abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39614482
Ik heb wat rondgezocht op het forum maar kon niet echt een dergelijk onderwerp vinden. Eigenlijk valt dit meer onder hobby maar een algemeen hobby gedeelte is er niet echt.

Er zijn hier ongetwijfelt mensen die zelf het één en ander maken, schilderen, tekenen, beeldhouwen of op een andere manier creatief bezig zijn. Ik ben erg benieuwd wat er zoal gemaakt wordt.

Plaats hier dus jouw zelfgemaakte kunstwerkjes

Ik zelf vind het leuk om met allerlei soorten potloden en krijt te tekenen. Wat ik teken is voornamelijk surrealistisch/droomachtig.

Zoals deze,

Kritiek is altijd goed, evenals het posten van je eigen werkjes. Ik ben benieuwd.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 19:31:50 #2
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_39615189
Ik hou ervan om wallpapers te maken met photoshop. Heb nu een account op deviantart, en ben best wel trots op mijn nieuwste werkje.
When all else fails, you always have delusion.
pi_39615280
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 19:07 schreef D-Y het volgende:

[afbeelding]
Mooi zeg
  vrijdag 7 juli 2006 @ 19:37:37 #4
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_39615347
D-Y im moet oprecht zeggen dat ik hem mooi vind!
  vrijdag 7 juli 2006 @ 19:41:25 #5
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_39615421
Ik vind m mooi. Wat ziet de maker er zelf in?
Era Vulgaris
pi_39615714
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 19:41 schreef Vassili_Z het volgende:
Ik vind m mooi. Wat ziet de maker er zelf in?
Het gaat mij eigenlijk nooit zo zeer om datgene wat ik afbeeld, over het algemeen zijn dat dingen die spontaan in me opkomen. Ik probeer het één en ander in beweging te zetten waardoor je er dromerig naar gaat staren. Ik probeer alle elementen met elkaar te verbinden door richting te geven in de manier van inkleuren.

Wat ik zie? Doorgaans zie ik aan mijn tekeningen een gebrek aan detail omdat ik niet écht kan tekenen. Ik probeer dit nu als iets positiefs te gebruiken in het surrealistische.
pi_39616051
Er was eerst wel een teken-topic. Ik weet alleen niet waar die gebleven is.
pi_39623583
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 20:06 schreef Twisted_fok het volgende:
Er was eerst wel een teken-topic. Ik weet alleen niet waar die gebleven is.
Zoiets was ik dus ook naar opzoek en het verbaasde me dat ik die niet kon vinden. Bij deze dus een nieuwe. Er lijken alleen niet veel tekenaars te zijn?
pi_39623682
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:31 schreef D-Y het volgende:

[..]

Zoiets was ik dus ook naar opzoek en het verbaasde me dat ik die niet kon vinden. Bij deze dus een nieuwe. Er lijken alleen niet veel tekenaars te zijn?
Er waren toch aardig wat posters toen. Of eerder steeds dezelfde users, maar er werden wel veel tekeningen gepost. Ik heb zelf momenteel even niet de moed om wat van m'n tekeningen te posten.
pi_39623854
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:34 schreef Twisted_fok het volgende:

[..]

Er waren toch aardig wat posters toen. Of eerder steeds dezelfde users, maar er werden wel veel tekeningen gepost. Ik heb zelf momenteel even niet de moed om wat van m'n tekeningen te posten.
same here, al heb ik dan schilderijen
pi_39623880
Here it is. Google is m'n vriend.

tekentopic [Ja ! fokkers kunnen tekenen] 2
pi_39623895
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 19:07 schreef D-Y het volgende:
Ik heb wat rondgezocht op het forum maar kon niet echt een dergelijk onderwerp vinden. Eigenlijk valt dit meer onder hobby maar een algemeen hobby gedeelte is er niet echt.

Er zijn hier ongetwijfelt mensen die zelf het één en ander maken, schilderen, tekenen, beeldhouwen of op een andere manier creatief bezig zijn. Ik ben erg benieuwd wat er zoal gemaakt wordt.

Plaats hier dus jouw zelfgemaakte kunstwerkjes

Ik zelf vind het leuk om met allerlei soorten potloden en krijt te tekenen. Wat ik teken is voornamelijk surrealistisch/droomachtig.

Zoals deze,

[afbeelding]

Kritiek is altijd goed, evenals het posten van je eigen werkjes. Ik ben benieuwd.
Ik vind vooral de zwaar opzichtige handtekening mooi.
pi_39624155
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:43 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Ik vind vooral de zwaar opzichtige handtekening mooi.
Daar heb je wel een punt, normaal zet ik er echt nooit iets op..
  zaterdag 8 juli 2006 @ 11:12:06 #14
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_39628333
Zelfmaakkunst is tof, en nu ik dit zie, maar meteen even de TTK-Wedstrijd promoten, een wedstrijd die elke keer één onderwerp (deze ronde is de onderwerp "twee"), en dan zijn er 4 categorieën, namelijk gedichten, verhalen, 55fiction (verhaal van 55 woorden exclusief titel) en kunst.

Voor info:
De grote TTK wedstrijd

Voor vragen:
TTK Wedstrijd SlowChat

Oh, en wat betreft de OP en TS, leuke tekening, krijt is heerlijk . Ik vind die tekening echt leuk.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_39631124
Net voor het eerst sinds.. heel lang ( ) weer wat met pastel zit kliederen. De foto is een beetje wazig geworden, excuses.

pi_39634367
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 13:29 schreef Twisted_fok het volgende:
Net voor het eerst sinds.. heel lang ( ) weer wat met pastel zit kliederen. De foto is een beetje wazig geworden, excuses.

[afbeelding]
Mooie haren
pi_39634467
Okeej nog een ouder projectje van mij..

Eerst in kleurpotlood op A5 formaat

Daarna met krijt op A2 formaat

[ Bericht 19% gewijzigd door D-Y op 08-07-2006 19:13:30 ]
pi_39636064
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 16:09 schreef D-Y het volgende:
Okeej nog een ouder projectje van mij..

Eerst in kleurpotlood op A5 formaat

[afbeelding]

Daarna met krijt op A2 formaat

[afbeelding]
Ik zie niets
pi_39638954
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 17:09 schreef Twisted_fok het volgende:

[..]

Ik zie niets
Is nu gefixt
pi_39639057
Heel goed.

De 2e spreekt me meer aan door de lichtere, heldere kleuren in het midden. Nice.
pi_39639330
Ik teken zelf heel veel. Meestal onrealistische mensen. Soms surrealistische dingen. Ik neem meestal niet de moeite om mijn werken in te scannen.
Bij sommige tekeningen doe ik dit echter wel, dat zijn vaak tekeningen die ik even snel achter de pc maak, en ik kleur ze dan vervolgens in m.b.v. photoshop iod. Soms is dat niet eens nodig

Ik ben nu ook bezig met een beeld van een slapende draak, daar ga ik een foto van maken als ik klaar ben.

Voorbeeld van wat ik net gemaakt heb:
pi_39642780
Het ziet er anime geinspireerd uit, rei ayanami ? ik ben benieuwd naar die draak, welke stijl hang je zelf het meest aan?
pi_39657325
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 22:06 schreef NDAsilenced het volgende:
Het ziet er anime geinspireerd uit, rei ayanami ? ik ben benieuwd naar die draak, welke stijl hang je zelf het meest aan?
Ik hou absoluut niet van dingen natekenen. Mijn tekenstijl is wel een beetje animeachtig, maar ik leid het niet af van anime's zelf. Neon Genesis Evangelion heb ik nooit gekeken. Alles wat ik teken komt uit mijn eigen hoofd. Dit was gewoon even een snel tekeningetje, ik heb er verder niet bij nagedacht.
Ik hou ook niet van die boekjes waarin staat beschreven wat je precies moet doen om anime te kunnen tekenen. Het is veel beter om je eigen stijl te ontwikkelen .

[ Bericht 3% gewijzigd door Kroekroek op 09-07-2006 18:53:59 ]
pi_39850032
Ik heb gister een schilderij met deze jongen als inspiratie. Ik zal kijken of ik binnenkort even een foto kan maken .

Net nog even een abstract schilderij gemaakt. Post ik hier ook binnenkort.

[ Bericht 19% gewijzigd door Kroekroek op 15-07-2006 17:37:45 ]
pi_39856216
Oke. Ik heb even een foto gemaakt van die abstracte schildering. Ik begon maar met iets te schilderen, en eerst leek het helemaal niks te worden, maar het resultaat is best te doen.

Mijn broer zei dat het hem aan conceptie deed denken.
Wat vind jij dat het is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')