Klopt. En het levert ook vaak situaties op waarin ik de grootste lol heb en niemand anders het begrijpt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:22 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ken het. En soms is dat helemaal niet zo fijn.
Erg herkenbaar.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Klopt. En het levert ook vaak situaties op waarin ik de grootste lol heb en niemand anders het begrijpt.
Als je gewoon niets opent doet een ander het na enkele minuten ook wel. In de vorm van:quote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:28 schreef Croupouque het volgende:
Ik hou dat dus echt niet in de gaten, hè. Dus mocht het ooit gebeuren dat ik als laatste post, dan moet ik even onder een kloon inloggen.
Ik zie altijd wel erg veel kleuren, vormen, landschappen, sferen bij muziek. Hoewel ik het niet erg heb vanuit mezelf kan ik me wel vinden in het associëren van kleuren bij woorden en getallen. Als je zou zeggen 'nostalgie' denk ik aan goud/oranjig, noem het sepia, op een of andere manier.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:35 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Alleen als je ook kleurtjes ziet bij het horen van woorden en getallen.
Oh jee, je bent een synestheet en moet direct opgesloten worden in een onderzoekscentrum zodat wetenschappers allerlei experimenten op je kunnen uitvoeren, waarna je hersenen in een glazen potje naar Japan worden verstuurd voor verder onderzoek!!! Duik onder, nu!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:38 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik zie altijd wel erg veel kleuren, vormen, landschappen, sferen bij muziek. Hoewel ik het niet erg heb vanuit mezelf kan ik me wel vinden in het associëren van kleuren bij woorden en getallen. Als je zou zeggen 'nostalgie' denk ik aan goud/oranjig, noem het sepia, op een of andere manier.
Nee, niet Japan!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:41 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Oh jee, je bent een synestheet en moet direct opgesloten worden in een onderzoekscentrum zodat wetenschappers allerlei experimenten op je kunnen uitvoeren, waarna je hersenen in een glazen potje naar Japan worden verstuurd voor verder onderzoek!!! Duik onder, nu!
Dat zou ook kunnen komen doordat je vroeger een kalender of een boekje had waarin de dagen van de week elk hun eigen kleur hadden. Ik heb geen idee of dat bij mij het geval was; ik denk het niet, omdat ik het ook bij andere woorden heb. Eigenlijk vooral bij woordklanken, bij muziek heb ik het dan weer niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:40 schreef Litso het volgende:
Bij woorden en getallen heb ik dat niet, maar bijvoorbeeld de dagen van de week wel. Ik denk vooral heel apart op gebied van getallen en ruimtelijke figuren. Ik heb bèta-hersenen.
Bij woorden!!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:35 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Alleen als je ook kleurtjes ziet bij het horen van woorden en getallen.
Had ik niet. En in de loop van de jaren zijn de kleuren wat veranderdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:43 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen komen doordat je vroeger een kalender of een boekje had waarin de dagen van de week elk hun eigen kleur hadden. Ik heb geen idee of dat bij mij het geval was; ik denk het niet, omdat ik het ook bij andere woorden heb. Eigenlijk vooral bij woordklanken, bij muziek heb ik het dan weer niet.
Ik moet zeggen dat ik dat alleen heb met muziek waar géén teksten in voor komen. Teksten kauwen de emoties en beelden teveel voor. Ik vind het leuk mijn eigen fantasie er op los te kunnen laten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:43 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Eigenlijk vooral bij woordklanken, bij muziek heb ik het dan weer niet.
Ho, wat een klefheid ineens.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Niet dat ik Litso kwijt zou willen trouwens.
Interessant. Ik heb dat gevoel niet bij teksten, omdat ik nooit naar de teksten luister. Pas wanneer de muziek geen geheimen meer voor me herbergt ga ik letten op wat er nou eigenlijk gezongen wordt. Verder word ik alleen erg vrolijk van muziek. Andere gevoelens weet het bijna nooit bij me los te wrikken, op af en toe een snufje melancholie na. Ik ben misschien niet zo'n muzikale fijnproever, voor instrumentale nummers heb ik geen geduld, en ik fantaseer vaak dat ik de zanger van de band ben.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:47 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dat alleen heb met muziek waar géén teksten in voor komen. Teksten kauwen de emoties en beelden teveel voor. Ik vind het leuk mijn eigen fantasie er op los te kunnen laten.
Zo heb ik op muziek zonder tekst veel meer emotionele gevoelens, in de vorm van melancholie en euforie, dan met elke andere vorm van muziek. En vind ik muziek zonder tekst veel meer atmosfeer hebben dan mét.
Dit geldt heel erg voor Steve Roach. En Pink Floyd is juist een uitzondering op de regel.
Keiharde terror?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:47 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dat alleen heb met muziek waar géén teksten in voor komen. Teksten kauwen de emoties en beelden teveel voor. Ik vind het leuk mijn eigen fantasie er op los te kunnen laten.
Zo heb ik op muziek zonder tekst veel meer emotionele gevoelens, in de vorm van melancholie en euforie, dan met elke andere vorm van muziek. En vind ik muziek zonder tekst veel meer atmosfeer hebben dan mét.
Dit geldt heel erg voor Steve Roach. En Pink Floyd is juist een uitzondering op de regel.
Oh, ik heb juist ook bij veel nummers met zang dat de zang de beelden versterkt, al zijn dat meestal niet de teksten maar de stem zelf en de intonatie enzo.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:47 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik geef het op, hoor!quote:
Een stevig nummertje Atari Teenage Riot of The Berzerker sla ík nooit afquote:
Muziek waar over nagedacht is, luister ik. Geen Trance, Hardcore of een of andere rare vertakking daarvan.quote:
Ja, want ik heb tieten = macht over piemels.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:52 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik geef het op, hoor!
Ik kan het op: "maar jij hebt geen piemel, en ik lekker wel" gooien, maar dat is ook zo'n doodoener hè.
Nééééée, niet weer die discussie.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:54 schreef ehqo het volgende:
[..]
Muziek waar over nagedacht is, luister ik. Geen Trance, Hardcore of een of andere rare vertakking daarvan.
Jij begint tijdens een discussie over gevoelens bij muziek over die rommel, en verwacht geen discussie? Stuk genie.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:56 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nééééée, niet weer die discussie.
Ik pas dit keer, okay?![]()
Dat over de teksten heen luisteren moet ik ook eens proberen, alleen steekt de muziek die ik ken, en ervoor in aanmerking komt, verder te simpel in elkaar. Daarom is Pink Floyd een uitzondering, dat is muziek met een verhaal, en wat er gezongen wordt sluit bij dat verhaal aan. Muziek is vaak slechts een ondersteuning, voor de tekst.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:51 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Interessant. Ik heb dat gevoel niet bij teksten, omdat ik nooit naar de teksten luister. Pas wanneer de muziek geen geheimen meer voor me herbergt ga ik letten op wat er nou eigenlijk gezongen wordt. Verder word ik alleen erg vrolijk van muziek. Andere gevoelens weet het bijna nooit bij me los te wrikken, op af en toe een snufje melancholie na. Ik ben misschien niet zo'n muzikale fijnproever, voor instrumentale nummers heb ik geen geduld, en ik fantaseer vaak dat ik de zanger van de band ben.
Pfff, alsof mijn piemel wakker ligt van een stel tieten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, want ik heb tieten = macht over piemels.
Oh, maar qua kont win ik sowieso.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:59 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Pfff, alsof mijn piemel wakker ligt van een stel tieten.
Ik voel een spelletje 'rock, paper, scissors' aankomen, maar dan met piemels, tieten en een kont.
Okee. Ambient, heb ik het over in elk geval, vernuftige subtiliteit. Best vreemd eigenlijk, het is echt een genre met potentie, vind ik. Teveel mensen luisteren er kort naar zonder het echt te horen, en verwerpen het dan weer. Dat idee heb ik tenminste.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:56 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nééééée, niet weer die discussie.
Ik pas dit keer, okay?![]()
Noem eens wat goede artiesten?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 04:01 schreef ehqo het volgende:
[..]
Okee. Ambient, heb ik het over in elk geval, vernuftige subtiliteit. Best vreemd eigenlijk, het is echt een gerne met potentie, vind ik. Teveel mensen luisteren er kort naar zonder het echt te horen, en verwerpen het dan weer. Dat idee heb ik tenminste.
Ik roep altijd dat ik Pink Floyd saaie bagger vind, maar deze week hoorde ik een nummer waarvan ik helemaal ondersteboven was. Uiteraard heb ik geen idee wat de titel was, dat ga ik straks eens proberen uit te vogelen. Ik denk niet dat ik je goede tips kan geven. Ik hou van hapklare muziek, zonder dat het kwalitatief slecht is.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 03:59 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat over de teksten heen luisteren moet ik ook eens proberen, alleen steekt de muziek die ik ken, en ervoor in aanmerking komt, verder te simpel in elkaar. Daarom is Pink Floyd een uitzondering, dat is muziek met een verhaal, en wat er gezongen wordt sluit bij dat verhaal aan. Muziek is vaak slechts een ondersteuning, voor de tekst.
Nog een uitzondering is Radiohead. En The Books. Goeie tips zijn welkom.
Och,och,och, meisje toch. Hoogmoed komt voor de val.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 04:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, maar qua kont win ik sowieso.
Ik heb getuigen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 04:09 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Och,och,och, meisje toch. Hoogmoed komt voor de val.
De 'Selected Ambient Works' van Aphex Twin zijn goeie voorbeelden, en dan met name het 2e deel. Verder Steve Roach, die man heeft zoveel gemaakt dat ik geen beste album kan noemen, 'Dreamtime Return' was een revolutie binnen het genre maar inmiddels wat veroudert. Ik raad 'Vine, Bark & Spore', 'The Serpent's Lair' of 'New Life Dreaming' aan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 04:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Noem eens wat goede artiesten?
Ik luister zelf nog wel eens Aphex Twin, COIL, Nurse With Wound, dat soort spul?
Dat vind ik wel een goed idee.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 04:13 schreef Croupouque het volgende:
Ik denk dat ik maar ga proberen om te slapen.
Slapen is voor mietjes met een ritme.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 04:36 schreef Croupouque het volgende:
Dat wilde ik ook zeggen, maar ik ben aan het slapen.
Alles wat je hier zegt kan tegen je gebruikt worden! Gutver!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 04:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Slapen is voor mietjes met een ritme.
Ik ben een meisje, ik heb naast de kont ook het geheugen van een olifant.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 04:38 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Alles wat je hier zegt kan tegen je gebruikt worden! Gutver!
Ik zing nu het liedje van Sir Mix-a-Lot.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 04:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, ik heb naast de kont ook het geheugen van een olifant.
Vergeet de slurf niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 04:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, ik heb naast de kont ook het geheugen van een olifant.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 04:42 schreef Croupouque het volgende:
Oh wacht: "Ha, en ik heb de slurf van een olifant".!!!!!!!!!!!!!
Nou ok, bij anderen dan. Zo hypocriet ben ik dan ook weer wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 04:52 schreef Croupouque het volgende:
Ik geloof er geen bal van.
Maar goed, nu ben ik echt weg. Vaarwel, wrede wereld.
Misstique!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:30 schreef Misstique het volgende:
Pheno!
goedemorgenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:40 schreef Bizznitch het volgende:
Bleh.
En ook een bijna weekend voor jou!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:50 schreef jogy het volgende:
Bizzy! Mt! Pheno! Q!
Nee, bij gebrek aan sociaal levenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:00 schreef Misstique het volgende:
Jullie nog wilde plannen voor het weekend?
Hoi c_cquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Tjonge. Het is ietsje dood hier.
ik kan moeijlijk antwoord geven voor Misstique, dus ik wacht afquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Tjonge. Het is ietsje dood hier.
dankquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:38 schreef Stofje het volgende:
[R&P SC] Stijve tepels van de kou!
Goed topic.
Geen kusjes, geen hartjes, geen tongen overboord. Is de liefde verbleekt? De passie verdwenen? Waar ging het fout?quote:
Hell no, de passie is er nog altijd! Kom, gekke meid, dan geef ik een geile natte tongzoen!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geen kusjes, geen hartjes, geen tongen overboord. Is de liefde verbleekt? De passie verdwenen? Waar ging het fout?
Pfoe, ik was even bang daar Stof, je liet me schrikken. Ik pak je wel even bij je billen, om bij te komen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hell no, de passie is er nog altijd! Kom, gekke meid, dan geef ik een geile natte tongzoen!
Ik ben ineens heel druk.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik kan moeijlijk antwoord geven voor Misstique, dus ik wacht af
Joogquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:50 schreef jogy het volgende:
Bizzy! Mt! Pheno! Q!
Hihiquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pfoe, ik was even bang daar Stof, je liet me schrikken. Ik pak je wel even bij je billen, om bij te komen.
hoeveel blaadjes per dag doen ze?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:05 schreef clumsy_clown het volgende:
HOEVEEL DAGEN KAN JE NODIG HEBBEN OM EEN STEL HEGGEN BIJ TE WERKEN VERDOMME?
over een kwartier doe ik met je meequote:
Narcist4Lyfequote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:17 schreef Chowi het volgende:
Goh, wat ben ik leuk. Ik kan mijn ogen niet van mezelf afhouden.. Mij.
.
Als er niemand anders is om mijn ego een boost te geven...quote:
quote:
Stowi?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:59 schreef Stofje het volgende:
[afbeelding]
Chowi en ik door elkaar heen.!
!
Lieve c_c,quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Muerte.
Lieve Stof,quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Lieve c_c,
Wat betekent Muerte?
Groetjes,
Je Stof.
Lieve Stof,quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:53 schreef Stofje het volgende:
Lieve c_c,
Oké, dan weet ik dat.
Groetjes,
Je Stof.
Niets! Het had niets te betekenen! We waren eenzaam en zochten heil bij elkaar! Het was echt niets! Vergeef het me! Hij betekent niets voor me!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:03 schreef Litso het volgende:
*rukt brief uit Stofje's handen
WAT IS DIT HE?!! LEG JIJ DAT MAAR EENS UIT!
Niets?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niets! Het had niets te betekenen! We waren eenzaam en zochten heil bij elkaar! Het was echt niets! Vergeef het me! Hij betekent niets voor me!
Dude, jij bent niét goed in affaires onderhouden. Je moet doen alsof er niets aan de hand is, duh!quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:50 schreef Stofje het volgende:Chowi, je weet toch hoe geweldig ik je vind
.
quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:56 schreef jogy het volgende:
Ch, ik zou mijn rechterhand eraf knagen enkel om maar even met je te mogen praten..
Ja, ik voel me nu heel belangrijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit soort dingen MOET toch goed zijn voor je ego?
Ik heb nooit affaires. Weer wat geleerd, de volgende keer speel ik het spelletje mee. Hihihihii.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dude, jij bent niét goed in affaires onderhouden. Je moet doen alsof er niets aan de hand is, duh!
Choqueren is tof.quote:
Oh? Oh. Daar was ik me niet bewust van, excusez-moi.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Hihi, Chowi neemt oldbie-gebruiken over.
Posten! Hup!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Érgens heb ik nog een naaktfoto van Roseanne.
Och jee.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:39 schreef Pheno het volgende:
Hm, dit plaatje neem ik even mee naar een andere SC
Oh. Hm. Jammer. Ik kick altijd wel op vrouwen met vetrolletjes, hihi.quote:
Die valt nog wel mee!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[afbeelding]
Maar dit is niet degene die ik bedoelde.
ik vind deze niet zo schokkend als de vorige.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[afbeelding]
Maar dit is niet degene die ik bedoelde.
Helaas. Een andere keer dan maar.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Klopt, degene die ik eerst had niet though. Spijtig.
Dat woordje werd altijd al veel gebruikt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:48 schreef Stofje het volgende:
Het woordje "though" wordt vaak gebruikt, de laatste tijd. Het valt me gewoon op.
Dan moet dat nou maar eens afgelopen zijn! Zijn jullie nou helemaal belatafeld?!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat woordje werd altijd al veel gebruikt.
Ik gebruik het best vaak. Een vriend van me die Engels heeft gestudeerd valt daar nogal eens over, omdat het 9 van de 10 keer niet goed uitgesproken wordt. Maar dat boeit me niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:48 schreef Stofje het volgende:
Het woordje "though" wordt vaak gebruikt, de laatste tijd. Het valt me gewoon op.
Mag ik je knuffelen, Stofje?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dan moet dat nou maar eens afgelopen zijn! Zijn jullie nou helemaal belatafeld?!
Tof. Wanneer spreken we af?quote:
Poëet!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:02 schreef Croupouque het volgende:
Ik luister naar Built to Spill..
Mijn haar in de war, ik draag een bril.
Een spijkerbroek omhelst mijn bil.
En mijn rijmtalent, dat is nihil.
Mannen met brillenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:02 schreef Croupouque het volgende:
Ik luister naar Built to Spill..
Mijn haar in de war, ik draag een bril.
Een spijkerbroek omhelst mijn bil.
En mijn rijmtalent, dat is nihil.
Jazeker, ik ben een poëet.quote:
Vorige week, zeg maar?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:08 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Jazeker, ik ben een poëet.
Een stukje roggebrood is wat ik eet.
Met koffie, maar die is nog te heet.
'T is lang geleden dat ik zó ontbeet.
Zeg maar sinds mijn laatste date.
Ik niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie heeft A Little Less Conversation van Elvis even voor me?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:15 schreef Chowi het volgende:
Mijn buurmeisje van zestien had gisteren hevige seks met haar vriendje (die waarschijnlijk bijna gedumpt gaat worden, het is namelijk het einde van de week), in zijn auto, voor haar én ons huis. Het vriendje had zijn lichten nog aan staan en haar vader klopte even op het raam om dit te melden. Wel een puike gast, die vader.
Volgens haar moeder heeft dat meisje geen vriendinnen, alleen maar vriendjes.quote:
Jaloers krengquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Volgens haar moeder heeft dat meisje geen vriendinnen, alleen maar vriendjes.
Ik heb altijd een beetje medelijden met zulke meidenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Volgens haar moeder heeft dat meisje geen vriendinnen, alleen maar vriendjes.
neequote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:17 schreef Misstique het volgende:
Uitvergaderd.
Genoeg gewerkt voor vandaag, tijd voor Fok!
Heb ik nog wat gemist?
Puike vader. Die denkt ook aan alles.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:15 schreef Chowi het volgende:
Mijn buurmeisje van zestien had gisteren hevige seks met haar vriendje (die waarschijnlijk bijna gedumpt gaat worden, het is namelijk het einde van de week), in zijn auto, voor haar én ons huis. Het vriendje had zijn lichten nog aan staan en haar vader klopte even op het raam om dit te melden. Wel een puike gast, die vader.
Ik ook. Maar ze is wel knap, trouwens.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:22 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beetje medelijden met zulke meiden
Het viel me nog mee dat hij geen condoom aanbood.quote:
En lampjes voor op de fiets.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het viel me nog mee dat hij geen condoom aanbood.
Precies. Zo'n type is het wel.quote:
Ik heb alleen maar vriendjes.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:22 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beetje medelijden met zulke meiden
Het mekkert aan een stuk door en het kan niet eens fatsoenlijk kokenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:30 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb alleen maar mijn schapen. Probeer er als schapenhoeder tegenwoordig maar een stabiele relatie op na te houden, ik geef het je te doen.
Dan heet ik mezelf bij deze welkom!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:24 schreef Litso het volgende:
Het gehalte toffe users in BeF is de laatste tijd trouwens weer gestegen. Gaat de goede kant op
Behalve 2 uur lang hetzelfde nummer op 3FM.quote:
Maar je hoeft nooit meer truien te kopen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Het mekkert aan een stuk door en het kan niet eens fatsoenlijk koken
Net mijn stiefmoeder dus
* Roellio checkt voorzichtig de OP.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:36 schreef Misstique het volgende:
Wie zegt dat deze reeks niet openstaat voor iedereen.
Ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:36 schreef Misstique het volgende:
Wie zegt dat deze reeks niet openstaat voor iedereen.
Tssk, weer zo een die in de OP wil!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:37 schreef Roellio het volgende:
[..]
/e checkt voorzichtig de OP. [afbeelding]
Ik zou je erin zetten, ware het niet dat mijn kopieer-tool nog steeds niet werkt.quote:
Ik doelde meer op een bepaalde exclusiviteit die daarin wel eens beschreven zou kunnen staan.quote:
Zoals bij Q.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:39 schreef Misstique het volgende:
Je komt pas in de OP na minstens 300 delen BeF in je postgeschiedenis of bij gebleken extreme tofheid.
Nou, daar ga ik...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:39 schreef Misstique het volgende:
of bij gebleken extreme tofheid.
Je snapt het.quote:
Ik bleek extreem tof te zijn?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:39 schreef Misstique het volgende:
Je komt pas in de OP na minstens 300 delen BeF in je postgeschiedenis of bij gebleken extreme tofheid.
Ik vind dat ik daar wel voor kwalificeer, met mijn toffe tag.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:39 schreef Misstique het volgende:
Jij hebt je ingelikt bij Litso.quote:
Heb je wel zin om mijn was op te vouwen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:40 schreef Chowi het volgende:
Ik heb geen zin om de was op te vouwen enzo.
IK WIL HET DOEHOEN MAAR NIEMAND WEET VERDULLE HOE HET KAN DAT IK NIET MEER KAN KOPIEREN VANUIT FIREFOX.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:41 schreef Litso het volgende:
Jammer dat niemand meer de moeite neemt om de OP up te daten.
Wat krijg ik daarvoor terug?quote:
Inlikken, bah!quote:
Had ik toch al?quote:
Start -> uitvoeren -> c:\program files\internet exlorer\iexplore.exequote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
IK WIL HET DOEHOEN MAAR NIEMAND WEET VERDULLE HOE HET KAN DAT IK NIET MEER KAN KOPIEREN VANUIT FIREFOX.
Ik word krankzinnig.
Je staat volgens mij in de OP vanaf je huidige icon, en dat was idd nog voor de meetings en alles.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat was pas nadat ik in de OP stond geloof ik.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat was pas nadat ik in de OP stond geloof ik.
Nowai.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:44 schreef Roellio het volgende:
[..]
Start -> uitvoeren -> c:\program files\internet exlorer\iexplore.exe
Ik heers.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Je staat volgens mij in de OP vanaf je huidige icon, en dat was idd nog voor de meetings en alles.
Waarom? Hij's mooi!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:46 schreef Litso het volgende:
Ik stem trouwens voor het afschaffen van de OP.
Ik niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:46 schreef Litso het volgende:
Ik stem trouwens voor het afschaffen van de OP.
jamaaromevendeOPteupdatenkantochwelvooréénkeertje?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nowai.. Dan doen mijn FOK!tools het niet meer.
Je weet waar mijn was ligt?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:47 schreef Chowi het volgende:
En nóú ga ik echt de was opvouwen. Tot zo.
Is dat net zoiets als een fuckbuddy?quote:
Neen!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als een fuckbuddy?
sjees, dan ben ik een bofferdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:39 schreef Misstique het volgende:
de wat?quote:
Beats me.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:53 schreef Pheno het volgende:
wtf is een last.fm buddy.
Last.fm is een site waarop je meldt naar welke muziek je luistert, geloof ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:53 schreef Pheno het volgende:
wtf is een last.fm buddy.
Absoluut niet!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als een fuckbuddy?
Daar hebben ze toch al een topic voor op fok?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:56 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Last.fm is een site waarop je meldt naar welke muziek je luistert, geloof ik.
Touchy, touchy..quote:
Er is ook een soort Fok! op last.fm!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch al een topic voor op fok?
Was gevouwen.quote:
Je wil hoogstaande gesprekken voeren tijdens het copuleren?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:01 schreef Croupouque het volgende:
Ik zou op zich wel een fuckbuddy willen.
Maar dan niet voor oppervlakkige seks, het moet wel intellectueel verantwoord zijn.
in volzinnen klaarkomenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:01 schreef Croupouque het volgende:
Maar dan niet voor oppervlakkige seks, het moet wel intellectueel verantwoord zijn.
Is dat seks waarbij je wiskunde formules uitschreeuwt oid?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:01 schreef Croupouque het volgende:
nu dus niet meerquote:
Iemand die tevens een puike conversatie-partner is, C?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:01 schreef Croupouque het volgende:
Je moet jezelf gewoon belonen nadien. Dat je een ijsje mag als je de was opgevouwen hebt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:01 schreef Roellio het volgende:
[..]
Er ligt hier ook nog een gigantische berg.
Waarom kan ìk mezelf er nou niet toe zetten!
quote:
De magie van de vingerknip.quote:
Ik heb er geen enkel moreel bezwaar tegen om zonder een klusje gedaan te hebben een hele doos ijsjes op te eten, dat is nu juist het probleem. Maar het maakt niet uit, de volgende keer als ik visite krijg ruim ik het wel weer op!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moet jezelf gewoon belonen nadien. Dat je een ijsje mag als je de was opgevouwen hebt..
"Hmm, schoonheid. Ik voel mijn extatische ontlading naderen als een slagroomspuit in een windtunnel, bereid je voor op een rood aanlopend hoofd en primitief gekreun mijnerzijds."quote:
ja, dat vond ik al toen ik het aan het typen wasquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:06 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Hmm, schoonheid. Ik voel mijn extatische ontlading naderen als een slagroomspuit in een windtunnel, bereid je voor op een rood aanlopend hoofd en primitief gekreun mijnerzijds."
Dat is dus een verkeerde instelling! Ik ben wat dat betreft best heel netjes.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:05 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik heb er geen enkel moreel bezwaar tegen om zonder een klusje gedaan te hebben een hele doos ijsjes op te eten, dat is nu juist het probleem. Maar het maakt niet uit, de volgende keer als ik visite krijg ruim ik het wel weer op!
Je bent lui en je weet het!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is dus een verkeerde instelling! Ik ben wat dat betreft best heel netjes.
quote:
Van de regen genieten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:12 schreef Roellio het volgende:
Nog mensen die spannende dingen gaan doen, dit weekend? Om maar even een vraag in de groep te gooien...
nimmerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:12 schreef Roellio het volgende:
Nog mensen die spannende dingen gaan doen, dit weekend? Om maar even een vraag in de groep te gooien...
Stiekem kleine meisjes filmen hequote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:15 schreef Pheno het volgende:
Ik heb wel weer zin om met de camera op pad te gaan, dus hopelijk wat fatsoenlijk weer
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:16 schreef Misstique het volgende:
ik ga morgen wss naar Deventer op stelten..
In deventer ben ik pas met de boekenmarktquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:16 schreef Misstique het volgende:
ik ga morgen wss naar Deventer op stelten..
fotocamera, zonder filmmogelijkheid, die optie ken ik niet bij digitale spiegelreflexquote:
Toch niet naar de dierentuin, wel naar de biosquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:12 schreef Roellio het volgende:
Hipquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
fotocamera, zonder filmmogelijkheid, die optie ken ik niet bij digitale spiegelreflex
Titel?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Toch niet naar de dierentuin, wel naar de bios.
In mijn favo bios draaien ze in de zomer oudere films weer, en deze week draait Charlie and the Chocolat Factory met Depp weer. En aangezien dat één van de favoriete films van mij en m'n gezelschap is is de keuze snel gemaaktquote:
Hij vindt je geil. Duh!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:24 schreef Chowi het volgende:
Intronic, wat zit je toch steeds in m'n fobo te lurken?.
Maar maar maar POTC 2 komt toch snel uit?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
In mijn favo bios draaien ze in de zomer oudere films weer, en deze week draait Charlie and the Chocolat Factory met Depp weer. En aangezien dat één van de favoriete films van mij en m'n gezelschap is is de keuze snel gemaakt.
Ja, maar die draait morgen nog niet hè? Dus niet relevant.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:26 schreef Roellio het volgende:
[..]
Maar maar maar POTC 2 komt toch snel uit?
Ah. Okay.quote:
Scherp!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, maar die draait morgen nog niet hè? Dus niet relevant.
en handig. Nikon D70 met telelensquote:
Met name aan de mijne, of lijkt dat maar zo?quote:
Als je wilt kan dat wel geregeld worden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Met name aan de mijne, of lijkt dat maar zo?
Okay.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:37 schreef Intronic het volgende:
[..]
Als je wilt kan dat wel geregeld worden.
eindelijk je eigen stalker!quote:
quote:
Stoer. Ik zal vanaf nu elke 10 minuten in uw fotoboek spieken!quote:
wel in volzinnen dan graagquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
. Ik heb het hoogtepunt van mijn leven bereikt, dacht ik zo!
Ik stond zonet in Enschede ineens midden in een moesson. Zo'n bui waar je na 5 seconden al even nat in bent als na 5 minuten. Maar ik vond het wel lekker verfrissend.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:02 schreef Intronic het volgende:
Het is hier weer lekker aan 't gieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |