Een jaar, of ongeveer 9 maanden?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:37 schreef Brighteyes het volgende:
..een opleiding voor een jaar en daar wil (en moet) ik alle tijd en energie in steken.
Thanks.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:42 schreef Dirkh het volgende:
Een jaar, of ongeveer 9 maanden?
Maar je was een goede!! mod, tijd voor wat meer vrije tijd.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:55 schreef tonks het volgende:
Ja fuck wilde ik net een huis gaan bouwen vanavond, laat nu maar
BE je laat me schrikken !quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:55 schreef tonks het volgende:
Psst, tonks, binnenkort gaat er een mod weg op R&P. Waarschijnlijk op het moment dat jij nét een relatie wil beginnenquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:55 schreef tonks het volgende:
Of op SEX, op het moment dat hij nét voldoende geld bijeen had om...quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:44 schreef Reese het volgende:
[..]
Psst, tonks, binnenkort gaat er een mod weg op R&P. Waarschijnlijk op het moment dat jij nét een relatie wil beginnen![]()
Het WK-forum zal binnenkort ook wel dichtgaan... Nét op het moment dat hij de beslissende penalty in de kruising wilde schietenquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Of op SEX, op het moment dat hij nét voldoende geld bijeen had om...
Juffrouw Brighteyes voor mijquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:47 schreef Reese het volgende:
[..]
Heet ze geen Brighteyes in het echt dan?![]()
[afbeelding]
F&F nét als hij dat poesje wil aaienquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:48 schreef Reese het volgende:
[..]
Het WK-forum zal binnenkort ook wel dichtgaan... Nét op het moment dat hij de beslissende penalty in de kruising wilde schieten![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |