maar wel geilquote:
Maar ik breng de zon in heel brabant dus je merkt wel wanneer ik er benquote:
welke man heeft er nu last als hij stijve tepels ziet?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:35 schreef Plato1980 het volgende:
Heb je daar last van Pheno?
Ik had het eigenlijk over jouw tepels, maar bij nader inzien vind ik dat toch geen leuk gespreksonderwerp.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
welke man heeft er nu last als hij stijve tepels ziet?
schiet maar om want rond 1 uur moet ik hier weg en als t dan regent ben ik de lulquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Maar ik breng de zon in heel brabant dus je merkt wel wanneer ik er ben![]()
Ik ben er niet voor half 6quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
schiet maar om want rond 1 uur moet ik hier weg en als t dan regent ben ik de lul
ik heb geen tepels zoals die eikel in de kauwgom reclame neequote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over jouw tepels, maar bij nader inzien vind ik dat toch geen leuk gespreksonderwerp.![]()
quote:
die zijn stoerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik heb geen tepels zoals die eikel in de kauwgom reclame nee
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik kan hier niet zo lang blijven wachten...
naja dan maar op hoop van regen
nou ja, stoer. Ranzig is een beter woordquote:
ranzig en toch stoerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
nou ja, stoer. Ranzig is een beter woord
je valt op mannen met tepels van een meterquote:
neeej die zijn alleen stoerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
je valt op mannen met tepels van een meter
ik zou eerder denken dat er iets biologisch mis is gegaan als je zoiets in het echt zou zienquote:
ow ik dacht meer aan een alienquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zou eerder denken dat er iets biologisch mis is gegaan als je zoiets in het echt zou zien
wel handig als ie 'phone home' wilt doen: hij kan met zijn tepels zijn mobiel gebruikenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow ik dacht meer aan een alien
naja ieder zn ding
misschien zijn het wel mini antennesquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
wel handig als ie 'phone home' wilt doen: hij kan met zijn tepels zijn mobiel gebruiken
You have a sick mindquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
wel handig als ie 'phone home' wilt doen: hij kan met zijn tepels zijn mobiel gebruiken
dat is al bekendquote:
wet tshirt contestquote:
gelukkig heb ik de reclame van Tell Sell nog niet gezien. Sinds Mike dood is kijk ik er niet meer na.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:49 schreef TTiSoB het volgende:
de mogelijkheden zijn eindeloos als je ze hebt
jaquote:
Ja Mike.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
gelukkig heb ik de reclame van Tell Sell nog niet gezien. Sinds Mike dood is kijk ik er niet meer na.
RIP Tell Sell hero Mike
hondepoep op de stoep isquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waar sommige vrouwen al niet in trappen
Hij maakte Tell Sell kijkwaardig.quote:
nee, vandaar dat ik de verleden tijd gebruiktequote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In zijn huidige staat kijk ik toch liever niet naar mike
Net als Bob Rossquote:
Bob ross mis ik echtquote:
dat was gewoon leuk wakker worden. Happy treesquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bob ross mis ik echt![]()
Zeker op die saaie zondag of zaterdag ochtenden dat je nog ligt te chillen in bed.
En telekids is ook al wegquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat was gewoon leuk wakker worden. Happy trees
daar heb ik nooit naar gekeken. Fun factoryquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:56 schreef Pheno het volgende:
RIP Tell Sell hero Mike
Bob fuckin' Rossquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat was gewoon leuk wakker worden. Happy trees
ik had medelijden met zijn kwastquote:
dat zeker, maar hij sloeg dat ding altijd zo lomp uitquote:
Mocht je voelen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:38 schreef _Cara_ het volgende:
Stijve tepels van de kou? ....nope kan ik niet bevestigen..![]()
kijken..quote:
Een visuele waarneming is in principe al voldoende voor de vaststelling.quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kijken is leuk
Maar voelen is nog leuker
Je bent traagquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een visuele waarneming is in principe al voldoende voor de vaststelling.
het gaat niet om het voldoende zijnquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
dat bedoel ik.. maar neemt niet weg dat Godt gelijk heeft..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat hoor ik graagquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
dat bedoel ik.. maar neemt niet weg dat Godt gelijk heeft..![]()
Klopt, mijn huidige omgeving is het ook, ik adapteer.quote:
Daar heb je een goed punt. Of twee.quote:
je mist nixxxquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:43 schreef Frezer het volgende:
[..]
Klopt, mijn huidige omgeving is het ook, ik adapteer.
Zijn vinger werkt nu weer naar behoren in plaats van neurotisch te tikken op knopjesquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:45 schreef Pheno het volgende:
Heeft nixxx nu trouwens F5 afkickverschijnselen?
vast wel.. maar hij is nu goed bezig..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:45 schreef Pheno het volgende:
Heeft nixxx nu trouwens F5 afkickverschijnselen?
In september ga ik afstuderen, dus dan 'mag' ik ook niet meer overdag,quote:
Eerst nog een baan vindenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
In september ga ik afstuderen, dus dan 'mag' ik ook niet meer overdag,.
en zijn stalk activiteiten zijn op een laag pitje gezetquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zijn vinger werkt nu weer naar behoren in plaats van neurotisch te tikken op knopjes
Hij heeft ook weinig bereikt met zich zelf constant aanbieden aan elke vrouw.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
en zijn stalk activiteiten zijn op een laag pitje gezet
dan ben jij ook goed bezig..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde dat ik dan begin met afstuderen, niet zo snel joh!quote:
Je mag wel overdag, maar in veel mindere mate vermoed ikquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
Oh!!! Aan plato te zien kan je dan juist heeel veel fokkenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde dat ik dan begin met afstuderen, niet zo snel joh!
Als me dat kusjes opleverd, idd!quote:
Maar Plato studeerde op de uni af, ik zit bij een bedrijfquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh!!! Aan plato te zien kan je dan juist heeel veel fokken![]()
wait and see..quote:
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:55 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar Plato studeerde op de uni af, ik zit bij een bedrijf.
quote:
Dat lijkt mij ook niet lekkerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:00 schreef Aarti het volgende:
Ik heb vandaag een viskroket geproberd
GADVER
Och, mijn studie wordt hier aan de uni regelmatig letterlijk als "kut" betiteld. Al bekt het niet meer zo lekker sinds ze een naamswijziging hebben doorgevoerd,quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
PLato doet een kut studie![]()
hé jakkes..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:00 schreef Aarti het volgende:
Ik heb vandaag een viskroket geproberd
GADVER
Als ik jou zo hoor, dan vermoed ik dat er wel andere stijve lichaamsdelen gespot kunnen gaan worden...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:06 schreef webspider het volgende:
Eens kijken of ik zo wat stijve tepels kan spotten, bij het zwembad
dat ligt eraan of hij zijn tenen staand wilt bekijkenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik jou zo hoor, dan vermoed ik dat er wel andere stijve lichaamsdelen gespot kunnen gaan worden...
doe er wat aan!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:11 schreef Napalm het volgende:
zo`n mooie TT en dan 0 foto`s in de OP. teleurstellend
zo, heeft napalm ook niets meer te klagenquote:
Zo ben ik!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
zo, heeft napalm ook niets meer te klagen
ja het smaakte echt ranzigquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:04 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hé jakkes..
terwijl ik toch een echte vis-eter ben.. maar dit lijkt me niks
Het is dat je geen tieten hebt, anders was je mijn favo mod geweest. Die eer gaat nu naar Cc natuurlijk. Altijd makkelijk, een mod die d'r cupmaat in d'r nick heeft verwerkt!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo ben ik!![]()
De meewerkende mod van dig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |