quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:38 schreef Gatalin het volgende:
Johnny Wiesenmuller?
Ok, weer even wat stof opgehaaldquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:36 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Het is eerder andersom. De grote Gentes in Rome traceerden hun stambomen naar mythologische figuren om zo legitimiteit te verwerven voor hun macht. Aeneas' eerste zoon Ascanius werd ook wel Iulius genoemd, en op die fiets maakten de Julii een stamboem die terugging naar Ascanius, dus naar Aeneas, dus naar de godin Venus (de moeder van Aeneas). Daardoor hadden ze dus een Godin in hun stamboom, en daardoor konden ze dus absolute macht uitoefenen...
Vonden ze
Dat dacht ik nou ook.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:37 schreef MaJo het volgende:
Charlie Chaplin?
Ik weet het, ik hoef dat punt ook helemaal niet hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:35 schreef Timis.ro het volgende:
Saramago
Samarango
is me net teveel verschil....was nota bene in 1998 dat hij de nobelprijs won voor de literatuur...zo lang geleden is dat nog niet...sorry (ach....je hebt al zoveel punten)
Misschien heb je ook wel gelijk...quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:39 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik weet het, ik hoef dat punt ook helemaal niet hoor. Vind het alleen een beetje lullig. Je vraagt wie Blindness schreef, wat ik dan wel weet maar ff niet op z'n precieze naam kan komen. Je rekent 'Samaranch' fout, daar heb ik geen bezwaar tegen. Maar dan gaat iedereen dus met andere versies van die naam komen. Ik ben dan de eerste met 'Samarango', wat maar 1 letter verschil heeft, dus vind ik dat een beetje pedant...
Zand eroverquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:44 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
Misschien heb je ook wel gelijk...
Kijk Samaranch is een heel ander persoon..
Ik was misschien iets te kritisch![]()
Sorry
en het is clark gablequote:Op donderdag 6 juli 2006 20:47 schreef Asmodian het volgende:
Of in ieder geval of de vorige gokken juist zijn? Ik heb anders een andere gok (Clark Gable, enige andere acteur die ik ken uit die tijd)
Heb ik toch m'n puntquote:
Aii... Weer zo dichtbij!quote:
Bijna.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:54 schreef Gatalin het volgende:
Dan verander ik Thor in Wodan
Dat ga ik goed rekenenquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:54 schreef Gatalin het volgende:
Dan verander ik Thor in Wodan
Nee. Wel als het Seven Arrows gaat heten. O, de foto's zijn binnen! Volgende week moet je ff langskomen en kijken!quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:56 schreef Asmodian het volgende:
Heeft iemand trouwens interesse om met mij een band op te richten, de Wo-Dan Clan?
Ammon is een andere God (de God van de Lucht) die op den duur zo onbelangrijk is geworden dat hij als een onderdeel werd gezien van de oppergod Ra (God van de Zon). Vandaar Ammon-Raquote:
Weer wat geleerd. thnxquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:58 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ammon is een andere God (de God van de Lucht) die op den duur zo onbelangrijk is geworden dat hij als een onderdeel werd gezien van de oppergod Ra (God van de Zon). Vandaar Ammon-Ra
Asmodian +1quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:04 schreef Asmodian het volgende:
In dat geval
1. High Noon
3. The Good The Bad & The Ugly
4. The Wild Bunch?
5. Dances with Wolves
Sjezus, natuurlijk!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:05 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Asmodian +1
En 2 is van de mooiste western aller tijden: Once Upon A Time In The West
Helemaal juust!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:08 schreef Neleos het volgende:
Ennio Morricone?
Ken het probleemquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:09 schreef Gatalin het volgende:
Shit, ben ik net mijn laatste restje in mijn mik aan het douwen, mis een inkoppertje
Ik meen mij een Simpsons aflevering te herinneren waarin dat zo is...quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:12 schreef Asmodian het volgende:
Naar verluidt Ramses II, maar ik weet niet of dat historisch accuraat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |