het top40 hitdossier begint bij 1956quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:50 schreef Neleos het volgende:
[..]
Weet je dat zeker, want toen de top 40 begon in 1965, was Cliff Richards al een tijdje bezig namelijk.
Ze hebben zelfs een Top 40 award gekregen omdat ze met 54 singles de meeste noteringen hebben gehadquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:49 schreef Gatalin het volgende:
Mijn bron is voor het getal idd wikipedia, maar BZN is mij al vaker meegedeeld. Wat is jouw bron?
Thank you!quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:49 schreef Timis.ro het volgende:
Asmodian +1 i'm impressed
klikquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:51 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs een Top 40 award gekregen omdat ze met 54 singles de meeste noteringen hebben gehad
Shit, ik ken het verhaal. Dat was zo'n zelfbenoemde mafkees. Z'n naam weet ik echt nietquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:52 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Thank you!![]()
Een moeilijke, die je maar moet weten. Anders kan ik hints geven
Wie was de enige keizer van de VS?
Vreemd dat de Top 40 in november nog een award uitreikt aan BZN omdat ze de meeste singles in de top 40 hebben gehad, en dat een paar maanden later Cliff het zou zijn... Is dat boek inclusief tipnoteringen misschien?quote:
Dat kloptquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:54 schreef Neleos het volgende:
[..]
Shit, ik ken het verhaal. Dat was zo'n zelfbenoemde mafkees. Z'n naam weet ik echt niet![]()
nee alleen hits. mijn bron is dus het top40 hitdossier. Maar goed, ik leg me wel bij de uitslag neer.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:56 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Vreemd dat de Top 40 in november nog een award uitreikt aan BZN omdat ze de meeste singles in de top 40 hebben gehad, en dat een paar maanden later Cliff het zou zijn... Is dat boek inclusief tipnoteringen misschien?
In het hitdossier staan ook de hitlijsten van voor 1965, terwijl de Top 40 officeel op 2 januari 1965 is begonnen, daar zit het hem.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:57 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee alleen hits. mijn bron is dus het top40 hitdossier. Maar goed, ik leg me wel bij de uitslag neer.
Huldequote:Op donderdag 6 juli 2006 19:58 schreef Timis.ro het volgende:
Abraham Joshua Norton....ik zat nog op pagina 2 op F5 te rammen)
ik moest trouwens wel ff zijn volledige naam opzoeken hoor...ik kende hem alleen als Nortonquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:00 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Hulde![]()
Ik dacht dat echt niemand dit wist, hoor. Kudos.
Emperor Norton is trouwens een van mijn helden![]()
Timis.ro +1
Het verhaal
je zit in de buurt, iets ouder nogquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:05 schreef flyguy het volgende:
rafael?
hahahaquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:07 schreef flyguy het volgende:
donnatello?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |