Ik heb gehoord dat enkele teams een bonusspeler (niveau formidabel - wonderbaarlijk) zullen krijgen ter compensatie..quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:55 schreef qyn het volgende:
[..]
![]()
Helemaal vergeten.. En dat terwijl ik groot deel van vandaag gewoon thuis ben geweest en me gewoon stierlijk verveeld heb
![]()
Goed mis in Hattrick btw.. Ben wel benieuwd wat nu uiteindelijk de 'schade' zal zijn..
en waar heb je dat gehoord?quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:59 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat enkele teams een bonusspeler (niveau formidabel - wonderbaarlijk) zullen krijgen ter compensatie..![]()
dat vermoeden bestond al enigszins maar ik zag het graag bevestigdquote:
en dat heb je natuurlijk op het HT-forum gelezen (dat ook down is)quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:47 schreef Goldfinger1962 het volgende:
Nee, nee, het schijnt dat je al je opgespaarde koffiepunten uiterlijk morgen moet opsturen naar HT-Bjorn, en dan krijg je een goddelijke middenvelder van 17, met uitstekend leiderschap.
Niet dat die friendly er veel toe zal doen, aangezien de verwachting is dat die komt te vervallenquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:14 schreef DeHovenier het volgende:
HT is down
Gelukkig geen transfers ofzo, friendly was al geregeld
De simpelste oplossing en de meest stress-loosquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:32 schreef -J-D- het volgende:
Ik verwacht niets en bedenk geen scenarios.
Gewoon de site checken en maar wachten
Iddquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
De simpelste oplossing en de meest stress-loos
sjongejongejongequote:Op donderdag 13 juli 2006 21:43 schreef the_undertaker het volgende:
jemig, werkt het nog steeds niet![]()
wat een kansloze techs.. ongelovelijk![]()
Ik neem aan dat het wel weer werkt maar dat de site nu offline is omdat ze nu de hele zooi aan het bijwerken / inhalen zijn. En daar kunnen ze geen tussentijdse hits van ongeduldige gebruikers bij gebruiken. Zoals in het hele stuk beschreven staat wat nu op de hattrickpagina staat.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:43 schreef the_undertaker het volgende:
jemig, werkt het nog steeds niet![]()
wat een kansloze techs.. ongelovelijk![]()
Met een beetje pech krijgen we geen training deze week... als ze klaar waren geweest hadden ze dat waarschijnlijk wel als update op de homepage gezetquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:01 schreef Lemming22 het volgende:
Ik neem aan dat het wel weer werkt maar dat de site nu offline is omdat ze nu de hele zooi aan het bijwerken / inhalen zijn. En daar kunnen ze geen tussentijdse hits van ongeduldige gebruikers bij gebruiken. Zoals in het hele stuk beschreven staat wat nu op de hattrickpagina staat.
idd wat meer info zou leuk zijn. Bijvoorbeeld even laten weten hoe ver ze zijn, waar ze nu mee bezig zijn...quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:12 schreef Daemon19 het volgende:
Ze mogen wel wat meer informatie geven. Of ze bijvoorbeeld al klaar zijn, maar nu alle wedstrijden op nieuw aan het doen zijn, of dat we voorlopig nog niet Hattrick op kunnen..
quote:Update Friday 01:30 HT-Time
The repairs are going well, but take time, since almost a terabyte of data needs to be restored. We hope to be up again on Friday afternoon. Again, we apologise for the inconvenience.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |