Dat is geen correcte zin.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:55 schreef Thee_met_honing het volgende:
[..]
In ieder geval lang genoeg om ervoor te zorgen dat ik mensen kan weigeren om regeltjes die ik zelf verzin en er niet aan hoef te voldoen bij een ander.![]()
Klop maar het haalt volgens mij wel de meest stomme fouten eruit?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het gebruik van de spellingscontrole is niet genoeg!
het is een gemankeerd hulpje... Ik kan wel 100 spellingsvauten verzinnen die niet opgemerkt worden in word.
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb er gisteren nog iemand op gewezen dat je contact eigenlijk niet als kontact schrijft, maar hij had de spellingscontrole er al over gehaald (en die vond het dus correct) en wilde mij niet geloven... Dus kontact bleef staan. In een officiële brief.
Dat is dan wel weer jammer....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb er gisteren nog iemand op gewezen dat je contact eigenlijk niet als kontact schrijft, maar hij had de spellingscontrole er al over gehaald (en die vond het dus correct) en wilde mij niet geloven... Dus kontact bleef staan. In een officiële brief.
Ik mag hopen dat ze dit sarcastisch bedoelde. Stel dat een leraar een tentamenopgave in deze vorm van schrift moet nakijken. Dan kan je de dwangbuis alvast tevoorschijn halen.quote:vin er nix mee aan duh hand.. mensuh typuh tog oowk met msn taal en nie normaal nederlands moet dan dan oowk afgesgaft mottuh worduh ofzow..?
Ik zou na zin een paar woorden gestopt zijn, het tentamen gescand hebben op stukken Nederlands, en vervolgens beloond hebben met een één, vooropgesteld dat de naam niet in breezertaal geschreven is.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:49 schreef xFriendx het volgende:
http://www.sugababes.nl/showtopic/100394/1
[..]
Ik mag hopen dat ze dit sarcastisch bedoelde. Stel dat een leraar een tentamenopgave in deze vorm van schrift moet nakijken. Dan kan je de dwangbuis alvast tevoorschijn halen.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:53 schreef PDOA het volgende:
om over het correct gebruik van de 'd' en 't' nog maar te zwijgen.
Haha zowat elke dag!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:24 schreef Dickbride het volgende:
Hahah de TS komt zeker niet zovaak op Fok?
Behoorlijk jaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:21 schreef PDOA het volgende:
[..]
Haha zowat elke dag!
Wat een nerd ben ik...
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:41
Ik vindt die reclame zo leuk, dak hem zoek. Op google kan ik zo niets vinden
Wie kanme helpen
Voor één foutje vind ik dat ook wel overdreven, maar daarna dwaal je in je betoog wat af.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:19 schreef Veulen het volgende:
Ik ken anders zat vwo'ers die er ook niks van bakken.
Ik snap niet dat er mensen zijn die zo lopen te gillen over een taalfoutje. Ik zet laatst een berichtje op een forum, zat er een taalfoutje in, gaat 1 of andere debiel me een berichtje sturen dat er een taalfout in zit.... Man waar kan je je druk over maken. Inplaats van dat je er nou blij mee bent dat zo'n leuk persoon als ik aanwezig is. Ooit draag ik iets nuttigs bij en dan heb je spijt dat je de boel loopt af te kraken.
En tot die tijd slik je het maar in of lees je me maar niet.
Klopt, maar ik ben niet zo betoog vast.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:29 schreef Duvel het volgende:
Voor één foutje vind ik dat ook wel overdreven, maar daarna dwaal je in je betoog wat af.
Fout! Je mag pas klagen als je je eigen post foutloos kan schrijvenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:53 schreef PDOA het volgende:
Het valt me de laatste tijd op dat veel users niet meer kunnen spellen. 'wijfen', 'zowiezo', 'agterlijk' en meer van dit soort tenenkrommende taalfouten zijn aan de orde van de dag, om over het correct gebruik van de 'd' en 't' nog maar te zwijgen. Hebben ze het vak Nederlands soms al afgeschaft op het VMBO?
Wat is daar fout aan?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:55 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Fout! Je mag pas klagen als je je eigen post foutloos kan schrijven
Net even opgezocht, zowel spreekwoord.nl als Van Dale spreken van 'aan de orde van de dag'.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:27 schreef Hagelkaas het volgende:
Iets is aan de orde, of iets is de orde van de dag.
Mwahahaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:48 schreef Hagelkaas het volgende:
KutAls slecht smoesje gebruik ik maar even mijn alcoholgebruik van vanavond
En terecht.quote:Op zondag 9 juli 2006 15:09 schreef -Muse- het volgende:
Alleen VMBO-ers maken spelfouten, dat heb je helemaal goed gezien!![]()
Ik kan begrijpen, dat deTS zich superieur voelt tegenover deze users....
![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het gaat mij er om dat een zogenaamde "breezah"-spelling niets te maken heeft met het onderwijs niveau op het VMBO. Er is niets mis met het onderwijs dat word gegeven op het VMBO.
Het is de instelling, de mentaliteit van de jongeren die deze spellingswijze gebruiken, Daar mankeert het aan.
Die mensen kom je helaas erg veel tegen op de FOK! Forumsquote:Op zondag 9 juli 2006 15:55 schreef Afwazig het volgende:
Mensen die zich vanwege een opleiding meerwaardig voelen.
Echt flikker toch op.
FOK!-fora.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:09 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Die mensen kom je helaas erg veel tegen op de FOK! Forums![]()
Ik blijf het geen gezicht vinden. Net als museumsquote:
Het is onethisch om het meervoud van forum te vormen door er een banale s achter te plakken.quote:
Als je je zo stoort aan deze topics, blijf er dan gewoon weg, simpel!quote:Op zondag 9 juli 2006 16:25 schreef cheqy het volgende:
Tof, weer een topic over spel- en grammaticafouten op fok.![]()
Hoeveelste is dit al, de 4536956e?
Als ik me stoor aan de manier van schrijven van iemand dan lees ik gewoon niet verder, klaar.
Dus kap eens met dat gejank en lees posts van bepaalde users niet meer als je je er aan stoort.
Dat doe ik van nu af aan dus ook.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als je je zo stoort aan deze topics, blijf er dan gewoon weg, simpel!
wat is nou weer pwnd??? ik zie dat wel vaker staan is dat een afkorting ergens van net zoals tpv ofsow?quote:
google: define: pwndquote:Op zondag 9 juli 2006 17:12 schreef Staaf het volgende:
[..]
wat is nou weer pwnd??? ik zie dat wel vaker staan is dat een afkorting ergens van net zoals tpv ofsow?
quote:Op zondag 9 juli 2006 18:15 schreef -Muse- het volgende:
Mensen die hier anderman's fouten corigerencorrigeren missen toch ECHT wat In Real Life.
quote:Op zondag 9 juli 2006 18:15 schreef -Muse- het volgende:
Mensen die hier anderman's andermans fouten corrigeren missen toch ECHT wat In Real Life.
Denk dat die juist zien wat er "In Real Life" juist allemaal fout geschreven wordt.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:15 schreef -Muse- het volgende:
Mensen die hier anderman's fouten corigeren missen toch ECHT wat In Real Life.
Je geeft zelf het goede voorbeeldquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het gaat mij er om dat een zogenaamde "breezah"-spelling niets te maken heeft met het onderwijs niveau op het VMBO. Er is niets mis met het onderwijs dat word wordt gegeven op het VMBO.
Het is de instelling, de mentaliteit van de jongeren die deze spellingswijze gebruiken, Daar mankeert het aan.
Wat hadden die Duitse beulen nou met de correcte Nederlandse spelling van doen?quote:Op zondag 9 juli 2006 19:41 schreef Dickbride het volgende:
Owjeee de spellinggestapo komt weer tevoorschijn!!
Zij beheersten dat ook niet.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat hadden die Duitse beulen nou met de correcte Nederlandse spelling van doen?
Wat heeft het voor nut dan om iemand die een ander wijst op zijn brakke spelling "spellingsgestapo" te noemen? Je spreekt jezelf tegen, lachebek.quote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat heeft het voor nut dan om iemand die een ander wijst op zijn brakke spelling "spellingsgestapo" te noemen? Je spreekt jezelf tegen, lachebek.
Maar nu even nietquote:Op zondag 9 juli 2006 23:44 schreef Sjibble het volgende:
normaal schijf ik zowieso bijv. wel goed
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:44 schreef Sjibble het volgende:
Maar laat ons lekker, we kunneh toch ook lekkerh zo tikku? :S
Als je teveel normaal tikt lijk je een stuud of een stomme spellingsklootzak (zo zie ik het)
Ik heb deze smoes niet meer gehoord sinds de basisschool of de brugklas, wat dan wel weer een aardige indicatie is voor jouw niveau.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:44 schreef Sjibble het volgende:
Als je teveel normaal tikt lijk je een stuud of een stomme spellingsklootzak
Oh ja, excuses!quote:Op zondag 9 juli 2006 22:51 schreef cheqy het volgende:
[..]
Spreek me zelf tegen???
Volgens mij haal je reply's/users door elkaar.![]()
Ik heb hier amper wat gezegd, maar het geeft niet hoor.![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:44 schreef Sjibble het volgende:
Als je teveel normaal tikt lijk je een stuud of een stomme spellingsklootzak (zo zie ik het)
Wat een onzin.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:44 schreef Sjibble het volgende:
Wat de volgende stelregel heeft opgeleverd: "Lui schrijven staat negen van de tien keer gelijk aan lui denken."quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dit zegt juist alles over de mentaliteit van de meeste jongeren, te lui om correct Nederlands te typen.
Slecht schrijven om je onzekerheid te verbergenquote:Op zondag 9 juli 2006 23:44 schreef Sjibble het volgende:
dus je spelt nu sowieso als 'zowiezo', terwijl je het normaal sowieso wel goed spelt?quote:Op zondag 9 juli 2006 23:44 schreef Sjibble het volgende:
...
Ah, yes.. the Pointlessness is strong in this one.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:44 schreef Sjibble het volgende:
Ik hoop toch niet dat je dat echt meendequote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:34 schreef Staaf het volgende:
Ik begrijp wel ongeveer een beetje wat je bedoeld, hoewel de meeste mensen hier toch wel beter kunnen schrijven dan ze hier neertypen denk ik, wat mij wel opvalt is dat op fora waar meer oudere mensen komen (30-50) er veel meer mensen tussen zitten die typefouten maken. Bijv. bij marktplaats kom je ook wel eens dingen tegen waarvan je denkt dat die persoon echt niet op school heeft gezeten en echt dingen schrijft zoals die het (in zn plaatstelijk dialect??) uitspreekt..
heel veel persoonsvormen eindigen met een D (wandeld, loopd..), gewone woorden met een D (krand???), verkantie, waarneer,
en nou stond er zelfs in mijn MSN iemand met de naam 'me hard slaat op teeld als ik je zie':(
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |