abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39595161

De OP vind je achter het Wiki-icon

Wat is BeF?

BeF staat voor Bier en Frituur, dus! En alles, maar dan ook álles, in deze reeks draait om deze hemelse goederen. Als je dus wat te zeiken hebt over hoe erg je wel niet van bier en/of frituur walgt, ben je bij deze reeks niet aan het juiste adres, want wij, BeF-ers, veréren het! Het begon eens met een idee van Havoc...
In zo'n reeks zijn natuurlijk weinig regels, maar om ervoor te zorgen dat het niet uit de hand loopt, hier twee (!) dingen waar je je aan dient te houden als poster in BeF:
  • Géén inhoudsloze posts als "hoi", "doei", "fipo/lapo". BeF is geen postopkrik reeks.
  • De laatste poster van het oude topic opent de volgende, om dubbele topics te voorkomen. Dus voor de duidelijkheid: dit geldt voor degene die de 300ste post heeft, en niet voor eventueel na het slotje doorpostende crew.
  • Geen echte regel, maar het wordt wel op prijs gesteld: PI gebruik!

Quotes:

"Bier, het hemelse goud.. het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
    Frituur, het duivelse goed... het is o zo vet.. maar ja.. het voedt... "
    © Janetje
    "Stervende hoeren kankerbierdrinkers.. dat jullie een trein mogen koppen." © xwrrw
    "Het goudgele vocht, krokante portie friet, BeF zij geprezen!" © Litso
    "Bierflesjes in je doos stouwen onder de doffe lentezon, dá's pas sfeervol." © Chowi
    "How quickly we forget our principles in the sight of temptationbeer." © Misstique
    "Glas is overrated. Tap --> Mond." © Litso
    "Ik ben een hoer, steek jullie piemels maar in een willekeurig gat jongens." © clumsy_clown

"Het interesseert me allemaal niet zo." © Jackson.

PC-fr34k - BeFers paradise
  • Din jävla kuk!
    pi_39595170
    Daar moest je er bijna een openen C.
    Din jävla kuk!
    pi_39595180
    Ik hou dat dus echt niet in de gaten, hè. Dus mocht het ooit gebeuren dat ik als laatste post, dan moet ik even onder een kloon inloggen.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 03:29:18 #4
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39595184
    Ik heb enkel zwart ondergoed.
    "Dat is echt ontzettend zielig" ©
      vrijdag 7 juli 2006 @ 03:29:29 #5
    34834 MarkNMGN
    F E Y E N O O R D
    pi_39595187
    Bier?
    Hier?
    De nacht verandert iedereen,
    kankelul.
    pi_39595192
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:22 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Ik ken het. En soms is dat helemaal niet zo fijn.
    Klopt. En het levert ook vaak situaties op waarin ik de grootste lol heb en niemand anders het begrijpt.
    pi_39595199
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:30 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Klopt. En het levert ook vaak situaties op waarin ik de grootste lol heb en niemand anders het begrijpt.
    Erg herkenbaar.
    pi_39595212
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:28 schreef Croupouque het volgende:
    Ik hou dat dus echt niet in de gaten, hè. Dus mocht het ooit gebeuren dat ik als laatste post, dan moet ik even onder een kloon inloggen.
    Als je gewoon niets opent doet een ander het na enkele minuten ook wel. In de vorm van:
    '[BeF] #### Want Croupouque is een luie hoer.', waarschijnlijk.
    Din jävla kuk!
    pi_39595231
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:30 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Erg herkenbaar.
    Zal ik Litso maar dumpen?
      vrijdag 7 juli 2006 @ 03:35:21 #10
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39595234
    Maar.. maar... ik herken mezelf óók telkens in C
    pi_39595236
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:34 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Zal ik Litso maar dumpen?
    Alleen als je ook kleurtjes ziet bij het horen van woorden en getallen.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 03:36:27 #12
    125915 Dribbel_
    Who Needs Guitars Anyway?
    pi_39595247
    tegenwoordig zit ik ff hier
    pi_39595265
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:35 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Ik zie altijd wel erg veel kleuren, vormen, landschappen, sferen bij muziek. Hoewel ik het niet erg heb vanuit mezelf kan ik me wel vinden in het associëren van kleuren bij woorden en getallen. Als je zou zeggen 'nostalgie' denk ik aan goud/oranjig, noem het sepia, op een of andere manier.
    Din jävla kuk!
      vrijdag 7 juli 2006 @ 03:40:20 #14
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39595284
    Bij woorden en getallen heb ik dat niet, maar bijvoorbeeld de dagen van de week wel. Ik denk vooral heel apart op gebied van getallen en ruimtelijke figuren. Ik heb bèta-hersenen.
    pi_39595295
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:38 schreef ehqo het volgende:

[..]

Ik zie altijd wel erg veel kleuren, vormen, landschappen, sferen bij muziek. Hoewel ik het niet erg heb vanuit mezelf kan ik me wel vinden in het associëren van kleuren bij woorden en getallen. Als je zou zeggen 'nostalgie' denk ik aan goud/oranjig, noem het sepia, op een of andere manier.
    Oh jee, je bent een synestheet en moet direct opgesloten worden in een onderzoekscentrum zodat wetenschappers allerlei experimenten op je kunnen uitvoeren, waarna je hersenen in een glazen potje naar Japan worden verstuurd voor verder onderzoek!!! Duik onder, nu!
    pi_39595310
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:41 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Oh jee, je bent een synestheet en moet direct opgesloten worden in een onderzoekscentrum zodat wetenschappers allerlei experimenten op je kunnen uitvoeren, waarna je hersenen in een glazen potje naar Japan worden verstuurd voor verder onderzoek!!! Duik onder, nu!
    Nee, niet Japan!
    Din jävla kuk!
    pi_39595311
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:40 schreef Litso het volgende:
    Bij woorden en getallen heb ik dat niet, maar bijvoorbeeld de dagen van de week wel. Ik denk vooral heel apart op gebied van getallen en ruimtelijke figuren. Ik heb bèta-hersenen.
    Dat zou ook kunnen komen doordat je vroeger een kalender of een boekje had waarin de dagen van de week elk hun eigen kleur hadden. Ik heb geen idee of dat bij mij het geval was; ik denk het niet, omdat ik het ook bij andere woorden heb. Eigenlijk vooral bij woordklanken, bij muziek heb ik het dan weer niet.
    pi_39595317
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:35 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Bij woorden!!
      vrijdag 7 juli 2006 @ 03:45:42 #19
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39595324
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:43 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Dat zou ook kunnen komen doordat je vroeger een kalender of een boekje had waarin de dagen van de week elk hun eigen kleur hadden. Ik heb geen idee of dat bij mij het geval was; ik denk het niet, omdat ik het ook bij andere woorden heb. Eigenlijk vooral bij woordklanken, bij muziek heb ik het dan weer niet.
    Had ik niet. En in de loop van de jaren zijn de kleuren wat veranderd

Bij muziek heb ik vaak wel dat ik hele bijpassende beelden zie, van winamp-achtige vizualisations tot hele videoclips
    pi_39595330
    Dan is er gewoon iets aan 'BeF' dat creatieve geesten aantrekt.
    pi_39595334
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:43 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Eigenlijk vooral bij woordklanken, bij muziek heb ik het dan weer niet.
    Ik moet zeggen dat ik dat alleen heb met muziek waar géén teksten in voor komen. Teksten kauwen de emoties en beelden teveel voor. Ik vind het leuk mijn eigen fantasie er op los te kunnen laten.
    Zo heb ik op muziek zonder tekst veel meer emotionele gevoelens, in de vorm van melancholie en euforie, dan met elke andere vorm van muziek. En vind ik muziek zonder tekst veel meer atmosfeer hebben dan mét.
    Dit geldt heel erg voor Steve Roach. En Pink Floyd is juist een uitzondering op de regel.
    Din jävla kuk!
    pi_39595339
    Niet dat ik Litso kwijt zou willen trouwens .
    pi_39595353
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:47 schreef clumsy_clown het volgende:
    Niet dat ik Litso kwijt zou willen trouwens .
    Ho, wat een klefheid ineens.
    Din jävla kuk!
    pi_39595358
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:49 schreef ehqo het volgende:

[..]

Ho, wat een klefheid ineens.
    Ja, sorry, dat moest ik even. Ik doe weer normaal. Sorry.

Jongens, bah .
    pi_39595362
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:47 schreef ehqo het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik dat alleen heb met muziek waar géén teksten in voor komen. Teksten kauwen de emoties en beelden teveel voor. Ik vind het leuk mijn eigen fantasie er op los te kunnen laten.
    Zo heb ik op muziek zonder tekst veel meer emotionele gevoelens, in de vorm van melancholie en euforie, dan met elke andere vorm van muziek. En vind ik muziek zonder tekst veel meer atmosfeer hebben dan mét.
    Dit geldt heel erg voor Steve Roach. En Pink Floyd is juist een uitzondering op de regel.
    Interessant. Ik heb dat gevoel niet bij teksten, omdat ik nooit naar de teksten luister. Pas wanneer de muziek geen geheimen meer voor me herbergt ga ik letten op wat er nou eigenlijk gezongen wordt. Verder word ik alleen erg vrolijk van muziek. Andere gevoelens weet het bijna nooit bij me los te wrikken, op af en toe een snufje melancholie na. Ik ben misschien niet zo'n muzikale fijnproever, voor instrumentale nummers heb ik geen geduld, en ik fantaseer vaak dat ik de zanger van de band ben.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 03:51:22 #26
    34834 MarkNMGN
    F E Y E N O O R D
    pi_39595363
    quote:

[..]

Keiharde terror?
    kankelul.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 03:52:23 #27
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39595368
    quote:

[..]

Oh, ik heb juist ook bij veel nummers met zang dat de zang de beelden versterkt, al zijn dat meestal niet de teksten maar de stem zelf en de intonatie enzo.
    Ook leuk is om naar een nummer te luisteren en te doen alsof de tekst in een taal is die je niet begrijpt. Nummers kunnen dan opeens heel anders klinken, omdat ze een deel van hun betekenis opeens missen.
    pi_39595372
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:44 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Bij woorden!!
    Ik geef het op, hoor!
    Ik kan het op: "maar jij hebt geen piemel, en ik lekker wel" gooien, maar dat is ook zo'n doodoener hè.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 03:53:01 #29
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39595373
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:51 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Keiharde terror?
    Een stevig nummertje Atari Teenage Riot of The Berzerker sla ík nooit af
      vrijdag 7 juli 2006 @ 03:53:17 #30
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39595376
    Oh en c_c, insgelijks
    pi_39595388
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:51 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Keiharde terror?
    Muziek waar over nagedacht is, luister ik. Geen Trance, Hardcore of een of andere rare vertakking daarvan.
    Din jävla kuk!
    pi_39595396
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:52 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Ik geef het op, hoor!
    Ik kan het op: "maar jij hebt geen piemel, en ik lekker wel" gooien, maar dat is ook zo'n doodoener hè.
    Ja, want ik heb tieten = macht over piemels.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 03:56:40 #33
    34834 MarkNMGN
    F E Y E N O O R D
    pi_39595398
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:54 schreef ehqo het volgende:

[..]

Muziek waar over nagedacht is, luister ik. Geen Trance, Hardcore of een of andere rare vertakking daarvan.
    Nééééée, niet weer die discussie.

Ik pas dit keer, okay?
    kankelul.
    pi_39595411
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:56 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Ik pas dit keer, okay?
    Jij begint tijdens een discussie over gevoelens bij muziek over die rommel, en verwacht geen discussie? Stuk genie.
    pi_39595416
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:51 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Interessant. Ik heb dat gevoel niet bij teksten, omdat ik nooit naar de teksten luister. Pas wanneer de muziek geen geheimen meer voor me herbergt ga ik letten op wat er nou eigenlijk gezongen wordt. Verder word ik alleen erg vrolijk van muziek. Andere gevoelens weet het bijna nooit bij me los te wrikken, op af en toe een snufje melancholie na. Ik ben misschien niet zo'n muzikale fijnproever, voor instrumentale nummers heb ik geen geduld, en ik fantaseer vaak dat ik de zanger van de band ben.
    Dat over de teksten heen luisteren moet ik ook eens proberen, alleen steekt de muziek die ik ken, en ervoor in aanmerking komt, verder te simpel in elkaar. Daarom is Pink Floyd een uitzondering, dat is muziek met een verhaal, en wat er gezongen wordt sluit bij dat verhaal aan. Muziek is vaak slechts een ondersteuning, voor de tekst.
    Nog een uitzondering is Radiohead. En The Books. Goeie tips zijn welkom.
    Din jävla kuk!
    pi_39595417
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:56 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja, want ik heb tieten = macht over piemels.
    Pfff, alsof mijn piemel wakker ligt van een stel tieten.
    Ik voel een spelletje 'rock, paper, scissors' aankomen, maar dan met piemels, tieten en een kont.
    pi_39595424
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:59 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Pfff, alsof mijn piemel wakker ligt van een stel tieten.
    Ik voel een spelletje 'rock, paper, scissors' aankomen, maar dan met piemels, tieten en een kont.
    Oh, maar qua kont win ik sowieso.
    pi_39595425
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:56 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Ik pas dit keer, okay?
    Okee. Ambient, heb ik het over in elk geval, vernuftige subtiliteit. Best vreemd eigenlijk, het is echt een genre met potentie, vind ik. Teveel mensen luisteren er kort naar zonder het echt te horen, en verwerpen het dan weer. Dat idee heb ik tenminste.

[ Bericht 1% gewijzigd door ehqo op 07-07-2006 04:02:51 (Genre, niet gerne.) ]
    Din jävla kuk!
      vrijdag 7 juli 2006 @ 04:03:23 #39
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39595431
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 04:01 schreef ehqo het volgende:

[..]

Okee. Ambient, heb ik het over in elk geval, vernuftige subtiliteit. Best vreemd eigenlijk, het is echt een gerne met potentie, vind ik. Teveel mensen luisteren er kort naar zonder het echt te horen, en verwerpen het dan weer. Dat idee heb ik tenminste.
    Noem eens wat goede artiesten?
    Ik luister zelf nog wel eens Aphex Twin, COIL, Nurse With Wound, dat soort spul?
    pi_39595434
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 03:59 schreef ehqo het volgende:

[..]

Dat over de teksten heen luisteren moet ik ook eens proberen, alleen steekt de muziek die ik ken, en ervoor in aanmerking komt, verder te simpel in elkaar. Daarom is Pink Floyd een uitzondering, dat is muziek met een verhaal, en wat er gezongen wordt sluit bij dat verhaal aan. Muziek is vaak slechts een ondersteuning, voor de tekst.
    Nog een uitzondering is Radiohead. En The Books. Goeie tips zijn welkom.
    Ik roep altijd dat ik Pink Floyd saaie bagger vind, maar deze week hoorde ik een nummer waarvan ik helemaal ondersteboven was. Uiteraard heb ik geen idee wat de titel was, dat ga ik straks eens proberen uit te vogelen. Ik denk niet dat ik je goede tips kan geven. Ik hou van hapklare muziek, zonder dat het kwalitatief slecht is.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 04:08:25 #41
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39595458
    Ohja, even mijn nieuwe 2,3 gig Pink Floyd discografie in mijn playlist zetten.
    pi_39595461
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 04:01 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Oh, maar qua kont win ik sowieso.
    Och,och,och, meisje toch. Hoogmoed komt voor de val.
    pi_39595466
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 04:09 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Och,och,och, meisje toch. Hoogmoed komt voor de val.
    Ik heb getuigen.
    pi_39595475
    Hallo, ik ben Mer en ik ben verslaafd aan Festini perenijsjes.
    pi_39595481
    Ik denk dat ik maar ga proberen om te slapen.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 04:14:18 #46
    34834 MarkNMGN
    F E Y E N O O R D
    pi_39595484
    Ich auch.
    Auf wiederhoren!
    kankelul.
    pi_39595486
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 04:03 schreef Litso het volgende:

[..]

Noem eens wat goede artiesten?
    Ik luister zelf nog wel eens Aphex Twin, COIL, Nurse With Wound, dat soort spul?
    De 'Selected Ambient Works' van Aphex Twin zijn goeie voorbeelden, en dan met name het 2e deel. Verder Steve Roach, die man heeft zoveel gemaakt dat ik geen beste album kan noemen, 'Dreamtime Return' was een revolutie binnen het genre maar inmiddels wat veroudert. Ik raad 'Vine, Bark & Spore', 'The Serpent's Lair' of 'New Life Dreaming' aan.
    Voor de wat donkere ambient moet je Lustmord hebben. 'The Place where the Black Star Hangs' of 'Stalker' met Robert Rich.
    'Bardo' van Oöphoi is ook goed maar moeilijk te vinden denk ik.

Steve Roach vind ik de beste in het genre. Maar het is best ontoegankelijke muziek, je moet er de tijd voor nemen en de juiste stemming voor hebben.
    Din jävla kuk!
    pi_39595494
    Er is teveel goeie muziek.
    Din jävla kuk!
    pi_39595498
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 04:13 schreef Croupouque het volgende:
    Ik denk dat ik maar ga proberen om te slapen.
    Dat vind ik wel een goed idee.

Welterusten.
    Din jävla kuk!
    pi_39595518
    Slaap lekker heren.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 04:29:31 #51
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39595546
    Ik zal de boel eens checken Ehqo.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 04:35:02 #52
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39595557
    Chehqo.
    pi_39595561
    Dat wilde ik ook zeggen, maar ik ben aan het slapen.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 04:37:53 #54
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39595565
    Ah, vandaar.
    pi_39595569
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 04:36 schreef Croupouque het volgende:
    Dat wilde ik ook zeggen, maar ik ben aan het slapen.
    Slapen is voor mietjes met een ritme.
    pi_39595570
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 04:38 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Slapen is voor mietjes met een ritme.
    Alles wat je hier zegt kan tegen je gebruikt worden! Gutver!
      vrijdag 7 juli 2006 @ 04:40:58 #57
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39595574
    Ze zijn verraderlijk, die vrouwen.
    pi_39595575
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 04:38 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Alles wat je hier zegt kan tegen je gebruikt worden! Gutver!
    Ik ben een meisje, ik heb naast de kont ook het geheugen van een olifant.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 04:41:53 #59
    65837 cerror
    ik kom af en toe
    pi_39595577
    Soms is het leven niet zo moeilijk.
    Dan roept het namelijk: Drink dat laatste biertje nou maar op, je leeft maar 1 keer.
    Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
    Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
    pi_39595578
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 04:40 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik zing nu het liedje van Sir Mix-a-Lot.
    pi_39595581
    Oh wacht: "Ha, en ik heb de slurf van een olifant".
    !!!!!!!!!!!!!
      vrijdag 7 juli 2006 @ 04:42:56 #62
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39595582
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 04:40 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Vergeet de slurf niet.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 04:43:29 #63
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39595583
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 04:42 schreef Croupouque het volgende:
    Oh wacht: "Ha, en ik heb de slurf van een olifant".
    !!!!!!!!!!!!!
    !
      vrijdag 7 juli 2006 @ 04:43:57 #64
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_39595585
    Maar ik ga dus slapen.

pi_39595586
    Croup, Lits, jullie zijn lief .
    pi_39595587
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 04:43 schreef Litso het volgende:

[..]

!
    Grapje, ik heb echt een hele kleine piemel!
    !!!!!
    pi_39595595
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 04:43 schreef Litso het volgende:
    Maar ik ga dus slapen.

Subs werken niet bij smileys babe .

!
    pi_39595598
    Bah, stiekem walg ik van klefheid.
    pi_39595601
    Ik geloof er geen bal van.
    Maar goed, nu ben ik echt weg. Vaarwel, wrede wereld.
    pi_39595603
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 04:52 schreef Croupouque het volgende:
    Ik geloof er geen bal van.
    Maar goed, nu ben ik echt weg. Vaarwel, wrede wereld.
    Nou ok, bij anderen dan. Zo hypocriet ben ik dan ook weer wel.
    Slaap lekker, ik volg je voorbeeld.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 06:48:28 #71
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_39595718
    Ik wil niet werken.
    For great justice!
      vrijdag 7 juli 2006 @ 08:29:46 #72
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_39596162
    Zwaffelaars.
    Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
    Vrijheid
      vrijdag 7 juli 2006 @ 08:46:08 #73
    127981 Misstique
    11-07-2014
    pi_39596340
    Goodmorning!
    I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 09:12:49 #74
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_39596708
    Clear!
    Vrijheid
      vrijdag 7 juli 2006 @ 09:13:04 #75
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_39596714
    *Bzzzzt!*
    Vrijheid
      vrijdag 7 juli 2006 @ 09:16:36 #76
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_39596772
    Bijna weekend. Nog maar 7 uur werken.
    For great justice!
      vrijdag 7 juli 2006 @ 09:23:33 #77
    127981 Misstique
    11-07-2014
    pi_39596915
    joog.
    Q.
    I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 09:24:09 #78
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_39596930
    Tique.
    For great justice!
      vrijdag 7 juli 2006 @ 09:46:43 #79
    127981 Misstique
    11-07-2014
    pi_39597303
    Ik stond vanochtend heel vroeg op, zodat ik op tijd bij de garage zou zijn, moest ik daar een half uur wachten. Ik had verdulle een half uur langer in bed kunnen blijven liggen! Minstens!
    pi_39598126
    Goedemorgen, bijna weekend!
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
    pi_39598143
    Ah, er is weer flink gebaggerd in ONZ zie ik nu. De jeugd van tegenwoordig
      vrijdag 7 juli 2006 @ 10:30:00 #82
    127981 Misstique
    11-07-2014
    pi_39598208
    Pheno!
    pi_39598367
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 10:30 schreef Misstique het volgende:
    Pheno!
    Misstique!
    pi_39598501
    Bleh.
    Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
    pi_39598645
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 10:40 schreef Bizznitch het volgende:
    Bleh.
    goedemorgen
      vrijdag 7 juli 2006 @ 10:50:09 #86
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_39598774
    Bizzy! Mt! Pheno! Q!
    Vrijheid
    pi_39599030
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 10:50 schreef jogy het volgende:
    Bizzy! Mt! Pheno! Q!
    En ook een bijna weekend voor jou!
      vrijdag 7 juli 2006 @ 11:00:07 #88
    127981 Misstique
    11-07-2014
    pi_39599063
    Jullie nog wilde plannen voor het weekend?
    pi_39599094
    Woehoe! Laatste stagedag !

Vanavond Roger Waters !

Mevrouw Stofje 2,5 week niet zien .

Overall bui: / /
    pi_39599129
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 11:00 schreef Misstique het volgende:
    Jullie nog wilde plannen voor het weekend?
    Nee, bij gebrek aan sociaal leven Of is de meet al dit weekend?
    Jij?
    pi_39600108
    Tjonge. Het is ietsje dood hier.
    pi_39600145
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 11:35 schreef clumsy_clown het volgende:
    Hoi c_c
    pi_39600199
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 11:35 schreef clumsy_clown het volgende:
    ik kan moeijlijk antwoord geven voor Misstique, dus ik wacht af
    pi_39600210
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 11:38 schreef Stofje het volgende:
    [R&P SC] Stijve tepels van de kou!

Goed topic.
    dank
    pi_39600225
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 11:37 schreef Stofje het volgende:

[..]

Hoi c_c
    Geen kusjes, geen hartjes, geen tongen overboord. Is de liefde verbleekt? De passie verdwenen? Waar ging het fout?
    pi_39600379
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 11:39 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Geen kusjes, geen hartjes, geen tongen overboord. Is de liefde verbleekt? De passie verdwenen? Waar ging het fout?
    Hell no, de passie is er nog altijd! Kom, gekke meid, dan geef ik een geile natte tongzoen!
    pi_39600532
    Zo hey, die topiques in ONZ
    pi_39600578
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 11:44 schreef Stofje het volgende:

[..]

Hell no, de passie is er nog altijd! Kom, gekke meid, dan geef ik een geile natte tongzoen!
    Pfoe, ik was even bang daar Stof, je liet me schrikken. Ik pak je wel even bij je billen, om bij te komen.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 11:51:59 #100
    127981 Misstique
    11-07-2014
    pi_39600619
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 11:38 schreef Pheno het volgende:

[..]

ik kan moeijlijk antwoord geven voor Misstique, dus ik wacht af
    Ik ben ineens heel druk. .
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')