Een jaar, of ongeveer 9 maanden?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:37 schreef Brighteyes het volgende:
..een opleiding voor een jaar en daar wil (en moet) ik alle tijd en energie in steken.
Thanks.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:42 schreef Dirkh het volgende:
Een jaar, of ongeveer 9 maanden?
Maar je was een goede!! mod, tijd voor wat meer vrije tijd.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:55 schreef tonks het volgende:
Ja fuck wilde ik net een huis gaan bouwen vanavond, laat nu maar
BE je laat me schrikken !quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:55 schreef tonks het volgende:
Psst, tonks, binnenkort gaat er een mod weg op R&P. Waarschijnlijk op het moment dat jij nét een relatie wil beginnenquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:55 schreef tonks het volgende:
Of op SEX, op het moment dat hij nét voldoende geld bijeen had om...quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:44 schreef Reese het volgende:
[..]
Psst, tonks, binnenkort gaat er een mod weg op R&P. Waarschijnlijk op het moment dat jij nét een relatie wil beginnen![]()
Het WK-forum zal binnenkort ook wel dichtgaan... Nét op het moment dat hij de beslissende penalty in de kruising wilde schietenquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Of op SEX, op het moment dat hij nét voldoende geld bijeen had om...
Juffrouw Brighteyes voor mijquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:47 schreef Reese het volgende:
[..]
Heet ze geen Brighteyes in het echt dan?![]()
[afbeelding]
F&F nét als hij dat poesje wil aaienquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:48 schreef Reese het volgende:
[..]
Het WK-forum zal binnenkort ook wel dichtgaan... Nét op het moment dat hij de beslissende penalty in de kruising wilde schieten![]()
quote:
Vijfje!quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:47 schreef Reese het volgende:
Heet ze geen Brighteyes in het echt dan?![]()
[afbeelding]
Sterk spul hè? Die thinnerquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:49 schreef gronk het volgende:
[..]
![]()
[stoere-mannen-blik]
Die tranen komen van 't stof wat in de lucht hangt.
[/stoere-mannen-blik]
Nouw!quote:
Wanneer denk je eigenlijk klaar te zijn met je opleiding, BE?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:37 schreef Brighteyes het volgende:
Zoals jullie wellicht weten ga ik in September beginnen met een opleiding voor een jaar
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:54 schreef Reese het volgende:
Wanneer denk je eigenlijk klaar te zijn met je opleiding, BE?![]()
Ik vrees het ook ja. Dat word aanpotenquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:46 schreef Adelante het volgende:
ohjee, stinkie krijgt nu alle aandacht
Bedankt BE! en suc6 met grafdelven
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:54 schreef Reese het volgende:
[..]
Wanneer denk je eigenlijk klaar te zijn met je opleiding, BE?![]()
Waar het hart vol van is...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 07:17 schreef Marsepein het volgende:
Volgens mij zeg je de verkeerde gedag Cybersijp
Kan toch, iedereen heeft zo zijn favorieten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:01 schreef Marsepein het volgende:
Ja ja, jouw bewering geeft dan wel aan dat hij het niet zo heel erg vindt dat je gaat ....
bedankt voor het lachen!quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:37 schreef Brighteyes het volgende:
Jawel, het is zover, ik stop ermee.
Zoals jullie wellicht weten ga ik in September beginnen met een opleiding voor een jaar en daar wil (en moet) ik alle tijd en energie in steken.
Waarom dan niet wachten totdat die opleiding begint?
Omdat ik eerst heel erg moet afkicken van bijna non-stop FOKken.![]()
Hoogste tijd dus om eens te kijken hoe FOKken in het zwart is.
Maar goed, zwart is niet het einde van de wereld en ik zal ook zeker wel blijven posten.![]()
Jullie zijn nog niet van me af hoor!![]()
We zijn achter de schermen al een beetje bezig met een oplossing voor de opvolging dus hopelijk kunnen we daar snel meer over vertellen.
Dude!
De opleiding voor Uitvaartverzorging, dus toch nog een beetje 'bouwvakken' met dat scheppen enzo.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:04 schreef Gurb het volgende:
[..]
bedankt voor het lachen!
En welke opleiding ga je doen, de opleiding stucadoren bij de LOI?![]()
ex-klusser, mag ik aannemen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:29 schreef Gompy58 het volgende:
Das helemala nie grappig dat je weggaat zeg! gaat toch een beetjke mank worden K&W is Dude en BE...
iig Heel veel suc6 met je opleiding. Misschien krijg je wel een klusser als klant![]()
![]()
T was al laat zekers dat ik postte, nee geen wishfullthinking enzo mars......quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:17 schreef Cybersijp het volgende:
Tja,
K&W zonder BEis eh..... als een timmerman zonder hamert. ( t is express
)
Zereneus, je was een leuk stuk meubilair () en tot over negen maanden dan maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |