En weer 1 minder. Nu Holman, Paauwe, Bosschaart, Pardo, Mtiliga, Collen, van Hooijdonk en Castelen nog.quote:FERNE SNOYL NAAR NEC NIJMEGEN
Ferne Snoyl verruilt Feyenoord per direct voor NEC Nijmegen. De 21-jarige linkermiddenvelder tekent in Nijmegen een contract voor drie seizoenen en wordt er herenigd met Mario Been. Snoyl was het afgelopen half jaar op huurbasis actief voor het Schotse Aberdeen. ‘NEC haalt me als linkermiddenvelder’, aldus Snoyl, ‘dat heeft voor mij de doorslag gegeven.’
Ferne Snoyl doorliep een groot deel van Feyenoords jeugdopleiding en debuteerde al op 18-jarige leeftijd in de hoofdmacht. De geboren Leidschendammer werd bij Feyenoord een voornamelijk gebruikt als linksback. ‘Ik heb er nooit over geklaagd, maar linksback is niet mijn echte positie en ik kon er dus nooit het beste van mijn kwaliteiten laten zien’, zegt Snoyl, die door Feyenoord twee keer werd uitgeleend, respectievelijk aan FC Den Bosch en Aberdeen. ‘Toen ik vorig seizoen weer werd verhuurd na eerst teruggehaald te zijn, zei dat wel iets. En ook nu zou ik, met nog een jaar contract voor de boeg, waarschijnlijk weer weinig aan spelen toegekomen zijn en misschien wel weer verhuurd worden. Dan blijf je aan de gang en daarom was het voor mij beter om nu de stap te zetten.’
Hoewel zijn verblijf in Schotland succesvol was, is een definitief vertrek naar Aberdeen nooit aan de orde geweest voor Snoyl: ‘Ik houd er wel een goed gevoel aan over, ik heb daar een paar mooie maanden gehad waarin ik op het hoogste niveau als buitenste linkermiddenvelder speelde. Maar ik ben erg blij dat ik nu voor NEC ga spelen. Het is een goeie club en een mooie club en ik word er herenigd met Mario Been, die het in me ziet zitten. Dat is belangrijk voor me. Dat ze mij als linkermiddenvelder halen is misschien nog wel het meest van belang, want dat is echt de positie waar ik het best uit de voeten kan. Ik hoop daar te bewijzen dat ik ook voor Feyenoord nog van waarde had kunnen zijn.’
Tot nu toe hebben we het meest gehad aan Reebok.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Mooi verhaal
ben net naar rotterdam geweest om het shirt te gaan kopen
140 kilometer gereden
en heb het niet gekocht !!!
prachtige kleur van het shirt
maar wat een model ! lijkt wel een votje en dan die hals van stiek.
heb zeker 10 mensen de shop in zien gaan voor het shirt en maar een enkeling nam het shirt werkelijk mee.
Ook was er een vader met een kind trokken zo het shirt op de naad kapot
wat mij betreft klaar met kappa en terug naar puma !!
Gewoon je eigen plan trekkenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Word niet altijd op prijs gesteld door je eigen amateurploeg hoor![]()
Schijn bedriegt.quote:
?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:27 schreef jorienvdherik het volgende:
zaakwaarnemers doodschieten gadverdamme
Aha oke nog boeiend nieuws?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die van Kuyt zit in Studio Sportzomer
![]()
Oke.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Gewoon heel dat spelletje wat er nu weer gebeurd. Er is intresse vanuit Engeland en Spanje, door clubs met Champions Leauge voetbal..
Kuyt wil alleen naar clubs die CL spelen in het buitenland
En voor Paauwe is er ook intresse
ja dat is altijd zo.. als die blijft is het met kerst weer gezeikquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:32 schreef trishstratus het volgende:
[..]
Oke.
Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt, dan zijn we tenminste van dat getouwtrek af.
Dat lijkt me uit de lucht gegrepen. Er is echt geen enkele manier waarop je zoiets kan onderbouwen, behalve als Kuyt het zelf heeft gezegd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:58 schreef trishstratus het volgende:
Ook schijnt zijn vader, die ongeneeslijk ziek is, Kuyt graag te willen zien spelen in Liverpool zolang het nog kan.
Bron www.fr1908-online.nl
Gewoon verkopen dus.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja dat is altijd zo.. als die blijft is het met kerst weer gezeik![]()
Klopt, maar het is wel aannemelijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat lijkt me uit de lucht gegrepen. Er is echt geen enkele manier waarop je zoiets kan onderbouwen, behalve als Kuyt het zelf heeft gezegd.
En toen?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:30 schreef Knoekie het volgende:
Was ik vandaag aan het werk in de Albert Heyn zie ik opeens Ron Vlaar langs me lopen![]()
![]()
Toen pakte hij een pak vla en kwam het besef dat hij ook maar een mens isquote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:40 schreef Tomasso het volgende:
En toen?
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:50 schreef snabbi het volgende:
[..]
Toen pakte hij een pak vla en kwam het besef dat hij ook maar een mens is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |