Picsquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:16 schreef tonks het volgende:
Moest eigenlijk meteen aan raats denken
Voor jou een vraag, voor mij een weetquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:45 schreef tonks het volgende:
Waarom is jouw bijnaam eigenlijk bevertje [afbeelding]
Knaagt ze dingen omver?quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:19 schreef steenz het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet![]()
Hoiquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:19 schreef NJ het volgende:
Tvp.
Ik uhmmm... knaag, heb leuke tandjes... uhhmm, Ask steenzquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:45 schreef tonks het volgende:
Jouw avaterquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:21 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik uhmmm... knaag, heb leuke tandjes... uhhmm, Ask steenz
Rofl een doodwens in een topic met 3 mods een Sa en een Faquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:20 schreef Markster het volgende:
Waarom sterf je niet gewoon ?
En dit is wat 'ie doet:quote:
Leer eens tellenquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:21 schreef tonks het volgende:
[..]
Rofl een doodwens in een topic met 3 mods een Sa en een Fa
owhh koetsjie koetsjie zometeen moet ik fok nog missen, me leven wat doe jequote:Op donderdag 6 juli 2006 22:21 schreef tonks het volgende:
[..]
Rofl een doodwens in een topic met 3 mods een Sa en een Fa
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En dit is wat 'ie doet:
[afbeelding]
Ik heb medelijden met steenz.
Ja bannen die hap!quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Gaat niemand iets doen aan die tubgirls?
ANti hotlink gevalletjesquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:25 schreef Natalie het volgende:
Jakkes tonks, haal die tubgirls eens weg, vriend.
Terwijl Natte Alie wellicht ook hel passend is....quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:45 schreef tonks het volgende:
Ja, en? Is het verboden om tubgirl te hosten?quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:25 schreef tonks het volgende:
Ja geef svensational maar een ban dus, ze stonden op zijn host.
Geqxon kreeg ook een maandban toen hij plaatjes van zijn host die op fok stonden ging vervangen voor tubgirl dusquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, en? Is het verboden om tubgirl te hosten?
Hoi.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:19 schreef steenz het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet![]()
Nee, geen antihotlink. Gewoon door de eigenaar vervangen.quote:
De grappenmaker, ban aansmeren heet dat toch?quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee, geen antihotlink. Gewoon door de eigenaar vervangen.
Wie was de eigenaar?quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee, geen antihotlink. Gewoon door de eigenaar vervangen.
Wij zitten met dezelfde vraag als Tonks.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:32 schreef Markster het volgende:
Wat doen al die tyfusmods hier ?
Jou pesten natuurlijk.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:32 schreef Markster het volgende:
banquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:33 schreef Bupatih het volgende:
http://i11.photobucket.com/albums/a166/Svensational/yeahbaby2.gif
De smiley is weer terug.
natt ealie knaagt graag aan palen en daarom heet ze ook wel bevertjequote:Op donderdag 6 juli 2006 22:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Samenvatting?
Ja, dat zal ik wel zijnquote:
En dat is boeiend ofzoquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
natt ealie knaagt graag aan apelen en daarom heet ze ook wel bevertje
Mislukte Oversight met je witregels en smileys aan het éínde!quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat zal ik wel zijn.
Mensen kunnen niet eens meer tegen een grapje zeg.
Alsod ik werkelijk tonks wou laten bannen, iedereen kon zien dat dat plaatje op mijn PB stond
Nou, tot over een tijdje dan maar.
Die doet ze aan het beginquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mislukte Oversight met je witregels en smileys op het einde!
Daar meen je niks vanquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:35 schreef tonks het volgende:
Nou ik vind dat sven wel een tweede kans mag krijgen hoor![]()
Vandaar 'Mislukte Oversight'.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die doet ze aan het begin.
[..]
[..]
Daar meen je niks van.
Ah zoquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:36 schreef tonks het volgende:
Tuurlijk meen ik dat wel, als ze maar niet denken dat ik tubgirl post enzo.
nogmaals ze knaagt graag aan palenquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:37 schreef NJ het volgende:
Wel leuk, dat gebagger met die tubgirl en die huilende Markster er tussendoor, maar we hebben ondertussen nog altijd geen antwoord op de vraag.
Maar dat icon accentueert je ondertitel nogal.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:38 schreef Natalie het volgende:
Best humor: die ondertitel heb ik al maanden
Maar het icoontje is nieuw he.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:38 schreef Natalie het volgende:
Best humor: die ondertitel heb ik al maanden
Vanwege je kleine, pluizige staartje?quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:39 schreef steenz het volgende:
[..]
Maar het icoontje is nieuw he.
Niemand wil weten waarom ik een konijntje ben
Je knaagt graag op haar wortel??quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:39 schreef steenz het volgende:
[..]
het vliegje op je neus?quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vanwege je kleine, pluizige staartje?
Moet ik weer aan raats denken!quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:41 schreef Bupatih het volgende:
Bever....konijn -> wortel.....
Lekker konijn van mequote:Op donderdag 6 juli 2006 22:39 schreef steenz het volgende:
[..]
Je post onder je verkeerde account.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:46 schreef Chowi het volgende:
Hai. Ik ben het met Misstique eens, wat ze ook zegt.
Oh, kut. Wat was mijn andere account ook alweer?quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:47 schreef Mainport het volgende:
[..]
Je post onder je verkeerde account.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vanwege je kleine, pluizige staartje?
hmm maar dat sea of love he.... dat is eigelijk ook wat tubgirl doet....quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
OMG hebben mensen voor minder een ban gekregen...
Moest je um eerst ff saven, NJquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:49 schreef NJ het volgende:
Tubgirlpraat verwijderd.
Hij staat in Marksters note, ik zoek 'm dadelijk wel weer op.quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:54 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij staat in Marksters note, ik zoek 'm dadelijk wel weer op.
Wat een teamworkquote:Markster vond het nodig om de minder bekende tubgirl2 boven te halen en nog wat andere verwensingen erbij te gooien. Week volledig.
de laatste keer dat ik in de states was, werd iemand door de politie in elkaar gemept voor drie gram wiet.....quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:01 schreef Mainport het volgende:
Waarom geven ze daar nu weer een weekban voor. Lijkt wel het drugsbeleid in de VS.
En die agenten zo stampen op dat zakje wiet en die hippie zo van: "Hey ik heb het gekocht hoor"quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik in de states was, werd iemand door de politie in elkaar gemept voor drie gram wiet.....
dus valt dit ook reuze mee
jij moet ook gedelete worden met je tvpquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:24 schreef Hammer20 het volgende:
tvp
klikquote:Ik wil geen glibberige, blote billerige rillerige kale bever reanimeren! Aan mijn boomstam mogen alleen gezonde, blozende, natuurlijk behaarde bevers knagen!
quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:32 schreef Markster het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |