Voorgaande topics:quote:Als al die boeren met hun dorpjes topics gaan openen dan kan deze enige échte stad natuurlijk niet ontbreken
Opzouten met die Combino-trams. Bij mij komt de tram voor de deur langs. Oude trams hoor je bijna niet, bij de Combino is het een klereherrie van gerammel en gedreun.quote:
het is gewoon een MEGA miskoop geweest. Die dingen zijn idd lawaaierig, oncomfortable en gewoon niet gemaakt voor een bochtig traject. Die krengen scheuren uit elkaar als je een beetje te hard de bocht neemt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opzouten met die Combino-trams. Bij mij komt de tram voor de deur langs. Oude trams hoor je bijna niet, bij de Combino is het een klereherrie van gerammel en gedreun.
En als zo vaak wanneer overheden zaken doen met het bedrijfsleven, trekt Siemens aan het langste end en de burger aan het kortste.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:54 schreef HeatWave het volgende:
En Siemens heeft al min of meer toegegeven dat ze er niets aan kunnen doen...
Amsterdam moet gewoon op zijn strepen gaan staan en GOED werkende trams eisen. Ik kom echt regelmatig te laat op mijn werk omdat zo;n teringding het weer eens begeven heeft..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En als zo vaak wanneer overheden zaken doen met het bedrijfsleven, trekt Siemens aan het langste end en de burger aan het kortste.
Siemens schijnt dat contractueel heel handig gespeeld te hebben. Gemeenteraden en ambtenaren hebben geen verstand van zaken doen, daar maken grote bedrijven handig gebruik van.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Amsterdam moet gewoon op zijn strepen gaan staan en GOED werkende trams eisen. Ik kom echt regelmatig te laat op mijn werk omdat zo;n teringding het weer eens begeven heeft..
Lekker handig danquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Siemens schijnt dat contractueel heel handig gespeeld te hebben. Gemeenteraden en ambtenaren hebben geen verstand van zaken doen, daar maken grote bedrijven handig gebruik van.
inderdaadquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:12 schreef Zuen het volgende:
Wie gebruikt er nog trams. Met de fiets/brommert kom je overal.
Tip: volgende keer eerst openen, dan OP aanpassen.. Is inderdaad een mooie OP Sweetsixteen 16 !quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:20 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
En we gaan netjes naar het topic met de mooiste OP:
Amsterdam Topic #3
Nou, hoeft niet hoor, maar heb er wel even mijn best op gedaan...
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:20 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
En we gaan netjes naar het topic met de mooiste OP:
Amsterdam Topic #3
Nou, hoeft niet hoor, maar heb er wel even mijn best op gedaan...
Dat weet ik, maar Heatwave had hem al tijdens het andere topic geopend, zag ik staanquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Tip: volgende keer eerst openen, dan OP aanpassen.. Is inderdaad een mooie OP Sweetsixteen 16 !
Beetje in de kroeg zitten zekerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:25 schreef HeatWave het volgende:
Mits ik het zie natuurlijk.
Ben ook niet 24/7 online, ik woon in Amsterdam, ik heb zoveel te doen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |