Ben je ook in Calgary geweestquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:37 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat wordt wel lastig. Ik moet wel snel wezen..over 2 jaar ofzo.
Stom zeg, ik ben in zowel Calgary als SLC geweest zonder schaatsen te zien. Maar ja, het was beide keren in mei, dus dan valt er weinig te zien natuurlijk.![]()
Yep. Was erg leuk, uiteraard. Ik heb de 1500m M/V gezienquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:41 schreef Mirri het volgende:
Brahimov, ben jij in 2002 tijdens de Spelen in SLC geweest???![]()
Wauw, waarom heb je dat nooit gezegd?!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:44 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Yep. Was erg leuk, uiteraard. Ik heb de 1500m M/V gezien. En het bobsleeen
ik ga m'n reisverslagen weer eens teruglezen. En dan slaap inhalen. Later!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:43 schreef Mirri het volgende:
[..]
byebye, ik ga nog even lezen in de tuin nu het nog licht is.![]()
Tot ziens!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:50 schreef Brahimov het volgende:
[..]
ik ga m'n reisverslagen weer eens teruglezen. En dan slaap inhalen. Later!
nu der jan en basso niet meer meedoen vind ik het er lastig. Menchov zou mogen winnen maar ik weet ook niet of die clean is. Liever een Leipheimer, Rasmussen zou wel aardig zijn maar kan niet, of boogie natuurlijk maar ook dat is kansloos.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:14 schreef Mirri het volgende:
Ze waren toch in Nederland laatst?![]()
Wie hoop jij dat de Tour wint?![]()
Hij hinderde Eisel, waardoor Hushovd gediskwalificeerd werd en teruggezet werd naar plaats 148 (de laatste van die groep).quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:19 schreef Mirri het volgende:
Ik vind het jammer dat Vinokourov niet mee doet. Ik hoop dat Rasmussen het goed gaat doen in de bergen, ik mag hem altijd wel.![]()
Kun jij me uitleggen wat er nou was met Hushovd? Hij zakte naar de laatste plaats, maar toch stond hij nog 4e..![]()
Maar direct daarachteraan werd weer gezegd dat hij gewoon 4e blijft voor de gele trui..quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij hinderde Eisel, waardoor Hushovd gediskwalificeerd werd en teruggezet werd naar plaats 148 (de laatste van die groep).
laatste in de groep is wel dezelfde tijdquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:35 schreef Mirri het volgende:
[..]
Maar direct daarachteraan werd weer gezegd dat hij gewoon 4e blijft voor de gele trui..![]()
geen bonificatie en geen punten voor de groene trui maar voor de gele trui maakt het in dit geval idd niet uitquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:37 schreef Mirri het volgende:
Dus dan maakt het niets uit of je laatste staat![]()
En getennist.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:26 schreef Spooky4u het volgende:
zal wel aantrekken wanneer er weer gefietst gaat worden
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:05 schreef snellejelle het volgende:
Hallo allemaal, daar ben ik weer
Wat een sportweek heb ik al gemist
gelukkig wel voetbal gezienITALIA
warmquote:
3 uur rijden van Nice? Zat je dan wel aan de Cote?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
warm
heel erg warm. veel te warm om te werken maar 't moest wel he..
zondag door overboeking trouwens vlucht gemist.. met zes uur vertraging (om half negen via parijs) pas op nice aangekomen en toen moesten we nog drie uur rijden....
neen. we hebben wat rondgereisd (verschillende hotels/appartementen en chambres d'hôtes langsgegaan). we waren in 't noorden begonnen (Drôme) en afgezakt naar 't zuiden. een beetje in de provence geweest enzoquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:15 schreef Brahimov het volgende:
[..]
3 uur rijden van Nice? Zat je dan wel aan de Cote?![]()
hai mirriquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:31 schreef Mirri het volgende:
Goedenavond.
Hey Snellejelle, fijn dat je er weer bent. Was het leuk in Frankrijk tijdens je zakenreis?![]()
Was het zo heet daar..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:43 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hai mirri
ik heb me absoluut goed vermaakt. leuke hotels ook waar we in bleven slapen, 2x **, 2x *** en 1x ****. de eerste twee dagen werkte de airco van de auto niet, dat was wat minder bij +35 graden...
wat heb ik genoten met mijn collega op haar hotelkamer (van Italië dus!)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:00 schreef Brahimov het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=g7_2qI-VQYM&search=grosso
![]()
![]()
jo bedankt.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 06:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond maffia docu's op National Geographic Mitt.
Om 22.00 en 23.00!
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
succes vandaag...
ik ga vandaag es inkopen doen voor het bbq feestje van morgenavond
Jaquote:
Forza Italiaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
half zes ongeveer. ow ja, één voorwaarde: je MOET voor Italia zijn...
quote:
Op een heel leuk meisje Mirri, ik denk niet dat je haar kent.quote:
Ik ben ook verliefdquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:35 schreef XL het volgende:
[..]
Op een heel leuk meisje Mirri, ik denk niet dat je haar kent.
Geen van beiden!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:39 schreef XL het volgende:
op Bruce117 of op Komrad?
maar als je tussen die twee moest kiezen?quote:
Daar geef ik geen antwoord op, dit is openbaar hoor, geen msn!quote:
maar dat is toch juist goed? dan laat je jezelf niet om de tuin leiden en beoordeel je echt op karakter. Dat is in de kroeg veel moeilijker, daarom ben ik nu verliefd op een super lekker wijf.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:46 schreef Mirri het volgende:
[..]
Daar geef ik geen antwoord op, dit is openbaar hoor, geen msn!![]()
Ik ken ze nog lang niet genoeg trouwens, weet niet eens hoe ze eruit zien.
Kijk, ik weet niet precies wat hun karakters zijn, snappiequote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:47 schreef XL het volgende:
[..]
maar dat is toch juist goed? dan laat je jezelf niet om de tuin leiden en beoordeel je echt op karakter. Dat is in de kroeg veel moeilijker, daarom ben ik nu verliefd op een super lekker wijf.
Weet dat meisje het ook?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:53 schreef Mirri het volgende:
Weet je, ik ben verliefd op een meisje, ok.![]()
Ja, ik ken haar best goed. Het is ook niet echt een meisje, ze is 24..en ze heeft al een vriend, die weer 2 keer zo oud is als haar, dus ik kom niet erg in de buurt van waar zij op valt...quote:
Ik heb het niet zelf verteld, want dat kon ik niet. Ik dacht dat ze het wel door zou hebben, dat wel..achteraf bleek van niet. Ik heb het namelijk laten vertellen door iemand die wij beiden heel goed kennen. En daarna stuurde ze me een email, heel lief. En omdat het voor mij best lastig was, de hele situatie, hebben ze ervoor gezorgd dat ik me zo veilig mogelijk voel, dus ze heeft het heel goed opgevat, maar is wel eerlijk geweest en zei dat ze niet gay is. That's allquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:00 schreef XL het volgende:
Hoe reageert ze dan op zoiets? Het lijkt mij raar als een jongen me zou vertellen dat hij me leuk zou vinden. Het is dan ook heel moeilijk om mij leuk te vinden.
maar vind je het dan niet raar om nu met haar te praten?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:05 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb het niet zelf verteld, want dat kon ik niet. Ik dacht dat ze het wel door zou hebben, dat wel..achteraf bleek van niet. Ik heb het namelijk laten vertellen door iemand die wij beiden heel goed kennen. En daarna stuurde ze me een email, heel lief. En omdat het voor mij best lastig was, de hele situatie, hebben ze ervoor gezorgd dat ik me zo veilig mogelijk voel, dus ze heeft het heel goed opgevat, maar is wel eerlijk geweest en zei dat ze niet gay is. That's all![]()
Lijkt me inderdaad dan een vreemde situatie. Je bekijkt elkaar dan toch anders lijkt me zo.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:08 schreef XL het volgende:
[..]
maar vind je het dan niet raar om nu met haar te praten?
Jawel, want ik ben nog steeds heel verliefd. Maar de sfeer is meestal heel relaxed..en ze zorgt ervoor dat ik me op mijn gemak voel. Ik kan gewoon eerlijk praten over mijn gevoelens en dat is wel een enorme opluchting, zodat het meer ruimte krijgt en ik het makkelijker kan accepteren.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:08 schreef XL het volgende:
[..]
maar vind je het dan niet raar om nu met haar te praten?
Volgende keer moet je misschien ook gewoon iemand uitzoeken in de kroeg waarvan je eerst de slagingskans kan bepalen. Dat maakt het een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:12 schreef Mirri het volgende:
[..]
Jawel, want ik ben nog steeds heel verliefd. Maar de sfeer is meestal heel relaxed..en ze zorgt ervoor dat ik me op mijn gemak voel. Ik kan gewoon eerlijk praten over mijn gevoelens en dat is wel een enorme opluchting, zodat het meer ruimte krijgt en ik het makkelijker kan accepteren.
Ik heb haar ook niet ontmoet in een kroeg, maar in een klooster!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:14 schreef XL het volgende:
[..]
Volgende keer moet je misschien ook gewoon iemand uitzoeken in de kroeg waarvan je eerst de slagingskans kan bepalen. Dat maakt het een stuk makkelijker.
Da's wel prettig. Pas alleen wel op dat je niet (te lang) in je verliefdheid op haar blijft hangen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:12 schreef Mirri het volgende:
[..]
Jawel, want ik ben nog steeds heel verliefd. Maar de sfeer is meestal heel relaxed..en ze zorgt ervoor dat ik me op mijn gemak voel. Ik kan gewoon eerlijk praten over mijn gevoelens en dat is wel een enorme opluchting, zodat het meer ruimte krijgt en ik het makkelijker kan accepteren.
Hey Wombcat
Praatje aanknopen en even achterhalen of ze aan alle eisen voldoet:quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:18 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb haar ook niet ontmoet in een kroeg, maar in een klooster!![]()
Hoe bepaal je de slagingskansen van iemand die je niet kent?
Besides, ik val ook op jongens.
Ja, ik moet het loslaten, maar dat is erg moeilijk. Dit gaat niet zomaar over. Ik geef het gewoon de ruimte, zodat het me niet lastig valt. Ik geniet van mijn verliefdheid, het doet geen pijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's wel prettig. Pas alleen wel op dat je niet (te lang) in je verliefdheid op haar blijft hangen.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:21 schreef komrad het volgende:
Howdee allemaal, ben er ook weer eens.
* Bruce117 checkt het profiel van MiLalaa en begint het te begrijpenquote:
en die vriend die 2 x zo oud is, is dat dan Brahimov?quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:22 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
* Bruce117 checkt het profiel van MiLalaa en begint het te begrijpen
Weet je, laatst was er zo'n avond bij onze discotheek, waarbij je 4 kleuren bandjes had.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:22 schreef XL het volgende:
[..]
Praatje aanknopen en even achterhalen of ze aan alle eisen voldoet:
*vrijgezel
*hetero-seksueel
*niet rokend
*hoog opgeleid
en andere oppervlakkige criteria![]()
![]()
Volgens mij haalt Brahimov dat nog niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:23 schreef XL het volgende:
[..]
en die vriend die 2 x zo oud is, is dat dan Brahimov?
Haay Komradquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:21 schreef komrad het volgende:
Howdee allemaal, ben er ook weer eens.
rood voor als je ongesteld bentquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
Weet je, laatst was er zo'n avond bij onze discotheek, waarbij je 4 kleuren bandjes had.
Blauw was als je trouw bleef aan je vriend(in)
Groen was als je op zoek was naar een date
Geel was als je bi-seksueel bent
Rood was iets, maar dat weet ik niet meer.
Kijk, zoiets is handig! Ik achterhaal niet zo snel of iemand gay is of niet. Bij mij merk je ook niets..![]()
Ik ben niet verliefd op Milalaa!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wie was die gezamenlijke vriend?!
Oh, er is weer zo'n avond binnenkort:quote:
hoi Mirri,quote:
Ik ken ook wel stoplicht-feesten. Dat lijkt erop.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
Weet je, laatst was er zo'n avond bij onze discotheek, waarbij je 4 kleuren bandjes had.
Blauw was als je trouw bleef aan je vriend(in)
Groen was als je op zoek was naar een date
Geel was als je bi-seksueel bent
Rood was iets, maar dat weet ik niet meer.
Kijk, zoiets is handig! Ik achterhaal niet zo snel of iemand gay is of niet. Bij mij merk je ook niets..![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:29 schreef komrad het volgende:
[..]
hoi Mirri,
ik ben trouwens halverwege gestopt met teruglezen,
Ja gedroogd grasquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gedroogd gras toch?
lekker gewerkt eigenlijk?
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:23 schreef XL het volgende:
[..]
en die vriend die 2 x zo oud is, is dat dan Brahimov?
idd. remzz had ook in dat rijtje moeten staanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:34 schreef Mirri het volgende:
[..]
Vragen of ik voor Bruce of voor Komrad zou kiezen is ook onbeleefd.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd. remzz had ook in dat rijtje moeten staan
Oh waarom?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd. remzz had ook in dat rijtje moeten staan
da's morgen pasquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:41 schreef Brahimov het volgende:
Forza Italia!
Jetzt Geht's Losquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:43 schreef snellejelle het volgende:
[..]
da's morgen pas
vandaag is nog geh mal deutschland
of zoiets
Ik ook voor Frankrijkquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:50 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
En morgen voor Frankrijk![]()
Maar nu moet ik uitkijken voor Snellejelle![]()
Ich Bin Ein D... nee, dat gaat te verquote:
Mirriquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:50 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
En morgen voor Frankrijk![]()
Maar nu moet ik uitkijken voor Snellejelle![]()
Veel succes/ plezier met de barbecue!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Mirri
nu mag je niet op mijn bbq komen..![]()
ik had nog wel vegetarisch dingen gehaald
maar vanavond ben ik ook voor duitsland
die is pas morgenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:02 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Veel succes/ plezier met de barbecue!
Morgen zal het allemaal wel weer opgedroogd zijn denk ikquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die is pas morgen
dan is immers de finale (als het goed is...!)
om kwart voor negen is er reclame....quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:08 schreef Remzz het volgende:
[..]
Morgen zal het allemaal wel weer opgedroogd zijn denk ik
Ik zie je er al zitten, er helemaal klaar voor scherm buiten bbq aan, kwart voor 9 tv aan herhaling van Tussen kunst en kitch ofzo
Ja maar ik denk echt dat het een beetje bangmakerij is... Ik denk niet dat je op z'n korte termijn zo'n evenment kunt verplaatsen naar een andere datum/lokatie...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
om kwart voor negen is er reclame....
maar dat zou mooi kut zijn ja
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Mirri
nu mag je niet op mijn bbq komen..![]()
ik had nog wel vegetarisch dingen gehaald
maar vanavond ben ik ook voor duitsland
quote:
Veel plezier!quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:37 schreef maril het volgende:
Ik dacht net dat er een afl van Koefnoen was, maar het waren die vervelende goochelkinderen echt.![]()
met de eerste frambozen van dit jaar bij het dessertquote:
geitenkaasje gebakken met een honingkruidenslaatjequote:
framboosjes. die ben ik vergeten te kopen voor morgenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:12 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
met de eerste frambozen van dit jaar bij het dessert![]()
dank en tot morgenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:29 schreef MiLalaa het volgende:
he jelle, welkom terug he! Ik ga net weg maar ik ben ook voor Italie dus ik zie je morgen wel bij je barbecue![]()
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:21 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
geitenkaasje gebakken met een honingkruidenslaatje
en 'zeebaars op de huid gebakken met een grove mosterdsaus'
![]()
Ja je wilt me weg hebben, de slowchat moet doorgaan he?quote:Op zondag 9 juli 2006 09:25 schreef XL het volgende:
weltrusten popolon!
wijn in plaatjes in de vroege ochtend.... ik dacht gewoon Popolon heeft weer gezopen.quote:Op zondag 9 juli 2006 09:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja je wilt me weg hebben, de slowchat moet doorgaan he?
Hoe laat is het bij jou dan?quote:Op zondag 9 juli 2006 10:06 schreef popolon het volgende:
Ja 't is vrij laat.
04.20quote:
Ja geniet er lekker van , want morgen wordt een offday voor Forza Italia.quote:Op zondag 9 juli 2006 10:51 schreef snellejelle het volgende:
Goedemorgen![]()
het wordt een mooie dag vandaag:
ITALIA
Ach een kinderhand is gauw gevuld of je kunt ook zeggen wie het kleine niet Eert is het grote niet..... wij zouden daar best iets van kunnen leren., ik gun ze het trouwens van Harte.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:16 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand die Duitse supporters uitleggen dat ze GEEN Wereldkampioen zijn geworden... aan het feestje op de ARD te zien snappen ze het niet helemaal
quote:Op zondag 9 juli 2006 13:53 schreef maril het volgende:
[..]
Ach een kinderhand is gauw gevuld of je kunt ook zeggen wie het kleine niet Eert is het grote niet..... wij zouden daar best iets van kunnen leren., ik gun ze het trouwens van Harte.
Hier ook warm en veel wind.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:43 schreef MiLalaa het volgende:
hier warm weer. Geen zon en ik waaide wel helemaal weg in de tuin, maar toch lekker. Er waren wat leuke baby-merels die de weg kwijt warenen toen mij kwamen vergezellen
Idd. Dat hoort niet in deze tijd van het jaarquote:Op zondag 9 juli 2006 18:45 schreef Remzz het volgende:
Ja die wind ja
Vanmiddag ff stukje gefietst er was echt haast niet tegenin te komen
Zo had ik het niet gelezen. Maar moest wel effe lachen toen ik deze post las.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:46 schreef MiLalaa het volgende:
het leek net alsof er stond dat ze de weg kwijt waren omdat ze mij kwamen vergezellenwat natuurlijk niet zo is
![]()
ik had ge-edit maar toen had jij al gequootquote:Op zondag 9 juli 2006 18:47 schreef Wombcat het volgende:
Zo had ik het niet gelezen. Maar moest wel effe lachen toen ik deze post las.
Ik had vanmiddag een garden party. Raar weer: zon, zon en regen, wolken... maar steeds lekker warm. Goed uit te houden buiten. Geen merels gezien, echter.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:43 schreef MiLalaa het volgende:
hier warm weer. Geen zon en ik waaide wel helemaal weg in de tuin, maar toch lekker. Er waren wat leuke baby-merels die de weg kwijt waren![]()
hmmm lekkerquote:Op zondag 9 juli 2006 16:58 schreef placebeau het volgende:
Vanmiddag was het de eerste dag slecht weer, en we hebben maar indoor gebbq'd
Welk programma dan?quote:Op zondag 9 juli 2006 19:10 schreef Mirri het volgende:
Hoi mensen,
Lekker weekend gevierd?
Voetbal begint om 8 uur ipv 9 uur toch?![]()
Komt mooi uit, dan kan ik het afkijken voordat mijn favoriete programma begint!![]()
Relaxed dagje gehad zo te zien.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:48 schreef Spooky4u het volgende:
Zooooo, ik ben terug van een lekker dagje op de boot zitten. Alles wat maar kon verbranden is verbrand, en na 5 uur nog geen enkele vis gevangen te hebben, laat staan een dobber gezien te hebben die ook maar een klein beetje het water inging, zijn we maar weer naar huis gegaan.
Al met al... een heeerlijke dag.
The L-Wordquote:Op zondag 9 juli 2006 19:24 schreef Mirri het volgende:
[..]
Laat maar![]()
Het begint om 22:45 uur, op rtl 5![]()
Ik heb er geen last van.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:04 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik trouwens de enige die al dat geouwehoer over Rembrandt maar totale onzin vindt... de man kon aardig met een kwast overweg en is 400 jaar dood... SO WHAT? Om daar nou avondvullende programma's over te maken... snap ik geen hol van
een beetje veel roderquote:Op zondag 9 juli 2006 20:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Relaxed dagje gehad zo te zien.
Dus eigenlijk is je oranje nu wel een toepasselijk kleurtje, al had het misschien wat roder moeten zijn.
ik heb er ook nog vrij weinig van gemerkt geloof ik. Vond die hol hup hup land nog steeds irritanter.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:04 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik trouwens de enige die al dat geouwehoer over Rembrandt maar totale onzin vindt... de man kon aardig met een kwast overweg en is 400 jaar dood... SO WHAT? Om daar nou avondvullende programma's over te maken... snap ik geen hol van
Tsja. Op 't water verbrand je sneller. Zeker met deze wind. Want je voelt niet zo dat je aan het verbranden bent.quote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 21:04 schreef TheVulture het volgende:
Altijd nog beter als Da-mie-janquote:Op zondag 9 juli 2006 21:52 schreef MiLalaa het volgende:
ha die Mirri. Bruce zit bij WK.
Wat zit ik weer een schijtwedstrijd te kijken zeg. Met ook nog eens dat opgehemel van Zidane wat ik vandaag weer eens niet zie.![]()
Je zal trouwens maar een kind krijgen en denken "laat ik hem Zine-dine noemen"
Ik vind zijn naam ook verschrikkelijk. Ach ja, wij hebben Take Takema..quote:Op zondag 9 juli 2006 21:52 schreef MiLalaa het volgende:
ha die Mirri. Bruce zit bij WK.
Wat zit ik weer een schijtwedstrijd te kijken zeg. Met ook nog eens dat opgehemel van Zidane wat ik vandaag weer eens niet zie.![]()
Je zal trouwens maar een kind krijgen en denken "laat ik hem Zine-dine noemen"
was ook bewust zo opgeschrevenquote:Op zondag 9 juli 2006 21:26 schreef Bruce117 het volgende:
En aardig met een kwast overweg is toch wel een redelijk understatement.
Hoi Mirriquote:Op zondag 9 juli 2006 21:47 schreef Mirri het volgende:
Ik wil een bewegende avatar. Hoe zet ik die erop?
Waar is Bruce, hij heeft er één.
Ja, precies, het is een gif file, maar hij doet het toch niet.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:57 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hoi Mirri
Een bewegende Avatar kan je op 2 manieren krijgen.
1. Je drinkt gewoon teveel alcohol zodat je alles ziet bewegen en dus ook je avatar.
2. Je neemt een animated gif file en upload die net zoals een normale avatar, en je hebt een bewegende avatar
Daar heb je speciale software voor, maar ik ben daar ook niet zo bedreven in.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:02 schreef Wombcat het volgende:
Hoe maak je een animated GIF?
Je kan ook in het speciale topic voor avatars lief vragen of iemand iets voor je wil maken.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:00 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, precies, het is een gif file, maar hij doet het toch niet.
Ik klikte op een andere site met rechtermuisknop op eigenschappen, kopiëerde de URL en plakte dat in dat hokje bij "uploaden". Of moet het op een andere manier?
edit: dankje dat je de tijd neemt om mijn vraag te beantwoorden terwijl je voetbal kijkt.![]()
Jammer.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:04 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Daar heb je speciale software voor, maar ik ben daar ook niet zo bedreven in.
Jat ze meestal ergens anders vandaan.
Hmm, maar moet ik in principe gewoon die URL nemen en dan plakken bij dat hokje in mijn profiel? Werkt het zo?quote:Op zondag 9 juli 2006 22:04 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Je kan ook in het speciale topic voor avatars lief vragen of iemand iets voor je wil maken.
Dan moet je natuurlijk wel aangeven wat je wil, maar dat zal wel niet zo;n probleem zijn
Nadeel van deze methode is dat als je wilt dat anderen je avatar ook zien bewegen, dat dat je veel alcohol kost. Voordeel daarvan is dan wel weer dat je er populair mee wordt.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:57 schreef Bruce117 het volgende:
1. Je drinkt gewoon teveel alcohol zodat je alles ziet bewegen en dus ook je avatar.
Correctquote:Op zondag 9 juli 2006 22:06 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hmm, maar moet ik in principe gewoon die URL nemen en dan plakken bij dat hokje in mijn profiel? Werkt het zo?
Er is geloof ik wel een maximum grootte. En het uploaden werkte een tijdje niet goed, weet niet of dat alweer gefixed isquote:Misschien moet ik hem kleiner maken oid, dan kan ik het nogmaals proberen.
Je kan hem invullen bij webicon.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:06 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hmm, maar moet ik in principe gewoon die URL nemen en dan plakken bij dat hokje in mijn profiel? Werkt het zo?
Misschien moet ik hem kleiner maken oid, dan kan ik het nogmaals proberen.
Mij maakt je niet populair als me dronken voert.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nadeel van deze methode is dat als je wilt dat anderen je avatar ook zien bewegen, dat dat je veel alcohol kost. Voordeel daarvan is dan wel weer dat je er populair mee wordt.
Goed om te wetenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:09 schreef Mirri het volgende:
[..]
Mij maakt je niet populair als me dronken voert.![]()
Ja hij doet het!!!!quote:Op zondag 9 juli 2006 22:09 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Je kan hem invullen bij webicon.
Als je het via de Usericon Manager doet, kan je hem het beste eerst op je harde schijf opslaan.
Maar via de Usericon Manager moet hij wel aan een aantal voorwaarde voldoen, anders werkt het niet.
Wie is het ?quote:Op zondag 9 juli 2006 22:13 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja hij doet het!!!!![]()
Ik had hem niet bij webicon gezet maar bij die ander..
Haha, het is niet Cindy hoor! Die komt in de winter wel een keertje.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Op eentje zie ik zo'n canadees mutsje, dus ik heb een vermoeden
Zomaar Cindy afvallig zijn, dat valt me nu wel tegen van jequote:Op zondag 9 juli 2006 22:31 schreef Mirri het volgende:
[..]
Haha, het is niet Cindy hoor! Die komt in de winter wel een keertje.
Ze is wel Canadese, dus je zit dichtbij. Het staat er boven: Lauren Lee Smith![]()
Wat een maf hč, om zo je laatste wedstrijd te verneuken, en dat van je land.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:32 schreef MiLalaa het volgende:
gelukkig wordt mijn oordeel over Zidane door de 'meester' zelf bevestigd![]()
superdom. Maar we hebben hem al vaker rare dingen zien doen.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:34 schreef maril het volgende:
Wat een maf hč, om zo je laatste wedstrijd te verneuken, en dat van je land.![]()
Het werd uitgelokt door de Italiaan...quote:Op zondag 9 juli 2006 22:32 schreef MiLalaa het volgende:
Hij liep van hem weg en kwam er expres voor terug, hij moet daar boven staan met zijn ervaring.quote:
Is het nog niet af dat WK?quote:Op zondag 9 juli 2006 22:35 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
superdom. Maar we hebben hem al vaker rare dingen zien doen.
ik ga maar penalties kijken![]()
precies en je weet ook niet waarom Materazzi wat zei tegen Zidane. Ook niet zomaar hoor. Hij was waarschijnlijk zelf ook al vervelend. Net zoals zo vaak (Zidane dus).quote:Op zondag 9 juli 2006 22:38 schreef maril het volgende:
Hij liep van hem weg en kwam er expres voor terug, hij moet daar boven staan met zijn ervaring.
wat een eikelquote:Op zondag 9 juli 2006 22:32 schreef MiLalaa het volgende:
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:52 schreef Remzz het volgende:
Die Italiaan moet wel iets tegen Zidane hebben gezegt, je doet zoiets niet zomaal lijkt mij
Ja oke... ach ik weet het ook niet...quote:Op zondag 9 juli 2006 22:57 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
en WAAROM zei ie wat tegen hem? ... maar goed dat hoort in WK sorry
![]()
Italie![]()
Dan nog doe je zoiets niet.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:52 schreef Remzz het volgende:
Die Italiaan moet wel iets tegen Zidane hebben gezegt, je doet zoiets niet zomaal lijkt mij
Ja maar emoties enzo dan kan ik het nog enigzins begrijpen, maar ik wil het ook zeker niet goedpraten hoor...quote:Op zondag 9 juli 2006 23:02 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dan nog doe je zoiets niet.
Een speler met zo veel ervaring zou dat toch moeten weten
Materazzi nog maar even mee wachten.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:25 schreef Brahimov het volgende:
Forza Italia! Een standbeeld voor Materazzi, Gattuso, Pirlo, Cannavaro etc
Feliquote:
Gelukkig is er nog 2 weken Tour.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:38 schreef Remzz het volgende:
Nou het WK is voorbij, tijd voor de echte sport![]()
Morgen wel een zware dag om door te komen nu het WK en Wimbledon wegvallen en het rustdag is.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:44 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog 2 weken Tour.
Anders werd het wel heel rustig opeens.
Buffon.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:25 schreef Brahimov het volgende:
Forza Italia! Een standbeeld voor Materazzi, Gattuso, Pirlo, Cannavaro etc
Is dat die van mij ?quote:
Goedemorgen M|TTquote:
Ik heb al hardgelopen hoor.quote:
Ik heb gestudeerd en ga om 18:30 tennissen.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:27 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik heb al hardgelopen hoor.
Jij?
wegwezen BS, ben niet in de stemming
je bent net een prof!quote:Op maandag 10 juli 2006 15:29 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb gestudeerd en ga om 18:30 tennissen.
Toernooien spelen is hier reuze gezellig. Vroeger wisselde ik de toernooien echter af met overdag strand.... nu met overdag scriptiequote:
Vroegerquote:Op maandag 10 juli 2006 15:42 schreef XL het volgende:
[..]
Toernooien spelen is hier reuze gezellig. Vroeger wisselde ik de toernooien echter af met overdag strand.... nu met overdag scriptie
Inschrijfgeld en bespanningen verdien ik wel terug. Drank niet echt geloof ik.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:30 schreef mitt het volgende:
[..]
Vroeger
Dekt je prijzengeld de lasten nog wel af![]()
Gefeliciteerd, Placebeau!quote:Op maandag 10 juli 2006 02:07 schreef placebeau het volgende:
Ik blij natuurlijk.
Wat een ontlading. Wat een stresserende match, maar wat een slot.
Ik ben er nog altijd niet goed van.
quote:Op maandag 10 juli 2006 19:40 schreef Wombcat het volgende:Kutdag vandaag. Formatieplaatje gezien voor na de reorganisatie, en het ziet er allemaal niet zo positief uit. Qua formatie wordt er in mijn werkveld flink ingekrompen en bovendien ziet het er naar uit dat de senior functie op dat werkveld (die ik nu tijdelijk bekleed) verdwijnt.
Afspraak gemaakt met chef om te bespreken waar dit allemaal naar toe gaat en wat mijn mogelijkheden/opties zijn. Maar dat is pas vrijdag.
Pffft. Nog minimaal tot vrijdag dus voor je iets weet.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:40 schreef Wombcat het volgende:Kutdag vandaag. Formatieplaatje gezien voor na de reorganisatie, en het ziet er allemaal niet zo positief uit. Qua formatie wordt er in mijn werkveld flink ingekrompen en bovendien ziet het er naar uit dat de senior functie op dat werkveld (die ik nu tijdelijk bekleed) verdwijnt.
Afspraak gemaakt met chef om te bespreken waar dit allemaal naar toe gaat en wat mijn mogelijkheden/opties zijn. Maar dat is pas vrijdag.
Sorry, ik begrijp echt niet wat je precies bedoelt Womb, maar het klinkt in ieder geval heel vervelend. Succes ermee!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:40 schreef Wombcat het volgende:Kutdag vandaag. Formatieplaatje gezien voor na de reorganisatie, en het ziet er allemaal niet zo positief uit. Qua formatie wordt er in mijn werkveld flink ingekrompen en bovendien ziet het er naar uit dat de senior functie op dat werkveld (die ik nu tijdelijk bekleed) verdwijnt.
Wholy fuck Womb, that sucks big time... ook klote dat je nu de hele week in onzekerheid zit...quote:Op maandag 10 juli 2006 19:40 schreef Wombcat het volgende:Kutdag vandaag. Formatieplaatje gezien voor na de reorganisatie, en het ziet er allemaal niet zo positief uit. Qua formatie wordt er in mijn werkveld flink ingekrompen en bovendien ziet het er naar uit dat de senior functie op dat werkveld (die ik nu tijdelijk bekleed) verdwijnt.
quote:Op maandag 10 juli 2006 22:46 schreef komrad het volgende:
ook stoer: huldiging in het circus maximus
mooi beeld jaquote:Op maandag 10 juli 2006 22:06 schreef komrad het volgende:
mooi gebaar van henry net, hij vroeg het franse publiek om te applaudiseren voor Trezequet
Circus Maximus is zonder toeschouwers al indrukwekkend, moet je voorstellen met een M fansquote:
Ik moet passen met internetten vandaag want mijn rug doet zeer(beetje doorheengezakt na spontaan wat onkruid wieden in mijn tuin)quote:
Ja, zeg dat wel. Echt megaslecht geslapen afgelopen nacht.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wholy fuck Womb, that sucks big time... ook klote dat je nu de hele week in onzekerheid zit...
Je bent niet de enige Womb..ik voel me kwaad, verdrietig, verward..alles tegelijk. Ik heb me lang niet zo klote gevoeld...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou ja, kut dus
:w * Wombcat nu fietsen gaat, effe hoofd leegmaken
Ow minderquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:04 schreef Mirri het volgende:
[..]
Je bent niet de enige Womb..ik voel me kwaad, verdrietig, verward..alles tegelijk. Ik heb me lang niet zo klote gevoeld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |