Neuh, ik zal het samenvatten:quote:
Ik heb inmiddels wel een DVD speler, slet!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat weten we inmiddels ook weer. Koop er een.
Ah.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neuh, ik zal het samenvatten:
Bupa is een idioot. Hij kan nooit serieus doen. Klaar.
Vijf posts ofzoquote:
Wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neuh, ik zal het samenvatten:
Bupa is een idioot. Hij kan nooit serieus doen. Klaar.
Wat is er dan?quote:
Ik heb het niet over een dvd speler, kutquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels wel een DVD speler, slet!Alleen geen leuke DVD (die ik nu wil kijken)
![]()
![]()
Ben je chagrijnig ofzo?![]()
Oh, was dat het?quote:
Bupa kan serieus doen ja.quote:
Je kan het wel, maar je doet het niet. Waarom? Omdat je persé op Jim Carrey wil lijken. Maar dat gaat je niet lukken ventjequote:
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:54 schreef PeRi het volgende:
[afbeelding]
Waarom is Zweden toch uitgeschakeld. Damn you Germans!.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:26 schreef Dizer het volgende:
OMDAT IK AL GODVERDOMME ALWEER 3 DAGEN MET EEN MIGRAINE RONDLOOP
Trio.quote:
Neuh, ik weet zelf toch wel wat het isquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je moet aan de relpax of equivalent hoor ik hier
Daar kan ik toch niks aan doen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een dvd speler, kut.
EN ja.. .weet je waarom? OMDAT IK AL GODVERDOMME ALWEER 3 DAGEN MET EEN MIGRAINE RONDLOOP
Oh, nu kan ik het opeens wel?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je kan het wel, maar je doet het niet. Waarom? Omdat je persé op Jim Carrey wil lijken. Maar dat gaat je niet lukken ventje![]()
Wil je daar nog op terugkomen offe....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:17 schreef Dizer het volgende:
iedereen roept mij als huillie of dramaqueen, maar jij bent eigenlijk de grootste van iedereen.
quote:
Het was maar een tipquote:
Nee hoor. Ik vind dat jij nog steeds de grootse dramaqueen die er bestaat. Ik kan er ook wel wat van, maar jij bent erger.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wil je daar nog op terugkomen offe....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |