abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48448458
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:13 schreef PDOA het volgende:
Een echte schipper bevaart ook de rode zee.
zelfs op een rubber bootje voel ik me daar niet veilig!
pi_48450449
Fuck dat, ik weiger gewoon die rode zee op te gaan, is zo'n ranzig gevoel dat spul op je lul

Mijn vriendin heeft maar pech in die periode.
pi_48457337
quote:
Op woensdag 18 april 2007 08:15 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Acceptabel of niet.
Als hij het niet wil dan wil hij het niet.
Sex kun je niet een beetje gaan zitten eissen.
Respect heet dat.
Toch?
Een vriendin die mij daar op zou afrekenen of op welke manier mij er mee zou chanteren heeft dan niet alleen maar een super groot probleem IN haar broek maar bij deze dan ook AAN haar broek!
Mijn vriend heeft er gelukkig geen probleem mee. En als het heel erg is, dan gebruik ik een softcup (vangt wel grotendeels het bloed op, maar kun je gewoon seks mee hebben),. En nee, seks kun je niet eisen, daarom zei ik ook dat ik er een probleem mee zou hebben als we allebei wél geil zijn en dus wel degelijk zin hebben. Ik doe er van alles aan om er voor te zorgen dat het nog zo schoon mogelijk is, dus over het beetje bloed dat er misschien bij komt kijken, moet hij zich maar even heenzetten En uiteraard erna meteen lekker samen douchen, ben ik best bereid om alles weer schoon te maken
Arseen (As), atoomnummer 33
  woensdag 18 april 2007 @ 15:11:52 #104
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_48463571
Hmm lekker hoor.

Welja, bef dan meteen een vrouw die net is bevallen, en noem dat dan maar koekhappen ofzo.

Ongestelde vrouwen nuecken
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_48464169
Wat een geweldig topic.
pi_48486046
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 19:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

rivaaltje
oh de nick, zie het nu pas
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 18 april 2007 @ 23:50:48 #107
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_48486545
UBER-topic dit, heb een kwartier in een scheur gelegen van het 'knoop-in-je-zakdoek' verhaal.

Qui habet aures audiendi audiat
pi_48487389
quote:
Op woensdag 18 april 2007 10:12 schreef Daeron het volgende:
Fuck dat, ik weiger gewoon die rode zee op te gaan, is zo'n ranzig gevoel dat spul op je lul

Mijn vriendin heeft maar pech in die periode.
Met condoom heb ik er 0,0 problemen mee. zonder zou ik het ook doen, maar kwil er dan wel nie aan denken.

Bij mij was het altijd mn vriendin die het dan niet wou (omdat het pijnlijk was zee ze)
  donderdag 19 april 2007 @ 08:01:30 #109
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_48491123
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:54 schreef As_33 het volgende:
...dus over het beetje bloed dat er misschien bij komt kijken, moet hij zich maar even heenzetten En uiteraard erna meteen lekker samen douchen, ben ik best bereid om alles weer schoon te maken ...
Daar ben ik het wel mee eens!
Beetje bloed ben ik ook niet vies van.
Wat wel een keertje is gebeurd dat ze nog ongesteld moest worden en ik ga de volgende ochtend naar de plee naar een stevig avondje sex.
En wat denk je?
Shit!
Mijn leuter bloed!
Dacht eerst dat IK bloedde en daarna dacht ik van "oei... volgens mij iets te ruig gesexed en HAAR open gehaald!"
Maar ze werd dus precies die avond ongesteld.
Lekker!
pi_48493322
Sex hebben in mn vaders auto terwijl ze bijna ongesteld moest worden. Het kostte me 75 euro om die lichte bekleding te laten reinigen (de hele auto moest, omdat het anders opviel)
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_48494515
quote:
Op donderdag 19 april 2007 08:01 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens!
Beetje bloed ben ik ook niet vies van.
Wat wel een keertje is gebeurd dat ze nog ongesteld moest worden en ik ga de volgende ochtend naar de plee naar een stevig avondje sex.
En wat denk je?
Shit!
Mijn leuter bloed!
Dacht eerst dat IK bloedde en daarna dacht ik van "oei... volgens mij iets te ruig gesexed en HAAR open gehaald!"
Maar ze werd dus precies die avond ongesteld.
Lekker!
O, dat is wel heel vervelend ja. In de periode dat ik niet aan de pil was (en dus iets minder regelmatig met mijn periode ) werd ik ook een keertje te vroeg ongesteld terwijl we net lekker bezig waren, dat was niet leuk. In de nadagen van mijn ongesteldheid heb ik er dus geen probleem mee, de buikpijn is dan vaak weer weg getrokken en ik verlies nog maar heel weinig bloed, maar dit was dus een gevalletje 'rund geslacht of zo'. Dus ipv lekker knuffelen of douchen na de seks, konden we het bed eerst gaan verschonen
Arseen (As), atoomnummer 33
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:23:07 #112
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_48537802
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:42 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
op vakantie een keer met een vriend van me een meisje aan het pakken. ineens merkte ik dat ik gepijpt werd terwijl ik toch echt met dat meisje aan het tongen was.
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 16:06 schreef Barcaconia het volgende:
Oja, even ontopic:

Ik had bij mijn vorige vriendin wel eens anaal gedaan, maar mijn huidige wil het niet hebben. In een dronken bui dan toch haar zo ver krijgen om de volgende ochtend het hele bed onder de schijt aan te treffen is geen aanrader
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  zaterdag 21 april 2007 @ 08:52:15 #113
145012 johnbrooks
try it all :-)
pi_48564488
viva maandstonden, een weekje gepijpt worden

maar ik heb dan ook het perfecte lief!
  zondag 22 april 2007 @ 05:54:01 #114
174261 emo.gif
Crape Diem
pi_48589954
je pik er zo ver in steken tot ze moet kokhalzen
web-log
Vengeance is mine.
I will repay.
  zondag 22 april 2007 @ 14:19:08 #115
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_48596945
quote:
Op zondag 22 april 2007 05:54 schreef emo.gif het volgende:
je pik er zo ver in steken tot ze moet kokhalzen
Even voor de duidelijkheid: We hebben het over de mond hier, he? .
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_48616841
Nog los van vrij doorsnee dingen (mezelf bij hand/spandiensten een facial geven, iets meer zeeschuimspetters van de Rode Zee meekrijgen dan verwacht etc), nog een keer iets echt ranzigs gehad:

Deep Throat = good
Maarja, risico op kokhalzen is er altijd. En als je eens wat eerder klaarkomt dan zij verwacht...

Resultaat:
- zaad over me heengekregen
- maaginhoud over me heengekregen
- baby ook nog eens wakker (pijpen was juist om niet al teveel lawaai te maken...)
pi_48637532
pi_48642101
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:53 schreef dion_b het volgende:
Deep Throat = good
Maarja, risico op kokhalzen is er altijd. En als je eens wat eerder klaarkomt dan zij verwacht...

Resultaat:
- zaad over me heengekregen
- maaginhoud over me heengekregen
- baby ook nog eens wakker (pijpen was juist om niet al teveel lawaai te maken...)
bijna in m'n broek geplast van het lachen, dit berichtje maakt mijn avond weer goed
pi_48642758
toompje kapot gezogen, was ook niet echt een succes...
  maandag 23 april 2007 @ 23:31:43 #120
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_48652884
quote:
Op maandag 23 april 2007 19:12 schreef Paikea het volgende:
toompje kapot gezogen, was ook niet echt een succes...
Kom jij toevallig uit de familie Dyson?
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_48662809
terwijl je hem aan het pijpen ben ineens erg moeten lachen op het moment dat hij klaarkomt. zaadjes vlogen in het rond zeg maar.
Heb nog nooit iemand zo beteuterd zien kijken.
pi_48688674
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 16:53 schreef soylent het volgende:
Genoeg geblaat over dingen die je misschien wel zou willen doen...

Welke dingen heb je een keer meegemaakt en wil je echt NIET meer doen?

Ik begin...

Een vriendinnetje hamster vond het een leuk idee om na het pijpen een keer te snowballen, d.w.z. m'n kwakje in haar wangzak te bewaren....
Hamsters doen vaker dat soort dingen, get used to it.....
  dinsdag 24 april 2007 @ 23:33:06 #123
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_48688869
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 12:15 schreef superwella het volgende:
terwijl je hem aan het pijpen ben ineens erg moeten lachen op het moment dat hij klaarkomt. zaadjes vlogen in het rond zeg maar.
Heb nog nooit iemand zo beteuterd zien kijken.
Klinkt bekend ja, maar is dat echt ranzig? Ik ga het er niet om laten in ieder geval
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_48690691
quote:
Op woensdag 18 april 2007 00:57 schreef As_33 het volgende:

[..]

Maar tis wel waar. Mijn vriend moet echt niet aankomen met 'bah, dat is vies' of iets dergelijks. Als hij geil is, en ik ben geil, dan wil ik gewoon seks hebben, ongesteldheid of niet. Hij hoeft niet te beffen, en ik zorg er ook voor dat ik zo schoon mogelijk ben. Maar geen seks hebben omdat ik ongesteld ben (alsof ik daar iets aan kan doen ) vind ik onacceptabel.

Als mijn vriendin ongesteld is doen we het wel met condoom, tijdens de sex komt er niet extreem veel bloed uit, de volgende dag krijgt ze de volledige vlaag. En dan is ze er ver vanaf.
  woensdag 25 april 2007 @ 00:46:08 #125
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48690969
tijdens haar ongesteldheid gebruiken we een handdoek en neuken we er zonder condoom lekker op los. ze bloed vrij veel. dus dubbelgeslagen handdoek.

en soms word ik wakker en dan kijk ik in de spiegel en dan zit mijn hele bek onder de bloedkorstjes.

dan weet ik dat er een geile nacht is geweest.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 25 april 2007 @ 09:28:10 #126
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_48695177
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:46 schreef zoalshetis het volgende:
tijdens haar ongesteldheid gebruiken we een handdoek en neuken we er zonder condoom lekker op los. ze bloed vrij veel. dus dubbelgeslagen handdoek.

en soms word ik wakker en dan kijk ik in de spiegel en dan zit mijn hele bek onder de bloedkorstjes.

Je kunt ook te ver gaan natuurlijk
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_48695769
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:46 schreef zoalshetis het volgende:

ik moest lachen
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_48786703
Beetje bloed kan ik niet mee zitten. Voelde me laatst dan weer wel de dorpsslager maar ja, 'k heb het er voor over. Condoom begin ik ook niet aan want alles wat zij heeft heb ik ook al lang
pi_48787787
Fotos moeten we zien! (filmpjes nog liever!)
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
pi_48801906
quote:
Op woensdag 18 april 2007 00:57 schreef As_33 het volgende:

[..]

Maar tis wel waar. Mijn vriend moet echt niet aankomen met 'bah, dat is vies' of iets dergelijks. Als hij geil is, en ik ben geil, dan wil ik gewoon seks hebben, ongesteldheid of niet. Hij hoeft niet te beffen, en ik zorg er ook voor dat ik zo schoon mogelijk ben. Maar geen seks hebben omdat ik ongesteld ben (alsof ik daar iets aan kan doen ) vind ik onacceptabel.
Yeah .... That`s the spirit! Geen raar geneuzel of preuts gedoe!
pi_48813472
Ik moest aan dit bash.org verhaal denken:
quote:
#261931 +(3908)- [X]

Phoenix> Dude, wanna hear a fucked up story?
Phoenix> So, Im at the usual weekend frat parties and i've been talking to this girl for the majority of the night.
Phoenix> Anyway I ended up going back with her to her dorm. About another 8shots later, we end up fooling around on her bed.
Phoenix> So about 10min's into her giving me head, I had to drop the fattest shit in my life.
Phoenix> All my meals were followed by 3tsp of metamucil so I could get lots of fiber in me to combat the carbs a litte. Anyway im holdin my #2 in and finally it goes away. We both end up passing out on her bed, she's butt naked and im in my boxers.
Phoenix> I wake up to piss and I find myself covered in shit. It was all over the bed,sheets,etc.... Im freakin out so I did the most horrible thing in the world.
Phoenix> She's sleeping with her back towards me, so I take my boxers off, scoop up some shit and gently smear it on the inside of her butt, her lower back, and a little on the back of her hammies.
Phoenix> I get dressed and leave... This poor girl is gonna think she did it. I didnt know what else to do though. I have no clue what im gonna do when I end up running into her.

Overigens heb ik zelf altijd geprobeerd ranzige dingen te vermijden, wat tot dusver aardig lukt
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
pi_48816925
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:13 schreef PDOA het volgende:
Een echte schipper bevaart ook de rode zee.
Een echte soldaat schiet niet op het rode kruis
When god said "Let there be light" Chuck Norris said "Say please".
  zondag 29 april 2007 @ 00:04:28 #133
168659 Mihaelaz
South Park (L)
pi_48820028
jongens die geen seks willen als het meisje ongesteld is. preuts
Screw you guys, I'm going home.
  zondag 29 april 2007 @ 13:47:07 #134
158992 nihilist
well, that\\\'s a bummer
pi_48831339
Ik heb wel eens een vrouw geneukt, was best wel ranzig.
Deek da was pas unne goeie kloot
pi_48831993
quote:
Op zondag 29 april 2007 13:47 schreef nihilist het volgende:
Ik heb wel eens een vrouw geneukt, was best wel ranzig.
die is zo 1999.

'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_49240937
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:31 schreef webspider het volgende:

[..]

Kom jij toevallig uit de familie Dyson?
Nee? Maar tzal vast geen compliment geweest zijn, haha
Schaamde me zo erg dat mijn vrouwelijke intuitie mijn geest overnam, oftewel tegen iedereen vertellen die op dat moment in de buurt was.

Kon ik me 2 keer zo hard schamen
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:11:45 #137
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49242150
quote:
Op zondag 29 april 2007 14:10 schreef kebabkever het volgende:

[..]

die is zo 1999.

toen metro's nog in waren idd.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:22:44 #138
168739 Red_85
'echt wel'
pi_49242831
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 20:15 schreef Pune het volgende:
Ik moest aan dit bash.org verhaal denken:
#261931 +(3908)- [X]

Phoenix> Dude, wanna hear a fucked up story?
Phoenix> So, Im at the usual weekend frat parties and i've been talking to this girl for the majority of the night.
Phoenix> Anyway I ended up going back with her to her dorm. About another 8shots later, we end up fooling around on her bed.
Phoenix> So about 10min's into her giving me head, I had to drop the fattest shit in my life.
Phoenix> All my meals were followed by 3tsp of metamucil so I could get lots of fiber in me to combat the carbs a litte. Anyway im holdin my #2 in and finally it goes away. We both end up passing out on her bed, she's butt naked and im in my boxers.
Phoenix> I wake up to piss and I find myself covered in shit. It was all over the bed,sheets,etc.... Im freakin out so I did the most horrible thing in the world.
Phoenix> She's sleeping with her back towards me, so I take my boxers off, scoop up some shit and gently smear it on the inside of her butt, her lower back, and a little on the back of her hammies.
Phoenix> I get dressed and leave... This poor girl is gonna think she did it. I didnt know what else to do though. I have no clue what im gonna do when I end up running into her.

Overigens heb ik zelf altijd geprobeerd ranzige dingen te vermijden, wat tot dusver aardig lukt

respect als je in zo'n situatie nog zo kan nadenken.
deed me een beetje denken aan die scene uit trainspotting. alleen dan anders...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')