abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44051616
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 14:44 schreef junkie19 het volgende:
toevoeging:
Chemtrails, mind control, etc.. waar dit forum tenslotte veelal over gaat, mist veelal de boot.


[b]CHEMTRAIL DOCU:
http://www.worldwithoutparasites.com/codsmall.mpeg
Hey! Jij bent diegene die dacht dat je de 'straling' van UTMS masten kon afvangen met een hars metaal en wat kristallen. Tower busters noemde je dat toch ?

Je draaft nog steeds door in je ideeen, conspiracy's enzo....
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
  vrijdag 1 december 2006 @ 13:56:08 #177
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_44054005
quote:
Joh
dus een chemtrail achter een sproei vliegtuig voor gewassen is waterdamp en niet een chemisch goedje ? ok ..ga jij er ook doorheenlopen aangezien jij ook claimed dat een chemtrail waterdamp is ?
  maandag 4 december 2006 @ 15:21:29 #178
161974 starbliss
radio blackhole
pi_44133357
loopt er nou echt 2 jaar lang een topic over chemtrails?
  zaterdag 9 december 2006 @ 12:55:03 #179
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_44273367
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 13:56 schreef merlin693 het volgende:

[..]

dus een chemtrail achter een sproei vliegtuig voor gewassen is waterdamp en niet een chemisch goedje ? ok ..ga jij er ook doorheenlopen aangezien jij ook claimed dat een chemtrail waterdamp is ?
We hebben het hier over de vliegtuigstrepen van de commerciële luchtvaart. Niet over sproeivliegtuigen voor gewassen. Natuurlijk loop je daar niet doorheen.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_44273858
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 13:56 schreef merlin693 het volgende:

[..]

dus een chemtrail achter een sproei vliegtuig voor gewassen is waterdamp en niet een chemisch goedje ? ok ..ga jij er ook doorheenlopen aangezien jij ook claimed dat een chemtrail waterdamp is ?
Nee, achter een sproeivliegtuig ga ik niet lopen nee. Wie weet wat voor smerig landbouwgif het uitbraakt.

Zijn jullie er al achter waar ze voor zijn, die chemtrails?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 9 december 2006 @ 17:24:40 #181
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_44279173
ikzelf geloof aleen in de militaire apllicatie ervan (c130 tankers die in formatie sprayen ) , denk aan een reflectie layer voor 3D terrain radar
pi_44302653
Chemtrails dat daar nog aandacht voor is dikke kolder
In vietnam gbruikten de Amerikanen ontbladeringsmiddel,zulke streken halen mensen wel uit, maar al die contrails... bhuahaha mensen zoeken ook overal spanning en avontuur he sensatie.
pi_44359324
Ik heb gisteren nog een raster gezien (van dichtbij !)

Ze waren echter niet "lager" aangebracht zoals sommigen beweren dat deze rasters worden aangebracht.

Ik zat namelijk zelf in een vliegtuig en onder mij waren dichte wolken (het zag eruit alsof het heerlijk zou voelen als ik uit het vliegtuig zou springen in dat tapijt van watten )
Erboven was redelijk heldere lucht... de zon scheen op de bovenkant van de wolken... en iets daarboven hadden vliegtuigen gevlogen die een (boter kaas en ei) raster achter hadden gelaten.


De vliegtuigen die deze trails achter hadden gelaten hadden dus juist hoger gevlogen dan dat ons vliegtuig deed.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44377113
iedereen die dit gelooft moet nodig naar de psychiater
pi_44381985
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 15:49 schreef Mirage het volgende:
Ik heb gisteren nog een raster gezien (van dichtbij !)

Ze waren echter niet "lager" aangebracht zoals sommigen beweren dat deze rasters worden aangebracht.

Ik zat namelijk zelf in een vliegtuig en onder mij waren dichte wolken (het zag eruit alsof het heerlijk zou voelen als ik uit het vliegtuig zou springen in dat tapijt van watten )
Erboven was redelijk heldere lucht... de zon scheen op de bovenkant van de wolken... en iets daarboven hadden vliegtuigen gevlogen die een (boter kaas en ei) raster achter hadden gelaten.


De vliegtuigen die deze trails achter hadden gelaten hadden dus juist hoger gevlogen dan dat ons vliegtuig deed.
De burgerluchtvaart vliegt niet per definitie op één hoogte. Al was het alleen maar omdat er ook bij start en landing naar en van een hoogte gegaan moet worden.
pi_44431699
Op mijn flock (http://vip.partyflock.nl/flock/673.html, jullie zijn allemaal uitgenodigd) postte iemand dit verhaal:

Hier onder het verslag van een Getuige

Vliegtuigmonteur in burgerluchtvaart vertelt:

"Om redenen die je zult begrijpen als je dit leest, kan ik mijn identiteit niet prijsgeven. Ik ben een vliegtuigmonteur voor een grote vliegtuigmaatschappij. Ik werk aan één van onze onderhoudsbases in een grote luchthaven. Ik heb wat informatie ontdekt die je wel belangrijk zult vinden.

Eerst moet ik je iets vertellen over de "pikorde" onder monteurs. Het is van belang voor mijn verhaal en het onderwerp waarin je je hebt verdiept.

Monteurs werken graag aan drie dingen. Aan de luchtvaartelektronica, de motoren en de vluchtcontrolesystemen. De monteurs die werken aan deze systemen ziet men als hoofd van de "pikorde". Daarna komen de monteurs die werken aan de hydraulische en airconditioningsystemen. Dan komen degenen die werken aan de kombuis en andere niet-essentiële systemen. Maar helemaal onderaan de lijst staan de monteurs die werken aan de afvalafvoerpijpen. Geen enkele monteur wil werken aan de pompen, tanks en pijpen die gebruikt worden om het afval op te slaan van de toiletten.

Maar op elke luchthaven waar ik heb gewerkt zijn er altijd 2 of 3 monteurs die vrijwillig werken aan de toiletsystemen. De andere monteurs zijn blij het hen te laten doen. Daarom zul je slechts 2 of 3 monteurs hebben die werken aan deze systemen op elke luchthaven. Niemand besteedt veel aandacht aan deze jongens en geen enkele monteur maakt contact met andere monteurs die alleen aan de afvalsystemen werken. Eigenlijk heb ik nooit over deze gang van zaken nagedacht tot afgelopen maand.

Zoals vele luchtmaatschappijen hebben we wederzijdse overeenkomsten met de andere luchtmaatschappijen die gebruik maken van deze luchthaven. Als ze een probleem hebben met een vliegtuig zal één van onze monteurs ermee aan de slag gaan. Hetzelfde geldt andersom; als één van onze vliegtuigen een probleem heeft op een luchthaven waar de andere luchtmaatschappij een onderhoudsstation heeft, zullen zij ons vliegtuig maken.

Op een dag afgelopen maand werd ik geroepen vanuit ons station om te werken aan een vliegtuig van een andere maatschappij. Toen ik de oproep kreeg, wist de verzender ervan niet wat het probleem was. Toen ik bij het vliegtuig was, kwam ik erachter dat het probleem zat in het afvalafvoersysteem. Ik kon niets anders doen dan erin te kruipen en het probleem te verhelpen. Toen ik in de ruimte kwam, realiseerde ik me dat er iets niet klopte. Er waren meer tanks, pompen en pijpen dan er zouden moeten zijn. Eerst dacht ik dat het systeem was veranderd. Het was 10 jaar geleden dat ik aan zoiets gewerkt had. Toen ik het probleem probeerde te vinden, ontdekte ik al snel de extra pijpen en tanks die niet aangesloten waren aan het afvalafvoersysteem. Ik had dit net ontdekt, toen een andere monteur van mijn maatschappij eraan kwam. Het was één van deze monteurs die normaal aan deze systemen werken. Ik liet de klus gelaten over aan hem. Toen ik wegging vroeg ik hem over de extra uitrusting. Hij zei me dat ik me moest bemoeien over mijn eind van het vliegtuig en hem laten bemoeien met zijn deel!"

De volgende dag was ik op de computer van de maatschappij om een schema van de verbindingen op te zoeken. Terwijl ik daar was, besloot ik om de extra uitrusting op te zoeken die ik had gevonden. Tot mijn verbazing lieten de handleidingen niets zien van de extra uitrusting die ik met eigen ogen had gezien de vorige dag. Ik dook zelfs in de fabrieksbestanden en vond nog steeds niets. Nu was ik echt vastbesloten om uit te vinden wat die uitrusting deed.

De volgende week hadden we drie van onze vliegtuigen in onze hoofdhal voor periodieke inspectie. Er klimmen technici over het hele vliegtuig tijdens deze inspecties. Ik had zojuist mijn werk beëindigd en ik besloot om een kijkje te nemen bij het afvalsysteem van één van onze vliegtuigen. Met alle technici overal bedacht ik dat niemand een extra mannetje zou opmerken op het vliegtuig. Vrijwel zeker had het vliegtuig wat ik koos de extra uitrusting!

Ik begon om het systeem van pijpen, pompen en tanks na te gaan. Ik vond iets wat leek op een controle-unit voor het systeem. Het een standaard luchtvaartelektronica control-box, maar het had geen enkel merkteken. Ik kon de bedrading van de box naar de pompen en kleppen herleiden maar er zaten geen controlecircuits in de unit. De enige draden die in de unit zaten, was een stroomkabel naar de hoofdstroomkabel van het vliegtuig.

Het systeem had 1 grote en 2 kleinere tanks. Het was moeilijk te zeggen in de krappe ruimte, maar het zag ernaar uit dat de grote tank 1300 liter kon bevatten. De tanks waren verbonden met een vulklep en een leegklep dat langs de romp liep, net achter de leegklep voor het afvalsysteem. Toen ik naar deze verbinding kon kijken onder het vliegtuig, zag ik dat het handig verborgen was achter een paneel onder het paneel dat gebruikt werd om de afvalafvoer aan te sturen.

Ik begon met het herleiden van de buizen van de pompen. Deze pijpen leidden tot een netwerk van kleine pijpen, die eindigden in de achterranden van de vleugels en horizontale stabilisator. Als je goed kijkt naar de vliegtuigen van een groot vliegtuig, zie je een groep buizen, ongeveer zo dik als je vinger, die komt van de achterranden van de vleugeloppervlakken. Dit zijn de statische ontladingsbuizen. Ze worden gebruikt om de statische elektriciteit af te voeren dat opgebouwd wordt op een vliegtuig tijdens de vlucht. Ik ontdekte dat de pijpen van dit eigenaardige systeem leidden tot elk van 1 van 3 van deze statische ontladingsbuizen. Deze buizen zijn "uitgehold" om dat wat ook door deze pijpen stroomt te ontladen door deze nepbuizen.

Terwijl ik op de vleugel zat, zag één van de managers mij. Hij beval me de hal uit te gaan, zei dat mijn werk erop zat en ik niet geautoriseerd was voor overwerk.

De volgende dagen had ik het erg druk en ik had geen tijd om mijn onderzoek voort te zetten. Laat op een middag, twee dagen na mijn ontdekking, werk ik geroepen om een motortemperatuursensor te vervangen op een vliegtuig dat over twee uur zou vertrekken. Ik handelde de klus af en dook in de papieren.

Ongeveer 30 minuten later werd ik gepaged om de hoofdmanager te zien. Toen ik in zijn kantoor kwam, kwam ik erachter dat onze vakbondsvertegenwoordiger en twee anderen die ik niet kende op mij wachtten. Hij vertelde me dat er een ernstig probleem was geconstateerd. Hij zei dat ik opgeschreven was en geschorst voor het inleveren van vals papierwerk. Hij overhandigde mij een officieel document, dat stelde dat ik een vals rapport had ingediend over de motortemperatuursensor die ik een paar uur eerder had ingebouwd. Ik was verslagen en begon te protesteren. Ik vertelde hun dat dit belachelijk was en dat ik dit werk wel gedaan had. De vakbondsvertegenwoordiger sprak toen en stelde voor dat we een kijkje zouden nemen bij het vliegtuig om te zien of we het allemaal konden ophelderen. Toen vroeg ik wie de andere twee mannen waren. De hoofdmanager zei me dat ze vliegtuigveiligheidsinspecteurs waren, maar gaf hun namen niet.

We gingen naar het vliegtuig, die in de lucht had moeten zijn, maar geparkeerd was op onze onderhoudsstelling. We openden de motorkap en de vakbondsvertegenwoordiger trok aan de sensor. Hij controleerde het serienummer en vertelde iedereen dat het het oude instrument was. Toen gingen we naar de afdeling van de onderdelen en kwamen terug in de stelling. De vakbondsvertegenwoordiger keek mijn rapport na en trok van de stelling een verzegelde box. Hij opende de box en haalde de motortemperatuursensor eruit van die ik geïnstalleerd had. Ik werd verteld dat ik een week geschorst was zonder betaling en onmiddellijk te verdwijnen.

Ik zat de eerste dag thuis, me afvragend waar ik verdorie in was beland. Die avond ontving ik een telefoontje. De stem vertelde me "Nu weet je wat er gebeurt met technici die hun neus steken in zaken die hun niets aangaan. De volgende keer dat je weer werkt aan systemen die niet voor jou bestemd zijn zul je je baan verliezen. Maar omdat ik in een goede bui ben, geloof ik dat je weer snel aan het werk kunt gaan" KLIK. Weer moest ik mezelf van de vloer rapen. Ik legde het verband met dat wat was gebeurd, dat dit direct te maken had met mijn herleiden van de eigenaardige pijpen. De volgende morgen belde de hoofdmanager mij. Hij zei dat door mijn uitstekend werk in het verleden de schorsing werd beperkt tot één dag en dat ik me onmiddellijk weer op mijn werk moest melden. Het enige waar ik aan dacht, was wat ze probeerden te verbergen en wie ZE waren.

Die dag op het werk ging voorbij alsof er niets was gebeurt. Niemand van de andere monteurs noemde de schorsing en mijn vakbondsvertegenwoordiger zei me er niet over te praten. Die avond logde ik in op het Internet om enkele antwoorden te vinden. Ik wist niet meer hoe ik er kwam, maar ik belandde aan op jouw site. Toen viel alles als een puzzel op zijn plaats. Maar de volgende morgen vond ik een notitie in mijn afgesloten kluis. Er stond op: "Nieuwsgierigheid kan je fataal worden. Kijk niet op internetsites die jou niets aangaan."

Nou, dat was het dan. ZE houden me in de gaten.

Nou, je weet al wat ze doen. Ik weet niet wat ze sproeien, maar ik kan je wel vertellen hoe ze het doen. Ik vermoed dat ze de "honey trucks" gebruiken. Dit zijn de vrachtwagens die het afval legen van de afvaltanks van de toiletten. De luchtmaatschappijen besteden deze taak meestal uit en niemand komt in de buurt van deze vrachtwagens. Wie wil naast een vrachtwagen staan vol met sch--? Terwijl deze jongens de afvaltanks legen, vullen ze de tanks van het sproeisysteem. Ze kennen de vliegroute van de vliegtuigen, zodat ze waarschijnlijk de controle-unit programmeren om te sproeien totdat na een tijdje het vliegtuig een bepaalde hoogte heeft bereikt. De sproeiopeningen in de valse statische buizen zijn zo klein, dat niemand in het vliegtuig iets kan zien.

Moge God ons allemaal helpen,

“Een bezorgde burger"


Bron EQgen.nl

Feit of fictie? Ik zeg feit.
pi_44431967
Laat hem eerst maar eens met wat meer details komen, tot nu toe klinkt het voor iemand uit de burgerluchtvaart (ik dus) erg onwaarschijnlijk, plus ik heb dit bericht meedere keren gelezen, op meerdere plekken..

Klinkt als een hoax (en een slechte ook nog)
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  Moderator donderdag 14 december 2006 @ 20:55:39 #188
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_44437643
quote:
Op donderdag 14 december 2006 18:02 schreef The_stranger het volgende:
Laat hem eerst maar eens met wat meer details komen, tot nu toe klinkt het voor iemand uit de burgerluchtvaart (ik dus) erg onwaarschijnlijk, plus ik heb dit bericht meedere keren gelezen, op meerdere plekken..

Klinkt als een hoax (en een slechte ook nog)
Dit klinkt zelfs voor iemand die niet in de burgerluchtvaart zit slecht. Er wordt gesmeten met wat engelse interessant klinkende termen, maar eigenlijk zeggen ze helemaal niets, en ik denk dat voor de dingen die in dit verhaal interessant moeten klinken wel veel specialistischere termen zijn, maar die zie ik niet terug.

Ik denk dan ook dat het bovenstaande verhaal bullshit is. Daarnaast, er zijn een aantal mensen die gewerkt hebben met deze getuige. Die herkennen de situatie. Ze kunnen zijn werk afnemen, daarna regelen ze dat ie de dag erna weer aan het werk kan, maar deze 'gedetailleerde' getuigenis kan zomaar op Internet staan? Dat lijkt me niet slim van de beste getuige. Immers, als 'zij' dit lezen denken zij ook van "oh wacht es, dat was hij" en dan zit hij nog meer in de problemen.

Kortom: Fictie (als dit een film zou zijn dan zou hij meerdere raspberries krijgen)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_44439541
Dat er op elke luchthaven 2 of 3 monteurs zijn die aan de toiletsystemen werken klinkt wat ongeloofwaardig. Dan zou op een luchthaven als Schiphol alle toiletinstallaties van alle vliegtuigen door 2 of 3 monteurs gedaan worden. Lijken me eerder 20 of 30 te moeten zijn. En dan neemt het complot al snel toe.
pi_44440045
Al die mongolen die denken dat het ook maar IETS te maken heeft met aliens/"parasieten"/sektes/groeperingen/... die ons proberen te "mind controlen", die wil ik eens een half jaar naar Afrika sturen, kunnen ze merken dat hier zo slecht nog niet is, en dan komen ze misschien uit hun puberale paranoia.
pi_44441006
quote:
Op donderdag 14 december 2006 22:07 schreef Chiwakka het volgende:
Al die mongolen die denken dat het ook maar IETS te maken heeft met aliens/"parasieten"/sektes/groeperingen/... die ons proberen te "mind controlen", die wil ik eens een half jaar naar Afrika sturen, kunnen ze merken dat hier zo slecht nog niet is, en dan komen ze misschien uit hun puberale paranoia.
Chemtrails en Haarp kennen geen grenzen.
quote:
In Diskussionen mit Don Croft auf unserer gemeinsamen Reise nach Uganda, wurde die Idee entwickelt, dass möglicherweise die hauptsächlichen HAARP-Installationen an der Küste (Kwa Zulu Natal) und der östlichen Landesgrenze zu Mosambik (Kruger Park) sein könnten, um das Eindringen von Meeresfeuchtigkeit abzublocken.
http://www.orgonise-africa.net/category.aspx?categoryID=67
http://www.orgonise-africa.net/category.aspx?categoryID=110

Ik vind je taalgebruik zeer storend.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_44456463
quote:
Op donderdag 14 december 2006 22:31 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Chemtrails en Haarp kennen geen grenzen.
[..]

http://www.orgonise-africa.net/category.aspx?categoryID=67
http://www.orgonise-africa.net/category.aspx?categoryID=110

Ik vind je taalgebruik zeer storend.
Ik vind jullie puberale paranoia zeer storend.
Dat jullie ontwricht zijn van de samenleving en dan maar de fout gaan steken op dingen die er niet zijn. Doe er zelf wat aan, achteraf lach je nog met jezelf.
pi_44458959
go home , baby
  vrijdag 15 december 2006 @ 15:55:55 #194
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_44459741
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 14:08 schreef Chiwakka het volgende:

[..]

Ik vind jullie puberale paranoia zeer storend.
Dat jullie ontwricht zijn van de samenleving en dan maar de fout gaan steken op dingen die er niet zijn. Doe er zelf wat aan, achteraf lach je nog met jezelf.
Wel leuk dat UK heeft toegegeven rotzooi te chemtrailen ... dus ja ergens worden we besodemieterd.
Dus de paranoia van sommige is meer dan trecht.
Als de kranten het niet melden betekend het nog niet dat het NIET speelt/gebeurd.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_44460507
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 15:55 schreef Lambiekje het volgende:Wel leuk dat UK heeft toegegeven rotzooi te chemtrailen ...
Vandaag stond dit op mijn flock:

Millions were in germ war tests

Much of Britain was exposed to bacteria sprayed in secret trials

Antony Barnett, public affairs editor
Observer

Sunday April 21, 2002

The Ministry of Defence turned large parts of the country into a giant laboratory to conduct a series of secret germ warfare tests on the public.

A government report just released provides for the first time a comprehensive official history of Britain's biological weapons trials between 1940 and 1979.

Many of these tests involved releasing potentially dangerous chemicals and micro-organisms over vast swaths of the population without the public being told.

While details of some secret trials have emerged in recent years, the 60-page report reveals new information about more than 100 covert experiments.

The report reveals that military personnel were briefed to tell any 'inquisitive inquirer' the trials were part of research projects into weather and air pollution.

The tests, carried out by government scientists at Porton Down, were designed to help the MoD assess Britain's vulnerability if the Russians were to have released clouds of deadly germs over the country.

In most cases, the trials did not use biological weapons but alternatives which scientists believed would mimic germ warfare and which the MoD claimed were harmless. But families in certain areas of the country who have children with birth defects are demanding a public inquiry.

One chapter of the report, 'The Fluorescent Particle Trials', reveals how between 1955 and 1963 planes flew from north-east England to the tip of Cornwall along the south and west coasts, dropping huge amounts of zinc cadmium sulphide on the population. The chemical drifted miles inland, its fluorescence allowing the spread to be monitored. In another trial using zinc cadmium sulphide, a generator was towed along a road near Frome in Somerset where it spewed the chemical for an hour.

While the Government has insisted the chemical is safe, cadmium is recognised as a cause of lung cancer and during the Second World War was considered by the Allies as a chemical weapon.

In another chapter, 'Large Area Coverage Trials', the MoD describes how between 1961 and 1968 more than a million people along the south coast of England, from Torquay to the New Forest, were exposed to bacteria including e.coli and bacillus globigii , which mimics anthrax. These releases came from a military ship, the Icewhale, anchored off the Dorset coast, which sprayed the micro-organisms in a five to 10-mile radius.

The report also reveals details of the DICE trials in south Dorset between 1971 and 1975. These involved US and UK military scientists spraying into the air massive quantities of serratia marcescens bacteria, with an anthrax simulant and phenol.

Similar bacteria were released in 'The Sabotage Trials' between 1952 and 1964. These were tests to determine the vulnerability of large government buildings and public transport to attack. In 1956 bacteria were released on the London Underground at lunchtime along the Northern Line between Colliers Wood and Tooting Broadway. The results show that the organism dispersed about 10 miles. Similar tests were conducted in tunnels running under government buildings in Whitehall.

Experiments conducted between 1964 and 1973 involved attaching germs to the threads of spiders' webs in boxes to test how the germs would survive in different environments. These tests were carried out in a dozen locations across the country, including London's West End, Southampton and Swindon. The report also gives details of more than a dozen smaller field trials between 1968 and 1977.

In recent years, the MoD has commissioned two scientists to review the safety of these tests. Both reported that there was no risk to public health, although one suggested the elderly or people suffering from breathing illnesses may have been seriously harmed if they inhaled sufficient quantities of micro-organisms.

However, some families in areas which bore the brunt of the secret tests are convinced the experiments have led to their children suffering birth defects, physical handicaps and learning difficulties.

David Orman, an army officer from Bournemouth, is demanding a public inquiry. His wife, Janette, was born in East Lulworth in Dorset, close to where many of the trials took place. She had a miscarriage, then gave birth to a son with cerebral palsy. Janette's three sisters, also born in the village while the tests were being carried out, have also given birth to children with unexplained problems, as have a number of their neighbours.

The local health authority has denied there is a cluster, but Orman believes otherwise. He said: 'I am convinced something terrible has happened. The village was a close-knit community and to have so many birth defects over such a short space of time has to be more than coincidence.'

Successive governments have tried to keep details of the germ warfare tests secret. While reports of a number of the trials have emerged over the years through the Public Records Office, this latest MoD document - which was released to Liberal Democrat MP Norman Baker - gives the fullest official version of the biological warfare trials yet.

Baker said: 'I welcome the fact that the Government has finally released this information, but question why it has taken so long. It is unacceptable that the public were treated as guinea pigs without their knowledge, and I want to be sure that the Ministry of Defence's claims that these chemicals and bacteria used were safe is true.'

The MoD report traces the history of the UK's research into germ warfare since the Second World War when Porton Down produced five million cattle cakes filled with deadly anthrax spores which would have been dropped in Germany to kill their livestock. It also gives details of the infamous anthrax experiments on Gruinard on the Scottish coast which left the island so contaminated it could not be inhabited until the late 1980s.

The report also confirms the use of anthrax and other deadly germs on tests aboard ships in the Caribbean and off the Scottish coast during the 1950s. The document states: 'Tacit approval for simulant trials where the public might be exposed was strongly influenced by defence security considerations aimed obviously at restricting public knowledge. An important corollary to this was the need to avoid public alarm and disquiet about the vulnerability of the civil population to BW attack.'

Sue Ellison, spokeswoman for Porton Down, said: 'Independent reports by eminent scientists have shown there was no danger to public health from these releases which were carried out to protect the public.

'The results from these trials_ will save lives, should the country or our forces face an attack by chemical and biological weapons.'

Asked whether such tests are still being carried out, she said: 'It is not our policy to discuss ongoing research.'


Bron: http://www.guardian.co.uk/Archive/Article/0,4273,4398507,00.html
pi_44464243
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 14:08 schreef Chiwakka het volgende:

[..]

Ik vind jullie puberale paranoia zeer storend.
Dat jullie ontwricht zijn van de samenleving en dan maar de fout gaan steken op dingen die er niet zijn. Doe er zelf wat aan, achteraf lach je nog met jezelf.
Voorlopig genoeg met u te lachen.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_44467944
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:28 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Voorlopig genoeg met u te lachen.
+1 witty
  vrijdag 15 december 2006 @ 21:36:44 #198
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_44469284
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:16 schreef Multidimensional_Infinity het volgende:

[..]

Vandaag stond dit op mijn flock:

Millions were in germ war tests

Bron: http://www.guardian.co.uk/Archive/Article/0,4273,4398507,00.html
slecht nieuws voor debunkers in het algemeen...

de mogelijkheid tot het realiseren van een totale geheimhouding omtrent een "inside job" van formaat, is hiermee weer eens aangetoond
Huig
pi_44471615
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:16 schreef Multidimensional_Infinity het volgende:
Vandaag stond dit op mijn flock:
2 maanden geleden reeds op fok,
quote:
Debunkers reageren hier niet op, zo gaat het vaker, als het te tastbaar wordt blijft het stil.
quote:
JP-8 is a product of the newest oil refinery methods using Zeolite catalysts to remove sulphur and lower the SOx problems, plus the use of an aluminum based catalyst that promotes higher hydrogen content in the JP-8 than in previous jet fuels. It is an entirely new hydrocarbon concoction of perhaps a thousand different chemical compounds that have not been well detailed.
http://www.combat-diaries.co.uk/diary24/diary24chapter7.htm
http://educate-yourself.org/cn/jp8jetfueltoxicity31dec05.shtml
Stop er maar in wat je wilt. Hier valt toch niks aan te debunken, het enige wat je kunt doen is erop vertrouwen dat het RIVM en de EPA alles goed controleren...yeah right..

http://www.combat-diaries.co.uk/diary24/diary24chapter7.htm
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_44495628
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 23:03 schreef Resonancer het volgende:
2 maanden geleden reeds op fok
Sorry, dat had ik niet gezien, ik ben pas een dag of 2 lid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')