rukkert?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Welke bijbelse figuur is de enige die in het heilige boek wordt 'beschuldigd' van masturberen? Zijn naam is nu in het Nederlands een synoniem voor die daad.
Jij weet dat. Mas que nada +1quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:44 schreef Mas het volgende:
Onan, met het daar van afgeleide 'onanie'.
boeit mij geen reet wat jij vindt. je bent gewoon te dom op puzzels op te lossen, alleen beetje googlen kan jequote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
oplossen vind ík geen kennis, maar goed.
en Van Dale ook niet:
ken·nis2 (de ~ (v.), ~sen)
1 wat men door studie of oefening geleerd heeft => weten
je lijkt cees geel welquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:49 schreef Mas het volgende:
Nu ik wat research gedaan heb, trouwens het complete verhaal. Onan was de tweede zoon van Judas, die een heel blik zonen had. Toen zijn oudste broer, Er, stierf moest de beste kerel gedowngen trouwen met de Er's weduwe, dit is namelijk een oud Israelische traditie. Blijkbaar was Onan hier niet helemaal gelukkig mee, want hij ging in ieder geval voor het spreekwoordelijke zingen de kerk uit, om zo Er's vrouw niet zwanger te maken. Zijn vloeistoffen deponeerde hij dan maar zo goed en zo kwaad als het ging op de grond. God vond dat maar zonde, en heeft hem toen doodgemaakt.
Stanley_Climbfall +1!quote:Op zondag 9 juli 2006 00:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Garrincha, zijn ene been was langer dan zijn andere, waardoor zijn benen krom stonden en hij onnavolgbare passeerbewegingen kon maken.
Lieverd, dat heb ik toen niet opgezocht. Niet zo doorzeuren.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:47 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
boeit mij geen reet wat jij vindt. je bent gewoon te dom op puzzels op te lossen, alleen beetje googlen kan je![]()
You're welcome (op twee manieren te interpreterenquote:Op zondag 9 juli 2006 00:05 schreef maril het volgende:
to late. dit is een leuke topic stanly bedankt voor de tip bij studio sportzomer.
Lionel Richie.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Met wie schreef Michael Jackson 'We Are The World'?
Quincy Jones ?quote:Op zondag 9 juli 2006 00:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Met wie schreef Michael Jackson 'We Are The World'?
Goede gok!quote:Op zondag 9 juli 2006 00:10 schreef Neleos het volgende:
Ik gok even op Lionel Ritchie.
Ik was slechts secondes te laat!quote:Op zondag 9 juli 2006 00:10 schreef Neleos het volgende:
Ik gok even op Lionel Ritchie.
Ja.. en spelling telt niet heel zwaar.quote:
Het elfde gebod?quote:Op zondag 9 juli 2006 00:14 schreef Neleos het volgende:
Hoe heet het gebod dat bier alleen gemout graan, water en hop mag bevatten?
Jazeker, en ik dacht dat alleen Grolsch in Nederland daaraan voldoet.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:15 schreef Mas het volgende:
Reinheitsgebot.
Ik wist het niet zeker nee, mijn tweede gok zou Paul McCartney zijn geweest.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja.. en spelling telt niet heel zwaar.
Het is meestal af te raden hele verhalen en zinnen bij je antwoord te vermelden.
volgens mij alleen grolsch weissen, omdat weissen zonder reinheitsgebot mag het helemaal weissen mag heten.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jazeker, en ik dacht dat alleen Grolsch in Nederland daaraan voldoet.
Grolsch![]()
Mas + 1
Da;s slim, die moet MaJo wel wetenquote:Op zondag 9 juli 2006 00:22 schreef Mas het volgende:
Dan maar een vraag over 's werelds beste band aller tijden. Hoe heetten de Beatles toen ze nog in Duitsland speelden en wat was hun samenstelling toen?
George Bestquote:Op zondag 9 juli 2006 00:23 schreef Neleos het volgende:
John Lennon, Paul McCartney, George Best, Stu Sutcliffe?, maar ik weet even niet meer hoe ze heten toen. Maar MaJo wel.
Zou kunnen ja, ik kan het zo snel niet terug vinden op internet.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:19 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
volgens mij alleen grolsch weissen, omdat weissen zonder reinheitsgebot mag het helemaal weissen mag heten.
Die man heeft wel een mooi leven gehad zeg..quote:Op zondag 9 juli 2006 00:23 schreef Neleos het volgende:
John Lennon, Paul McCartney, George Best, Stu Sutcliffe?, maar ik weet even niet meer hoe ze heten toen. Maar MaJo wel.
Majo heeft het enige goede antwoord gegeven!quote:Op zondag 9 juli 2006 00:24 schreef MaJo het volgende:
The Quarry Men, Pete Best op Drums, Stu Suthclif op bas, George Harrison/Paul McCartney en John Lennon op gitaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |