Jezelf tof vinden is uncool.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:37 schreef DDude het volgende:
Newbie zijn is tof.
Nu is het een goed topicquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:37 schreef RicoRabbit het volgende:
Nu is het wel een goed topic, iemand zei bier![]()
Nu de tieten nog![]()
Hoe's't daarmee?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:36 schreef -IksRee- het volgende:
En ik moet nog voor een kleine zorgen.
Oh, je bent gewoon de hele dag hard aan het werk ofzo? Doet dat pijn?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:36 schreef -IksRee- het volgende:
Ja eh... ik werk tegenwoordig he.
Oeh, poepluiers enzo.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:36 schreef -IksRee- het volgende:
En ik moet nog voor een kleine zorgen.
Dat gaat er nog wel vanafquote:
Ende biëre.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:15 schreef Paxlie het volgende:
puik topic
Nee die is gepermbandquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Werkt je originele account niet meer dan?
Och permbans duren meestal niet langer dan een maand of 3, gewoon even mailen naar forum@fok.nlquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Och permbans duren meestal niet langer dan een maand of 3, gewoon even mailen naar forum@fok.nl
Ik kreeg na 4 jaar een mailtje terug.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:08 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
En dan echt wachten op een antwoord als je gemaild hebt naar forum@fok.nl?
Wie is er hier nu de newbie?
Van nikky zeker?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik kreeg na 4 jaar een mailtje terug.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:14 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Van nikky zeker?
bezte argamadon, jeverzoek is in gbehandelinmg genomen
Heb ik vroegah ook al eens gedaan bij mijn ouders, toen bestond er alleen nog niet van die makkelijke klikzooi die ze nu hebben. Alles moest gelijmd wordenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
eeej alles goed?
Ik heb vandaag 80m2 laminaat gelegd in ons huis.
Kom op zeg, ze hebben tegenwoordig 6 FA's.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:08 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
En dan echt wachten op een antwoord als je gemaild hebt naar forum@fok.nl?
Wie is er hier nu de newbie?
Newbiequote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:48 schreef Dubbeldrank het volgende:
Binnen een dag moet je toch wel antwoord kunnen hebben lijkt me.
Gelijmd?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:46 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Heb ik vroegah ook al eens gedaan bij mijn ouders, toen bestond er alleen nog niet van die makkelijke klikzooi die ze nu hebben. Alles moest gelijmd worden
ik zou ook gewoon voor de duurdere variant gaan, blijft vaak ook langer mooiquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gelijmd?
Maar onder de klikzooi zit ook nog een heel verschil hoor. Die goedkope troep klikt voor geen meter.
Beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik kreeg na 4 jaar een mailtje terug.
Ik was aan het werk.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
Is iedereen aan het doen alsof ze een leven hebben?
Tweemaal gefixed.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik was aan het werk.
Nouja, werken. Ik heb de airco gefixed in de kantine gefixed en dat vond ik eigenlijk wel mooi voor de rest van de dag..
Komt door de warmte.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:05 schreef HuHu het volgende:
[..]
Tweemaal gefixed.
Dan was hij wel heel erg stuk zeker?
Zonder airco is het zeker warm.quote:
We zitten pas op pagina twee hoor.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:13 schreef Joene het volgende:
Demmit bijna een topic gemist !
Hierquote:Op zondag 9 juli 2006 16:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
Waar is iedereen?
Vakantie!quote:Op zondag 9 juli 2006 19:21 schreef Joene het volgende:
Bijna weekend !
11 augustus al !quote:
Dan pas!quote:
Iddquote:
ik heb komend weekend geen weekendquote:Op zondag 9 juli 2006 19:21 schreef Joene het volgende:
Bijna weekend !
Ik schijn een of ander housewarming feestje te hebben, en zondag mag ik mijn zwager visiteren ivm dat ook hij net is verhuist.quote:
Over 698 dagen begint Euro2008!quote:Op zondag 9 juli 2006 23:23 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zo, dat WK geneuzel hebben we ook weer gehad.
Echt spannend gaat dat niet worden:quote:Op maandag 10 juli 2006 00:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ach de voorrondes beginnen dit jaar nog
quote:Group G
Albania
Bulgaria
Luxembourg
Netherlands
Romania
Belarus
Slovenia
Exact !quote:Op maandag 10 juli 2006 07:16 schreef Q. het volgende:
Bijna weekend!
Ook zo een morgen.quote:Op maandag 10 juli 2006 07:26 schreef GI het volgende:
.
quote:
Wat een idioot is het ook.quote:
Alsof zoiets onbelangrijks Hem tegen kan houden.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:38 schreef Tally het volgende:
J. is toch dood?
Volgens mij zijn ze allemaal aan het werk!quote:Op maandag 10 juli 2006 12:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Echt hard loopt het niet meer.
Dunkt me.
WAKKER WORDEN!!!!!
quote:Op maandag 10 juli 2006 12:41 schreef NJ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal aan het werk!
The horror.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:41 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ben net wakkerquote:Op maandag 10 juli 2006 12:41 schreef NJ het volgende:
[..]
Brazilie! Dat zit bij mij in de planning iig, begin volgend jaarquote:Op maandag 10 juli 2006 13:19 schreef Paxlie het volgende:
ik wil ook op vakantie maar zou niet eens weten wanneer of waarheen
Hoi Chowi.quote:
nee optiefen.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:02 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi
Ik ben van 2001.. ben ik nu een oldbie?
Joentje!quote:
Tally Slutquote:
Of moet ik je soms door een bushokje tiefen? Homoquote:
kijk zo hoort het beeb !quote:Op maandag 10 juli 2006 14:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of moet ik je soms door een bushokje tiefen? Homo
jaquote:Op maandag 10 juli 2006 14:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of moet ik je soms door een bushokje tiefen? Homo
Sterfquote:Op maandag 10 juli 2006 15:24 schreef Joene het volgende:
Ik ga zo maar weer es huiswaerds.
Ik ben al 5 uur bezig mijzelf aan te sporen om aan het werk te gaan. Thuiswerken.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:33 schreef Q. het volgende:
Ik moet nog een uur. Of mag, hoe je het bekijkt.
Kijk en dan ga ik bijna naar mijn werkie..quote:Op maandag 10 juli 2006 15:33 schreef Q. het volgende:
En dan nog veertig jaar.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:33 schreef Q. het volgende:
Alles lekker joh?quote:
Zekerquote:
Ja, langs re kust trekken en ook nog een paar dagen oerwoudquote:Op maandag 10 juli 2006 16:39 schreef miss_bleu het volgende:
Oe Brazilie!
Haha R. Je zei "trekken".quote:Op maandag 10 juli 2006 16:40 schreef Ripley het volgende:
Ja, langs re kust trekken en ook nog een paar dagen oerwoud![]()
Kan bijna niet wachten
quote:
Ach, die Braziliaanse vrouwen zijn allemaal van die uitgelubberde hobbezakken.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:44 schreef Ripley het volgende:
Er zijn overigens wel 8 vrouwen op 1 man daar heb ik begrepen![]()
Ja, daar staan ze bekend om he?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach, die Braziliaanse vrouwen zijn allemaal van die uitgelubberde hobbezakken.
Ja hoor, de één nog lelijker dan de ander!quote:
TVP !!!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:44 schreef Ripley het volgende:
Er zijn overigens wel 8 vrouwen op 1 man daar heb ik begrepen![]()
quote:
quote:
Ja, maar ik ben een wijf, dus ik heb daar helemaal niks aanquote:Op maandag 10 juli 2006 16:55 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
[..]
Ik moest lachen... Zeker als het duidelijk is dat je een toerist bent, ben je 'fair game' voor alle personen in Brazilie die het vrouwtje spelen.
Och, je kunt het altijd een keer proberen.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:59 schreef Ripley het volgende:
Ja, maar ik ben een wijf, dus ik heb daar helemaal niks aan
wil ik oooooookquote:Op maandag 10 juli 2006 16:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, langs re kust trekken en ook nog een paar dagen oerwoud![]()
Kan bijna niet wachten
Sorrrrryyyyyyyyyyyyyyy.. Was ik ff vergeten! Toeristes moeten al helemaal oppassen.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben een wijf, dus ik heb daar helemaal niks aan
Hehe, goede redenquote:Op maandag 10 juli 2006 16:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Och, je kunt het altijd een keer proberen.
Het is immers vakantie!
Tropical Dannyquote:Op maandag 10 juli 2006 17:01 schreef miss_bleu het volgende:
Doe mij een toppertje en een breezer ananas en doe er ook maar een dubbele wiskey bij
En dan telt het nietquote:Op maandag 10 juli 2006 16:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Och, je kunt het altijd een keer proberen.
Het is immers vakantie!
.. want vanavond gaan alle remmen los ...quote:Op maandag 10 juli 2006 17:01 schreef miss_bleu het volgende:
Doe mij een toppertje en een breezer ananas en doe er ook maar een dubbele wiskey bij
We dansen, we zingen, zijn zo blijquote:Op maandag 10 juli 2006 17:02 schreef eL. het volgende:
[..]
.. want vanavond gaan alle remmen los ....
Ah, een reden des te meer om eens een betanggade Braziliaanse aan de haak te slaan!quote:
Hey Feef!quote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:49 schreef Joene het volgende:
Zag ik hier beledigingen aangaande deze reeks ? Zoja diegene met commentaar tieft op !
Neuken ?quote:
Hij trekt een strak en emotieloos gezicht om zijn ware intenties niet te verraden.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:25 schreef jogy het volgende:
Dat is wel heel serieus, Q. Als je je PI vergeet.
Onzin, dan gebruik je maar dequote:Op maandag 10 juli 2006 23:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij trekt een strak en emotieloos gezicht om zijn ware intenties niet te verraden.
Voorlopig reageren ze beide niet meer. Dus waarschijnlijk heeft het gewoon geholpen!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Onzin, dan gebruik je maar de [afbeelding] of [afbeelding]
Cyberseksuh!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:39 schreef NJ het volgende:
[..]
Voorlopig reageren ze beide niet meer. Dus waarschijnlijk heeft het gewoon geholpen!
Have funquote:Op maandag 10 juli 2006 23:52 schreef Paxlie het volgende:
ik ga slapen, want morgen mag ik weer we:rken!
Shit! Een post zonder PI!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:25 schreef jogy het volgende:
Dat is wel heel serieus, Q. Als je je PI vergeet.
Oeh, ik moet vaker PI-loos reageren.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:39 schreef NJ het volgende:
[..]
Voorlopig reageren ze beide niet meer. Dus waarschijnlijk heeft het gewoon geholpen!
Nee hoor, ik ben niet onder een brug blijven schuilen ofzo. Ben er gewoon doorheen gebikkelt met zwembandjes om.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 07:57 schreef Jarno het volgende:
Je bent toch geen mietje, joogie?
Dat ben ik al.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 07:57 schreef Jarno het volgende:
Je bent toch geen mietje, joogie?
Die waren hard nodig heden ochtend.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 07:57 schreef GI het volgende:
Ik ben blij met degene die ruitewissers heeft uitgevonden.
Ik denk dat als ik van den oever naar schiphol had moeten fietsen dat ik nu nog op den fiets zou zitten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:04 schreef Q. het volgende:
Ik ben per fiets compleet droog overgekomen, afgezien van twee van bomen afvallende druppels.
Ik hoefde ook maar tot Utrecht CS te fietsen, hetgeen een vijftal minuten is/was.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik van den oever naar schiphol had moeten fietsen dat ik nu nog op den fiets zou zitten.
Het is voorbij, je leven.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:44 schreef Jarno het volgende:
Vrijdag de wandel/kinderwagen/autostoel-combiset opgehaald, failliet dus. Tevens komt het nu wel erg dichtbij. Enzo.
Het was okay.quote:
Ik hoop voor dr dat het goed ligt..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:44 schreef Jarno het volgende:
Vrijdag de wandel/kinderwagen/autostoel-combiset opgehaald, failliet dus. Tevens komt het nu wel erg dichtbij. Enzo.
Donderdag extra echo omdat de verloskundige niet kon voelen of de beeb nu met z'n hoofd omhoog of naar beneden lag. Moet dus even gekeken worden.
De verloskundige dácht te kunnen voelen dat -ie goed lag, maar ze wou het gewoon zeker weten. Dus waarschijnlijk is het wel okay.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoop voor dr dat het goed ligt..
Want het draaien is niet prettig..
Gaan ze aan je buik drukken en trekken om het kindje te draaien..
*RIL*
Soort van.quote:
Je loopt gewoon achter! Q! Je mist de hype! Vlug!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:58 schreef Q. het volgende:
Met al dit gepraat begin ik me echt oud te voelen. Vrienden van mij beginnen ook al aan de kleintjes. Voorbij, voorbij!
Je bent ook oud.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:58 schreef Q. het volgende:
Met al dit gepraat begin ik me echt oud te voelen. Vrienden van mij beginnen ook al aan de kleintjes. Voorbij, voorbij!
Even een topic openen in V&A:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je loopt gewoon achter! Q! Je mist de hype! Vlug!
Dan kan je het beter doen , like : Q. Zoekt vrouw voor geile neuksex evt nageslacht is mogelijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Even een topic openen in V&A:
[GEZ] Vrouw om nageslacht bij te verwekken in kader van hype
Zodra de kinderwagen binnen is.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:27 schreef Jarno het volgende:
Is iedereen afgeschrikt ofzo? Ik wordt toch niet naar OUD verjaagd he?
Nee je mag blijven J. Maar ze hebben hier de laatste paar dagen het idee opgevat dat icters moeten werken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:27 schreef Jarno het volgende:
We:rken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee je mag blijven J. Maar ze hebben hier de laatste paar dagen het idee opgevat dat icters moeten werken.
Ik pleit voor een nieuw [BUR] subforum voor burgers.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:27 schreef Jarno het volgende:
Men ik weet niet wat me overkomtquote:
Puik plan. Open jij een FB-tje?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik pleit voor een nieuw [BUR] subforum voor burgers.
En [VEL] voor mensen van de Veluwe.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik pleit voor een nieuw [BUR] subforum voor burgers.
Ik open geen topics.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:38 schreef Jarno het volgende:
Puik plan. Open jij een FB-tje?
Is dat policy of zelfbscherming?quote:
Dat lijkt mij een typisch gevalletje Policy jarno.quote:
http://forum.fok.nl//fok/search_lite?q=&member=JohnnyKnoxville&order=relevance neuh, 20.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
http://zoeken.fok.nl/index.php?q=&match=&ts=JohnnyKnoxville&sort=rel&type=alle&van=&tot=
Liefst 17 topics geopend tot op heden.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hey R. Je bent de hele week op tv met die enge aliens van je.
Geen probleem, Adsjee, zo ben ik.quote:
Jeh mên, Ripley tegen de aliens in een strak pakje en zulks.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:52 schreef Jarno het volgende:
Aliens?
Strakke pakjes zijn okay. Of het nou aliens zijn of niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jeh mên, Ripley tegen de aliens in een strak pakje en zulks..
Ripley in het strakke pakje dus, niet de aliens, die hebben geen pakje.
Lekker hoor. Kan het thuis weer even normaal worden binnen, de regen frist de boel een beetje op, morgen wordt het weer 25 graden dus niet zaniken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:59 schreef Paxlie het volgende:
wat een stralende dag is het toch weer
That's the spirit, J.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:01 schreef Jarno het volgende:
Lekker hoor. Kan het thuis weer even normaal worden binnen, de regen frist de boel een beetje op, morgen wordt het weer 25 graden dus niet zaniken.
Bek dicht..quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
http://zoeken.fok.nl/index.php?q=&match=&ts=JohnnyKnoxville&sort=rel&type=alle&van=&tot=
Liefst 17 topics geopend tot op heden.
daar heb je helemaal gelijk in, maar ik geniet overdag graag van een zonnetje terwijl ik op kantoor geniet van de 21 graden van de aircoquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Lekker hoor. Kan het thuis weer even normaal worden binnen, de regen frist de boel een beetje op, morgen wordt het weer 25 graden dus niet zaniken.
ja jij ook.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:08 schreef NJ het volgende:
Mogguh!
Ben je ambtenaar ofzo?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:08 schreef Joene het volgende:
Nog 5 uur.
nee ,die beginnen niet om 6 uur dunkt mequote:
Haar tieten waren de laatste keer dat ik er zag ook een stuk groter...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dit was vóór het blondeersel, dunkt me, K.
Het plaatje is van voor de pushup, dunkt me.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:10 schreef GI het volgende:
Haar tieten waren de laatste keer dat ik er zag ook een stuk groter...
Push ups zijn tofquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het plaatje is van voor de pushup, dunkt me.
Dat is wel een heel drastische push upquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kun je toch nog van een A-cupje een volle D maken.
*fotoboek gecheckt*quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:17 schreef GI het volgende:
Mooie foto's met de ipod trouwens Rip. Vooral de subtiele traan.
ssst ,verklap niet alles men ! zo hou je je eigen dev project nooit populair.quote:
Dank, GI.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:17 schreef GI het volgende:
Mooie foto's met de ipod trouwens Rip. Vooral de subtiele traan.
Wehehe, daar ben je toch net te vrouwelijk voorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dank, GI.
Ik ben net een zigeunerjochie zo he?
Kunnen we niet een een forum met [kut] nemen ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:01 schreef Jarno het volgende:
Bij gebrek aan [BUR] ja!
Ja, nou, ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:01 schreef Jarno het volgende:
Bij gebrek aan [BUR] ja!
Dat is het Keldertje toch al?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:03 schreef Joene het volgende:
Kunnen we niet een een forum met [kut] nemen ?
Ja maar dat staat niet in my activesquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat is het Keldertje toch al?
Dat klinkt wel goed !quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:09 schreef Jarno het volgende:
Het 'Kwalitatief Uitermate Triest' forum. Leuke nieuwe naam voor ONZ!
VET!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hey R. Je bent de hele week op tv met die enge aliens van je.
Dat is weer eens iets heel anders.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:09 schreef Jarno het volgende:
Het 'Kwalitatief Uitermate Triest' forum. Leuke nieuwe naam voor ONZ!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |