Ben je ook in Calgary geweestquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:37 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat wordt wel lastig. Ik moet wel snel wezen..over 2 jaar ofzo.
Stom zeg, ik ben in zowel Calgary als SLC geweest zonder schaatsen te zien. Maar ja, het was beide keren in mei, dus dan valt er weinig te zien natuurlijk.![]()
Yep. Was erg leuk, uiteraard. Ik heb de 1500m M/V gezienquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:41 schreef Mirri het volgende:
Brahimov, ben jij in 2002 tijdens de Spelen in SLC geweest???![]()
Wauw, waarom heb je dat nooit gezegd?!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:44 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Yep. Was erg leuk, uiteraard. Ik heb de 1500m M/V gezien. En het bobsleeen
ik ga m'n reisverslagen weer eens teruglezen. En dan slaap inhalen. Later!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:43 schreef Mirri het volgende:
[..]
byebye, ik ga nog even lezen in de tuin nu het nog licht is.![]()
Tot ziens!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:50 schreef Brahimov het volgende:
[..]
ik ga m'n reisverslagen weer eens teruglezen. En dan slaap inhalen. Later!
nu der jan en basso niet meer meedoen vind ik het er lastig. Menchov zou mogen winnen maar ik weet ook niet of die clean is. Liever een Leipheimer, Rasmussen zou wel aardig zijn maar kan niet, of boogie natuurlijk maar ook dat is kansloos.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:14 schreef Mirri het volgende:
Ze waren toch in Nederland laatst?![]()
Wie hoop jij dat de Tour wint?![]()
Hij hinderde Eisel, waardoor Hushovd gediskwalificeerd werd en teruggezet werd naar plaats 148 (de laatste van die groep).quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:19 schreef Mirri het volgende:
Ik vind het jammer dat Vinokourov niet mee doet. Ik hoop dat Rasmussen het goed gaat doen in de bergen, ik mag hem altijd wel.![]()
Kun jij me uitleggen wat er nou was met Hushovd? Hij zakte naar de laatste plaats, maar toch stond hij nog 4e..![]()
Maar direct daarachteraan werd weer gezegd dat hij gewoon 4e blijft voor de gele trui..quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij hinderde Eisel, waardoor Hushovd gediskwalificeerd werd en teruggezet werd naar plaats 148 (de laatste van die groep).
laatste in de groep is wel dezelfde tijdquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:35 schreef Mirri het volgende:
[..]
Maar direct daarachteraan werd weer gezegd dat hij gewoon 4e blijft voor de gele trui..![]()
geen bonificatie en geen punten voor de groene trui maar voor de gele trui maakt het in dit geval idd niet uitquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:37 schreef Mirri het volgende:
Dus dan maakt het niets uit of je laatste staat![]()
En getennist.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:26 schreef Spooky4u het volgende:
zal wel aantrekken wanneer er weer gefietst gaat worden
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:05 schreef snellejelle het volgende:
Hallo allemaal, daar ben ik weer
Wat een sportweek heb ik al gemist
gelukkig wel voetbal gezienITALIA
warmquote:
3 uur rijden van Nice? Zat je dan wel aan de Cote?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
warm
heel erg warm. veel te warm om te werken maar 't moest wel he..
zondag door overboeking trouwens vlucht gemist.. met zes uur vertraging (om half negen via parijs) pas op nice aangekomen en toen moesten we nog drie uur rijden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |