Ik ook. En ook daar was niets mis mee imoquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
mja voor jou misschien niet, ik hou van goede muziek
Ik 3 van de 4 weken.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:10 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Klopt, maar in verband met de vakantieperiode van een maand, moeten we altijd gaan betalen.
Idioot eigenlijk. Zeker met het oog op het fileprobleem.
Ik ben verstandig en ga precies in die periode op vakantie, heerlijk![]()
hee ik ben heel lief hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:07 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de gebruikers eerder moeilijk is om zich tussen de vervelende jeugd te manoevreren die opstandig blijven zitten en geen plaats maken.
Ik heb geen kinderen hoor, maar soms kun je best wel liever zijn naar ouders![]()
was ook niet echt serieus bedoelt hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:44 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik ook. En ook daar was niets mis mee imo
Het is niet voor niets zo druk bezocht elke keer lijkt me.. maarja ieder zijn eigen ding natuurlijk
Daar heb je opzich wel gelijk in. het is niet meer dan een veredeld winamp festijn. maar i like itquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
was ook niet echt serieus bedoelt hoor
alleen bij noodlanding doen ze maar wat.
quote:
Nou, dat weet ik nog zo net nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hee ik ben heel lief hoorgeen opstandige jeugd.
Prachtige zangeres, vandaag weer een geweldig album met nieuwe nummers gekocht! Vandaar vandaag weer even geswitched naar mijn Billie icon!quote:
Aha.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:25 schreef jimjim1983 het volgende:
dat verschilt volgens mij.
ging net met de 12, in een nieuwe heen en in een ouwe terug
Ik loop een zonnesteek op!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:30 schreef jimjim1983 het volgende:
Lijn 5 rijdt toch altijd met de oude nieuwe () tram?
uuhmmm......de tram voor de combino dus, na de oude gele trams
Andre Hazes natuurlijkquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wat is nu écht typische Amsterdam muziek?
Dan doel ik dus meer op de Johnny Jordaan i.p.v. DJ Jean
Mooi liedje, maar is niet door Sonneveld geschreven dacht ik. En Sonneveld is ook geen ras-Amsterdammerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Andre Hazes natuurlijk
en ja Johnny Jordaan, Wim Sonneveld
http://ctt.phrea.com/grachten.php![]()
André Hazes vind ik niet zo....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Andre Hazes natuurlijk
en ja Johnny Jordaan, Wim Sonneveld
http://ctt.phrea.com/grachten.php![]()
het is niet muziek waar ik vaak naar luister maar hij heeft een paar hele mooie nummersquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:27 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ja dat is zeker een mooi lied.
Wat vind men hier van Ramses Shaffy?
Ik vind hem geweldig
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:26 schreef jimjim1983 het volgende:
weet iemand trouwens hoe dat nummer heet dat je in die reclame van Old Amsterdam hoort?
quote:Adverteerder/merk: Old Amsterdam Kaas
Product: Kaas
Titel commercial: Lekkerste stukje Amsterdam
Reclamebureau: N=5
Eerste uitzending: 11 maart 2002
Afkomst muziek: Bestaande muziek
Oorspronkelijke titel: Amsterdam
Uitvoerende(n): Kris de Bruyne
waar zit jij?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:52 schreef Gellius het volgende:
En hop-, weer 'n half uur geen stroom.
Ik vroeg me al af waarom m'n wekker achter liep.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:52 schreef Gellius het volgende:
En hop-, weer 'n half uur geen stroom.
Daar heb ik over gelezenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:50 schreef Aventura het volgende:
*tvp
Zometeen maar 's naar buiten, er is hier een pleinfeest ter ere van het nieuwe Javaplein
ik heb daar nog gewoond, in "het fort van sjakoo"quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:50 schreef Aventura het volgende:
*tvp
Zometeen maar 's naar buiten, er is hier een pleinfeest ter ere van het nieuwe Javaplein
waarom tussen aanhalingstekens?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:40 schreef TimmyAsd het volgende:
Heb helemaal niets met die ''Amsterdamse'' muziek..
Het zijn Amsterdamse artiesten maar dat zegt imo niets over de muziek. Het zal wel aan mijn achtergrond liggenquote:
't Was vooral voor de kinders, zag ikquote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:50 schreef Aventura het volgende:
*tvp
uuhmm, het is gewoon amsterdamse muziek hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:52 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Het zijn Amsterdamse artiesten maar dat zegt imo niets over de muziek. Het zal wel aan mijn achtergrond liggen
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:07 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik denk dat het voor de gebruikers eerder moeilijk is om zich tussen de vervelende jeugd te manoevreren die opstandig blijven zitten en geen plaats maken.
Ik heb geen kinderen hoor, maar soms kun je best wel liever zijn naar ouders![]()
Hier misschien?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:45 schreef TimmyAsd het volgende:
iemand trouwens enig idee waar ik in Amsterdam een mooie portretfoto kan maken? Met omlijsting e.d.? Ideeen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |