Ik kan je wel een beetje helpen, als je van CS komt fiets je eerst richting amsterdam oost, zeg Javaplein, stel je voor dat je voor de Febo staat op Java plein, je fietst richting oost (richting middenweg dus) maar voor je daar komt is er voor een viaduct een kruispunt, sla linksaf hier en dan volg je een lange dijk, blijf volgen tot je bij de Neskio brug komt (grootste hangbrug van nederland, bij Diemen nood) fiets deze brug op en als je er af bent zie je voor je IJburg liggen, nog in aanbouw.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:29 schreef Aventura het volgende:
Zometeen ga ik dus naar Blijburg, ik woon in Zeeburg dus ik fiets via de Zuiderzeebrug. Maar mijn vriendinnen komen vanuit West. Hoe kunnen zij het beste fietsen? Ik ben de kaart aan het bestuderen maar ik kom er niet uit. De enige toegangswegen zijn volgens mij de Piet Heintunnel en de Zuiderzeeweg, maar door de eerste tunnel kun je natuurlijk niet fietsen...Weet iemand een fietsroute vanaf laten we zeggen CS naar IJburg?
Dat weet ik wel, da's de route die ik als eerste beschreef en die ik zelf altijd neem (ik woon naast het Javaplein)quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:42 schreef Zuen het volgende:
[..]
Ik kan je wel een beetje helpen, als je van CS komt fiets je eerst richting amsterdam oost, zeg Javaplein, stel je voor dat je voor de Febo staat op Java plein, je fietst richting oost (richting middenweg dus) maar voor je daar komt is er voor een viaduct een kruispunt, sla linksaf hier en dan volg je een lange dijk, blijf volgen tot je bij de Neskio brug komt (grootste hangbrug van nederland, bij Diemen nood) fiets deze brug op en als je er af bent zie je voor je IJburg liggen, nog in aanbouw.
Misschien zijn er snellere routes, maar van deze ben ik zeker![]()
AhKquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:57 schreef Grumpey het volgende:
Hoe is de verhouding VU/UvA onder de studenten in amsterdam in dit topic beetje?
Hier VU
Club Rascalquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:36 schreef -Wolf- het volgende:
Waar in Amsterdam zal ik vanavond eens gaan stappen.
Twee maal niet eens. Zeker de Citoëngarage niet!quote:Op maandag 17 juli 2006 14:01 schreef Grumpey het volgende:
uit de categorie, dit gebouw moet echt tegen de vlakte hadden wel al de Nederlandse Bank, maar daar wil ik deze ook even aan toevoegen, deze vreselijke ABN aan de vijzelsgracht:
[afbeelding]
en daarnaast zou het stadionplein bij de restyling ook niet slecht gebaat zijn met de sloop van de citroengarages met daardoor vrij zicht op het stadion, ook al is 1 v/d 2 een monument van het 'nieuwe bouwen' (wie dat ooit verzonnen heeft.....)
[
Waarom niet? Bouwstijl fan, of vind je dat hij daar goed gepositioneerd staat? iets meer uitlegquote:Op maandag 17 juli 2006 14:11 schreef Rio het volgende:
[..]
Twee maal niet eens. Zeker de Citoëngarage niet!
Ben nog steeds dakloos, dus als iemand iets weet houd ik me aanbevolen!
want?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:35 schreef TimmyAsd het volgende:
Vanaf vrijdag gaat het erg rustig worden in de wijde omtrek
quote:Op maandag 17 juli 2006 23:06 schreef Grumpey het volgende:
[..]
want?
Dan starten jouw rijlessen ofzo?
Veel mensen hier gaan dan op vakantie hier... voor 6 weken..quote:Op maandag 17 juli 2006 23:06 schreef Grumpey het volgende:
[..]
want?
Dan starten jouw rijlessen ofzo?
Ik vind dat wel een mooi gebouw, het valt alleen een beetje uit de toon. En die citroengarage op het stadionplein is prachtig, en past bij het stadion, dan zou je bij de restyling ook het stadion op kunnen doeken.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:01 schreef Grumpey het volgende:
uit de categorie, dit gebouw moet echt tegen de vlakte hadden wel al de Nederlandse Bank, maar daar wil ik deze ook even aan toevoegen, deze vreselijke ABN aan de vijzelsgracht:
[afbeelding]
en daarnaast zou het stadionplein bij de restyling ook niet slecht gebaat zijn met de sloop van de citroengarages met daardoor vrij zicht op het stadion, ook al is 1 v/d 2 een monument van het 'nieuwe bouwen' (wie dat ooit verzonnen heeft.....)
[
als mensen van hier ook hier op vakantie gaan is het natuurlijk even zo drukquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:17 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Veel mensen hier gaan dan op vakantie hier... voor 6 weken..
Voornamelijk bouwstijlfan.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:18 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Waarom niet? Bouwstijl fan, of vind je dat hij daar goed gepositioneerd staat? iets meer uitleg
kan je niet helpen aan iets vasts
Uhm...ja.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:46 schreef Grumpey het volgende:
[..]
als mensen van hier ook hier op vakantie gaan is het natuurlijk even zo druk![]()
Whehe, pauperquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik woon dus 2 minuten van het B&L plein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |