abonnement Unibet Coolblue
pi_40794133
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 17:05 schreef search64 het volgende:

[..]

IC's zijn veel cooler. duurder
Gewone Tama dubbel pedalen zijn trouwens goedkoper dan 270 euri, niet om lullig te doen, maar dan heb je ze wel origineel
pi_40795195


Op dit plaatje zie ik dat de KD-8 kicker een dubbele pedalen set erbij heeft staan. Kan ik hieruit concluderen dat de KD-8 overweg kan met dubbele pedalen?
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:39:58 #128
122919 dazzled
Net zo makkelijk
pi_40796049
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 14:59 schreef D-MIXXX het volgende:
[afbeelding]

Op dit plaatje zie ik dat de KD-8 kicker een dubbele pedalen set erbij heeft staan. Kan ik hieruit concluderen dat de KD-8 overweg kan met dubbele pedalen?
jah dat kun je,,, haha
had ik ook
GOD IS A LITTLE KID WITH AN ANTFARM
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:56:27 #129
70566 MaZz_
Tutchhh, tutch tutch tatch
pi_40831925
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 12:30 schreef CasB het volgende:
Wat voor snare heb je gekocht MaZz_?
Heb zo 1,2,3 even geen foto's. Maar het is een Sonor Force 3005 full maple 10" in oranje kleur. ¤100 eurotjes.

Verveling is voor mensen zonder hobbies - Never change a winning team
You've just moved up a notch,
you're at notch one now.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 02:26:48 #130
149006 Danny_Ramone
www.betteroffs.com
pi_40855216
Godverrrr..... ik moest vandaag onverwachts drummen ( invallen ) dus heb ik met de stokken gespeeld van iemand anders tijdens de repetitie. Nu heb ik dus een dikke blaar op mijn rechter wijsvinger terwijl ik al 3 jaar niet meer heb gehad. Voortaan neem ik ALTIJD mijn stokken mee dus, ook al ga ik naar de kroeg/kapper/mijn vriendin
www.betteroffs.com
* Ik ben een drummer....mag ik je nummer ? *
www.betteroffs.com
pi_40861575
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 02:26 schreef Danny_Ramone het volgende:
Godverrrr..... ik moest vandaag onverwachts drummen ( invallen ) dus heb ik met de stokken gespeeld van iemand anders tijdens de repetitie. Nu heb ik dus een dikke blaar op mijn rechter wijsvinger terwijl ik al 3 jaar niet meer heb gehad. Voortaan neem ik ALTIJD mijn stokken mee dus, ook al ga ik naar de kroeg/kapper/mijn vriendin
Bale...blaarpleistertje d'r op
All your cookies are belong to us!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 10:13:27 #132
122919 dazzled
Net zo makkelijk
pi_40896435
Nou,, het is weer compleet..
we hebben een nieuwe gitarist. Volgende week weer optreden!!
Eind dit jaar de studio's in!

Ik weet het,, is is persoonlijk. Maarja.

Wat is nou een lekkere snare?
Ik heb op dit moment een 14x6.5 Pearl EX.
Leuk dingetje, maar ik heb wel eens met mooiere gespeeld.
Speel zelf indierock en soul/funk.

Iemand enig idee waar ik eens naar moet kijken?
GOD IS A LITTLE KID WITH AN ANTFARM
  donderdag 17 augustus 2006 @ 10:25:53 #133
24054 search64
Avec le grande
pi_40896765
Ik vind de Pearl Omar Hakim 13"*5" echt een supersnare, heel erg allround.
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
  donderdag 17 augustus 2006 @ 12:47:20 #134
149006 Danny_Ramone
www.betteroffs.com
pi_40901236
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:36 schreef Metaalkop het volgende:

[..]

Bale...blaarpleistertje d'r op
Heb hem gister doorgeprikt en nu issie weg. Twas wel een joekel zeg.
www.betteroffs.com
* Ik ben een drummer....mag ik je nummer ? *
www.betteroffs.com
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:17:19 #135
70566 MaZz_
Tutchhh, tutch tutch tatch
pi_41054427
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:47 schreef Danny_Ramone het volgende:

[..]

Heb hem gister doorgeprikt en nu issie weg. Twas wel een joekel zeg.
... en zo hoort het, goed bezig!

Ik heb laatst ook weer paar uur gedrumd na 3 weken lang steek stokjes te hebben aan geraakt en de eeltlagen / blaren staan alweer te popelen hahaha.
Verveling is voor mensen zonder hobbies - Never change a winning team
You've just moved up a notch,
you're at notch one now.
pi_41094885
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:25 schreef search64 het volgende:
Ik vind de Pearl Omar Hakim 13"*5" echt een supersnare, heel erg allround.
fuck yeah.
daar speelde ik ook op, echt een heel strak en droog geluid wat eruit komt.
even een vraagje voor jullie drummers, ik speel gitaar in een band, we hebben de nummers en de mensen en een eigen oefenruimte (in rotterdam) maar we hebben nog geen (vaste) drummer gevonden.
is iemand available en gemotiveerd om in een punkrock band te spelen, of ken je iemand? we spelen nummers ala motion city soundtrack/green day/lagwagon. stuur ff een mail naar schoenveter@gmail.com.
Now, my story begins in nineteen-dickety-two. We had to say dickety because the Kaiser had stolen our word twenty. I chased that rascal to get it back, but gave up after dickety-six miles.
pi_41105337
Ik wil binnenkort een nieuwe drumstel aanschaffen, en aangezien ik op een budget zit, en in een kleine ruimte drum, wil ik gaan voor een electronische.. Nu heb ik verscheidene modellen geprobeerd, maar ik kom steeds uit bij de Roland drums . Nu kan ik kiezen tussen een roland TD-3 en een Roland TD-7 (beide nieuwe uitvoeringen). De TD -7 is iets duurder, maar heeft wel een gaaspad voor de snare (wat een grootpluspunt is.. de meeste rubberpads vind ik te bouncy, en aangezien ik erg veel snare only speel....) Mijn vraag is nu: zit er nog significant verschil in de sounds die er geproduceert word?
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_41105787
De Roland TD3KW heeft ook een gaasvel op de snare.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_41108172
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 20:37 schreef crossover het volgende:
De Roland TD3KW heeft ook een gaasvel op de snare.
hmm.. okee, overheen gekeken, sorry
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_41108309
np, ik ben me ook aan het orienteren.
Waarschijnlijk vrijdag zo'n ding kopen Bij drumworld, hoop dat ik em voor 1000 euro meekrijg.
En volgens mij is de TD3KW een nieuwere versie ofzo, er zijn dacht ik ook TD3's die geen gaasvelsnare hebben.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_41110929
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 21:52 schreef crossover het volgende:
np, ik ben me ook aan het orienteren.
Waarschijnlijk vrijdag zo'n ding kopen Bij drumworld, hoop dat ik em voor 1000 euro meekrijg.
En volgens mij is de TD3KW een nieuwere versie ofzo, er zijn dacht ik ook TD3's die geen gaasvelsnare hebben.
hmm.. bij muziekhuis da capo haal ik mijn drum weg dan.. 998 voor de TD-3 (op foto nog met rubber pad, geen KW dus). een TD 6 kost daar 1399 euro, en de KV versie 1299

(en ja, je kunt er ook rammen op de TD-20, maar die is zo'n 8000 euro, mij iets TE duur)

Enne, gegarandeerd 250 euro voor inruil.. (met mijn barrel is dat extreeeeem goed )
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_41141134
Ik heb gister op een TD20 gespeeld!

wat speelt die lekker vind alleen de geluiden wat ruk...
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_41143266
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 20:46 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb gister op een TD20 gespeeld!

wat speelt die lekker vind alleen de geluiden wat ruk...
Daar gaat t toch juist om?
pi_41144390
TD-7 is een vergissing denk ik (hoop ik)? Die module is stokoud en klinkt naar huidige standaarden enorm gedateerd.
De TD-6 module heeft meer mogelijkheden om je geluiden bijelkaar te zoeken, meer settings m.b.t. triggering, uitgebreidere effecten, etc. Maar als je je kan vinden in 1 of meerdere presets van de TD-3, dan is dat het verschil van 300 euro misschien niet waard. Met de TD-3 ben je echter wel vrij snel uitgeknutseld.
pi_41169220
Ik heb hetzelfde bericht op Drumforum geplaatst, hier dus een crosspost

Vandaag dus gaan shoppen
Eerst naar Drumstation gegaan, maar ze hadden helemaal geen elektronische kits. Er werd me wel een aanbod gedaan voor 1050, voor een TD3. Toch even verder naar Jac Bogers. Best grote winkel nog. Die gozer die er werkt had wat voor gedaan op de td3, maar dat duurde te lang en hij liet me maar niet spelen. Hij legde zelfs de stokken weer weg toen hij klaar was . Toch even kunnen spelen daarna en dat beviel me wel. Na een tijdje overleg met m'n pa of we nog naar Drumworld zouden gaan kwam de enige echt jac bogers zich mengen in ons privé gesprek . We hadden het erover of we nog even verder zouden kijken, want bij Drumworld kon ik hetzelfde krijgen voor 1020 euro. Toen we de 'Drumworld' noemden begon hij wat aggressiever te handelen, hij zou er nog een koptelefoon bij doen. Aangezien die 32 euro kostte zou ik maarliefst 2 euro duurder uitkomen!
Na nog een overleg moment (dit keer wel privé) ging m'n pa maar eens handelen, hij vond dat er nog wel wat af kon. Dus haalden maakte ze er 1000 euro van, incl headset. Ineens 50 euro naar beneden! Dat had ik niet verwacht .
Ookal vond ik het daar alles behalve prettig, en had ik liever wat meer betaald aan de aardige mannen van Drumstation, heb ik de kit toch bij Bogers gekocht.
Ik heb het bij één foto gehouden, omdat iedereen toch al weet hoe zo'n ding eruit ziet. Het staat allemaal nog niet perfect en het is er nog een rommel, maar hier issie dan:


'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 01:55:20 #146
149006 Danny_Ramone
www.betteroffs.com
pi_41186646
Mooi dingegie wel ! Veel plezier ermee!

Oja over dat afdingen......ik neem mijn mooie vriendin of mijn mooie zus tegenwoordig mee. Werkt goed moet ik zeggen ahaha!
www.betteroffs.com
* Ik ben een drummer....mag ik je nummer ? *
www.betteroffs.com
pi_41202371
Zo, net ff de nieuwe routine gezien van de Secret Basler Drumcorps.. dat zijn echt meesters der backsticking en sticktricks.. en behoorlijk rappe drummers ook
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_41218114
Zie ik het nou verkeerd of heeft roland de snaredrum-gaaspad op de TD3 nou vervangen door een nieuw model gaaspad?
pi_41221006
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 11:30 schreef DPXMT het volgende:
Zie ik het nou verkeerd of heeft roland de snaredrum-gaaspad op de TD3 nou vervangen door een nieuw model gaaspad?
Dat zie je goed
Nu is alleen de module nog anders dan bij de TD6.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  zondag 27 augustus 2006 @ 22:32:29 #150
122919 dazzled
Net zo makkelijk
pi_41238610
Leuk kitje,, ik heb de td3 kitset met de pd85 snare..

Bevalt prima!
GOD IS A LITTLE KID WITH AN ANTFARM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')