Mothers Milk vond ik niet geen gode CD.
Verder is het zeker wel een goede band.
Niets mis met Lekkere Funk
maar uhm goden????
Gaat mij een beetje ver
quote:One Hot Minute. Vond ik ook niet eens een slechte cd, al hou ik meer van de funky gitaarstijl van John Frusciante.
1 slecthe cd........!!!!!!!die bruine ik wil de naam niet ens melden...met dave navaro!!!!!!
Ik vin alleen die bassist een beetje een klungel.Kan er werkelijk niks van.
-Californication
-One Hot Minute
-Blood Sugar Sex Magic
-What Hits!
vooral de 1e drie zijn erg goed.
quote:die bassist heet Flea en dat is de opperruler van de peppers dus geen heiligschennis mmmmkay
Op vrijdag 21 december 2001 12:23 schreef Scylla het volgende:
Persoonlijk vind ik de zangkunsten van Anthony Kiedis wel ergens in de buurt van die Thom Yorke komen...geweldige zanger echt.Ik vin alleen die bassist een beetje een klungel.Kan er werkelijk niks van.
quote:of BRAND ICE CREAM of TWISTED METAL IN A BIRDCAGE CITY hoe dan ook hij wordt echt vet
Op vrijdag 21 december 2001 12:29 schreef Myster_E het volgende:
Hoe heet trouwens het nieuwe album dat in april dit jaar uitkomt?
btw RHCP zijjn echt supergoed de laatste drie cd's
by de wee hij komt in februari uit
quote:Anthony Kiedis maakt het live niet echt waar, zingt vaak vals, maar op plaat klinkt het idd lekker.
Persoonlijk vind ik de zangkunsten van Anthony Kiedis wel ergens in de buurt van die Thom Yorke komen...geweldige zanger echt.Ik vin alleen die bassist een beetje een klungel.Kan er werkelijk niks van.
quote:
Ik vin alleen die bassist een beetje een klungel.Kan er werkelijk niks van.
quote:in het concert in utrecht scheen alles zuiver te klinken...dusse miscchien heeft ie zn leven gebeterd
Op vrijdag 21 december 2001 12:54 schreef ullie het volgende:[..]
Anthony Kiedis maakt het live niet echt waar, zingt vaak vals, maar op plaat klinkt het idd lekker.
quote:under the bridge is gewoon een mooi nummer...en vanaf mothers milk roelen ze juist steeds meer
Op vrijdag 21 december 2001 13:04 schreef ranja het volgende:
Ik vind ze na Mother's milk eigenlijk al niet interessant meer... ok op BSSM staan een paar leuke (harde) nummers maar zo'n zeiknummer als 'under the bridge' hoeft voor mij niet... Hoorde ik Thom Yorke? Vandaar dat ik de langzame nummers niet goed vind
quote:IDD mother's milk is gewoon een geweldige cd man ! Denk eigenlijk wel de beste die ze ooit hebben gemaakt ja.
Op vrijdag 21 december 2001 15:15 schreef basezum het volgende:
One Hot Minutekan ik er niet op terug vinden ...heb zelfs het logo op mn been staan 4 life that is !!!!!
ik hoop niet dat ze nog softer worden......mothers milk is veruit de beste van de heren na het overlijden van hillel slovack(k hoop dat ik het goed schrijf)
daar voor is alles anders !!!
je merkt dat de gitar man veel invloed op de band heeft.....
jack irons ( eleven ) heeft ook erg veel met de sound te maken gehad in het begin...meer punk invloeden naar mijn id
quote:http://forum.fok.nl/misc.php?action=faq#Profiel
Op vrijdag 21 december 2001 18:40 schreef superjip het volgende:
Verder wilde ik ff weten hoe jullie zo n grappig fototje bij jullie naam krijgen...
Hopelijk is 't een beetje duidelijk
quote:ik vind het wel een beetje op jeff buckley lijken jah
(aangezien thom Yorke ook op jeff lijkt hij staat btw in de OOR:D)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |