Jezelf tof vinden is uncool.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:37 schreef DDude het volgende:
Newbie zijn is tof.
Nu is het een goed topicquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:37 schreef RicoRabbit het volgende:
Nu is het wel een goed topic, iemand zei bier![]()
Nu de tieten nog![]()
Hoe's't daarmee?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:36 schreef -IksRee- het volgende:
En ik moet nog voor een kleine zorgen.
Oh, je bent gewoon de hele dag hard aan het werk ofzo? Doet dat pijn?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:36 schreef -IksRee- het volgende:
Ja eh... ik werk tegenwoordig he.
Oeh, poepluiers enzo.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:36 schreef -IksRee- het volgende:
En ik moet nog voor een kleine zorgen.
Dat gaat er nog wel vanafquote:
Ende biëre.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:15 schreef Paxlie het volgende:
puik topic
Nee die is gepermbandquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Werkt je originele account niet meer dan?
Och permbans duren meestal niet langer dan een maand of 3, gewoon even mailen naar forum@fok.nlquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Och permbans duren meestal niet langer dan een maand of 3, gewoon even mailen naar forum@fok.nl
Ik kreeg na 4 jaar een mailtje terug.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:08 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
En dan echt wachten op een antwoord als je gemaild hebt naar forum@fok.nl?
Wie is er hier nu de newbie?
Van nikky zeker?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik kreeg na 4 jaar een mailtje terug.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:14 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Van nikky zeker?
bezte argamadon, jeverzoek is in gbehandelinmg genomen
Heb ik vroegah ook al eens gedaan bij mijn ouders, toen bestond er alleen nog niet van die makkelijke klikzooi die ze nu hebben. Alles moest gelijmd wordenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
eeej alles goed?
Ik heb vandaag 80m2 laminaat gelegd in ons huis.
Kom op zeg, ze hebben tegenwoordig 6 FA's.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:08 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
En dan echt wachten op een antwoord als je gemaild hebt naar forum@fok.nl?
Wie is er hier nu de newbie?
Newbiequote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:48 schreef Dubbeldrank het volgende:
Binnen een dag moet je toch wel antwoord kunnen hebben lijkt me.
Gelijmd?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:46 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Heb ik vroegah ook al eens gedaan bij mijn ouders, toen bestond er alleen nog niet van die makkelijke klikzooi die ze nu hebben. Alles moest gelijmd worden
ik zou ook gewoon voor de duurdere variant gaan, blijft vaak ook langer mooiquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gelijmd?
Maar onder de klikzooi zit ook nog een heel verschil hoor. Die goedkope troep klikt voor geen meter.
Beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik kreeg na 4 jaar een mailtje terug.
Ik was aan het werk.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
Is iedereen aan het doen alsof ze een leven hebben?
Tweemaal gefixed.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik was aan het werk.
Nouja, werken. Ik heb de airco gefixed in de kantine gefixed en dat vond ik eigenlijk wel mooi voor de rest van de dag..
Komt door de warmte.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:05 schreef HuHu het volgende:
[..]
Tweemaal gefixed.
Dan was hij wel heel erg stuk zeker?
Zonder airco is het zeker warm.quote:
We zitten pas op pagina twee hoor.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:13 schreef Joene het volgende:
Demmit bijna een topic gemist !
Hierquote:Op zondag 9 juli 2006 16:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
Waar is iedereen?
Vakantie!quote:Op zondag 9 juli 2006 19:21 schreef Joene het volgende:
Bijna weekend !
11 augustus al !quote:
Dan pas!quote:
Iddquote:
ik heb komend weekend geen weekendquote:Op zondag 9 juli 2006 19:21 schreef Joene het volgende:
Bijna weekend !
Ik schijn een of ander housewarming feestje te hebben, en zondag mag ik mijn zwager visiteren ivm dat ook hij net is verhuist.quote:
Over 698 dagen begint Euro2008!quote:Op zondag 9 juli 2006 23:23 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zo, dat WK geneuzel hebben we ook weer gehad.
Echt spannend gaat dat niet worden:quote:Op maandag 10 juli 2006 00:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ach de voorrondes beginnen dit jaar nog
quote:Group G
Albania
Bulgaria
Luxembourg
Netherlands
Romania
Belarus
Slovenia
Exact !quote:Op maandag 10 juli 2006 07:16 schreef Q. het volgende:
Bijna weekend!