quote:Op zondag 9 juli 2006 00:31 schreef Mas het volgende:
Alleen John en Paul.
PS. Ik heb net de Beatles biografie uit, vandaar ook mijn Beatlesvraag.
Het zou wat zijn geweest.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Denis Law pakte de triangel..
Ik ga hem goedkeuren want je komt in de buurt en je had ook goed dat alleen John en Paul erop meespelen. John is inderdaad leadzang en gitaar, paul speelt: bas, drums, piano en marracasquote:Op zondag 9 juli 2006 00:37 schreef Mas het volgende:
Ik geloof dat het er op neerkwam dat de John plotselinge inspiratie had, Paul belde en dat ze het hele nummer in een nacht hebben opgenomen. Ringo en George waren waarschijnlijk te druk bezig met onarie.
Zo te horen in ieder geval John op de gitaar en vocals. Ik gok dat Paul de rest doet, aangezien Paul een ontzettend veelzijdig muzikant is. Bas en drums kan hij in ieder geval erg goed spelen.
helemaal niet, want dan slaan de regels in de OP ineens nergens meer op...quote:Op zondag 9 juli 2006 00:43 schreef Mas het volgende:
Dank je wel! Om ons met het Britse cultuurleven van de afgelopen eeuw bezig te houden: in het koortje houthakkers in de achtergrond van het welbekende Lumberjack Song van Monty Python hebben een tweetal bekende artiesten meegedaan. Voor een artiest liep dit minder goed af. Wie waren dit?
En ik geef toe dat deze wel erg moeilijk is, dus als je het echt niet weet mag je google gebruiken...
eh, wat doen de uitroeptekens daar enzo?quote:Op zondag 9 juli 2006 00:45 schreef MaJo het volgende:
Puntentelling na deel 12:
Cool, nooit geweten. En het was dus gewoon een vervolgvraagquote:Op zondag 9 juli 2006 00:55 schreef Mas het volgende:
George Harrison, die een goede vriend was van Eric Idle, had een avond niets te doen en heeft toen maar als mounty meegezongen. Hij deed het low-key en onopvallend, dus bijna niemand in het publiek heeft er iets van gemerkt. Harry Nilsson wilde hetzelfde doen, maar kwam stomdronken opdagen, wilde zijn zonnebril niet afzetten en had kortom sterallures. Aan het eind van het lied moeten alle mounties naar achter stappen, terwijl het gordijn neerkomt. Harry was te laat, viel van het podium af en brak zijn pols.
Dat zijn dus de twee guest-stars.
Ik ben gek op de Beatles, maar ik probeer het wel te varieren steeds. Dat houdt het leuk toch en zal het ook leuk houden voor meerdere mensen. Mensen zullen minder snel afhaken.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:57 schreef MaJo het volgende:
Leuke anecdoteer schijnen dus Beatles gerelateerde dingen te zijn die ik niet weet
Stel anders maar een nieuwe vraag. Misschien iets dat niet Beatles gerelateerd is, anders wordt Stanley_Climbfall boos
Geen idee, maar zal een tijd geleden zijn neem ik aan..quote:Op zondag 9 juli 2006 00:59 schreef Mas het volgende:
Stiekem wel... uhm, dan maar weer een sportvraag, daar is onze Stanley schijnbaar beter in thuis. Welke Tour de France wielrenner heeft gepresteerd om onderweg dronken te raken, in slaap te vallen, een zonnesteek op te lopen en in de verkeerde richting de etappe te vervolgen?
Je drinkt toch geen Heineken hequote:Op zondag 9 juli 2006 01:07 schreef Mas het volgende:
Hint: Het was een Algarijn, dus hooguit een pied-noir Fransman.
Edit: als ik mijn biertje, dat trouwens vast niet voldoet aan het Reinheitsgebot, op heb, geef ik het antwoord wel. Voortaan zal ik de vragen maar wat eenvoudiger houden!
Hij ziet er ook uit alsof hij een paar biertieten heeftquote:Op zondag 9 juli 2006 01:14 schreef Mas het volgende:
Dan zal ik maar doordrinken. Het ging om de heer Zaaf, zijn voornaam is me nu ook ontschoten.
Hier is zelfs een foto van de sportheld:
[afbeelding]
Nee, das goed bier inderdaadquote:Op zondag 9 juli 2006 01:15 schreef Mas het volgende:
[..]
Brand Urtyp, dus het zou stiekem er nog best aan kunnen voldoen...
Ohh, die ken ik, die is al heel oudquote:Op zondag 9 juli 2006 01:17 schreef Mas het volgende:
Dan maar een puzzelvraagje, dat je waarschijnlijk al kent. Ik geloof dat mijn trivia iets te triviaal is, namelijk.
Je zit in een kamer, met drie aan/uit-knoppen. Je weet dat er in een tweede kamer, die je vanuit de eerste onmogelijk zien kunt, een gloeilamp is. Je wilt te weten komen welk van de drie schakelaars de lamp bedient, maar je mag maar een keer naar de andere kamer lopen om te controleren. Hoe kom je er achter welke schakelaar de lichtknop is?
Gelukkig! Ik ben het vragen stellen namelijk een beetje moe...quote:Op zondag 9 juli 2006 01:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ohh, die ken ik, die is al heel oud![]()
Alleen evend denken over het antwoord..![]()
Die ken ik ook, sinds kort.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:17 schreef Mas het volgende:
Dan maar een puzzelvraagje, dat je waarschijnlijk al kent. Ik geloof dat mijn trivia iets te triviaal is, namelijk.
Je zit in een kamer, met drie aan/uit-knoppen. Je weet dat er in een tweede kamer, die je vanuit de eerste onmogelijk zien kunt, een gloeilamp is. Je wilt te weten komen welk van de drie schakelaars de lamp bedient, maar je mag maar een keer naar de andere kamer lopen om te controleren. Hoe kom je er achter welke schakelaar de lichtknop is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |