Ja, langs re kust trekken en ook nog een paar dagen oerwoudquote:Op maandag 10 juli 2006 16:39 schreef miss_bleu het volgende:
Oe Brazilie!
Haha R. Je zei "trekken".quote:Op maandag 10 juli 2006 16:40 schreef Ripley het volgende:
Ja, langs re kust trekken en ook nog een paar dagen oerwoud![]()
Kan bijna niet wachten
quote:
Ach, die Braziliaanse vrouwen zijn allemaal van die uitgelubberde hobbezakken.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:44 schreef Ripley het volgende:
Er zijn overigens wel 8 vrouwen op 1 man daar heb ik begrepen![]()
Ja, daar staan ze bekend om he?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach, die Braziliaanse vrouwen zijn allemaal van die uitgelubberde hobbezakken.
Ja hoor, de één nog lelijker dan de ander!quote:
TVP !!!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:44 schreef Ripley het volgende:
Er zijn overigens wel 8 vrouwen op 1 man daar heb ik begrepen![]()
quote:
quote:
Ja, maar ik ben een wijf, dus ik heb daar helemaal niks aanquote:Op maandag 10 juli 2006 16:55 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
[..]
Ik moest lachen... Zeker als het duidelijk is dat je een toerist bent, ben je 'fair game' voor alle personen in Brazilie die het vrouwtje spelen.
Och, je kunt het altijd een keer proberen.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:59 schreef Ripley het volgende:
Ja, maar ik ben een wijf, dus ik heb daar helemaal niks aan
wil ik oooooookquote:Op maandag 10 juli 2006 16:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, langs re kust trekken en ook nog een paar dagen oerwoud![]()
Kan bijna niet wachten
Sorrrrryyyyyyyyyyyyyyy.. Was ik ff vergeten! Toeristes moeten al helemaal oppassen.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben een wijf, dus ik heb daar helemaal niks aan
Hehe, goede redenquote:Op maandag 10 juli 2006 16:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Och, je kunt het altijd een keer proberen.
Het is immers vakantie!
Tropical Dannyquote:Op maandag 10 juli 2006 17:01 schreef miss_bleu het volgende:
Doe mij een toppertje en een breezer ananas en doe er ook maar een dubbele wiskey bij
En dan telt het nietquote:Op maandag 10 juli 2006 16:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Och, je kunt het altijd een keer proberen.
Het is immers vakantie!
.. want vanavond gaan alle remmen los ...quote:Op maandag 10 juli 2006 17:01 schreef miss_bleu het volgende:
Doe mij een toppertje en een breezer ananas en doe er ook maar een dubbele wiskey bij
We dansen, we zingen, zijn zo blijquote:Op maandag 10 juli 2006 17:02 schreef eL. het volgende:
[..]
.. want vanavond gaan alle remmen los ....
Ah, een reden des te meer om eens een betanggade Braziliaanse aan de haak te slaan!quote:
Hey Feef!quote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:49 schreef Joene het volgende:
Zag ik hier beledigingen aangaande deze reeks ? Zoja diegene met commentaar tieft op !
Neuken ?quote:
Hij trekt een strak en emotieloos gezicht om zijn ware intenties niet te verraden.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:25 schreef jogy het volgende:
Dat is wel heel serieus, Q. Als je je PI vergeet.
Onzin, dan gebruik je maar dequote:Op maandag 10 juli 2006 23:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij trekt een strak en emotieloos gezicht om zijn ware intenties niet te verraden.
of
Voorlopig reageren ze beide niet meer. Dus waarschijnlijk heeft het gewoon geholpen!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Onzin, dan gebruik je maar de [afbeelding] of [afbeelding]
Cyberseksuh!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:39 schreef NJ het volgende:
[..]
Voorlopig reageren ze beide niet meer. Dus waarschijnlijk heeft het gewoon geholpen!
Have funquote:Op maandag 10 juli 2006 23:52 schreef Paxlie het volgende:
ik ga slapen, want morgen mag ik weer we:rken!
Shit! Een post zonder PI!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:25 schreef jogy het volgende:
Dat is wel heel serieus, Q. Als je je PI vergeet.
Oeh, ik moet vaker PI-loos reageren.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:39 schreef NJ het volgende:
[..]
Voorlopig reageren ze beide niet meer. Dus waarschijnlijk heeft het gewoon geholpen!
Nee hoor, ik ben niet onder een brug blijven schuilen ofzo. Ben er gewoon doorheen gebikkelt met zwembandjes om.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 07:57 schreef Jarno het volgende:
Je bent toch geen mietje, joogie?
Dat ben ik al.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 07:57 schreef Jarno het volgende:
Je bent toch geen mietje, joogie?
Die waren hard nodig heden ochtend.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 07:57 schreef GI het volgende:
Ik ben blij met degene die ruitewissers heeft uitgevonden.
Ik denk dat als ik van den oever naar schiphol had moeten fietsen dat ik nu nog op den fiets zou zitten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:04 schreef Q. het volgende:
Ik ben per fiets compleet droog overgekomen, afgezien van twee van bomen afvallende druppels.
Ik hoefde ook maar tot Utrecht CS te fietsen, hetgeen een vijftal minuten is/was.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik van den oever naar schiphol had moeten fietsen dat ik nu nog op den fiets zou zitten.
Het is voorbij, je leven.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:44 schreef Jarno het volgende:
Vrijdag de wandel/kinderwagen/autostoel-combiset opgehaald, failliet dus. Tevens komt het nu wel erg dichtbij. Enzo.
Het was okay.quote:
Ik hoop voor dr dat het goed ligt..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:44 schreef Jarno het volgende:
Vrijdag de wandel/kinderwagen/autostoel-combiset opgehaald, failliet dus. Tevens komt het nu wel erg dichtbij. Enzo.
Donderdag extra echo omdat de verloskundige niet kon voelen of de beeb nu met z'n hoofd omhoog of naar beneden lag. Moet dus even gekeken worden.
De verloskundige dácht te kunnen voelen dat -ie goed lag, maar ze wou het gewoon zeker weten. Dus waarschijnlijk is het wel okay.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoop voor dr dat het goed ligt..
Want het draaien is niet prettig..
Gaan ze aan je buik drukken en trekken om het kindje te draaien..
*RIL*
Soort van.quote:
Je loopt gewoon achter! Q! Je mist de hype! Vlug!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:58 schreef Q. het volgende:
Met al dit gepraat begin ik me echt oud te voelen. Vrienden van mij beginnen ook al aan de kleintjes. Voorbij, voorbij!
Je bent ook oud.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:58 schreef Q. het volgende:
Met al dit gepraat begin ik me echt oud te voelen. Vrienden van mij beginnen ook al aan de kleintjes. Voorbij, voorbij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |