het vliegje op je neus?quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vanwege je kleine, pluizige staartje?
Moet ik weer aan raats denken!quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:41 schreef Bupatih het volgende:
Bever....konijn -> wortel.....
Lekker konijn van mequote:Op donderdag 6 juli 2006 22:39 schreef steenz het volgende:
[..]
Maar het icoontje is nieuw he.
Niemand wil weten waarom ik een konijntje ben
Je post onder je verkeerde account.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:46 schreef Chowi het volgende:
Hai. Ik ben het met Misstique eens, wat ze ook zegt.
Oh, kut. Wat was mijn andere account ook alweer?quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:47 schreef Mainport het volgende:
[..]
Je post onder je verkeerde account.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vanwege je kleine, pluizige staartje?
hmm maar dat sea of love he.... dat is eigelijk ook wat tubgirl doet....quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
OMG hebben mensen voor minder een ban gekregen...
Moest je um eerst ff saven, NJquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:49 schreef NJ het volgende:
Tubgirlpraat verwijderd.
Hij staat in Marksters note, ik zoek 'm dadelijk wel weer op.quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:54 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij staat in Marksters note, ik zoek 'm dadelijk wel weer op.
Wat een teamworkquote:Markster vond het nodig om de minder bekende tubgirl2 boven te halen en nog wat andere verwensingen erbij te gooien. Week volledig.
de laatste keer dat ik in de states was, werd iemand door de politie in elkaar gemept voor drie gram wiet.....quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:01 schreef Mainport het volgende:
Waarom geven ze daar nu weer een weekban voor. Lijkt wel het drugsbeleid in de VS.
En die agenten zo stampen op dat zakje wiet en die hippie zo van: "Hey ik heb het gekocht hoor"quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik in de states was, werd iemand door de politie in elkaar gemept voor drie gram wiet.....
dus valt dit ook reuze mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |