abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39595161

De OP vind je achter het Wiki-icon

Wat is BeF?

BeF staat voor Bier en Frituur, dus! En alles, maar dan ook álles, in deze reeks draait om deze hemelse goederen. Als je dus wat te zeiken hebt over hoe erg je wel niet van bier en/of frituur walgt, ben je bij deze reeks niet aan het juiste adres, want wij, BeF-ers, veréren het! Het begon eens met een idee van Havoc...
In zo'n reeks zijn natuurlijk weinig regels, maar om ervoor te zorgen dat het niet uit de hand loopt, hier twee (!) dingen waar je je aan dient te houden als poster in BeF:
  • Géén inhoudsloze posts als "hoi", "doei", "fipo/lapo". BeF is geen postopkrik reeks.
  • De laatste poster van het oude topic opent de volgende, om dubbele topics te voorkomen. Dus voor de duidelijkheid: dit geldt voor degene die de 300ste post heeft, en niet voor eventueel na het slotje doorpostende crew.
  • Geen echte regel, maar het wordt wel op prijs gesteld: PI gebruik!

Quotes:

"Bier, het hemelse goud.. het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
    Frituur, het duivelse goed... het is o zo vet.. maar ja.. het voedt... "
    © Janetje
    "Stervende hoeren kankerbierdrinkers.. dat jullie een trein mogen koppen." © xwrrw
    "Het goudgele vocht, krokante portie friet, BeF zij geprezen!" © Litso
    "Bierflesjes in je doos stouwen onder de doffe lentezon, dá's pas sfeervol." © Chowi
    "How quickly we forget our principles in the sight of temptationbeer." © Misstique
    "Glas is overrated. Tap --> Mond." © Litso
    "Ik ben een hoer, steek jullie piemels maar in een willekeurig gat jongens." © clumsy_clown

"Het interesseert me allemaal niet zo." © Jackson.

PC-fr34k - BeFers paradise
  • Din jävla kuk!
    pi_39595170
    Daar moest je er bijna een openen C.
    Din jävla kuk!
    pi_39595180
    Ik hou dat dus echt niet in de gaten, hè. Dus mocht het ooit gebeuren dat ik als laatste post, dan moet ik even onder een kloon inloggen.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 03:29:18 #4
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39595184
    Ik heb enkel zwart ondergoed.
    "Dat is echt ontzettend zielig" ©
      vrijdag 7 juli 2006 @ 03:29:29 #5
    34834 MarkNMGN
    F E Y E N O O R D
    pi_39595187
    Bier?
    Hier?
    De nacht verandert iedereen,
    kankelul.
    pi_39595192
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:22 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Ik ken het. En soms is dat helemaal niet zo fijn.
    Klopt. En het levert ook vaak situaties op waarin ik de grootste lol heb en niemand anders het begrijpt.
    pi_39595199
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:30 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Klopt. En het levert ook vaak situaties op waarin ik de grootste lol heb en niemand anders het begrijpt.
    Erg herkenbaar.
    pi_39595212
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:28 schreef Croupouque het volgende:
    Ik hou dat dus echt niet in de gaten, hè. Dus mocht het ooit gebeuren dat ik als laatste post, dan moet ik even onder een kloon inloggen.
    Als je gewoon niets opent doet een ander het na enkele minuten ook wel. In de vorm van:
    '[BeF] #### Want Croupouque is een luie hoer.', waarschijnlijk.
    Din jävla kuk!
    pi_39595231
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:30 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Erg herkenbaar.
    Zal ik Litso maar dumpen?
      vrijdag 7 juli 2006 @ 03:35:21 #10
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39595234
    Maar.. maar... ik herken mezelf óók telkens in C
    pi_39595236
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:34 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Zal ik Litso maar dumpen?
    Alleen als je ook kleurtjes ziet bij het horen van woorden en getallen.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 03:36:27 #12
    125915 Dribbel_
    Who Needs Guitars Anyway?
    pi_39595247
    tegenwoordig zit ik ff hier
    pi_39595265
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:35 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Ik zie altijd wel erg veel kleuren, vormen, landschappen, sferen bij muziek. Hoewel ik het niet erg heb vanuit mezelf kan ik me wel vinden in het associëren van kleuren bij woorden en getallen. Als je zou zeggen 'nostalgie' denk ik aan goud/oranjig, noem het sepia, op een of andere manier.
    Din jävla kuk!
      vrijdag 7 juli 2006 @ 03:40:20 #14
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39595284
    Bij woorden en getallen heb ik dat niet, maar bijvoorbeeld de dagen van de week wel. Ik denk vooral heel apart op gebied van getallen en ruimtelijke figuren. Ik heb bèta-hersenen.
    pi_39595295
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:38 schreef ehqo het volgende:

[..]

Ik zie altijd wel erg veel kleuren, vormen, landschappen, sferen bij muziek. Hoewel ik het niet erg heb vanuit mezelf kan ik me wel vinden in het associëren van kleuren bij woorden en getallen. Als je zou zeggen 'nostalgie' denk ik aan goud/oranjig, noem het sepia, op een of andere manier.
    Oh jee, je bent een synestheet en moet direct opgesloten worden in een onderzoekscentrum zodat wetenschappers allerlei experimenten op je kunnen uitvoeren, waarna je hersenen in een glazen potje naar Japan worden verstuurd voor verder onderzoek!!! Duik onder, nu!
    pi_39595310
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:41 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Oh jee, je bent een synestheet en moet direct opgesloten worden in een onderzoekscentrum zodat wetenschappers allerlei experimenten op je kunnen uitvoeren, waarna je hersenen in een glazen potje naar Japan worden verstuurd voor verder onderzoek!!! Duik onder, nu!
    Nee, niet Japan!
    Din jävla kuk!
    pi_39595311
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:40 schreef Litso het volgende:
    Bij woorden en getallen heb ik dat niet, maar bijvoorbeeld de dagen van de week wel. Ik denk vooral heel apart op gebied van getallen en ruimtelijke figuren. Ik heb bèta-hersenen.
    Dat zou ook kunnen komen doordat je vroeger een kalender of een boekje had waarin de dagen van de week elk hun eigen kleur hadden. Ik heb geen idee of dat bij mij het geval was; ik denk het niet, omdat ik het ook bij andere woorden heb. Eigenlijk vooral bij woordklanken, bij muziek heb ik het dan weer niet.
    pi_39595317
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:35 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Bij woorden!!
      vrijdag 7 juli 2006 @ 03:45:42 #19
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39595324
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:43 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Dat zou ook kunnen komen doordat je vroeger een kalender of een boekje had waarin de dagen van de week elk hun eigen kleur hadden. Ik heb geen idee of dat bij mij het geval was; ik denk het niet, omdat ik het ook bij andere woorden heb. Eigenlijk vooral bij woordklanken, bij muziek heb ik het dan weer niet.
    Had ik niet. En in de loop van de jaren zijn de kleuren wat veranderd

Bij muziek heb ik vaak wel dat ik hele bijpassende beelden zie, van winamp-achtige vizualisations tot hele videoclips
    pi_39595330
    Dan is er gewoon iets aan 'BeF' dat creatieve geesten aantrekt.
    pi_39595334
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:43 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Eigenlijk vooral bij woordklanken, bij muziek heb ik het dan weer niet.
    Ik moet zeggen dat ik dat alleen heb met muziek waar géén teksten in voor komen. Teksten kauwen de emoties en beelden teveel voor. Ik vind het leuk mijn eigen fantasie er op los te kunnen laten.
    Zo heb ik op muziek zonder tekst veel meer emotionele gevoelens, in de vorm van melancholie en euforie, dan met elke andere vorm van muziek. En vind ik muziek zonder tekst veel meer atmosfeer hebben dan mét.
    Dit geldt heel erg voor Steve Roach. En Pink Floyd is juist een uitzondering op de regel.
    Din jävla kuk!
    pi_39595339
    Niet dat ik Litso kwijt zou willen trouwens .
    pi_39595353
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:47 schreef clumsy_clown het volgende:
    Niet dat ik Litso kwijt zou willen trouwens .
    Ho, wat een klefheid ineens.
    Din jävla kuk!
    pi_39595358
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:49 schreef ehqo het volgende:

[..]

Ho, wat een klefheid ineens.
    Ja, sorry, dat moest ik even. Ik doe weer normaal. Sorry.

Jongens, bah .
    pi_39595362
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:47 schreef ehqo het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik dat alleen heb met muziek waar géén teksten in voor komen. Teksten kauwen de emoties en beelden teveel voor. Ik vind het leuk mijn eigen fantasie er op los te kunnen laten.
    Zo heb ik op muziek zonder tekst veel meer emotionele gevoelens, in de vorm van melancholie en euforie, dan met elke andere vorm van muziek. En vind ik muziek zonder tekst veel meer atmosfeer hebben dan mét.
    Dit geldt heel erg voor Steve Roach. En Pink Floyd is juist een uitzondering op de regel.
    Interessant. Ik heb dat gevoel niet bij teksten, omdat ik nooit naar de teksten luister. Pas wanneer de muziek geen geheimen meer voor me herbergt ga ik letten op wat er nou eigenlijk gezongen wordt. Verder word ik alleen erg vrolijk van muziek. Andere gevoelens weet het bijna nooit bij me los te wrikken, op af en toe een snufje melancholie na. Ik ben misschien niet zo'n muzikale fijnproever, voor instrumentale nummers heb ik geen geduld, en ik fantaseer vaak dat ik de zanger van de band ben.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 03:51:22 #26
    34834 MarkNMGN
    F E Y E N O O R D
    pi_39595363
    quote:

[..]

Keiharde terror?
    kankelul.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 03:52:23 #27
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39595368
    quote:

[..]

Oh, ik heb juist ook bij veel nummers met zang dat de zang de beelden versterkt, al zijn dat meestal niet de teksten maar de stem zelf en de intonatie enzo.
    Ook leuk is om naar een nummer te luisteren en te doen alsof de tekst in een taal is die je niet begrijpt. Nummers kunnen dan opeens heel anders klinken, omdat ze een deel van hun betekenis opeens missen.
    pi_39595372
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:44 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Bij woorden!!
    Ik geef het op, hoor!
    Ik kan het op: "maar jij hebt geen piemel, en ik lekker wel" gooien, maar dat is ook zo'n doodoener hè.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 03:53:01 #29
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39595373
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:51 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Keiharde terror?
    Een stevig nummertje Atari Teenage Riot of The Berzerker sla ík nooit af
      vrijdag 7 juli 2006 @ 03:53:17 #30
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39595376
    Oh en c_c, insgelijks
    pi_39595388
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:51 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Keiharde terror?
    Muziek waar over nagedacht is, luister ik. Geen Trance, Hardcore of een of andere rare vertakking daarvan.
    Din jävla kuk!
    pi_39595396
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:52 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Ik geef het op, hoor!
    Ik kan het op: "maar jij hebt geen piemel, en ik lekker wel" gooien, maar dat is ook zo'n doodoener hè.
    Ja, want ik heb tieten = macht over piemels.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 03:56:40 #33
    34834 MarkNMGN
    F E Y E N O O R D
    pi_39595398
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:54 schreef ehqo het volgende:

[..]

Muziek waar over nagedacht is, luister ik. Geen Trance, Hardcore of een of andere rare vertakking daarvan.
    Nééééée, niet weer die discussie.

Ik pas dit keer, okay?
    kankelul.
    pi_39595411
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:56 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Ik pas dit keer, okay?
    Jij begint tijdens een discussie over gevoelens bij muziek over die rommel, en verwacht geen discussie? Stuk genie.
    pi_39595416
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:51 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Interessant. Ik heb dat gevoel niet bij teksten, omdat ik nooit naar de teksten luister. Pas wanneer de muziek geen geheimen meer voor me herbergt ga ik letten op wat er nou eigenlijk gezongen wordt. Verder word ik alleen erg vrolijk van muziek. Andere gevoelens weet het bijna nooit bij me los te wrikken, op af en toe een snufje melancholie na. Ik ben misschien niet zo'n muzikale fijnproever, voor instrumentale nummers heb ik geen geduld, en ik fantaseer vaak dat ik de zanger van de band ben.
    Dat over de teksten heen luisteren moet ik ook eens proberen, alleen steekt de muziek die ik ken, en ervoor in aanmerking komt, verder te simpel in elkaar. Daarom is Pink Floyd een uitzondering, dat is muziek met een verhaal, en wat er gezongen wordt sluit bij dat verhaal aan. Muziek is vaak slechts een ondersteuning, voor de tekst.
    Nog een uitzondering is Radiohead. En The Books. Goeie tips zijn welkom.
    Din jävla kuk!
    pi_39595417
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:56 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja, want ik heb tieten = macht over piemels.
    Pfff, alsof mijn piemel wakker ligt van een stel tieten.
    Ik voel een spelletje 'rock, paper, scissors' aankomen, maar dan met piemels, tieten en een kont.
    pi_39595424
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:59 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Pfff, alsof mijn piemel wakker ligt van een stel tieten.
    Ik voel een spelletje 'rock, paper, scissors' aankomen, maar dan met piemels, tieten en een kont.
    Oh, maar qua kont win ik sowieso.
    pi_39595425
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:56 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Ik pas dit keer, okay?
    Okee. Ambient, heb ik het over in elk geval, vernuftige subtiliteit. Best vreemd eigenlijk, het is echt een genre met potentie, vind ik. Teveel mensen luisteren er kort naar zonder het echt te horen, en verwerpen het dan weer. Dat idee heb ik tenminste.

[ Bericht 1% gewijzigd door ehqo op 07-07-2006 04:02:51 (Genre, niet gerne.) ]
    Din jävla kuk!
      vrijdag 7 juli 2006 @ 04:03:23 #39
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39595431
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 04:01 schreef ehqo het volgende:

[..]

Okee. Ambient, heb ik het over in elk geval, vernuftige subtiliteit. Best vreemd eigenlijk, het is echt een gerne met potentie, vind ik. Teveel mensen luisteren er kort naar zonder het echt te horen, en verwerpen het dan weer. Dat idee heb ik tenminste.
    Noem eens wat goede artiesten?
    Ik luister zelf nog wel eens Aphex Twin, COIL, Nurse With Wound, dat soort spul?
    pi_39595434
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:59 schreef ehqo het volgende:

[..]

Dat over de teksten heen luisteren moet ik ook eens proberen, alleen steekt de muziek die ik ken, en ervoor in aanmerking komt, verder te simpel in elkaar. Daarom is Pink Floyd een uitzondering, dat is muziek met een verhaal, en wat er gezongen wordt sluit bij dat verhaal aan. Muziek is vaak slechts een ondersteuning, voor de tekst.
    Nog een uitzondering is Radiohead. En The Books. Goeie tips zijn welkom.
    Ik roep altijd dat ik Pink Floyd saaie bagger vind, maar deze week hoorde ik een nummer waarvan ik helemaal ondersteboven was. Uiteraard heb ik geen idee wat de titel was, dat ga ik straks eens proberen uit te vogelen. Ik denk niet dat ik je goede tips kan geven. Ik hou van hapklare muziek, zonder dat het kwalitatief slecht is.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 04:08:25 #41
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39595458
    Ohja, even mijn nieuwe 2,3 gig Pink Floyd discografie in mijn playlist zetten.
    pi_39595461
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 04:01 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Oh, maar qua kont win ik sowieso.
    Och,och,och, meisje toch. Hoogmoed komt voor de val.
    pi_39595466
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 04:09 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Och,och,och, meisje toch. Hoogmoed komt voor de val.
    Ik heb getuigen.
    pi_39595475
    Hallo, ik ben Mer en ik ben verslaafd aan Festini perenijsjes.
    pi_39595481
    Ik denk dat ik maar ga proberen om te slapen.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 04:14:18 #46
    34834 MarkNMGN
    F E Y E N O O R D
    pi_39595484
    Ich auch.
    Auf wiederhoren!
    kankelul.
    pi_39595486
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 04:03 schreef Litso het volgende:

[..]

Noem eens wat goede artiesten?
    Ik luister zelf nog wel eens Aphex Twin, COIL, Nurse With Wound, dat soort spul?
    De 'Selected Ambient Works' van Aphex Twin zijn goeie voorbeelden, en dan met name het 2e deel. Verder Steve Roach, die man heeft zoveel gemaakt dat ik geen beste album kan noemen, 'Dreamtime Return' was een revolutie binnen het genre maar inmiddels wat veroudert. Ik raad 'Vine, Bark & Spore', 'The Serpent's Lair' of 'New Life Dreaming' aan.
    Voor de wat donkere ambient moet je Lustmord hebben. 'The Place where the Black Star Hangs' of 'Stalker' met Robert Rich.
    'Bardo' van Oöphoi is ook goed maar moeilijk te vinden denk ik.

Steve Roach vind ik de beste in het genre. Maar het is best ontoegankelijke muziek, je moet er de tijd voor nemen en de juiste stemming voor hebben.
    Din jävla kuk!
    pi_39595494
    Er is teveel goeie muziek.
    Din jävla kuk!
    pi_39595498
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 04:13 schreef Croupouque het volgende:
    Ik denk dat ik maar ga proberen om te slapen.
    Dat vind ik wel een goed idee.

Welterusten.
    Din jävla kuk!
    pi_39595518
    Slaap lekker heren.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 04:29:31 #51
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39595546
    Ik zal de boel eens checken Ehqo.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 04:35:02 #52
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39595557
    Chehqo.
    pi_39595561
    Dat wilde ik ook zeggen, maar ik ben aan het slapen.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 04:37:53 #54
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39595565
    Ah, vandaar.
    pi_39595569
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 04:36 schreef Croupouque het volgende:
    Dat wilde ik ook zeggen, maar ik ben aan het slapen.
    Slapen is voor mietjes met een ritme.
    pi_39595570
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 04:38 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Slapen is voor mietjes met een ritme.
    Alles wat je hier zegt kan tegen je gebruikt worden! Gutver!
      vrijdag 7 juli 2006 @ 04:40:58 #57
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39595574
    Ze zijn verraderlijk, die vrouwen.
    pi_39595575
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 04:38 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Alles wat je hier zegt kan tegen je gebruikt worden! Gutver!
    Ik ben een meisje, ik heb naast de kont ook het geheugen van een olifant.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 04:41:53 #59
    65837 cerror
    ik kom af en toe
    pi_39595577
    Soms is het leven niet zo moeilijk.
    Dan roept het namelijk: Drink dat laatste biertje nou maar op, je leeft maar 1 keer.
    Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
    Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
    pi_39595578
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 04:40 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik zing nu het liedje van Sir Mix-a-Lot.
    pi_39595581
    Oh wacht: "Ha, en ik heb de slurf van een olifant".
    !!!!!!!!!!!!!
      vrijdag 7 juli 2006 @ 04:42:56 #62
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39595582
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 04:40 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Vergeet de slurf niet.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 04:43:29 #63
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39595583
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 04:42 schreef Croupouque het volgende:
    Oh wacht: "Ha, en ik heb de slurf van een olifant".
    !!!!!!!!!!!!!
    !
      vrijdag 7 juli 2006 @ 04:43:57 #64
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39595585
    Maar ik ga dus slapen.

pi_39595586
    Croup, Lits, jullie zijn lief .
    pi_39595587
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 04:43 schreef Litso het volgende:

[..]

!
    Grapje, ik heb echt een hele kleine piemel!
    !!!!!
    pi_39595595
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 04:43 schreef Litso het volgende:
    Maar ik ga dus slapen.

Subs werken niet bij smileys babe .

!
    pi_39595598
    Bah, stiekem walg ik van klefheid.
    pi_39595601
    Ik geloof er geen bal van.
    Maar goed, nu ben ik echt weg. Vaarwel, wrede wereld.
    pi_39595603
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 04:52 schreef Croupouque het volgende:
    Ik geloof er geen bal van.
    Maar goed, nu ben ik echt weg. Vaarwel, wrede wereld.
    Nou ok, bij anderen dan. Zo hypocriet ben ik dan ook weer wel.
    Slaap lekker, ik volg je voorbeeld.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 06:48:28 #71
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_39595718
    Ik wil niet werken.
    For great justice!
      vrijdag 7 juli 2006 @ 08:29:46 #72
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_39596162
    Zwaffelaars.
    Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
    Vrijheid
      vrijdag 7 juli 2006 @ 08:46:08 #73
    127981 Misstique
    11-07-2014
    pi_39596340
    Goodmorning!
    I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 09:12:49 #74
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_39596708
    Clear!
    Vrijheid
      vrijdag 7 juli 2006 @ 09:13:04 #75
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_39596714
    *Bzzzzt!*
    Vrijheid
      vrijdag 7 juli 2006 @ 09:16:36 #76
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_39596772
    Bijna weekend. Nog maar 7 uur werken.
    For great justice!
      vrijdag 7 juli 2006 @ 09:23:33 #77
    127981 Misstique
    11-07-2014
    pi_39596915
    joog.
    Q.
    I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 09:24:09 #78
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_39596930
    Tique.
    For great justice!
      vrijdag 7 juli 2006 @ 09:46:43 #79
    127981 Misstique
    11-07-2014
    pi_39597303
    Ik stond vanochtend heel vroeg op, zodat ik op tijd bij de garage zou zijn, moest ik daar een half uur wachten. Ik had verdulle een half uur langer in bed kunnen blijven liggen! Minstens!
    pi_39598126
    Goedemorgen, bijna weekend!
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
    pi_39598143
    Ah, er is weer flink gebaggerd in ONZ zie ik nu. De jeugd van tegenwoordig
      vrijdag 7 juli 2006 @ 10:30:00 #82
    127981 Misstique
    11-07-2014
    pi_39598208
    Pheno!
    pi_39598367
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 10:30 schreef Misstique het volgende:
    Pheno!
    Misstique!
    pi_39598501
    Bleh.
    Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
    pi_39598645
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 10:40 schreef Bizznitch het volgende:
    Bleh.
    goedemorgen
      vrijdag 7 juli 2006 @ 10:50:09 #86
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_39598774
    Bizzy! Mt! Pheno! Q!
    Vrijheid
    pi_39599030
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 10:50 schreef jogy het volgende:
    Bizzy! Mt! Pheno! Q!
    En ook een bijna weekend voor jou!
      vrijdag 7 juli 2006 @ 11:00:07 #88
    127981 Misstique
    11-07-2014
    pi_39599063
    Jullie nog wilde plannen voor het weekend?
    pi_39599094
    Woehoe! Laatste stagedag !

Vanavond Roger Waters !

Mevrouw Stofje 2,5 week niet zien .

Overall bui: / /
    pi_39599129
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 11:00 schreef Misstique het volgende:
    Jullie nog wilde plannen voor het weekend?
    Nee, bij gebrek aan sociaal leven Of is de meet al dit weekend?
    Jij?
    pi_39600108
    Tjonge. Het is ietsje dood hier.
    pi_39600145
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 11:35 schreef clumsy_clown het volgende:
    Hoi c_c
    pi_39600199
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 11:35 schreef clumsy_clown het volgende:
    ik kan moeijlijk antwoord geven voor Misstique, dus ik wacht af
    pi_39600210
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 11:38 schreef Stofje het volgende:
    [R&P SC] Stijve tepels van de kou!

Goed topic.
    dank
    pi_39600225
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 11:37 schreef Stofje het volgende:

[..]

Hoi c_c
    Geen kusjes, geen hartjes, geen tongen overboord. Is de liefde verbleekt? De passie verdwenen? Waar ging het fout?
    pi_39600379
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 11:39 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Geen kusjes, geen hartjes, geen tongen overboord. Is de liefde verbleekt? De passie verdwenen? Waar ging het fout?
    Hell no, de passie is er nog altijd! Kom, gekke meid, dan geef ik een geile natte tongzoen!
    pi_39600532
    Zo hey, die topiques in ONZ
    pi_39600578
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 11:44 schreef Stofje het volgende:

[..]

Hell no, de passie is er nog altijd! Kom, gekke meid, dan geef ik een geile natte tongzoen!
    Pfoe, ik was even bang daar Stof, je liet me schrikken. Ik pak je wel even bij je billen, om bij te komen.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 11:51:59 #100
    127981 Misstique
    11-07-2014
    pi_39600619
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 11:38 schreef Pheno het volgende:

[..]

ik kan moeijlijk antwoord geven voor Misstique, dus ik wacht af
    Ik ben ineens heel druk. .
    pi_39600639
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 10:50 schreef jogy het volgende:
    Bizzy! Mt! Pheno! Q!
    Joog !!
    pi_39600723
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 11:50 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Pfoe, ik was even bang daar Stof, je liet me schrikken. Ik pak je wel even bij je billen, om bij te komen.
    Hihi .
    pi_39600840
    Ik voel me vies. Echt, deze kleren voelen klam en m'n gezicht heeft er -ja, echt, ja- wel eens beter uitgezien.
    pi_39601066
    HOEVEEL DAGEN KAN JE NODIG HEBBEN OM EEN STEL HEGGEN BIJ TE WERKEN VERDOMME?
    pi_39601075
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 12:05 schreef clumsy_clown het volgende:
    HOEVEEL DAGEN KAN JE NODIG HEBBEN OM EEN STEL HEGGEN BIJ TE WERKEN VERDOMME?
    hoeveel blaadjes per dag doen ze?
      vrijdag 7 juli 2006 @ 12:15:54 #106
    127981 Misstique
    11-07-2014
    pi_39601392
    Damn wat een ochtend, ff pauze nu .
    pi_39601452
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 12:15 schreef Misstique het volgende:
    Damn wat een ochtend, ff pauze nu .
    over een kwartier doe ik met je mee
      vrijdag 7 juli 2006 @ 12:17:46 #108
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39601456
    Goh, wat ben ik leuk. Ik kan mijn ogen niet van mezelf afhouden.

. Mij. .
    [i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
    To a place where suffering is just a game
    But everybody's scared of this place, they're staying away
    Your little house on Memory Lane.[/i]
    pi_39601512
    10.000 days van Tool is een geniaal nummer. Briljant. Prachtig.
    pi_39601668
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 12:17 schreef Chowi het volgende:
    Goh, wat ben ik leuk. Ik kan mijn ogen niet van mezelf afhouden.

. Mij. .
    Narcist4Lyfe
      vrijdag 7 juli 2006 @ 12:27:18 #111
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39601777
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 12:23 schreef Intronic het volgende:

[..]

Narcist4Lyfe
    Als er niemand anders is om mijn ego een boost te geven...
      vrijdag 7 juli 2006 @ 12:30:03 #112
    127981 Misstique
    11-07-2014
    pi_39601890
    Chowi. . Ik aanbid je. .
    pi_39601942
    Is lyfe een nieuwe levensvorm?
      vrijdag 7 juli 2006 @ 12:32:27 #114
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39601986
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 12:30 schreef Misstique het volgende:
    Chowi. . Ik aanbid je. .
    . Misstiek. U bent tof. .
    pi_39602635
    Chowi, je weet toch hoe geweldig ik je vind .
      vrijdag 7 juli 2006 @ 12:53:14 #116
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_39602715
    Ch. .
    For great justice!
      vrijdag 7 juli 2006 @ 12:56:55 #117
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_39602822
    Ch, ik zou mijn rechterhand eraf knagen enkel om maar even met je te mogen praten.

.
    Vrijheid
    pi_39602893

Chowi en ik door elkaar heen. ! !
    pi_39603348
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 12:59 schreef Stofje het volgende:
    [afbeelding]
    Chowi en ik door elkaar heen. ! !
    Stowi?
    pi_39604250
    Muerte.
    pi_39604335
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 13:43 schreef clumsy_clown het volgende:
    Muerte.
    Lieve c_c,

Wat betekent Muerte?

Groetjes,
    Je Stof.
    pi_39604512
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 13:46 schreef Stofje het volgende:

[..]

Lieve c_c,

Wat betekent Muerte?

Groetjes,
    Je Stof.
    Lieve Stof,

Muerte is Spaans voor dood.

Kusjes,
    Je clown
    pi_39604570
    Lieve c_c,

Oké, dan weet ik dat.

Groetjes,
    Je Stof.
    pi_39604731
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 13:53 schreef Stofje het volgende:
    Lieve c_c,

Oké, dan weet ik dat.

Groetjes,
    Je Stof.
    Lieve Stof,

Ik ben blij dat ik je geholpen heb. Hoe is het verder met je? Vertel eens iets leuks.

Liefs,
    Je clown
      vrijdag 7 juli 2006 @ 14:03:29 #125
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39604899
    *rukt brief uit Stofje's handen

WAT IS DIT HE?!! LEG JIJ DAT MAAR EENS UIT!
    pi_39605193
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 14:03 schreef Litso het volgende:
    *rukt brief uit Stofje's handen

WAT IS DIT HE?!! LEG JIJ DAT MAAR EENS UIT!
    Niets! Het had niets te betekenen! We waren eenzaam en zochten heil bij elkaar! Het was echt niets! Vergeef het me! Hij betekent niets voor me!
    pi_39605284
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 14:11 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Niets! Het had niets te betekenen! We waren eenzaam en zochten heil bij elkaar! Het was echt niets! Vergeef het me! Hij betekent niets voor me!
    Niets? !
      vrijdag 7 juli 2006 @ 14:17:40 #128
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39605439
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 14:13 schreef Stofje het volgende:

[..]

Niets? !
    Pwned!
    pi_39605471
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 14:13 schreef Stofje het volgende:

[..]

Niets? !
    Dude, jij bent niét goed in affaires onderhouden. Je moet doen alsof er niets aan de hand is, duh!

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2006 14:18:52 ]
      vrijdag 7 juli 2006 @ 14:24:32 #130
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39605690
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 12:50 schreef Stofje het volgende:
    Chowi, je weet toch hoe geweldig ik je vind .
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 12:53 schreef Q. het volgende:
    Ch. .
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 12:56 schreef jogy het volgende:
    Ch, ik zou mijn rechterhand eraf knagen enkel om maar even met je te mogen praten.

.
    .
      vrijdag 7 juli 2006 @ 14:25:02 #131
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_39605708
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 14:24 schreef Chowi het volgende:

[..]

[..]

[..]

.
    Dit soort dingen MOET toch goed zijn voor je ego?
    For great justice!
      vrijdag 7 juli 2006 @ 14:25:39 #132
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39605732
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 14:25 schreef Q. het volgende:

[..]

Dit soort dingen MOET toch goed zijn voor je ego?
    Ja, ik voel me nu heel belangrijk.
    pi_39605788
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 14:18 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dude, jij bent niét goed in affaires onderhouden. Je moet doen alsof er niets aan de hand is, duh!
    Ik heb nooit affaires. Weer wat geleerd, de volgende keer speel ik het spelletje mee. Hihihihii.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 14:29:17 #134
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39605870

Pauzeplaatje.
    pi_39605893
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 14:29 schreef Chowi het volgende:
    [afbeelding]

Pauzeplaatje.
    En bedankt.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 14:31:41 #136
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39605958
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 14:29 schreef Stofje het volgende:

[..]

En bedankt.
    Choqueren is tof.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 14:31:49 #137
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39605968
    quote:
    [afbeelding]

Pauzeplaatje.
    Hihi, Chowi neemt oldbie-gebruiken over.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 14:33:32 #138
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39606024
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 14:31 schreef Litso het volgende:

[..]

Hihi, Chowi neemt oldbie-gebruiken over.
    Oh? Oh. Daar was ik me niet bewust van, excusez-moi.
    pi_39606053
    quote:
    [afbeelding]

Pauzeplaatje.
    Érgens heb ik nog een naaktfoto van Roseanne.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 14:34:56 #140
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39606083
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 14:34 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Érgens heb ik nog een naaktfoto van Roseanne.
    Posten! Hup!
    pi_39606182
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 14:34 schreef Chowi het volgende:

[..]

Posten! Hup!
    Als ik hem kon vinden.
    pi_39606263
    Hm, dit plaatje neem ik even mee naar een andere SC
      vrijdag 7 juli 2006 @ 14:41:49 #143
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39606376
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 14:39 schreef Pheno het volgende:
    Hm, dit plaatje neem ik even mee naar een andere SC
    Och jee.
    pi_39606384

Maar dit is niet degene die ik bedoelde.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 14:42:12 #145
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39606395
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 14:37 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Als ik hem kon vinden.
    Oh. Hm. Jammer. Ik kick altijd wel op vrouwen met vetrolletjes, hihi.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 14:42:31 #146
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39606405
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 14:41 schreef clumsy_clown het volgende:
    [afbeelding]

Die valt nog wel mee!
    pi_39606451
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 14:41 schreef clumsy_clown het volgende:
    [afbeelding]

ik vind deze niet zo schokkend als de vorige.
    pi_39606510
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 14:42 schreef Chowi het volgende:

[..]

Die valt nog wel mee!
    Klopt, degene die ik eerst had niet though . Spijtig.
    pi_39606663
    Het woordje "though" wordt vaak gebruikt, de laatste tijd. Het valt me gewoon op.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 14:53:59 #150
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39606842
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 14:45 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Klopt, degene die ik eerst had niet though . Spijtig.
    Helaas. Een andere keer dan maar.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 14:54:16 #151
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39606854
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 14:48 schreef Stofje het volgende:
    Het woordje "though" wordt vaak gebruikt, de laatste tijd. Het valt me gewoon op.
    Dat woordje werd altijd al veel gebruikt.
    pi_39606956
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 14:54 schreef Chowi het volgende:

[..]

Dat woordje werd altijd al veel gebruikt.
    Dan moet dat nou maar eens afgelopen zijn! Zijn jullie nou helemaal belatafeld?!
    pi_39606991
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 14:48 schreef Stofje het volgende:
    Ik gebruik het best vaak. Een vriend van me die Engels heeft gestudeerd valt daar nogal eens over, omdat het 9 van de 10 keer niet goed uitgesproken wordt. Maar dat boeit me niet.
    pi_39607011
    Wie heeft A Little Less Conversation van Elvis even voor me?
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:01:12 #156
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39607080
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 14:57 schreef Stofje het volgende:

[..]

Dan moet dat nou maar eens afgelopen zijn! Zijn jullie nou helemaal belatafeld?!
    Mag ik je knuffelen, Stofje?
    pi_39607090
    He, shit, net weg. Hahahahhaha, ja, ik bood 'm 'even' aan. Hahahahah!
    pi_39607099
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:01 schreef Chowi het volgende:

[..]

Mag ik je knuffelen, Stofje?
    Okay .
    pi_39607134
    Ik luister naar Built to Spill. .
    Mijn haar in de war, ik draag een bril.
    Een spijkerbroek omhelst mijn bil.
    En mijn rijmtalent, dat is nihil.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:02:44 #160
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39607135
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:01 schreef Stofje het volgende:

[..]

Okay .
    Tof. Wanneer spreken we af?
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:03:35 #161
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39607163
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:02 schreef Croupouque het volgende:
    Poëet!
    pi_39607303
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:02 schreef Croupouque het volgende:
    Mannen met brillen .

En! Stomme Stofje! .
    pi_39607351
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:03 schreef Chowi het volgende:

[..]

Poëet!
    Jazeker, ik ben een poëet.
    Een stukje roggebrood is wat ik eet.
    Met koffie, maar die is nog te heet.
    'T is lang geleden dat ik zó ontbeet.
    Zeg maar sinds mijn laatste date.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:10:29 #164
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_39607400
    Koffie moet je drinken Croupouque.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:11:21 #165
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39607427
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:08 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Jazeker, ik ben een poëet.
    Een stukje roggebrood is wat ik eet.
    Met koffie, maar die is nog te heet.
    'T is lang geleden dat ik zó ontbeet.
    Zeg maar sinds mijn laatste date.
    Vorige week, zeg maar?
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:15:08 #166
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39607550
    Mijn buurmeisje van zestien had gisteren hevige seks met haar vriendje (die waarschijnlijk bijna gedumpt gaat worden, het is namelijk het einde van de week), in zijn auto, voor haar én ons huis. Het vriendje had zijn lichten nog aan staan en haar vader klopte even op het raam om dit te melden. Wel een puike gast, die vader.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:16:13 #167
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39607586
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 14:59 schreef clumsy_clown het volgende:
    Wie heeft A Little Less Conversation van Elvis even voor me?
    Ik niet.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:16:58 #168
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39607616
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:15 schreef Chowi het volgende:
    Mijn buurmeisje van zestien had gisteren hevige seks met haar vriendje (die waarschijnlijk bijna gedumpt gaat worden, het is namelijk het einde van de week), in zijn auto, voor haar én ons huis. Het vriendje had zijn lichten nog aan staan en haar vader klopte even op het raam om dit te melden. Wel een puike gast, die vader.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:17:11 #169
    127981 Misstique
    11-07-2014
    pi_39607622
    Uitvergaderd.
    Genoeg gewerkt voor vandaag, tijd voor Fok!
    Heb ik nog wat gemist?
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:18:44 #170
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39607673
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:16 schreef Litso het volgende:

[..]

Volgens haar moeder heeft dat meisje geen vriendinnen, alleen maar vriendjes.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:22:04 #171
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_39607772
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:18 schreef Chowi het volgende:

[..]

Jaloers kreng .
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:22:05 #172
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39607775
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:18 schreef Chowi het volgende:

[..]

Ik heb altijd een beetje medelijden met zulke meiden
    pi_39607822
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:17 schreef Misstique het volgende:
    Uitvergaderd.
    Genoeg gewerkt voor vandaag, tijd voor Fok!
    Heb ik nog wat gemist?
    nee
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:23:55 #174
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_39607837
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:15 schreef Chowi het volgende:
    Puike vader. Die denkt ook aan alles.
    For great justice!
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:24:20 #175
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39607849
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:22 schreef Litso het volgende:

[..]

Ik ook. Maar ze is wel knap, trouwens.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:24:48 #176
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39607870
    Het gehalte toffe users in BeF is de laatste tijd trouwens weer gestegen. Gaat de goede kant op
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:25:05 #177
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39607884
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:23 schreef Q. het volgende:

[..]

Puike vader. Die denkt ook aan alles.
    Het viel me nog mee dat hij geen condoom aanbood.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:25:29 #178
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39607900
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:25 schreef Chowi het volgende:

[..]

Het viel me nog mee dat hij geen condoom aanbood.
    En lampjes voor op de fiets.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:26:41 #179
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39607965
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:25 schreef Litso het volgende:

[..]

En lampjes voor op de fiets.
    Precies. Zo'n type is het wel.
    pi_39608042
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:22 schreef Litso het volgende:

[..]

Ik heb alleen maar vriendjes.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:30:09 #181
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39608086
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:28 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik heb alleen maar vriendjes.
    Slet.
    pi_39608100
    Ik heb alleen maar mijn schapen. Probeer er als schapenhoeder tegenwoordig maar een stabiele relatie op na te houden, ik geef het je te doen.
    pi_39608101
    Nou ja, mannelijke vriendinnen die het presteren korter dan ik te zijn dan.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:31:43 #184
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39608137
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:30 schreef Croupouque het volgende:
    Ik heb alleen maar mijn schapen. Probeer er als schapenhoeder tegenwoordig maar een stabiele relatie op na te houden, ik geef het je te doen.
    Het mekkert aan een stuk door en het kan niet eens fatsoenlijk koken
    Net mijn stiefmoeder dus
    pi_39608166
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:24 schreef Litso het volgende:
    Het gehalte toffe users in BeF is de laatste tijd trouwens weer gestegen. Gaat de goede kant op
    Dan heet ik mezelf bij deze welkom!
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:32:45 #186
    127981 Misstique
    11-07-2014
    pi_39608177
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:23 schreef Pheno het volgende:

[..]

nee
    Behalve 2 uur lang hetzelfde nummer op 3FM. .
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:35:05 #187
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39608266
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:32 schreef Roellio het volgende:

[..]

Dan heet ik mezelf bij deze welkom!
    Welkom
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:35:38 #188
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39608286
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:31 schreef Litso het volgende:

[..]

Het mekkert aan een stuk door en het kan niet eens fatsoenlijk koken
    Net mijn stiefmoeder dus
    Maar je hoeft nooit meer truien te kopen.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:36:26 #189
    127981 Misstique
    11-07-2014
    pi_39608320
    Wie zegt dat deze reeks niet openstaat voor iedereen .
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:36:42 #190
    127981 Misstique
    11-07-2014
    pi_39608332
    Mits tof uiteraard.
    pi_39608355
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:36 schreef Misstique het volgende:
    * Roellio checkt voorzichtig de OP.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:37:29 #192
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39608364
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:36 schreef Misstique het volgende:
    Ik.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:38:14 #193
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39608390
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:37 schreef Roellio het volgende:

[..]

/e checkt voorzichtig de OP. [afbeelding]
    Tssk, weer zo een die in de OP wil!
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:38:27 #194
    127981 Misstique
    11-07-2014
    pi_39608401
    En PI's natuurlijk!
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:38:40 #195
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_39608409
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:38 schreef Chowi het volgende:

[..]

Sta ik er al in?
    For great justice!
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:38:42 #196
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39608410
    I'm walking. The cow.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:39:16 #197
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39608439
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:38 schreef Q. het volgende:

[..]

Sta ik er al in?
    Ik zou je erin zetten, ware het niet dat mijn kopieer-tool nog steeds niet werkt.
    pi_39608450
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:38 schreef Chowi het volgende:

[..]

Ik doelde meer op een bepaalde exclusiviteit die daarin wel eens beschreven zou kunnen staan.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:39:47 #199
    127981 Misstique
    11-07-2014
    pi_39608461
    Je komt pas in de OP na minstens 300 delen BeF in je postgeschiedenis of bij gebleken extreme tofheid.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:40:35 #200
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39608499
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:39 schreef Misstique het volgende:
    Je komt pas in de OP na minstens 300 delen BeF in je postgeschiedenis of bij gebleken extreme tofheid.
    Zoals bij Q.
    pi_39608513
    quote:
    of bij gebleken extreme tofheid.
    Nou, daar ga ik...
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:40:57 #202
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39608516
    Ik heb geen zin om de was op te vouwen enzo.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:40:59 #203
    127981 Misstique
    11-07-2014
    pi_39608518
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:40 schreef Chowi het volgende:

[..]

Zoals bij Q.
    Je snapt het.
    pi_39608533
    quote:
    Ik bleek extreem tof te zijn? !
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:41:48 #205
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_39608554
    quote:
    Ik vind dat ik daar wel voor kwalificeer, met mijn toffe tag.
    For great justice!
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:41:52 #206
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39608557
    Jammer dat niemand meer de moeite neemt om de OP up te daten.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:42:07 #207
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39608566
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:41 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Jij hebt je ingelikt bij Litso.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:42:08 #208
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_39608571
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:40 schreef Chowi het volgende:
    Ik heb geen zin om de was op te vouwen enzo.
    Heb je wel zin om mijn was op te vouwen?
    For great justice!
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:42:24 #209
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39608581
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:41 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Uiteraard
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:43:05 #210
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39608602
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:41 schreef Litso het volgende:
    Jammer dat niemand meer de moeite neemt om de OP up te daten.
    IK WIL HET DOEHOEN MAAR NIEMAND WEET VERDULLE HOE HET KAN DAT IK NIET MEER KAN KOPIEREN VANUIT FIREFOX.

Ik word krankzinnig.
    pi_39608614
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:42 schreef Chowi het volgende:

[..]

quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:42 schreef Litso het volgende:

[..]

Uiteraard
    Há!
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:43:27 #212
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39608616
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:42 schreef Q. het volgende:

[..]

Heb je wel zin om mijn was op te vouwen?
    Wat krijg ik daarvoor terug?
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:44:12 #213
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39608646
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:43 schreef Roellio het volgende:

[..]

[..]

Há!
    Inlikken, werkt nog steeds goed
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:44:22 #214
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_39608652
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:43 schreef Chowi het volgende:

[..]

Wat krijg ik daarvoor terug?
    Waardering.
    For great justice!
    pi_39608654
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:42 schreef Chowi het volgende:

[..]

Dat was pas nadat ik in de OP stond geloof ik.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:44:36 #216
    127981 Misstique
    11-07-2014
    pi_39608660
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:44 schreef Litso het volgende:

[..]

Inlikken, bah! !!!
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:44:45 #217
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39608665
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:44 schreef Q. het volgende:

[..]

Waardering.
    Had ik toch al?
    pi_39608666
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:43 schreef Chowi het volgende:

[..]

IK WIL HET DOEHOEN MAAR NIEMAND WEET VERDULLE HOE HET KAN DAT IK NIET MEER KAN KOPIEREN VANUIT FIREFOX.

Ik word krankzinnig.
    Start -> uitvoeren -> c:\program files\internet exlorer\iexplore.exe
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:45:03 #219
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39608676
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:44 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Je staat volgens mij in de OP vanaf je huidige icon, en dat was idd nog voor de meetings en alles.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:45:08 #220
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39608678
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:44 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

. Voel je vereerd.
    pi_39608680
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:44 schreef Litso het volgende:

[..]

Oh dus een ander kan ook zo bij je inlikken?
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:45:36 #222
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39608688
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:44 schreef Roellio het volgende:

[..]

Start -> uitvoeren -> c:\program files\internet exlorer\iexplore.exe
    Nowai. . Dan doen mijn FOK!tools het niet meer.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:46:17 #223
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39608720
    Ik stem trouwens voor het afschaffen van de OP.
    pi_39608722
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:45 schreef Litso het volgende:

[..]

Je staat volgens mij in de OP vanaf je huidige icon, en dat was idd nog voor de meetings en alles.
    Ik heers.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:46:53 #225
    127981 Misstique
    11-07-2014
    pi_39608737
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:46 schreef Litso het volgende:
    Waarom? Hij's mooi!
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:46:55 #226
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39608740
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:46 schreef Litso het volgende:
    Ik niet.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:47:34 #227
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39608757
    En nóú ga ik echt de was opvouwen. Tot zo.
    pi_39608760
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:45 schreef Chowi het volgende:

[..]

Nowai. . Dan doen mijn FOK!tools het niet meer.
    jamaaromevendeOPteupdatenkantochwelvooréénkeertje?
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:48:19 #229
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_39608792
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:44 schreef Chowi het volgende:

[..]

Had ik toch al?
    Nog meer waardering! .
    For great justice!
    pi_39608804
    clumsy_clown is nu m'n last.fm buddy!
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:48:49 #231
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_39608811
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:47 schreef Chowi het volgende:
    En nóú ga ik echt de was opvouwen. Tot zo.
    Je weet waar mijn was ligt?
    For great justice!
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:49:54 #232
    127981 Misstique
    11-07-2014
    pi_39608847
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:48 schreef Roellio het volgende:
    Is dat net zoiets als een fuckbuddy?
    pi_39608914
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:49 schreef Misstique het volgende:

[..]

Neen!

Last.fm is hip, mên. Zonder last.fm kan ik me het leven haast niet meer voorstellen...
    pi_39608959
    quote:
    sjees, dan ben ik een bofferd
    pi_39608973
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:48 schreef Roellio het volgende:
    de wat?
    pi_39608994
    wtf is een last.fm buddy.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:54:23 #237
    127981 Misstique
    11-07-2014
    pi_39609016
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:53 schreef Pheno het volgende:
    Beats me.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:55:54 #238
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39609072
    OP gewijzigd.
    pi_39609081
    *spam* www.last.fm *spam*
    pi_39609082
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:53 schreef Pheno het volgende:
    Last.fm is een site waarop je meldt naar welke muziek je luistert, geloof ik.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:57:29 #241
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_39609135
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:55 schreef Chowi het volgende:
    OP gewijzigd.
    .
    For great justice!
    pi_39609136
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:49 schreef Misstique het volgende:

[..]

Absoluut niet!
    pi_39609194
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:56 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Last.fm is een site waarop je meldt naar welke muziek je luistert, geloof ik.
    Daar hebben ze toch al een topic voor op fok?
      vrijdag 7 juli 2006 @ 15:59:11 #244
    127981 Misstique
    11-07-2014
    pi_39609197
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:57 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Absoluut niet!
    Touchy, touchy..
    pi_39609217
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:59 schreef Pheno het volgende:

[..]

Daar hebben ze toch al een topic voor op fok?
    Er is ook een soort Fok! op last.fm!
    pi_39609233
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:59 schreef Misstique het volgende:

[..]

Touchy, touchy..
    .
      vrijdag 7 juli 2006 @ 16:00:23 #247
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39609237
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 15:57 schreef Q. het volgende:

[..]

.
    Was gevouwen. .
    pi_39609264
    Ik zou op zich wel een fuckbuddy willen.
    Maar dan niet voor oppervlakkige seks, het moet wel intellectueel verantwoord zijn.
    pi_39609278
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 16:00 schreef Chowi het volgende:

[..]

Was gevouwen. .
    Er ligt hier ook nog een gigantische berg.

Waarom kan ìk mezelf er nou niet toe zetten!
      vrijdag 7 juli 2006 @ 16:01:56 #250
    127981 Misstique
    11-07-2014
    pi_39609284
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 16:01 schreef Croupouque het volgende:
    Maar dan niet voor oppervlakkige seks, het moet wel intellectueel verantwoord zijn.
    Je wil hoogstaande gesprekken voeren tijdens het copuleren?
    pi_39609290
    quote:
    in volzinnen klaarkomen
    pi_39609300
    quote:
    Is dat seks waarbij je wiskunde formules uitschreeuwt oid?
    pi_39609305
    quote:

[..]

Was gevouwen. .
    nu dus niet meer
    pi_39609314
    quote:
    Iemand die tevens een puike conversatie-partner is, C?

Dat komt in ieder geval níet overeen met een daadwerkelijke relatie!
      vrijdag 7 juli 2006 @ 16:03:25 #255
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39609337
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 16:01 schreef Roellio het volgende:

[..]

Er ligt hier ook nog een gigantische berg.

Waarom kan ìk mezelf er nou niet toe zetten!
    Je moet jezelf gewoon belonen nadien. Dat je een ijsje mag als je de was opgevouwen hebt. .
      vrijdag 7 juli 2006 @ 16:04:03 #256
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39609361
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 16:02 schreef Pheno het volgende:

[..]

nu dus niet meer
    . Die is echt gewoon slecht, Pheno.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 16:04:42 #257
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_39609388
    quote:

[..]

Was gevouwen. .
    Zo snel naar Utrecht en terug! Tof!
    For great justice!
      vrijdag 7 juli 2006 @ 16:05:13 #258
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39609409
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 16:04 schreef Q. het volgende:

[..]

Zo snel naar Utrecht en terug! Tof!
    De magie van de vingerknip.
    pi_39609428
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 16:03 schreef Chowi het volgende:

[..]

Je moet jezelf gewoon belonen nadien. Dat je een ijsje mag als je de was opgevouwen hebt. .
    Ik heb er geen enkel moreel bezwaar tegen om zonder een klusje gedaan te hebben een hele doos ijsjes op te eten, dat is nu juist het probleem. Maar het maakt niet uit, de volgende keer als ik visite krijg ruim ik het wel weer op!
    pi_39609437
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 16:02 schreef Pheno het volgende:

[..]

in volzinnen klaarkomen
    "Hmm, schoonheid. Ik voel mijn extatische ontlading naderen als een slagroomspuit in een windtunnel, bereid je voor op een rood aanlopend hoofd en primitief gekreun mijnerzijds."
    pi_39609450
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 16:04 schreef Chowi het volgende:

[..]

. Die is echt gewoon slecht, Pheno.
    ja, dat vond ik al toen ik het aan het typen was
      vrijdag 7 juli 2006 @ 16:07:50 #262
    127981 Misstique
    11-07-2014
    pi_39609510
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 16:06 schreef Croupouque het volgende:

[..]

"Hmm, schoonheid. Ik voel mijn extatische ontlading naderen als een slagroomspuit in een windtunnel, bereid je voor op een rood aanlopend hoofd en primitief gekreun mijnerzijds."
    !
      vrijdag 7 juli 2006 @ 16:08:04 #263
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39609519
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 16:05 schreef Roellio het volgende:

[..]

Ik heb er geen enkel moreel bezwaar tegen om zonder een klusje gedaan te hebben een hele doos ijsjes op te eten, dat is nu juist het probleem. Maar het maakt niet uit, de volgende keer als ik visite krijg ruim ik het wel weer op!
    Dat is dus een verkeerde instelling! Ik ben wat dat betreft best heel netjes.
    pi_39609563
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 16:08 schreef Chowi het volgende:

[..]

Dat is dus een verkeerde instelling! Ik ben wat dat betreft best heel netjes.
    Je bent lui en je weet het!
      vrijdag 7 juli 2006 @ 16:09:46 #265
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39609578
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 16:09 schreef Roellio het volgende:

[..]

Je bent lui en je weet het!
    . Kay.
    pi_39609682
    Nog mensen die spannende dingen gaan doen, dit weekend? Om maar even een vraag in de groep te gooien...
    pi_39609738
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 16:12 schreef Roellio het volgende:
    Nog mensen die spannende dingen gaan doen, dit weekend? Om maar even een vraag in de groep te gooien...
    Van de regen genieten.
    pi_39609740
    quote:
    nimmer
    pi_39609771
    Ik heb wel weer zin om met de camera op pad te gaan, dus hopelijk wat fatsoenlijk weer
      vrijdag 7 juli 2006 @ 16:16:47 #270
    127981 Misstique
    11-07-2014
    pi_39609829
    ik ga morgen wss naar Deventer op stelten. .
    pi_39609844
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 16:15 schreef Pheno het volgende:
    Ik heb wel weer zin om met de camera op pad te gaan, dus hopelijk wat fatsoenlijk weer
    Stiekem kleine meisjes filmen he
    pi_39609875
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 16:16 schreef Misstique het volgende:

Spannend!
    pi_39609920
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 16:16 schreef Misstique het volgende:
    In deventer ben ik pas met de boekenmarkt
      vrijdag 7 juli 2006 @ 16:19:24 #274
    127981 Misstique
    11-07-2014
    pi_39609930
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 16:17 schreef Intronic het volgende:

[..]

pi_39609940
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 16:17 schreef Intronic het volgende:

[..]

fotocamera, zonder filmmogelijkheid, die optie ken ik niet bij digitale spiegelreflex
    pi_39609976
    quote:
    Toch niet naar de dierentuin, wel naar de bios .
    pi_39609991
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 16:19 schreef Pheno het volgende:

[..]

fotocamera, zonder filmmogelijkheid, die optie ken ik niet bij digitale spiegelreflex
    Hip
    pi_39609995
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 16:21 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Toch niet naar de dierentuin, wel naar de bios .
    Titel?
    pi_39610085
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 16:21 schreef Roellio het volgende:

[..]

Titel?
    In mijn favo bios draaien ze in de zomer oudere films weer, en deze week draait Charlie and the Chocolat Factory met Depp weer. En aangezien dat één van de favoriete films van mij en m'n gezelschap is is de keuze snel gemaakt .

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2006 16:25:08 ]
      vrijdag 7 juli 2006 @ 16:24:52 #280
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39610092
    Intronic, wat zit je toch steeds in m'n fobo te lurken? .
      vrijdag 7 juli 2006 @ 16:26:12 #281
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_39610120
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 16:24 schreef Chowi het volgende:
    Intronic, wat zit je toch steeds in m'n fobo te lurken? .
    Hij vindt je geil. Duh!
    For great justice!
    pi_39610128
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 16:24 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

In mijn favo bios draaien ze in de zomer oudere films weer, en deze week draait Charlie and the Chocolat Factory met Depp weer. En aangezien dat één van de favoriete films van mij en m'n gezelschap is is de keuze snel gemaakt .
    Maar maar maar POTC 2 komt toch snel uit?
      vrijdag 7 juli 2006 @ 16:26:42 #283
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_39610139
    Weekend!
    For great justice!
    pi_39610160
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 16:26 schreef Roellio het volgende:

[..]

Maar maar maar POTC 2 komt toch snel uit?
    Ja, maar die draait morgen nog niet hè? Dus niet relevant.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 16:27:16 #285
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39610166
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 16:26 schreef Q. het volgende:

[..]

Hij vindt je geil. Duh!
    Ah. Okay.
    pi_39610174
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 16:27 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja, maar die draait morgen nog niet hè? Dus niet relevant.
    Scherp!
    pi_39610225
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 16:21 schreef Intronic het volgende:

[..]

Hip
    en handig. Nikon D70 met telelens
    pi_39610257
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 16:27 schreef Chowi het volgende:

[..]

Ah. Okay.
    Ik ben verslaafd aan fotoboekjes.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 16:33:33 #289
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39610325
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 16:31 schreef Intronic het volgende:

[..]

Ik ben verslaafd aan fotoboekjes.
    Met name aan de mijne, of lijkt dat maar zo?
    pi_39610451
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 16:33 schreef Chowi het volgende:

[..]

Met name aan de mijne, of lijkt dat maar zo?
    Als je wilt kan dat wel geregeld worden.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 16:38:41 #291
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39610470
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 16:37 schreef Intronic het volgende:

[..]

Als je wilt kan dat wel geregeld worden.
    Okay.
    pi_39610514
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 16:38 schreef Chowi het volgende:

[..]

Okay.
    eindelijk je eigen stalker!
      vrijdag 7 juli 2006 @ 16:42:06 #293
    137079 Chowi
    Lonerism.
    pi_39610566
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 16:40 schreef Pheno het volgende:

[..]

eindelijk je eigen stalker!
    . Ik heb het hoogtepunt van mijn leven bereikt, dacht ik zo!
    pi_39610623
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 16:38 schreef Chowi het volgende:

[..]

Okay.
    Stoer. Ik zal vanaf nu elke 10 minuten in uw fotoboek spieken!

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2006 16:47:01 ]
    pi_39610677
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 16:42 schreef Chowi het volgende:

[..]

. Ik heb het hoogtepunt van mijn leven bereikt, dacht ik zo!
    wel in volzinnen dan graag
    pi_39611207
    naar huis
    pi_39611219
    Het is hier weer lekker aan 't gieten.
    pi_39611625
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 17:02 schreef Intronic het volgende:
    Het is hier weer lekker aan 't gieten.
    Ik stond zonet in Enschede ineens midden in een moesson. Zo'n bui waar je na 5 seconden al even nat in bent als na 5 minuten. Maar ik vond het wel lekker verfrissend.
    Din jävla kuk!
    pi_39612071
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 16:27 schreef Roellio het volgende:

[..]

Scherp!
    Zo ben ik.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 17:31:43 #300
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_39612087
    Thuis!