Mits... je supporter bentquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:15 schreef Verbal_Kint het volgende:
ach, we zien t allemaal wel. iig krijg je als supporter tijd terug
quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:10 schreef Grumpey het volgende:
yup, heb gevoel dat transfers gewoon afgelopen zijn, dat eventuele friendly vervallen zijn etc.
quote:
Als de wedstrijden niet gespeeld zijn welquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:41 schreef foetre het volgende:
[..]
En et programma van de fokcup loopt dan in het honderd of niet.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:23 schreef Mokkaboon het volgende:
hmmm dat laatste eind vind ik wel vreemd... bijna altijd rollen ze transfers terug als er downtime is geweest...
maar nu zal dat niet het geval zijn geloof ik...
over training, ik kan me niet voorstellen dat ze mensen die een friendly al geregeld hebben (maar misschien niet is afgerond) geen training geven en andere teams die voor de downtime dus wel hebben kunnen spelen wel training geven...
beide hebben niks fout gedaan namelijk...
ik baal trouwens wel zwaar van deze downtime!!!
grumpey, heb jij nog iets van onze wedstrijd kunnen volgen? ik was niet thuis tijdens dat onze wedstrijd bezig was...
Tsja... ik neem aan dat die bedragen wel gecorrigeerd worden, dat doen ze ook met te dure transfers..quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:29 schreef Goldfinger1962 het volgende:
Met die transfers is de laatste dagen ook van alles misgegaan, vooral op de momenten dat de server supertraag was hebben veel mensen niet op tijd een bod kunnen uitbrengen. Ik heb gebookmarkte wereldklassespelers weg zien gaan voor belachelijke bedragen (half miljoen!).
[..]
quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tsja... ik neem aan dat die bedragen wel gecorrigeerd worden, dat doen ze ook met te dure transfers..
quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:34 schreef maniack28 het volgende:
mjah.. als mn wedstrijd niet gespeeld is (ik speelde uit in de US, 01:00 uur Nederlandse tijd) dan baal ik echt, want mn potentiele u-20 voor IJsland kon zondag niet spelen omdat mijn SP spits moest spelen.. en die heeft dan dus geen training gekregen, dat kan zomaar het verschil tussen wel of geen u-20 zijn
Dat hebben ze vorige keer ook niet gedaan, toen zijn er ook allerlei friendly's niet gespeeld. En ik vind dat echt niet kunnen, want je ben toch een "klant" ook al betaal je niet en klanten dienen gelijkwaardig behandeld te worden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:38 schreef Mokkaboon het volgende:
Ik denk dat de GM's er goed aan doen om hattrick een week terug te rollen... als dat mogelijk is natuurlijk, ik weet niet hoe hun data gestructureerd is om dat te kunnen...
Op die manier heeft in feite niemand schade, alleen moeten handelingen opnieuw worden uitgevoerd... Voor transfers is het nooit leuk, maar iedereen wil over het algemeen wel dat het eerlijk gebeurd...
quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:38 schreef Mokkaboon het volgende:
Ik denk dat de GM's er goed aan doen om hattrick een week terug te rollen... als dat mogelijk is natuurlijk, ik weet niet hoe hun data gestructureerd is om dat te kunnen...
Op die manier heeft in feite niemand schade, alleen moeten handelingen opnieuw worden uitgevoerd... Voor transfers is het nooit leuk, maar iedereen wil over het algemeen wel dat het eerlijk gebeurd...
Dat is vorige keer wel gebeurdquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:43 schreef Mokkaboon het volgende:
de enige oplossing vind ik dan: niemand krijgt training... je kan niet de ene groep wel en de andere groep geen training geven...
zeker wanneer beide groepen hier niks aan hebben kunnen doen
ook ik heb m'n 2 beste trainees voor de fok!cup gespaard op zondag... dus die zouden dan ook geen training krijgen...
quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
Jongens, we kunnen nu wel allemaal gaan lopen klagen over die ene transfer en friendly, etc, blabla.
Maar feit is dat iedereen er last heeft. Dus ga lekker achteroverzitten en geniet van de rust
(en de Tourmalet)
Daar speel je ook wekelijks tegen zekerquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:51 schreef Goldfinger1962 het volgende:
Nee, dat is nou juist het vervelende: niet iedereen heeft er evenveel last van. Er zijn sowieso landen waar de training al geweest was, en zoals in mijn eerdere voorbeeld zijn er ook mensen die toch al geen friendly hadden geregeld.
Hehehehe, dat salaris kan je je niet veroorloven neem ik aanquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:37 schreef stefmans het volgende:
Ik bood gister voor de gein 2 ton op een Utopisch middenvelder en nu ben ik bang dat ik hem door de downtime gekocht heb![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:09 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Daar speel je ook wekelijks tegen zeker![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:41 schreef the_undertaker het volgende:
Wat een mazzel.. speelde voor het eerst ooit eens in Duitsland voor een friendly.. iig dus training vrijdag![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:44 schreef Goldfinger1962 het volgende:
Weet je niet, voor het zelfde geld draaien ze alles een paar dagen terug en heeft helemaal niemand een friendly gespeeld. Afwachten maar...
[..]
Neuhquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:05 schreef MrMoon het volgende:
Uhm stel dat de wedstrijden komend weekend komen te vervallen? (in het ergste geval) Heeft dit dan gevolgen voor de Meet?
prutsers die er iets van bakken?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:09 schreef twi het volgende:
Mensen die quoten na hun reactie...brrrr
Hoe dan ook, wie weet is er gewoon helemaal niks aan de hand, krijgen we gewoon training vannacht en heeft iedereen problemen gemaakt om niks. Laten we gewoon maar afwachten wat die prutsers ervan bakken.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:11 schreef twi het volgende:
Nouja, kan ze moeilijk hoogvliegers of vakmannen noemen natuurlijk
[mierenneukmodus]quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:11 schreef twi het volgende:
Nouja, kan ze moeilijk hoogvliegers of vakmannen noemen natuurlijk
Eikelquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:16 schreef -J-D- het volgende:
idd
oke, ik zal t enigszins nuanceren: sommige mensen hebben er meer last van dan anderen. Maar niemand is er echt blij mee, dat was mijn punt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:51 schreef Goldfinger1962 het volgende:
Nee, dat is nou juist het vervelende: niet iedereen heeft er evenveel last van. Er zijn sowieso landen waar de training al geweest was, en zoals in mijn eerdere voorbeeld zijn er ook mensen die toch al geen friendly hadden geregeld. Die worden nu relatief gezien dus bevoordeeld.
[..]
dus wind je niet zo op johquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:49 schreef Mokkaboon het volgende:
hmmm nouja, als dat gebeurt wordt ik heel boos...maar kan er niks tegen doen... dan wordt ik nog bozer
![]()
grrr ik begin me er nu al over op te fokken...![]()
![]()
edit: dat wordt van het weekend dan flink bezatten om de 'kater' weg te drinken![]()
nooit een speler voor 0 erop zetten dusquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:53 schreef Daemon19 het volgende:
Dat is wel kut, als je een hele goede speler er voor 0 had opgezet, en de prijs was nog niet echt hoog..
Een spelleke? Wat is dat voor een godslasterende taal?quote:
Waarom een week terug rollen? En daarmee ook de wedstrijd van zondag opnieuw laten spelen? Dan doe je nóg meer schade..quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:38 schreef Mokkaboon het volgende:
Lijkt me idd ook geen goed plan, zondag was er (behalve wat traagheid) niets aan de hand toch? Maar terugrollen naar na de laatste comp. wedstrijd in het laatste land dat aan bod komt lijkt me een goed plan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:46 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Waarom een week terug rollen? En daarmee ook de wedstrijd van zondag opnieuw laten spelen? Dan doe je nóg meer schade..
quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
Dus ga lekker achteroverzitten en geniet van de rust
(en de Tourmalet)
natuurlijk moet daar rekening mee worden gehouden... maar als ik een week terugrollen bedoel, bedoel ik dat er terug wordt gerold naar de dag in de week dat de problemen begonnen...quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:46 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Waarom een week terug rollen? En daarmee ook de wedstrijd van zondag opnieuw laten spelen? Dan doe je nóg meer schade..
Ik heb gehoord dat enkele teams een bonusspeler (niveau formidabel - wonderbaarlijk) zullen krijgen ter compensatie..quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:55 schreef qyn het volgende:
[..]
![]()
Helemaal vergeten.. En dat terwijl ik groot deel van vandaag gewoon thuis ben geweest en me gewoon stierlijk verveeld heb
![]()
Goed mis in Hattrick btw.. Ben wel benieuwd wat nu uiteindelijk de 'schade' zal zijn..
en waar heb je dat gehoord?quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:59 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat enkele teams een bonusspeler (niveau formidabel - wonderbaarlijk) zullen krijgen ter compensatie..![]()
dat vermoeden bestond al enigszins maar ik zag het graag bevestigdquote:
en dat heb je natuurlijk op het HT-forum gelezen (dat ook down is)quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:47 schreef Goldfinger1962 het volgende:
Nee, nee, het schijnt dat je al je opgespaarde koffiepunten uiterlijk morgen moet opsturen naar HT-Bjorn, en dan krijg je een goddelijke middenvelder van 17, met uitstekend leiderschap.
Niet dat die friendly er veel toe zal doen, aangezien de verwachting is dat die komt te vervallenquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:14 schreef DeHovenier het volgende:
HT is down
Gelukkig geen transfers ofzo, friendly was al geregeld
De simpelste oplossing en de meest stress-loosquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:32 schreef -J-D- het volgende:
Ik verwacht niets en bedenk geen scenarios.
Gewoon de site checken en maar wachten
Iddquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
De simpelste oplossing en de meest stress-loos
sjongejongejongequote:Op donderdag 13 juli 2006 21:43 schreef the_undertaker het volgende:
jemig, werkt het nog steeds niet![]()
wat een kansloze techs.. ongelovelijk![]()
Ik neem aan dat het wel weer werkt maar dat de site nu offline is omdat ze nu de hele zooi aan het bijwerken / inhalen zijn. En daar kunnen ze geen tussentijdse hits van ongeduldige gebruikers bij gebruiken. Zoals in het hele stuk beschreven staat wat nu op de hattrickpagina staat.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:43 schreef the_undertaker het volgende:
jemig, werkt het nog steeds niet![]()
wat een kansloze techs.. ongelovelijk![]()
Met een beetje pech krijgen we geen training deze week... als ze klaar waren geweest hadden ze dat waarschijnlijk wel als update op de homepage gezetquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:01 schreef Lemming22 het volgende:
Ik neem aan dat het wel weer werkt maar dat de site nu offline is omdat ze nu de hele zooi aan het bijwerken / inhalen zijn. En daar kunnen ze geen tussentijdse hits van ongeduldige gebruikers bij gebruiken. Zoals in het hele stuk beschreven staat wat nu op de hattrickpagina staat.
idd wat meer info zou leuk zijn. Bijvoorbeeld even laten weten hoe ver ze zijn, waar ze nu mee bezig zijn...quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:12 schreef Daemon19 het volgende:
Ze mogen wel wat meer informatie geven. Of ze bijvoorbeeld al klaar zijn, maar nu alle wedstrijden op nieuw aan het doen zijn, of dat we voorlopig nog niet Hattrick op kunnen..
quote:Update Friday 01:30 HT-Time
The repairs are going well, but take time, since almost a terabyte of data needs to be restored. We hope to be up again on Friday afternoon. Again, we apologise for the inconvenience.
Ik neem aan dat ze zorgen dat ze dan klaar zijn, of alles gaan uitstellen. Ben vooral benieuwd of we nou wel of geen training hebben gehad. Zou wel leuk zijn geweest als ze daar ook iets over zouden hebben gezegd.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:34 schreef Taste het volgende:
Dit is wel de grootste HT-downtime ooit denk ik! Ik vraag me intussen wel af in hoeverre dat alles normaal gaat doorlopen: in sommige landen beginnen de competitie wedstrijden op zaterdagochtend!
het kan dus nog wel even duren....quote:Update Friday 08:05 HT-Time
The restore from backup is progressing, but progressing slower than we hoped. The current estimate is that we can be live again on Saturday morning, 2006-07-15. We sincerely regret this.
Het vervelende hieraan is dat ze met geen woord reppen over de friendlys van afgelopen week, de trainingen en de competitiewedstrijden die zaterdagochtend(!) al start in bepaalde landenquote:
beste oplossing is gewoon terwijl HT nog down is alles bij laten werken en Hattrick pas online gooien als alles weer up-to-date is... Maar ja dat gebeurd toch niet....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:13 schreef maniack28 het volgende:
Als ik HT-er was, zou ik nu zeggen dat de friendly's en de competitiewedstrijden allemaal een week verschoven worden en dat de training van deze week niet doorgaat. Friendlies die al gespeeld zijn worden ongeldig verklaard en moeten dus nog een keer gespeeld worden als je training wilt. Das de beste oplossing in mijn ogen..
Nadeel daarvan is dat ik mijn opstelling voor zondag nog niet heb ingesteld aangezien ik daarmee altijd wacht tot NA de training. Ze kunnen het ook niet maken om nu zondag de wedstrijden door te laten gaan zonder weer een beetje fatsoenlijke uptime te hebben gehad (en das dus niet zondag middag 2 uurtjes voor de wedstrijd want heb ook nog een leven naast hattrickquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
beste oplossing is gewoon terwijl HT nog down is alles bij laten werken en Hattrick pas online gooien als alles weer up-to-date is... Maar ja dat gebeurd toch niet....
Ja en alle mensen die dus geen tijd hebben kunnen bijv voor zaterdag of zondag geen opstelling maken... Alle mensen die transfers hadden zijn die kwijt etc. etc... ik zou het gewoon terugzetten naar dinsdagmiddag voor de allereerste friendly.. en als ze dat nou gewoon op dinsdag doen is er geen probleem, alle kuttransfers zijn teruggedraaid en iedereen kan een friendly spelen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
beste oplossing is gewoon terwijl HT nog down is alles bij laten werken en Hattrick pas online gooien als alles weer up-to-date is... Maar ja dat gebeurd toch niet....
Ik vind wel dat we erg weinig informatie krijgen over het algemeen en de informatie die we krijgen is maar nihil...
ik kan me ook geen grotere herinnerenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:34 schreef Taste het volgende:
Dit is wel de grootste HT-downtime ooit denk ik!
Of een leuk forumpje waar zij posten oid? Dit is frustrerend!!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:57 schreef Goldfinger1962 het volgende:
Niemand met een direct lijntje naar een HT'er, zodat we wat meer info kunnen krijgen?
idd het is wel te hopen dat zaterdag alles weer goed is... Zou wel zo fijn zijn eigenlijk....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:16 schreef qyn het volgende:
Dit is gewoon Murphey (wet van) die langskomt omdat we pas allemaal een mailtje kregen van Hattrick hoe weinig downtime er eigenlijk de afgelopen tijd was geweest; da's vragen om problemen
Het is ook best een uitdaging volgens mij om een terabyte aan database te restoren en daarbij ook nog 's zorgen dat alles een beetje klopt enzo .. Zaterdag dan maar hopen dat het goed is ..
Mijn trainingsupdate, wat doe je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |