Maar met MB niet, gok ik zoquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Met vrouwen is het (vaak) toch... tederder.![]()
Dit is je kansquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
vandaag niet [check de TT], mag ik er later op terugkomen?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ah gut... eindelijk iemand die de waarheid spreekt en meneertje is gelijk beledigd
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Voor newbie-mods geldt: schoenmaker, blijf bij je leest.
Hmmm.quote:
Daar doe ik geen uitspraken overquote:
Vandaarquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb jij weleens sex gehad met een vrouw? Niet elke vrouw houdt van tedere sex. En meeste vrouwen willen ook eens een keer brutaal genomen worden
En aangezien jij het alleen met vrouwen doet, ben ik de enige die daadwerkelijk een vergelijking kan maken. Sex met mannen is (vaak) bruter.quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:38 schreef Dizer het volgende:
Jezus pberends, anders kom jij een keer iets anders doen in SC dan alleen maar een plaatje posten
Wat zei ik nou net?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:38 schreef Dizer het volgende:
Jezus pberends, anders kom jij een keer iets anders doen in SC dan alleen maar een plaatje posten
Bitchfight? Waar???quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG, overal ontspruiten bitchfights!![]()
MB! Zeg iets uitlokkends tegen mij!![]()
![]()
![]()
En als je nou als een dooie bij gaat liggen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben er fysiek simpelweg niet toe in staat
what a shame....
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:38 schreef Dizer het volgende:
Toch valt het me op dat jij altijd inhoudelijk reageert op "beschuldigingen" e.d. aan jouw adres. Als je niet van drama houdt en het doet je verder ook niets, waarom zou je dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Euhm, waaarom sta jíj dan bekend als dramaqueen en opperhuilie?
[afbeelding] Waarom zei MB net dat ik wel dégelijk serieus kan zijn, terwijl jij iets anders beweerde?
[afbeelding] En nu we het toch over de waarheid hebben en een meneertje dat zich beledigd voelt:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hmmm.Wíé is daar opeens beledigd, nadat meerdere mensen Conflict gelijk gaven?
[afbeelding] En oh ja, ik voel me niet zó snel beledigd, hoor.En al helemaal niet door jou.
En voor de rest ben je nog steeds een toffe peer, hoor!Maar je moet niet zo overdreven reageren.
Moet dit?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:37 schreef pberends het volgende:
african-child-feeds-from-cow-s-anus
[afbeelding]
De hongersnood heeft zijn hoogtepunt (of dieptepunt bereikt)...
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:40 schreef Bupatih het volgende:
Jezus, mensen, anders komen jullie in SC wat anders doen dan alleen maar reacties met een quote posten.
Waar bemoei je je eigenlijk mee? Weetje.. tief op. Je voegt eigenlijk ook niks toe hierquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat zei ik nou net?
Relaxxxxxxxxxxxxxx!
Koffie?
Voetenbankje?
Kussentje in de rug?
Massage?
Als een soort GHB-rapequote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
En als je nou als een dooie bij gaat liggen?
Wacht... dat klinkt best wel fout![]()
![]()
ik lig er al als 'n dooie bijquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:39 schreef Dizer het volgende:
En als je nou als een dooie bij gaat liggen?![]()
het is dat je het zelf zegtquote:Wacht... dat klinkt best wel fout![]()
![]()
Is ook wel aantrekkelijkquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:41 schreef babette21 het volgende:
maar voel je vrij om er naast te komen liggen
Nou wordt 'ie helemaal mooi!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Toch valt het me op dat jij altijd inhoudelijk reageert op "beschuldigingen" e.d. aan jouw adres. Als je niet van drama houdt en het doet je verder ook niets, waarom zou je dan?![]()
Kan je niet eens origineel doen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:40 schreef Bupatih het volgende:
Jezus, mensen, anders komen jullie in SC wat anders doen dan alleen maar reacties met een quote posten.
Je gaat écht voor de dramaqueen-award, hè?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar bemoei je je eigenlijk mee? Weetje.. tief op. Je voegt eigenlijk ook niks toe hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |