quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 16:07 schreef Apropos het volgende:[..]
Een klein beetje, ik ken verschillende Chinezen en Sinologen.
[..]
Weinig, inderdaad.
[..]
Voor iemand die nog niet eens een alledaags werkwoord kan vervoegen, doe je verdraaid stellige uitspraken over mijn intelligentie en talenkennis. (En over de zenders die ik bekijk, maar vooruit.)
[..]
Laat dat nu net een taal zijn die ik vrij goed kan lezen. Heb je wat parafrases?
En hoe zit het nu met die talen, opgewonden standje?
Precies hoe ik het net had geschreven:
Chemtrails, mind control, etc.. waar dit forum tenslotte veelal over gaat, mist veelal de boot.
Chemtrails komen aan bot, krijg je ellelange discussies aan bod, of benzeem of andere shit wel of niet schadelijk. Of het wel of niet mogelijk is het weer te beinvloeden en als dat zo is, dan of dat wel of niet "politiek correct" is. Waar gaat het in hemelsnaam over?
Ik heb het al een paar keer gezegd op dit forum en ik zal het herhalen. We leven in complete slavernij. Je wordt geboren, je gaat naar school, je haalt je diploma, je koopt shit en je gaat dood. That's it. Je ouders deden het en je kinderen gaan het ook doen.
Weet je waarom? Omdat parasieten al duizenden jaren de complete mensheid onder controle hebben. Zij .bepalen wat de ziekenhuizen, banken, scholen, politiek, industrie, media, detailhandel, en werkgelegenheid doen. Waarom? Omdat zij diegene zijn die het allemaal hebben bedacht.
Ze laten de mensen het uitvoeren, omdat die zich voor 1000 euro per maand helemaal kapot werken. Cool heh? 60 jaar lang werken voor parasieten die oneindig veel geld hebben. Ze bezitten de banken en de geld machines. Viceuze cirkel heet dat.
Deze parasieten doen veel meer dan chemtrails, zoals geheime rituelen om hun plannen door te drukken en VELE, VELE vormen van mind control..
En die hele maatschappij, dat is de slavernij. Nu vraag ik niet om je baan op te gaan zeggen en te gaan mediteren op een berg. Wat ik adviseer is om goed na te denken over het leven.
Stel je wordt geboren in een wereld, wat zou je dan gaan doen? Zou je je vanaf je 4e levensjaar gaan laten dicteren door mensen die niet een kunnen verifieren of hun lesmateriaal wel klopt? Waarom zoveel verschillende talen? Waarom zoveel oorlog? Waarom zoveel vergiftiging? Waarom elke dag het freaking zelfde in de media?
Of kom je niet verder dan wat eten we vandaag?
quote:
Chemtrails zorget ervoor dat de etherische frequentie negatief wordt beinvloed. Wat houdt dat in? Dat men zich minder goed voelt wanneer er een dikke laag chemtrails is neergelegd.
In het grote plaatje ziet het er als volgt uit:
Er gebeurt iets op aarde, bv, Noord korea lanceert een raketje. Planeten zijn het daar niet mee eens en sturen een bepaalde frequentie om mensen te laten in zien dat het geen goede zaak is. Chemtrails worden neergelegd om deze frequenties te saboteren.
Dat is maar 1 van de redenen van chemtrails.
Een andere reden is aanvallen op luchtdeva's, deze offeren zichzelf soms op om chemtrails weg te halen. Misschien heb je het niet gemerkt, maar vrijwel alle wereldleiders hebben totale schijt aan de wezens die de aarde beheren, gezien de vuilnisbak waar de aarde nu op lijkt.
Daarnaast heb je natuurlijk ook weer modificatie, chemtrails kan HAARP ondersteunen. Als ZE willen dan kunnen ze bijna de gehele aarde besproeien en er vervolgens haarp frequenties doorheen laten lopen.
En wat doet haarp dus, behalve het weer veranderen enzo, de frequenties van de planeten e.d. saboteren (denk hierbij aan hoe planeten invloed hebben op het leven op aarde).
Deze discussie gaat voornamelijk of het feit of fictie is, ik doe er weinig aan mee zoals je kunt zien omdat het een gebed zonde einde is. Vooral met de fictie schrijvende weermannen onder ons.
Het valt me trouwens tegen dromenvanger dat je zo zeker bent dat chemtrails niet bestaan, je bent best wel ontwikkeld mijn inziens, maar dat terzijde.
De meeste chemtrails worden gelegd door speciale vliegtuigen die soms ook geheel of gedeeltelijk gecloaked zijn. Als je erop gaat letten dan kom je het vanzelf tegen.. meer verklap ik niet..
gr..
enne.. blijf het 8 uur nieuws kijken wannabee weermannetjes!!
people want the truth, but they don't want the hassle.
CHEMTRAIL DOCU:
http://www.worldwithoutparasites.com/codsmall.mpeg