quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het gaat mij er om dat een zogenaamde "breezah"-spelling niets te maken heeft met het onderwijs niveau op het VMBO. Er is niets mis met het onderwijs dat word gegeven op het VMBO.
Het is de instelling, de mentaliteit van de jongeren die deze spellingswijze gebruiken, Daar mankeert het aan.
Die mensen kom je helaas erg veel tegen op de FOK! Forumsquote:Op zondag 9 juli 2006 15:55 schreef Afwazig het volgende:
Mensen die zich vanwege een opleiding meerwaardig voelen.
Echt flikker toch op.
FOK!-fora.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:09 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Die mensen kom je helaas erg veel tegen op de FOK! Forums![]()
Ik blijf het geen gezicht vinden. Net als museumsquote:
Het is onethisch om het meervoud van forum te vormen door er een banale s achter te plakken.quote:
Als je je zo stoort aan deze topics, blijf er dan gewoon weg, simpel!quote:Op zondag 9 juli 2006 16:25 schreef cheqy het volgende:
Tof, weer een topic over spel- en grammaticafouten op fok.![]()
Hoeveelste is dit al, de 4536956e?
Als ik me stoor aan de manier van schrijven van iemand dan lees ik gewoon niet verder, klaar.
Dus kap eens met dat gejank en lees posts van bepaalde users niet meer als je je er aan stoort.
Dat doe ik van nu af aan dus ook.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als je je zo stoort aan deze topics, blijf er dan gewoon weg, simpel!
wat is nou weer pwnd??? ik zie dat wel vaker staan is dat een afkorting ergens van net zoals tpv ofsow?quote:
google: define: pwndquote:Op zondag 9 juli 2006 17:12 schreef Staaf het volgende:
[..]
wat is nou weer pwnd??? ik zie dat wel vaker staan is dat een afkorting ergens van net zoals tpv ofsow?
quote:Op zondag 9 juli 2006 18:15 schreef -Muse- het volgende:
Mensen die hier anderman's fouten corigerencorrigeren missen toch ECHT wat In Real Life.
quote:Op zondag 9 juli 2006 18:15 schreef -Muse- het volgende:
Mensen die hier anderman's andermans fouten corrigeren missen toch ECHT wat In Real Life.
Denk dat die juist zien wat er "In Real Life" juist allemaal fout geschreven wordt.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:15 schreef -Muse- het volgende:
Mensen die hier anderman's fouten corigeren missen toch ECHT wat In Real Life.
Je geeft zelf het goede voorbeeldquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het gaat mij er om dat een zogenaamde "breezah"-spelling niets te maken heeft met het onderwijs niveau op het VMBO. Er is niets mis met het onderwijs dat word wordt gegeven op het VMBO.
Het is de instelling, de mentaliteit van de jongeren die deze spellingswijze gebruiken, Daar mankeert het aan.
Wat hadden die Duitse beulen nou met de correcte Nederlandse spelling van doen?quote:Op zondag 9 juli 2006 19:41 schreef Dickbride het volgende:
Owjeee de spellinggestapo komt weer tevoorschijn!!
Zij beheersten dat ook niet.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat hadden die Duitse beulen nou met de correcte Nederlandse spelling van doen?
Wat heeft het voor nut dan om iemand die een ander wijst op zijn brakke spelling "spellingsgestapo" te noemen? Je spreekt jezelf tegen, lachebek.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |