Oh bah, ik begin trekjes over te nemen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Welkom.
'Trekjes'!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh bah, ik begin trekjes over te nemen.
Ik ontken alles.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Hé, de meetquotes zijn uit de OP.
Alles is weer zoals het hoort.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Hé, de meetquotes zijn uit de OP.
Dan is het een geslaagd icon, de twee genoemde termen zijn dingen waar ik graag op terug wil kunnen vallen. Dat kan in de vorm van muziek, op je rug in een wei met hoog gras en bloemen liggen onder de zon terwijl de insecten om je heen zoemen, denk aan hoe een beekje elders ongestoord voortkabbelt terwijl jij je midden in de hectiek bevindt enzovoort enzovoort. Ik hou van sereniteit.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:49 schreef Misstique het volgende:
ehqo, ik vind dat je een fijn icon hebt. Het straalt rust en vrede uit.
Ik vind jou ook een toffe peer. Dat vind ik trouwens een rare uitspraak, 'toffe peer', ik vraag me af wie hem ooit waarom zó verzonnen heeft. Maar het gaat wel op nu, als het jou betreft.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:57 schreef Croupouque het volgende:
Ik vind jullie allemaal aardig.
'Wat jij vindt moet je naar de politie brengen.'quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:03 schreef Q. het volgende:
Ik vind mezelf ook uitermate puikend.
Lui hoor. Zeker weekend.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:07 schreef Q. het volgende:
Ze komen het maar halen.
Dat is wederzijds.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:57 schreef Croupouque het volgende:
Ik krijg het er helemaal warm van.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:57 schreef Croupouque het volgende:
Zal ik je dan toch maar groeten?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:15 schreef Chowi het volgende:
Hoi, verdulle.
Ho. Hallo.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:15 schreef Chowi het volgende:
Hoi, verdulle.
Als ik "nee, hoeft al niet meer" zeg, klinkt dat verwaand, hè?quote:
Aangezien je toch al narcist bent, is dat geen probleem.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als ik "nee, hoeft al niet meer" zeg, klinkt dat verwaand, hè?
Ik ga maar eens beginnen aan mijn spaghetti. Of fusili. Dat is het spannende aspect van op jezelf wonen, hè. Als ik op het laatste moment vind dat ik meer zin heb in fusili dan spaghetti, dan kiés ik daar gewoon voor!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:14 schreef ehqo het volgende:
De taco's zijn bijna klaar voor verorbering ervan.
Okay. Maar ik ben nu tóch aangesproken.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:18 schreef Intronic het volgende:
[..]
Aangezien je toch al narcist bent, is dat geen probleem.
Dus je eet iedere dag pizza?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:19 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ga maar eens beginnen aan mijn spaghetti. Of fusili. Dat is het spannende aspect van op jezelf wonen, hè. Als ik op het laatste moment vind dat ik meer zin heb in fusili dan spaghetti, dan kiés ik daar gewoon voor!
Ik bén ook aardig.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:57 schreef Croupouque het volgende:
De adrenaline zal wel door je lichaam gieren.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:19 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ga maar eens beginnen aan mijn spaghetti. Of fusili. Dat is het spannende aspect van op jezelf wonen, hè. Als ik op het laatste moment vind dat ik meer zin heb in fusili dan spaghetti, dan kiés ik daar gewoon voor!
Sterf, degradeer tot de middelmaat.quote:
Klein beetje misschien.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:24 schreef DDude het volgende:
[..]
há, momenteel ben ik dus bóvengemiddeld?
Ik heb zojuist wat rondgebeld, we gaan wss met een man of 8.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mijn kaartje voor PT ligt voor me klaar. Yeah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |