maar wel geilquote:
Maar ik breng de zon in heel brabant dus je merkt wel wanneer ik er benquote:
welke man heeft er nu last als hij stijve tepels ziet?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:35 schreef Plato1980 het volgende:
Heb je daar last van Pheno?
Ik had het eigenlijk over jouw tepels, maar bij nader inzien vind ik dat toch geen leuk gespreksonderwerp.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
welke man heeft er nu last als hij stijve tepels ziet?
schiet maar om want rond 1 uur moet ik hier weg en als t dan regent ben ik de lulquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Maar ik breng de zon in heel brabant dus je merkt wel wanneer ik er ben![]()
Ik ben er niet voor half 6quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
schiet maar om want rond 1 uur moet ik hier weg en als t dan regent ben ik de lul
ik heb geen tepels zoals die eikel in de kauwgom reclame neequote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over jouw tepels, maar bij nader inzien vind ik dat toch geen leuk gespreksonderwerp.![]()
quote:
die zijn stoerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik heb geen tepels zoals die eikel in de kauwgom reclame nee
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik kan hier niet zo lang blijven wachten...
naja dan maar op hoop van regen
nou ja, stoer. Ranzig is een beter woordquote:
ranzig en toch stoerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
nou ja, stoer. Ranzig is een beter woord
je valt op mannen met tepels van een meterquote:
neeej die zijn alleen stoerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
je valt op mannen met tepels van een meter
ik zou eerder denken dat er iets biologisch mis is gegaan als je zoiets in het echt zou zienquote:
ow ik dacht meer aan een alienquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zou eerder denken dat er iets biologisch mis is gegaan als je zoiets in het echt zou zien
wel handig als ie 'phone home' wilt doen: hij kan met zijn tepels zijn mobiel gebruikenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow ik dacht meer aan een alien
naja ieder zn ding
misschien zijn het wel mini antennesquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
wel handig als ie 'phone home' wilt doen: hij kan met zijn tepels zijn mobiel gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |