Al met al mooie set, ook gave bekkensquote:Op zondag 30 juli 2006 19:58 schreef CasB het volgende:
...
Pearl Firecracker 12" steel (also my gig-snare)
Gewoon een stok pakken. De meeste winkels hebben wel een paar teststokken liggen. Hihats staan op een standaard of je moet ze er gewoon opzetten. Schroom niet om dit zelf te doen, jij bent de koningquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:14 schreef Gitarist het volgende:
Ergens eerder in dit topic had ik het erover dat ik m'n hi-hats wil verkopen en er nieuwe terug voor wil kopen...
misschien een stomme vraag, maar hoe test je nieuwe bekkens / hi-hats in de winkel? Neem je dan je eigen stokken en hi-hat standaard mee, of laat je het de verkoper doen??
Neh,, ik gebruik dat ding toch niet.. wil een nieuwe kopen.. of een enkele uitvoering van de 5000..quote:
Ja, rustiger spelenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:22 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Als ik snel ga spelen, dan ga ik verkrampt spelen zeg maar. Is er een manier om het normaal te spelen?om te oefenen enzo?
Ah! Je zei al dat je hem ging verkopen.quote:
O mijjn god, waarom heb ik nou net een nieuwe snare gekochtquote:
De zomerkanjer komt eraanquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:30 schreef CasB het volgende:
Wat voor snare heb je gekocht MaZz_?
Ik heb deze vorige week aangeschaft:
[[url=http://sharegroundz.dyndns.org/peace/.thumb_IMG00011.JPG]afbeelding][/url]
[[url=http://sharegroundz.dyndns.org/peace/.thumb_IMG00013.JPG]afbeelding][/url]
[[url=http://sharegroundz.dyndns.org/peace/.thumb_IMG00021.JPG]afbeelding][/url]
IC's zijn veel cooler.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:46 schreef Nemephis het volgende:
Gaaf pedaal die DW..
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:14 schreef Desensitized het volgende:
Ik zoek de drum tab van Godsmack - Re-Align, weet iemand waar je zoiets kan vinden?
Gewone Tama dubbel pedalen zijn trouwens goedkoper dan 270 euri, niet om lullig te doen, maar dan heb je ze wel origineelquote:
jah dat kun je,,, hahaquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:59 schreef D-MIXXX het volgende:
[afbeelding]
Op dit plaatje zie ik dat de KD-8 kicker een dubbele pedalen set erbij heeft staan. Kan ik hieruit concluderen dat de KD-8 overweg kan met dubbele pedalen?
Heb zo 1,2,3 even geen foto's. Maar het is een Sonor Force 3005 full maple 10" in oranje kleur. ¤100 eurotjes.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:30 schreef CasB het volgende:
Wat voor snare heb je gekocht MaZz_?
Bale...blaarpleistertje d'r opquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:26 schreef Danny_Ramone het volgende:
Godverrrr..... ik moest vandaag onverwachts drummen ( invallen ) dus heb ik met de stokken gespeeld van iemand anders tijdens de repetitie. Nu heb ik dus een dikke blaar op mijn rechter wijsvinger terwijl ik al 3 jaar niet meer heb gehad. Voortaan neem ik ALTIJD mijn stokken mee dus, ook al ga ik naar de kroeg/kapper/mijn vriendin![]()
Heb hem gister doorgeprikt en nu issie weg. Twas wel een joekel zeg.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:36 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Bale...blaarpleistertje d'r op
... en zo hoort het, goed bezig!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:47 schreef Danny_Ramone het volgende:
[..]
Heb hem gister doorgeprikt en nu issie weg. Twas wel een joekel zeg.
fuck yeah.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:25 schreef search64 het volgende:
Ik vind de Pearl Omar Hakim 13"*5" echt een supersnare, heel erg allround.
hmm.. okee, overheen gekeken, sorryquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:37 schreef crossover het volgende:
De Roland TD3KW heeft ook een gaasvel op de snare.
hmm.. bij muziekhuis da capo haal ik mijn drum weg dan.. 998 voor de TD-3 (op foto nog met rubber pad, geen KW dus). een TD 6 kost daar 1399 euro, en de KV versie 1299quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:52 schreef crossover het volgende:
np, ik ben me ook aan het orienteren.
Waarschijnlijk vrijdag zo'n ding kopenBij drumworld, hoop dat ik em voor 1000 euro meekrijg.
En volgens mij is de TD3KW een nieuwere versie ofzo, er zijn dacht ik ook TD3's die geen gaasvelsnare hebben.
Daar gaat t toch juist om?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:46 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb gister op een TD20 gespeeld!
wat speelt die lekkervind alleen de geluiden wat ruk...
Dat zie je goedquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:30 schreef DPXMT het volgende:
Zie ik het nou verkeerd of heeft roland de snaredrum-gaaspad op de TD3 nou vervangen door een nieuw model gaaspad?
jij......doerakquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:55 schreef Danny_Ramone het volgende:
Mooi dingegie wel ! Veel plezier ermee!
Oja over dat afdingen......ik neem mijn mooie vriendin of mijn mooie zus tegenwoordig mee. Werkt goed moet ik zeggen ahaha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |