http://video.google.nl/videoplay?docid=-7832144781388645230quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:55 schreef Raphaelo29 het volgende:
had gister een drumfilmpje op youtube gezet.....lopen beeld en geluid niet synchroon, terwijl het origineel wel goed is....![]()
Heerlijk!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:23 schreef Raphaelo29 het volgende:
http://www.forfeit.nl/downloads/Forfeit-GirlSetsFire.mp3
en nog wat eigen werk op de koop toe
Ik hoor het niet. Vind het niet zo veel, maar dat zal wel omdat ik een vette slechte smaak hebquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:34 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Heerlijk!
Dit is goeie muziek. Ik luister niet echt kritisch nu, maar voor zover ik hoor wat je doet klinkt het zeker goed!
Tegen mij zei je dat nooitquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:15 schreef Ska-te het volgende:
Ok...ookal is het warm...een shirt zal je niet misstaan
Mhhh.. niet schlecht!!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:23 schreef Raphaelo29 het volgende:
http://www.forfeit.nl/downloads/Forfeit-GirlSetsFire.mp3
en nog wat eigen werk op de koop toe
Zeg, is George (ja, van Nile) toevallig geen familie van je? Heb je daar misschien het talent vanquote:Op zondag 23 juli 2006 15:47 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wat aantrekkelijker![]()
Moet dat binnenkort toch nog eens checken
Hahaha dat hoor ik zo ongeveer van elke drummerquote:Op zondag 23 juli 2006 16:55 schreef CasB het volgende:
[..]
Zeg, is George (ja, van Nile) toevallig geen familie van je? Heb je daar misschien het talent van
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:16 schreef CasB het volgende:
trouwens, is het niet een idee om voortaan in de OP wat linkjes naar kits van diverse Fok!-drummers te plaatsen?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben ook voorquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:16 schreef CasB het volgende:
Het is wel rustig hierMaar het is dan ook veel te warm om te drummen
trouwens, is het niet een idee om voortaan in de OP wat linkjes naar kits van diverse Fok!-drummers te plaatsen?
hij welquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:09 schreef _nWo_ het volgende:
tinypic, imageshack kun je onder andere je plaatjes uploaden.
Ik zal ook binnenkort me kit hier neerplempen.
Morgen eerst me left dubbel base pedaal afhalen bij de Rockpalace
Ik denk dat je er wel wat meer voor kan vragen. ¤150 is best goedkoop lijkt me.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:47 schreef Gitarist het volgende:
(Nee, geen verkapte V&A post)
Ik wil m'n 13" Sabian hand-hammered hi-hats verkopen... ze verkeren in redelijke staat (zie sig). Iemand heeft er al E 150 op geboden. Is dat een redelijke prijs of is het veel te duur of te goedkoop?
Als je rechtsboven kijkt op deze site, dan zie je dat de nieuwprijs van die hihat $524,- is en de discountprijs $319,-.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:47 schreef Gitarist het volgende:
(Nee, geen verkapte V&A post)
Ik wil m'n 13" Sabian hand-hammered hi-hats verkopen... ze verkeren in redelijke staat (zie sig). Iemand heeft er al E 150 op geboden. Is dat een redelijke prijs of is het veel te duur of te goedkoop?
Hahaha goeie vraag! Ik ben er in de loop der jaren een beetje "bij" gaan drummen. Heb ook m'n eigen kit (Ludwig) (zie sig).quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:09 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Als je rechtsboven kijkt op deze site, dan zie je dat de nieuwprijs van die hihat $524,- is en de discountprijs $319,-.
Ik zou er dus minstens ¤200- voor vragen.
Wat moet (een) Gitarist trouwens met een hi-hat?
Je moet ze daar gewoon een tijdje laten staan. Ik heb mn oude drumstel er ook op gezet, en elke dag bied er iemand hoger. Niet dat ik hem verkoop trouwens maargoedquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:23 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Hahaha goeie vraag! Ik ben er in de loop der jaren een beetje "bij" gaan drummen. Heb ook m'n eigen kit (Ludwig) (zie sig).
Ik heb de hi-hats al een hele tijd voor E 200 op marktplaats gehad, maar daar kreeg ik totaal geen reactie. Toen ben ik maar wat gaan zakken in prijs.
Ik zal het in m'n gedachten houden. Het is niet zo dat ik er (wegens geldgebrek ofzo) vanaf moet, het is eerder dat ik ze op een of andere manier te "iel" vind klinken. 'k Wil graag 14" hi-hats gaan kopen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:58 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Je moet ze daar gewoon een tijdje laten staan. Ik heb mn oude drumstel er ook op gezet, en elke dag bied er iemand hoger. Niet dat ik hem verkoop trouwens maargoed
Je moet gewoon even geduld hebben. Je bent gek als je die dingen voor 150 verkoopt!
Mmmh Gitarist, dat is wat men noemt 'een leucke collectie'! En men, die auto van je... GAAAAF!!! ik neem aan dat ie van jou is, tenminste...quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:23 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Hahaha goeie vraag! Ik ben er in de loop der jaren een beetje "bij" gaan drummen. Heb ook m'n eigen kit (Ludwig) (zie sig).
Haha een beetje sneaky de site doorbladeren...quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:39 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Mmmh Gitarist, dat is wat men noemt 'een leucke collectie'! En men, die auto van je... GAAAAF!!! ik neem aan dat ie van jou is, tenminste...
[afbeelding]
Woon je ook nog in het noorden des lands? Dan moet je die gitaren eens een keer in je achterbak gooien leggen, dan moeten we een keer jammen!![]()
en je werkt bij de Rabo.. nou, pas goed op mijn centjes dan, ik ben ook bij de Rabo, reden te meer om te jammen, toch?!![]()
mmh kun je er niet een soort scriptje aan toevoegen dat zodra er geld binnenkomt het dubbele op mijn rekening verschijnt?quote:Ik zal kijken wat ik voor jouw geld kan doen ;-)
Moet je ff op de roland site kijkenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik ben opzoek naar een filmpje. Namelijk deze:
http://video.google.nl/videoplay?docid=1851416520228621429&q=roland+thomas+lang
Maar dan de goede versie, en niet deze kutversie in kut kwaliteit. Heeft iemand deze? Erg gaaf filmpje namelijk. De goede versie is rond de 60 mb.
Hoezo zou ie daar niet staan? (Maar je hebt gelijk hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:33 schreef CasB het volgende:
[..]
Moet je ff op de roland site kijken-edit- oh nee, daar zal hij waarschijnlijk ook niet staan
Ik dacht dat het zo'n Roland-promo-filmpje was, totdat ik ff die video ging bekijkenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:41 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Hoezo zou ie daar niet staan? (Maar je hebt gelijk hoor)
Was het ook, er was nog een filmpje van een andere goeie drummer. Die had o.a. Roland Rocks op zijn shirt staan.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:10 schreef CasB het volgende:
[..]
Ik dacht dat het zo'n Roland-promo-filmpje was, totdat ik ff die video ging bekijken
Blieb.... Blieb.... Requisting.... blieb.... bliebquote:Op zondag 30 juli 2006 18:14 schreef CasB het volgende:
Goed, gister ff foto van m'n kit gemaakt in z'n huidige staat:
[afbeelding]
Specs on request
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |