Gezien de gelijkenis met Rembrandts werk zou dat best kunnen...quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:07 schreef Asmodian het volgende:
Caravaggio?
In dat geval niet Caravaggio...quote:
En ik wou net Michelangelo gaan gokken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:07 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
hahaha
Ben je nou de Ninja Turtles aan het afgaan???![]()
hmmm zijn werk ken ik wel, maar geen idee hoe die eruit zietquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:07 schreef Asmodian het volgende:
Caravaggio?
dan krijg je er nu een puntje bijquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:08 schreef Neleos het volgende:
[..]
En ik wou net Michelangelo gaan gokken.
nee maar hou vooral van de renesance kunstenaars..quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:07 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
hahaha
Ben je nou de Ninja Turtles aan het afgaan???![]()
Vandaar dat ik Caravaggio dacht. Het werk lijkt behoorlijk op Rembrandt en ik dacht niet dat er iemand voor Caravaggio zo meesterlijk met licht om wist te gaan. Maar ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:08 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Gezien de gelijkenis met Rembrandts werk zou dat best kunnen...
Het is Michealangelo Neleos had hem goedquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:10 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Vandaar dat ik Caravaggio dacht. Het werk lijkt behoorlijk op Rembrandt en ik dacht niet dat er iemand voor Caravaggio zo meesterlijk met licht om wist te gaan. Maar ik ben benieuwd!
Ik leer elke dag iets nieuws!quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:11 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
Het is Michealangelo Neleos had hem goed
Precies. Nu kan ik mensen pwnen als Michelangelo voorbij komtquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:14 schreef Timis.ro het volgende:
dat is het leuke van dit soort topics....lol maken, en leren tegelijk
En dat klopt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:17 schreef Asmodian het volgende:
Dostojevski
"Ik kan nooit wat verzinnen" zegt-ie dan...quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:16 schreef Neleos het volgende:
Van wie is het boek "De gebroeders Karamazov"?
quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:18 schreef Asmodian het volgende:
[..]
![]()
Wou je nogmaals bedanken voor het openen van dit topic. Ik heb nu officeel geen leven meer
![]()
Jeej!quote:
Leugens!quote:
Romeinse Caesars... Keizers.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:19 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Jeej!
Naar wie zijn de volgende maanden vernoemd?
Januari
Maart
Juni
Juli
Augustus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |