Bullshit. Fuck de anti-schaamhaarmafia!
Ik wil geen glibberige, blote billerige rillerige kale bever reanimeren! Aan mijn boomstam mogen alleen gezonde, blozende, natuurlijk behaarde bevers knagen!
Geen toefjes, streepjes, hartjes of andere "kapsels" aub.
Ik wil gewoon een Kut, en op een kut hoort Haar.
Oh zo.
quote:Inderdaad, dat scheelt ook nog eens een keer in de aanschaf van tandflos!
Op zondag 31 maart 2002 16:55 schreef Dlocks het volgende:
Ja, precies! Al die haren in je mond is toch veel lekkerder?
quote:Als het goed is valt het niet met bossen tegelijk uit, dus dat valt nogal mee.
Op zondag 31 maart 2002 16:55 schreef Dlocks het volgende:
Ja, precies! Al die haren in je mond is toch veel lekkerder?
quote:Ik ga jou teksten bewaren!!
Op zondag 31 maart 2002 16:53 schreef Kwark het volgende:
Wie heeft bedacht dat schaamhaar "vies" is? Dat een vrouw die zich niet scheert meteen een heel "oerwoud" ontwikkeld, waar een "behaarde aap" als zij goed in thuispast?Bullshit. Fuck de anti-schaamhaarmafia!
Ik wil geen glibberige, blote billerige rillerige kale bever reanimeren! Aan mijn boomstam mogen alleen gezonde, blozende, natuurlijk behaarde bevers knagen!
Ik wil gewoon een Kut, en op een kut hoort Haar.Oh zo.
Prachtig!!!
*kaal kutje toch veel lekkerder vindt*
quote:Je was toch zo gek op krullen?
Op zondag 31 maart 2002 17:08 schreef DaBuzzzzz het volgende:
*kaal kutje toch veel lekkerder vindt*
quote:hmmmzzzz *toch maar even uitlegt*
Op zondag 31 maart 2002 17:13 schreef Kwark het volgende:[..]
Je was toch zo gek op krullen?
Op haar hoofd!!!!
quote:*uitleg wil*
Op zondag 31 maart 2002 17:14 schreef B4tman_DH het volgende:
TJEE
volgens mij klopt er hier iets niet
maar ik kan het mis hebben
quote:paashaas moet er nog voor
Op zondag 31 maart 2002 17:14 schreef Mr_Brownstone het volgende:
<---- komt u maar
quote:Hulde!
Op zondag 31 maart 2002 16:53 schreef Kwark het volgende:
Ik wil gewoon een Kut, en op een kut hoort Haar.Oh zo.
quote:weet ik
Op zondag 31 maart 2002 17:15 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
paashaas moet er nog voor
quote:Ooit wel eens afgevraagd waarom mensen dan weer met strakke, dan weer met wijde pijpen lopen?
Op zondag 31 maart 2002 17:32 schreef -_DaMightyWackO_- het volgende:
Ja ga jij maar behaarde kutjes likken eh, dan lik ik wel een mooie gladde?
Ooit afgevraagt waarom ze WEL zijn gaan scheren????
Juist: M-O-D-E.
Pak maar eens een playboy van een paar jaar terug erbij en je ziet wat ik bedoel.
quote:!! true ...
Op zondag 31 maart 2002 17:41 schreef Kwark het volgende:[..]
Ooit wel eens afgevraagd waarom mensen dan weer met strakke, dan weer met wijde pijpen lopen?
Pak maar eens een playboy van een paar jaar terug erbij en je ziet wat ik bedoel.
quote:Dat zeg ik toch niet?
Op zondag 31 maart 2002 18:31 schreef ParanoidEv het volgende:
Eh ja ik scheer mn kutje zo voel ik me een echte meeloper
Ik hoorde eens op TV dat de gemiddelde lengte van een schaamhaar bij de Nederlandse vrouw 6 cm is!!
Nee, bah, ze zeggen dat schaamhaar hygienisch is. Maar al je pis en ongesteldsel en sperma blijft eraan hangen.
nee, doe mij maar kort
Ik denk niet dat het mode is hoor. Stel je voor dat alle vrouwen over een aantal jaar in bikini lopen over het strand waar aan de zijkanten allemaal schaamhaar uitsteekt. Sexy hoor!
quote:Gedaan.
Op zondag 31 maart 2002 17:41 schreef Kwark het volgende:[..]
Ooit wel eens afgevraagd waarom mensen dan weer met strakke, dan weer met wijde pijpen lopen?
Maar geen broek met wijde pijpen te vinden.
Ook niet met strakke trouwens.
quote:Wie heeft het over veel schaamhaar? Een doorsnee vrouw heet een doorsnee hoeveelheid schaamhaar, en daar is niets vies aan. Dat is natuurlijk. Normaal. Het is gewoon háár: niet viezer dan het haar op je hoofd dus.
Op zondag 31 maart 2002 18:53 schreef Shaienne het volgende:
Veel schaamhaar is echt vies bij vrouwen, gatver!
quote:Waarom je daar van moet kotsen begrijp ik niet.
Ik hoorde eens op TV dat de gemiddelde lengte van een schaamhaar bij de Nederlandse vrouw 6 cm is!!
quote:Doe mij maar een douche.
Nee, bah, ze zeggen dat schaamhaar hygienisch is. Maar al je pis en ongesteldsel en sperma blijft eraan hangen.nee, doe mij maar kort
quote:Ja, stel je voor! Dan krijgen we weer verhalen over "hele balen zware van Nelle" die uit bikinibroekjes puilen. Lekker overdreven.
Ik denk niet dat het mode is hoor. Stel je voor dat alle vrouwen over een aantal jaar in bikini lopen over het strand waar aan de zijkanten allemaal schaamhaar uitsteekt. Sexy hoor!
Mode is dat het ene jaar een badpak hoger wordt opgesneden dan het volgende jaar. En hoe hoger opgesneden het badpak, hoe meer je zult weghalen.
In de seventies waren die super laag uitgesneden broekjes in de mode. Misschien is het geen toeval dat iedereen er in die tijd een stuk bushier bijliep dan tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |