Oh bah, ik begin trekjes over te nemen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Welkom.
'Trekjes'!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh bah, ik begin trekjes over te nemen.
Ik ontken alles.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Hé, de meetquotes zijn uit de OP.
Alles is weer zoals het hoort.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Hé, de meetquotes zijn uit de OP.
Dan is het een geslaagd icon, de twee genoemde termen zijn dingen waar ik graag op terug wil kunnen vallen. Dat kan in de vorm van muziek, op je rug in een wei met hoog gras en bloemen liggen onder de zon terwijl de insecten om je heen zoemen, denk aan hoe een beekje elders ongestoord voortkabbelt terwijl jij je midden in de hectiek bevindt enzovoort enzovoort. Ik hou van sereniteit.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:49 schreef Misstique het volgende:
ehqo, ik vind dat je een fijn icon hebt. Het straalt rust en vrede uit.
Ik vind jou ook een toffe peer. Dat vind ik trouwens een rare uitspraak, 'toffe peer', ik vraag me af wie hem ooit waarom zó verzonnen heeft. Maar het gaat wel op nu, als het jou betreft.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:57 schreef Croupouque het volgende:
Ik vind jullie allemaal aardig.
'Wat jij vindt moet je naar de politie brengen.'quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:03 schreef Q. het volgende:
Ik vind mezelf ook uitermate puikend.
Lui hoor. Zeker weekend.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:07 schreef Q. het volgende:
Ze komen het maar halen.
Dat is wederzijds.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:57 schreef Croupouque het volgende:
Ik krijg het er helemaal warm van.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:57 schreef Croupouque het volgende:
Zal ik je dan toch maar groeten?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:15 schreef Chowi het volgende:
Hoi, verdulle.
Ho. Hallo.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:15 schreef Chowi het volgende:
Hoi, verdulle.
Als ik "nee, hoeft al niet meer" zeg, klinkt dat verwaand, hè?quote:
Aangezien je toch al narcist bent, is dat geen probleem.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als ik "nee, hoeft al niet meer" zeg, klinkt dat verwaand, hè?
Ik ga maar eens beginnen aan mijn spaghetti. Of fusili. Dat is het spannende aspect van op jezelf wonen, hè. Als ik op het laatste moment vind dat ik meer zin heb in fusili dan spaghetti, dan kiés ik daar gewoon voor!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:14 schreef ehqo het volgende:
De taco's zijn bijna klaar voor verorbering ervan.
Okay. Maar ik ben nu tóch aangesproken.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:18 schreef Intronic het volgende:
[..]
Aangezien je toch al narcist bent, is dat geen probleem.
Dus je eet iedere dag pizza?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:19 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ga maar eens beginnen aan mijn spaghetti. Of fusili. Dat is het spannende aspect van op jezelf wonen, hè. Als ik op het laatste moment vind dat ik meer zin heb in fusili dan spaghetti, dan kiés ik daar gewoon voor!
Ik bén ook aardig.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:57 schreef Croupouque het volgende:
De adrenaline zal wel door je lichaam gieren.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:19 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ga maar eens beginnen aan mijn spaghetti. Of fusili. Dat is het spannende aspect van op jezelf wonen, hè. Als ik op het laatste moment vind dat ik meer zin heb in fusili dan spaghetti, dan kiés ik daar gewoon voor!
Sterf, degradeer tot de middelmaat.quote:
Klein beetje misschien.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:24 schreef DDude het volgende:
[..]
há, momenteel ben ik dus bóvengemiddeld?
Ik heb zojuist wat rondgebeld, we gaan wss met een man of 8.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mijn kaartje voor PT ligt voor me klaar. Yeah.
Nee.quote:
hihiquote:
Dat is niet mijn intentie! Ik zal mn schattigheid inperken dan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:31 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ho, niet zoveel schattigheid in een keer hè. Straks word ik verliefd ofzo.
Ik heb ergens niet op staan letten en wist van niets.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:31 schreef DDude het volgende:
Leuk ook dat jullie even vragen hoe mijn eerste werkdag was!
wel ok.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:32 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik heb ergens niet op staan letten en wist van niets.
Hoe was je eerste werkdag?
Net op tijd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is niet mijn intentie! Ik zal mn schattigheid inperken dan.
*boer laat
Fiew...quote:
Ik heb de hele dag tekeningen geprint, op zo'n A0 plotter. En nog eventjes mee geweest om de startaccu's van een sprinklerpomp te vervangen.quote:
Wow, jij kent veel mensen met een goede muzieksmaak.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb zojuist wat rondgebeld, we gaan wss met een man of 8..
Die smaak hebben ze door mijn invloed ontwikkeld.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wow, jij kent veel mensen met een goede muzieksmaak.
Dan gaan we een keer mikado'en.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:38 schreef ehqo het volgende:
[..]
Maar ik wil nog steeds ganzenborden. Of mikado, of muizenval.
Absofuckingluut. En de combinatie Depp/Burton is geniaalquote:
Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die smaak hebben ze door mijn invloed ontwikkeld..
Ik trok mijn armen weg van het toetsenbord en schoot heel huiverig achteruit toen ik het woord 'trouwen' las.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Absofuckingluut. En de combinatie Depp/Burton is geniaal.
Ok, je hebt bewezen smaak te hebben. Trouwen?
Wacht, wacht, ik edit even! Ik weet niet wat me bezielde! Geef me een minuut!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:42 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik trok mijn armen weg van het toetsenbord en schoot heel huiverig achteruit toen ik het woord 'trouwen' las.
Maar natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben trots op je. Hé, dan doen we wel even gedag zeggen heur. Ik bedoel, anders wordt het wel héél déjà-vu-achtig, als ik weer naast je sta zonder het te weten.
Te laat, hij heeft je al gequote.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wacht, wacht, ik edit even! Ik weet niet wat me bezielde! Geef me een minuut!
Smakelijk!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:42 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik kijk er zeer verheugd naar uit.
Nu zijn de taco's klaar, dus tot later.
Heb je al een verhaal klaar? Impulsiviteit verraadt vaak de mens, volgens mij ben je verliefd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zal het na het eten proberen goed te praten.
Uit pure ellende ga ik nu ook maar koken.
Vuige insinuaties!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:59 schreef ehqo het volgende:
[..]
Heb je al een verhaal klaar? Impulsiviteit verraadt vaak de mens, volgens mij ben je verliefd.
happensquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Verveling.
je zou de stroom kunnen afsnijdenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:44 schreef Croupouque het volgende:
Het leven is mooi. En als die sukkels die onder mij wonen hun Nederlandstalige R&B eens wat zachter zouden zetten, dan was het perfect..
Ja hallo, bier ben ik al.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:45 schreef Croupouque het volgende:
God bestaat!
Dat doet me vermoeden dat er een verband is tussen Fok en God. Danny?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:45 schreef Croupouque het volgende:
Ik druk op 'invoeren' en ze zijn stil!
God bestaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |