OMG, overal ontspruiten bitchfights!quote:
Mij, das het belangrijkst natuurlijkquote:
En Requote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mij, das het belangrijkst natuurlijk
Ja, en mijn pappa is professioneel bokser en die slaat jouw papa in elkaar en ik heb een lul van 1m80.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind dat jij nog steeds de grootse dramaqueen die er bestaat. Ik kan er ook wel wat van, maar jij bent erger.
Ja en dan kom ik langs en dan is het zeker opeens van "ik heb hoofdpijn"quote:
Zhenar houdt van smegmaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG, overal ontspruiten bitchfights!![]()
MB! Zeg iets uitlokkends tegen mij!![]()
![]()
![]()
Klinkt als een partijquote:
WTF?! Houd je bek bitch!quote:
Ik wil sex met een vrouw. Weet je wel wat dat is? Een vrouw?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja en dan kom ik langs en dan is het zeker opeens van "ik heb hoofdpijn"![]()
![]()
"erg voedzaam"quote:
Noem je dát uitlokkend?quote:
I knowquote:
Maar met een man is bruterquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil sex met een vrouw. Weet je wel wat dat is? Een vrouw?
Ah gut... eindelijk iemand die de waarheid spreekt en meneertje is gelijk beledigdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, en mijn pappa is professioneel bokser en die slaat jouw papa in elkaar en ik heb een lul van 1m80.
Boehoe!Reageer een beetje op niveau.
We zitten hier niet meer in groep twee.
Make me!quote:
quote:
Ja hallo, ik ben moequote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Noem je dát uitlokkend?. We hebben het hier wel over Zhenar ja?
.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een vrouw heeft ook een kont, Zhenar....
Whahahaha, dat maakt het alleen maar ergerquote:
vandaag niet [check de TT], mag ik er later op terugkomen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:34 schreef Dizer het volgende:
Wou je nog neuken of hoe zit dat?
Heb jij weleens sex gehad met een vrouw? Niet elke vrouw houdt van tedere sex. En meeste vrouwen willen ook eens een keer brutaal genomen wordenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]Dat bedoel ik niet.
Met vrouwen is het (vaak) toch... tederder.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |