quote:Op zondag 9 juli 2006 00:31 schreef Mas het volgende:
Alleen John en Paul.
PS. Ik heb net de Beatles biografie uit, vandaar ook mijn Beatlesvraag.
Het zou wat zijn geweest.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Denis Law pakte de triangel..
Ik ga hem goedkeuren want je komt in de buurt en je had ook goed dat alleen John en Paul erop meespelen. John is inderdaad leadzang en gitaar, paul speelt: bas, drums, piano en marracasquote:Op zondag 9 juli 2006 00:37 schreef Mas het volgende:
Ik geloof dat het er op neerkwam dat de John plotselinge inspiratie had, Paul belde en dat ze het hele nummer in een nacht hebben opgenomen. Ringo en George waren waarschijnlijk te druk bezig met onarie.
Zo te horen in ieder geval John op de gitaar en vocals. Ik gok dat Paul de rest doet, aangezien Paul een ontzettend veelzijdig muzikant is. Bas en drums kan hij in ieder geval erg goed spelen.
helemaal niet, want dan slaan de regels in de OP ineens nergens meer op...quote:Op zondag 9 juli 2006 00:43 schreef Mas het volgende:
Dank je wel! Om ons met het Britse cultuurleven van de afgelopen eeuw bezig te houden: in het koortje houthakkers in de achtergrond van het welbekende Lumberjack Song van Monty Python hebben een tweetal bekende artiesten meegedaan. Voor een artiest liep dit minder goed af. Wie waren dit?
En ik geef toe dat deze wel erg moeilijk is, dus als je het echt niet weet mag je google gebruiken...
eh, wat doen de uitroeptekens daar enzo?quote:Op zondag 9 juli 2006 00:45 schreef MaJo het volgende:
Puntentelling na deel 12:
Cool, nooit geweten. En het was dus gewoon een vervolgvraagquote:Op zondag 9 juli 2006 00:55 schreef Mas het volgende:
George Harrison, die een goede vriend was van Eric Idle, had een avond niets te doen en heeft toen maar als mounty meegezongen. Hij deed het low-key en onopvallend, dus bijna niemand in het publiek heeft er iets van gemerkt. Harry Nilsson wilde hetzelfde doen, maar kwam stomdronken opdagen, wilde zijn zonnebril niet afzetten en had kortom sterallures. Aan het eind van het lied moeten alle mounties naar achter stappen, terwijl het gordijn neerkomt. Harry was te laat, viel van het podium af en brak zijn pols.
Dat zijn dus de twee guest-stars.
Ik ben gek op de Beatles, maar ik probeer het wel te varieren steeds. Dat houdt het leuk toch en zal het ook leuk houden voor meerdere mensen. Mensen zullen minder snel afhaken.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:57 schreef MaJo het volgende:
Leuke anecdoteer schijnen dus Beatles gerelateerde dingen te zijn die ik niet weet
Stel anders maar een nieuwe vraag. Misschien iets dat niet Beatles gerelateerd is, anders wordt Stanley_Climbfall boos
Geen idee, maar zal een tijd geleden zijn neem ik aan..quote:Op zondag 9 juli 2006 00:59 schreef Mas het volgende:
Stiekem wel... uhm, dan maar weer een sportvraag, daar is onze Stanley schijnbaar beter in thuis. Welke Tour de France wielrenner heeft gepresteerd om onderweg dronken te raken, in slaap te vallen, een zonnesteek op te lopen en in de verkeerde richting de etappe te vervolgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |