Het elfde gebod?quote:Op zondag 9 juli 2006 00:14 schreef Neleos het volgende:
Hoe heet het gebod dat bier alleen gemout graan, water en hop mag bevatten?
Jazeker, en ik dacht dat alleen Grolsch in Nederland daaraan voldoet.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:15 schreef Mas het volgende:
Reinheitsgebot.
Ik wist het niet zeker nee, mijn tweede gok zou Paul McCartney zijn geweest.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja.. en spelling telt niet heel zwaar.
Het is meestal af te raden hele verhalen en zinnen bij je antwoord te vermelden.
volgens mij alleen grolsch weissen, omdat weissen zonder reinheitsgebot mag het helemaal weissen mag heten.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jazeker, en ik dacht dat alleen Grolsch in Nederland daaraan voldoet.
Grolsch![]()
Mas + 1
Da;s slim, die moet MaJo wel wetenquote:Op zondag 9 juli 2006 00:22 schreef Mas het volgende:
Dan maar een vraag over 's werelds beste band aller tijden. Hoe heetten de Beatles toen ze nog in Duitsland speelden en wat was hun samenstelling toen?
George Bestquote:Op zondag 9 juli 2006 00:23 schreef Neleos het volgende:
John Lennon, Paul McCartney, George Best, Stu Sutcliffe?, maar ik weet even niet meer hoe ze heten toen. Maar MaJo wel.
Zou kunnen ja, ik kan het zo snel niet terug vinden op internet.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:19 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
volgens mij alleen grolsch weissen, omdat weissen zonder reinheitsgebot mag het helemaal weissen mag heten.
Die man heeft wel een mooi leven gehad zeg..quote:Op zondag 9 juli 2006 00:23 schreef Neleos het volgende:
John Lennon, Paul McCartney, George Best, Stu Sutcliffe?, maar ik weet even niet meer hoe ze heten toen. Maar MaJo wel.
Majo heeft het enige goede antwoord gegeven!quote:Op zondag 9 juli 2006 00:24 schreef MaJo het volgende:
The Quarry Men, Pete Best op Drums, Stu Suthclif op bas, George Harrison/Paul McCartney en John Lennon op gitaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |