen ze krijgen.
En dat denk je af te kunnen leiden uit het aantal stemmen die ze krijgen?
Kom je denk ik bedrogen uit
Moet je Christen zijn om op het CDA te stemmen
of Arbeider om op het PvdA te stemmen ?
Even uitgaande van de betekenis van de naam van die partijen ?
Wel eens van protest stemmen gehoord? (dom in dit geval maar het gebeurt wel )
Of onwetenden die zich door de naam laten leiden (partij voor naastenliefde ,klinkt toch geweldig ? )
pi_39888540
quote:
Op zondag 16 juli 2006 12:58 schreef Litpho het volgende:

[..]

[..]

Het lijkt me dat Holocaustontkenning al gezien wordt als een vorm van haatzaaien tegen het joodse volk.
Nee dat is niet hetzelfde
Wel even fout (hoewel ik niet zou weten waarom dit alleen voor Joden zou opgaan want haat zaaien tegen Moslims , Homo's of vrouwen zou wel ok zijn ?)
pi_39888570
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:35 schreef El_Mariachi het volgende:

[..]

Dus je kind mag wel bij "die gezellige man die zo goed met kinderen om kan gaan" op bezoek?
Wel "onschuldig" op schoot etc? (die erectie merkt ie toch niet), en jij zal het nooit weten.
Jij hebt het steeds over daden, ik heb het over de partij.
Dat van die vinger bedoelde ik letterlijk. En als de politie niet ingrijpt ben ik opeens ontoerekeningsvatbaar als iemand aan kinderen komt (al eens bijna meegemaakt trouwens, politie was --gelukkig voor hem-- op tijd).
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:36 schreef Integrity het volgende:
Wat verwacht je nu, als je de schijn op houdt om het op te nemen voor hun standpunten in naam van vrijheid en zelf dit soort informatie achter houdt in je pleidooi tegenover mij?
Hmm, ik dacht dat ik dat hier al duidelijk gemaakt had. Maargoed, bij deze dan maar.
pi_39888896
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:32 schreef Integrity het volgende:

[..]

Shut up!
Ik heb je helaas te laat kunnen quoten om te laten zien hoe je op de man speelde, maar die zin en deze geweldige reactie van je zeggen genoeg.

Ik wil alleen het punt duideljk maken dat wanneer iemand een ander denkbeeld erop nahoudt, dit geen reden is om hem de mond te snoeren. Zeker niet in een democratisch proces. Daar hebben mensen namelijk de vrijheid om iemand aan te wijzen, uit te lachen en verder te negeren zodat ze 0 zetels halen en in de vergetelheid raken.
pi_39889015
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:52 schreef Gio het volgende:

[..]

Ik heb je helaas te laat kunnen quoten om te laten zien hoe je op de man speelde, maar die zin en deze geweldige reactie van je zeggen genoeg.
Die zeggen niet genoeg, het was slechts voldoende.
quote:
Ik wil alleen het punt duideljk maken dat wanneer iemand een ander denkbeeld erop nahoudt, dit geen reden is om hem de mond te snoeren. Zeker niet in een democratisch proces. Daar hebben mensen namelijk de vrijheid om iemand aan te wijzen, uit te lachen en verder te negeren zodat ze 0 zetels halen en in de vergetelheid raken.
Beetje het martelaarsidee, vind je niet? Hier, leuke illustratie:

http://gprime.net/flash.php/obscure
  zondag 16 juli 2006 @ 22:57:18 #158
141861 El_Mariachi
ctrl+alt+del
pi_39889057
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:42 schreef knnth het volgende:

Jij hebt het steeds over daden, ik heb het over de partij.
Dat van die vinger bedoelde ik letterlijk. En als de politie niet ingrijpt ben ik opeens ontoerekeningsvatbaar als iemand aan kinderen komt (al eens bijna meegemaakt trouwens, politie was --gelukkig voor hem-- op tijd).
En je was zo "ontoerekeningsvatbaar" dat de politie sneller ter plaatse was dan jij?
*disclaimer nooit kan wie dan ook mij verantwoordelijk houden voor "taal vauwten" nu niet en in de toekomst ook njet
pi_39889154
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:57 schreef El_Mariachi het volgende:

[..]

En je was zo "ontoerekeningsvatbaar" dat de politie sneller ter plaatse was dan jij?
Hey ff offtopic he. Er staat: without order, there is no chaos. Maar is chaos niet gewoon het ontbreken van orde?
pi_39889188
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:57 schreef El_Mariachi het volgende:

[..]

Het ging om een auto-ongeluk, waarbij de bestuurder, met twee kinderen achterin, nogal wat sterke drank op had. Toen ik dat ontdekte, was de politie al aangekomen.
pi_39889220
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:29 schreef Integrity het volgende:

want als jij slachtoffer was geweest, piepte jij wel anders. Word wakker.
En als jij was verkracht door Marokkanen zou je ook tegen een partij voor Marokkanen zijn
  zondag 16 juli 2006 @ 23:01:55 #162
141861 El_Mariachi
ctrl+alt+del
pi_39889237
quote:
Op zondag 16 juli 2006 22:52 schreef Gio het volgende:
Eng... pedo`s die in de vergetelheid raken.... tot....
  zondag 16 juli 2006 @ 23:03:11 #163
141861 El_Mariachi
ctrl+alt+del
pi_39889286
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:01 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

En als jij was verkracht door Marokkanen zou je ook tegen een partij voor Marokkanen zijn
*** AWARD ***

ga niet langs start, ontvang geen herseninhoud.
pi_39889305
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:01 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Grappig iets, zelfbewustzijn... naarmate je ouder wordt, sta je boven Gestallt en besef je hoe conditioneren op jezelf van toepassing is.

Jij bent vermakelijk
pi_39889346
Uiteraard NIET verbieden. Anti PNVD is anti democratie. Heel simpel! Er is niets mis mee dat mensen een klankbord zoeken voor hun gevoelens.
pi_39889438
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:04 schreef Hansworst het volgende:
Uiteraard NIET verbieden. Anti PNVD is anti democratie. Heel simpel! Er is niets mis mee dat mensen een klankbord zoeken voor hun gevoelens.
Na aanleiding van je TS uit dit topic: Gedoopt? Nee? Dopen

Ben jij officieel een FOK! relnicht
  zondag 16 juli 2006 @ 23:08:44 #167
141861 El_Mariachi
ctrl+alt+del
pi_39889506
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:04 schreef Hansworst het volgende:
Iets zegt me dat jij nog geen kinderen hebt, of ze "nog niet" kan maken.
pi_39889523
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:03 schreef El_Mariachi het volgende:

[..]

*** AWARD ***

ga niet langs start, ontvang geen herseninhoud.
Als ik jouw reaktie zie ben je mij al voor geweest
pi_39889551
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:03 schreef Integrity het volgende:

[..]

Grappig iets, zelfbewustzijn... naarmate je ouder wordt, sta je boven Gestallt en besef je hoe conditioneren op jezelf van toepassing is.

Jij bent vermakelijk
Als je de vergelijking niet snapt BEN je al verloren
pi_39889619
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:08 schreef El_Mariachi het volgende:

[..]

Iets zegt mij dat jij al iemand neerschiet als je alleen al DENKT dat iemand naar jouw kinderen kijkt (mits je die hebt natuurlijk )
  zondag 16 juli 2006 @ 23:12:14 #171
141861 El_Mariachi
ctrl+alt+del
pi_39889664
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:09 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Als ik jouw reaktie zie ben je mij al voor geweest
Je veraad je
  zondag 16 juli 2006 @ 23:13:04 #172
141861 El_Mariachi
ctrl+alt+del
pi_39889694
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:11 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Iets zegt mij dat jij al iemand neerschiet als je alleen al DENKT dat iemand naar jouw kinderen kijkt (mits je die hebt natuurlijk )
Maar heb ik gelijk of niet?
pi_39889698
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:12 schreef El_Mariachi het volgende:

[..]

Je veraad je
Kun je echt niets beters bedenken ?
Laat maar je hebt de vraag al beantwoord !
pi_39889747
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:13 schreef El_Mariachi het volgende:

[..]

Maar heb ik gelijk of niet?
Met het neerschieten of wat die opmerking betreft ?
pi_39889754
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:08 schreef El_Mariachi het volgende:

[..]

Wat heeft dit er mee te maken? Zou het feit dat ik kinderen heb ertoe leiden dat ik vind dat voor de meesten de democratie wel geldt, maar voor bepaalde mensen de democratie ontzegt mag worden? Wat is dat voor scheef denkpatroon?
pi_39889758
En voor de goede orde, ik heb twee kinderen.
pi_39889805
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:09 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Als je de vergelijking niet snapt BEN je al verloren
Ik zou, als ik jou was, je eens verdiepen in de termen Gestallt en conditioneren. Je profileert je hier toch als een best slimme jongen, maar erg veel heb je niet in die pan van je zitten.
pi_39889807
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:15 schreef Hansworst het volgende:
En voor de goede orde, ik heb twee kinderen.
Niet belangrijk
Moet je bv Moslim zijn om een mening te hebben over Moslims ?
pi_39889841
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:16 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Niet belangrijk
Moet je bv Moslim zijn om een mening te hebben over Moslims ?
Zeker niet
pi_39889889
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:16 schreef Integrity het volgende:

[..]

Ik zou, als ik jou was, je eens verdiepen in de termen Gestallt en conditioneren. Je profileert je hier toch als een best slimme jongen, maar erg veel heb je niet in die pan van je zitten.
O ,briljante geest verlicht mij simpele ziel met het antwoord op de vraag :
Wat snap je niet aan mijn opmerking ?
Of anders gezegt wat vind je niet kloppen
Loze opmerkingen maken (en dus GEEN antwoord geven ) kan iedereen
pi_39889919
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 23:33 schreef skiczukie het volgende:
Nattuurlijk verbieden. Pedo's zijn ziek en zouden niet in onze maatschappij mogen rondlopen. En al helemaal niet hun ideeën verspreiden.
Eensch is. (hoe eenvoudig kan het soms zijn )
pi_39889968
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:19 schreef HPoi het volgende:

[..]

Hoezo eenvoudig? Dus u vindt dat een bepaalde groep niet over haar gevoelens mag spreken en daar begrip voor vragen? Bent u nu zo achterlijk of wat? Denkt u nu werkelijk dat het fenomeen pedofilie ophoudt, wanneer deze partij wordt verboden?
pi_39889983
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:18 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

O ,briljante geest verlicht mij simpele ziel met het antwoord op de vraag :
Wat snap je niet aan mijn opmerking ?
Of anders gezegt wat vind je niet kloppen
Loze opmerkingen maken (en dus GEEN antwoord geven ) kan iedereen
je weet niet wat ik bedoel he
pi_39889990
quote:

[..]

Dit doet me denken aan de Israel - Palestina Topic (intussen deel 20 geloof ik )
Hier komen we ook nooit uit
pi_39889998
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:21 schreef Integrity het volgende:

[..]

Weet u zelf wel wat u bedoelt, halve gare?
  zondag 16 juli 2006 @ 23:21:51 #186
141861 El_Mariachi
ctrl+alt+del
pi_39890012
quote:

[..]

Blijkt helaas toch heel moeilijk te zijn voor bepaalde delen van onze "samenleving"
pi_39890085
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:20 schreef Hansworst het volgende:

[..]

Hoezo eenvoudig? Dus u vindt dat een bepaalde groep niet over haar gevoelens mag spreken en daar begrip voor vragen? Bent u nu zo achterlijk of wat? Denkt u nu werkelijk dat het fenomeen pedofilie ophoudt, wanneer deze partij wordt verboden?
Partij van de Naastenliefde staat leuk op je stemkastje, als je niet weet wat je moet stemmen. Ik zie weinig naastenliefde in het mogen *piep* van kinderen, jij wel? Als dit een reclame was geweest, dan zou het misleiding geweest zijn.
  zondag 16 juli 2006 @ 23:23:59 #188
141861 El_Mariachi
ctrl+alt+del
pi_39890099
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:21 schreef Hansworst het volgende:

[..]

pi_39890102
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:21 schreef Hansworst het volgende:

[..]

Hehe, relnicht

Tuurlijk weet ik dat.
pi_39890137
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:23 schreef Integrity het volgende:

[..]

Partij van de Naastenliefde staat leuk op je stemkastje, als je niet weet wat je moet stemmen. Ik zie weinig naastenliefde in het mogen *piep* van kinderen, jij wel? Als dit een reclame was geweest, dan zou het misleiding geweest zijn.
Naastenliefde weerspiegelt een oprechte intentie die bij een persoon aanwezig is en niet de houding van externe lieden. Ergo: een pedofiel kan uit naastenliefde een kind seksueel benaderen, zelfs wanneer geen enkel ander mens het op die manier ziet.
pi_39890143
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:24 schreef Integrity het volgende:

[..]

Hehe, relnicht

Tuurlijk weet ik dat.
Houdt uw kop dicht!
pi_39890147
Wat dat betreft zou het zeker beter zijn als ze gewoon echt pedopartij hadden geheten ... uitschot bij de naam noemen.
pi_39890153
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:21 schreef Integrity het volgende:

[..]

Jawel hoor
Maar just in case jij het niet meer weet want je kort termijn geheugen lijkt aangetast
Heb je hier een linkje http://www.multidimens.nl

Wat is er nu moeilijk aan een rechtstreeks antwoord ?
Je lijkt gdv wel zo'n zweverig type die elke vraag met een wedervraag beantwoord

Maar als je niet wilt \kunt antwoorden, zeg het gewoon en verberg je niet achter woorden
pi_39890163
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:25 schreef knnth het volgende:
Wat dat betreft zou het zeker zijn als ze gewoon echt pedopartij hadden geheten ... uitschot bij de naam noemen.
En mogen wij u voortaan dan stalinist of nazist noemen?
pi_39890191
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:21 schreef El_Mariachi het volgende:

[..]

Blijkt helaas toch heel moeilijk te zijn voor bepaalde delen van onze "samenleving"
En welke partij verbieden we hierna ?
Ik ben het ook niet eens met bv de SGP
pi_39890236
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:26 schreef Hansworst het volgende:

[..]

En mogen wij u voortaan dan stalinist of nazist noemen?
Als je dat graag wil moet je dat doen, ook al kom ik bij geen van beiden in de buurt (vooral dat laatste niet ... ik ben niet bepaald een Ariër )
  zondag 16 juli 2006 @ 23:28:22 #197
141861 El_Mariachi
ctrl+alt+del
pi_39890237
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:25 schreef Hansworst het volgende:

[..]

Naastenliefde weerspiegelt een oprechte intentie die bij een persoon aanwezig is en niet de houding van externe lieden. Ergo: een pedofiel kan uit naastenliefde een kind seksueel benaderen, zelfs wanneer geen enkel ander mens het op die manier ziet.
Wow ! ehh ad ben jij dat?
adje?....
pi_39890246
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:25 schreef Hansworst het volgende:

[..]

En wanneer die grens overschreden wordt, dan wordt het strafrechterlijk. De partij staat voor seks op het 12e levensjaar, daar dit nu strafrechterlijk vervolgd wordt, is wellicht de intentie niet strafrechterlijk, maar het uitvoeren van de zaak wel.

De misleiding is dan ook strafrechterlijk, omdat het gaat om een communicatieve boodschap. Hierbij wordt de ontvanger in acht genomen. De persoon die misleid wordt, is de ontvanger. Om die reden is de partij van naastenliefde misleidend.
pi_39890282
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:28 schreef El_Mariachi het volgende:

[..]

Wow ! ehh ad ben jij dat?
adje?....
Het is moeilijk voor u hè? Een diepere betekenis te doorgronden? Zielig om op deze manier te reageren.
pi_39890324
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:28 schreef Integrity het volgende:

[..]

En wanneer die grens overschreden wordt, dan wordt het strafrechterlijk. De partij staat voor seks op het 12e levensjaar, daar dit nu strafrechterlijk vervolgd wordt, is wellicht de intentie niet strafrechterlijk, maar het uitvoeren van de zaak wel.

De misleiding is dan ook strafrechterlijk, omdat het gaat om een communicatieve boodschap. Hierbij wordt de ontvanger in acht genomen. De persoon die misleid wordt, is de ontvanger. Om die reden is de partij van naastenliefde misleidend.
Het is NU strafrechtelijk, maar de PNVD maakt er helemaal geen geheim van dat zij dat willen veranderen. De PNVD doet niets wat strafrechtelijk verboden is. U kunt er op stemmen, wanneer u wilt. U hoeft echter niets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')