abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 juli 2006 @ 16:05:01 #51
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_39609397
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 16:00 schreef junkie19 het volgende:

[..]

A) Een diploma of opleiding heeft niets te maken met succes in de maatschappij.
B) Parasieten zijn diegene die samenzweren tegen de mensheid, iets wat jij niet wilt begrijpen.
A: Is idd niet noodzakelijk maar helpt wel.
B: Ik wil liever begrijpen waarom er zoveel mensen zijn die ergens een samenzwering in willen zien
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 7 juli 2006 @ 16:06:20 #52
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_39609447
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 16:03 schreef junkie19 het volgende:
Even weer ontopic:

De beste manier om te ontdekken of chemtrails feit of fictie zijn is door zelf te kijken. Ga maar een weekje opletten in de lucht en kijk of je strepen ziet. Na een weekje kun je een conclusie trekken.
Wat je ziet is ijs. Of daar ook extra enge chemicalien bij zitten of stukjes metaal ofzo kom je niet achter door alleen te kijken.
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 7 juli 2006 @ 16:06:47 #53
40822 junkie19
afgekickt!
pi_39609468
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 16:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Gelukkig is mijn leven een stuk interessanter dan dat.
Ja zeker.. je eet 2 keer per week buiten de deur, bij de snackbar op de hoek.Je bent van plan op je 60ste te stoppen met werken, zodat je nog ff kunt genieten van je oude dagen.Je vriendin moet zelf haar kleding kopen, zo hou je geld over die je kunt besteden aan je nieuwe auto waar je al 7 jaar voor spaart.

Intressant man!

Dat terwijl je zonder dat je het weet de parasieten steunt..
pi_39609501
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:49 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Weet jij wat in china gebeurt?
Een klein beetje, ik ken verschillende Chinezen en Sinologen.
quote:
Weet jij wat er in Turkije gebeurt?
Weinig, inderdaad.
quote:
NEE het enige wat jij weet je hoe het met je buurman gaat en wat er op de Nederlandse TV gezegt. Wat buitenlandse TV zenders versta je niet eens of je ontvangt ze niet.
Voor iemand die nog niet eens een alledaags werkwoord kan vervoegen, doe je verdraaid stellige uitspraken over mijn intelligentie en talenkennis. (En over de zenders die ik bekijk, maar vooruit.)
quote:
In Italie krijgen ze hele andere andere dingen te zien over Irak op TV om maar een voorbeeld te noemen..
Laat dat nu net een taal zijn die ik vrij goed kan lezen. Heb je wat parafrases?

En hoe zit het nu met die talen, opgewonden standje?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 16:08:48 #55
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_39609550
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 16:06 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Ja zeker.. je eet 2 keer per week buiten de deur, bij de snackbar op de hoek.Je bent van plan op je 60ste te stoppen met werken, zodat je nog ff kunt genieten van je oude dagen.Je vriendin moet zelf haar kleding kopen, zo hou je geld over die je kunt besteden aan je nieuwe auto waar je al 7 jaar voor spaart.

Intressant man!

Dat terwijl je zonder dat je het weet de parasieten steunt..
Doe ff niet alsof je mij kent... Dat jij wellicht zo leeft moet je zelf weten.
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 7 juli 2006 @ 16:08:51 #56
40822 junkie19
afgekickt!
pi_39609552
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 16:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

A: Is idd niet noodzakelijk maar helpt wel.
B: Ik wil liever begrijpen waarom er zoveel mensen zijn die ergens een samenzwering in willen zien
Je bent echt onverbeterlijk. Dit is een forum wat heet de truth is in here. Jij hoort hier kennelijk niet thuis. Er bestaan geen chemtrails volgens jou, er is geen samenzwering. Prima dat is jou mening. Wat kom je hier doen dan? Een beetje mensen die op zoek zijn naar de waarheid afkatten? Juist ja.. weemannetje.. op naar knmi jij..
pi_39609571
quote:
Even weer ontopic:

De beste manier om te ontdekken of chemtrails feit of fictie zijn is door zelf te kijken. Ga maar een weekje opletten in de lucht en kijk of je strepen ziet. Na een weekje kun je een conclusie trekken.
Nu begrijp ik de aversie jegens diploma's.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 16:10:15 #58
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_39609589
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 16:08 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Je bent echt onverbeterlijk. Dit is een forum wat heet de truth is in here. Jij hoort hier kennelijk niet thuis. Er bestaan geen chemtrails volgens jou, er is geen samenzwering. Prima dat is jou mening. Wat kom je hier doen dan? Een beetje mensen die op zoek zijn naar de waarheid afkatten? Juist ja.. weemannetje.. op naar knmi jij..
Heb je wel eens goed naar de TT gekeken?
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 7 juli 2006 @ 16:11:02 #59
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39609627
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:59 schreef junkie19 het volgende:

[..]

EAT
WORK
BUY
DIE

Klinkt erg logisch..
je vergeet:

'Ave Fun
Drive car
Pet Kitty
Have Sex
Enjoy Nature
etc
etc
etc

Mensen die samenzweren tegen de mensheid, tja. De westerse maatschappij is geen maatstaf voor de rest van de wereld natuurlijk he. Dat we hier in het westen nou zo leven zegt niet dat de hele wereld zo leeft. Er zijn genoeg mensen die zich geen reet aantrekken van de materialistische wereld en zich niet inlaten met geld.

De westerse wereld is gewoon verslaafd aan consumeren. Dit is jarenlang zo gegroeid en pas ontstaan sinds de industriele revolutie en de beinvloeiding door de reclamewereld
Niet door het sproeien van chemtrails die HAARP mogelijk maken die weer mensen beinvloeden zodat ze slaaf van het systeem blijven. Dat is ontzettend vergezocht en ook totaal niet realitstisch.

Zeker niet gezien het feit dat je elk willekeurig moment kan zeggen -> ik ga het anders doen.

Je vergeet echter dat de mens van nature een gewoontedier is. Iemand die al 20-30-40 jaar hetzelfde leeft zal echt niet zomaar zijn levensstijl opzeggen.

Dat doet de westerse man of vrouw niet (wellicht omdat die aan zijn luxe is gewend) maar dat doet de bosjesman uit lutjebroek ook niet.

Verdiep je eerst eens in de menselijke psyche voordat je vergezochte zaken erbij gaat halen heel veel is al gewoon rationeel verklaarbaar.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 7 juli 2006 @ 16:12:51 #60
40822 junkie19
afgekickt!
pi_39609689
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 16:07 schreef Apropos het volgende:

[..]

Een klein beetje, ik ken verschillende Chinezen en Sinologen.
[..]

Weinig, inderdaad.
[..]

Voor iemand die nog niet eens een alledaags werkwoord kan vervoegen, doe je verdraaid stellige uitspraken over mijn intelligentie en talenkennis. (En over de zenders die ik bekijk, maar vooruit.)
[..]

Laat dat nu net een taal zijn die ik vrij goed kan lezen. Heb je wat parafrases?

En hoe zit het nu met die talen, opgewonden standje?
Precies hoe ik het net had geschreven:

Chemtrails, mind control, etc.. waar dit forum tenslotte veelal over gaat, mist veelal de boot.

Chemtrails komen aan bot, krijg je ellelange discussies aan bod, of benzeem of andere shit wel of niet schadelijk. Of het wel of niet mogelijk is het weer te beinvloeden en als dat zo is, dan of dat wel of niet "politiek correct" is. Waar gaat het in hemelsnaam over?

Ik heb het al een paar keer gezegd op dit forum en ik zal het herhalen. We leven in complete slavernij. Je wordt geboren, je gaat naar school, je haalt je diploma, je koopt shit en je gaat dood. That's it. Je ouders deden het en je kinderen gaan het ook doen.

Weet je waarom? Omdat parasieten al duizenden jaren de complete mensheid onder controle hebben. Zij .bepalen wat de ziekenhuizen, banken, scholen, politiek, industrie, media, detailhandel, en werkgelegenheid doen. Waarom? Omdat zij diegene zijn die het allemaal hebben bedacht.

Ze laten de mensen het uitvoeren, omdat die zich voor 1000 euro per maand helemaal kapot werken. Cool heh? 60 jaar lang werken voor parasieten die oneindig veel geld hebben. Ze bezitten de banken en de geld machines. Viceuze cirkel heet dat.

Deze parasieten doen veel meer dan chemtrails, zoals geheime rituelen om hun plannen door te drukken en VELE, VELE vormen van mind control..

En die hele maatschappij, dat is de slavernij. Nu vraag ik niet om je baan op te gaan zeggen en te gaan mediteren op een berg. Wat ik adviseer is om goed na te denken over het leven.

Stel je wordt geboren in een wereld, wat zou je dan gaan doen? Zou je je vanaf je 4e levensjaar gaan laten dicteren door mensen die niet een kunnen verifieren of hun lesmateriaal wel klopt? Waarom zoveel verschillende talen? Waarom zoveel oorlog? Waarom zoveel vergiftiging? Waarom elke dag het freaking zelfde in de media?

Of kom je niet verder dan wat eten we vandaag?

quote:
Chemtrails zorget ervoor dat de etherische frequentie negatief wordt beinvloed. Wat houdt dat in? Dat men zich minder goed voelt wanneer er een dikke laag chemtrails is neergelegd.

In het grote plaatje ziet het er als volgt uit:
Er gebeurt iets op aarde, bv, Noord korea lanceert een raketje. Planeten zijn het daar niet mee eens en sturen een bepaalde frequentie om mensen te laten in zien dat het geen goede zaak is. Chemtrails worden neergelegd om deze frequenties te saboteren.

Dat is maar 1 van de redenen van chemtrails.

Een andere reden is aanvallen op luchtdeva's, deze offeren zichzelf soms op om chemtrails weg te halen. Misschien heb je het niet gemerkt, maar vrijwel alle wereldleiders hebben totale schijt aan de wezens die de aarde beheren, gezien de vuilnisbak waar de aarde nu op lijkt.

Daarnaast heb je natuurlijk ook weer modificatie, chemtrails kan HAARP ondersteunen. Als ZE willen dan kunnen ze bijna de gehele aarde besproeien en er vervolgens haarp frequenties doorheen laten lopen.

En wat doet haarp dus, behalve het weer veranderen enzo, de frequenties van de planeten e.d. saboteren (denk hierbij aan hoe planeten invloed hebben op het leven op aarde).

Deze discussie gaat voornamelijk of het feit of fictie is, ik doe er weinig aan mee zoals je kunt zien omdat het een gebed zonde einde is. Vooral met de fictie schrijvende weermannen onder ons.

Het valt me trouwens tegen dromenvanger dat je zo zeker bent dat chemtrails niet bestaan, je bent best wel ontwikkeld mijn inziens, maar dat terzijde.

De meeste chemtrails worden gelegd door speciale vliegtuigen die soms ook geheel of gedeeltelijk gecloaked zijn. Als je erop gaat letten dan kom je het vanzelf tegen.. meer verklap ik niet..

gr..

enne.. blijf het 8 uur nieuws kijken wannabee weermannetjes!!

people want the truth, but they don't want the hassle.

CHEMTRAIL DOCU:
http://www.worldwithoutparasites.com/codsmall.mpeg
pi_39609716
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:59 schreef junkie19 het volgende:

[..]

EAT
WORK
BUY
DIE

Klinkt erg logisch..
Vergeet PROCREATE niet.
pi_39609754
Ik vraag niet om een herhaling waarin de naam ''Dromenvanger'' voorkomt, mijn waarde. Ik verlang een concreet weerwoord, liefst vrij van ongegronde aannames.
Het tegendeel dus van het huidige geval, waarin ik een normale vraag stel over de verklaring van de hoeveelheid talen in de wereld, om vervolgens te horen te krijgen dat ik niets van de wereld weet en geen vreemde talen ken.

[ Bericht 36% gewijzigd door Apropos op 07-07-2006 16:22:49 ]
  vrijdag 7 juli 2006 @ 16:15:52 #63
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_39609798
quote:
Even weer ontopic:

Ja dan kun je de conclusie trekken dat vliegtuigen vaak trails achterlatten. En veel van die trails bestaan dan weer voor langere tijd. En deze zullen dan weer verwaaien.

Maar moet ik hier dan de conclusie uittrekken dat het iets anders zou moeten zijn dan enkel waterdamp/ijskristallen (met wat onverbrande koolwaterstoffen en NOx)?
Het is wetenschappelijk aangetoont dat je deze trails kunt krijgen bij bepaalde weersinvloeden. Kun je dan niet beter concluderen dat dat dus klopt?
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  vrijdag 7 juli 2006 @ 16:17:57 #64
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39609880
quote:
Even weer ontopic:

begon je eindelijk nuchter te worden strooi je dit er door heen (snap je hem, strooi )
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 7 juli 2006 @ 16:23:04 #65
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39610040
de parasieten hebben trouwens een nieuw wapen ingezet he:

Jaja, de waterstof bus. Zit vol met mindcontrol chemicals, kijk maar, als je een weekje naar die dingen kijkt zul je je conclusies kunnen trekken. Allemaal uitstoot.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 16:26:03 #66
14827 Kogando
Modelprutser
pi_39610115
Ik zag laatst zo'n trail met voor het vliegtuig een hele lange donkere streep? Iemand enig idee waar dat door veroorzaakt wordt?
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_39613418
-weg-

[ Bericht 97% gewijzigd door NorthernStar op 07-07-2006 18:53:05 ]
Tralalalala Die Dom Die Dom
  vrijdag 7 juli 2006 @ 18:30:00 #68
40822 junkie19
afgekickt!
pi_39613656
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 18:21 schreef YellowLedbetter het volgende:
-
Ik sluit me hierbij aan zoek het zelf maar uit

[ Bericht 12% gewijzigd door NorthernStar op 07-07-2006 18:53:14 ]
pi_39613796
tvp
pi_39614073
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 18:30 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Ik sluit me hierbij aan zoek het zelf maar uit
sehr schon
pi_39615068
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 16:26 schreef Kogando het volgende:
Ik zag laatst zo'n trail met voor het vliegtuig een hele lange donkere streep? Iemand enig idee waar dat door veroorzaakt wordt?
N uitleg:
http://www.sundog.clara.co.uk/atoptics/contr2.htm
Wat voorbeelden:
http://www.weather-photography.com/album.php?cat=clouds&subcat=contrail_shadows
http://epod.usra.edu/archive/epodviewer.php3?oid=217696
http://www.cloudbait.com/gallery/gallery_sky.html

Plausibel?
Problems With The "Shadow Theory":

~ Enlarging Many "Black Line" Photos Reveals Dark Objects On Either Side Of The White PC and Within The Darker Parallel Lines
~ The "Black Line" At Times Laid A Few Minutes Before The White PC
~ The "Black Line" Peels Away From The White PC Moving In Another Direction
The "Shadow" Can Move Out In Front Of The Craft Laying The White PC
http://tracers.8m.com/blkline.htm
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_39616285
Dat zijn inderdaad schaduwen, die zie ik vanaf het vliegveld ook wel eens. Het zijn heus geen marsmannetjes die scotty 'upbeamen' hoor
  vrijdag 7 juli 2006 @ 20:39:53 #73
14827 Kogando
Modelprutser
pi_39616945
Het was er zo een:
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_39617553
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 20:14 schreef YellowLedbetter het volgende:
Dat zijn inderdaad schaduwen, die zie ik vanaf het vliegveld ook wel eens. Het zijn heus geen marsmannetjes die scotty 'upbeamen' hoor
En zag je die ongeveer 10 jr geleden ook wel 's?
Ik niet. Echt iets van de laatste paar jaar voor mij.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 21:20:47 #75
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_39617979
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 20:39 schreef Kogando het volgende:
Het was er zo een:
[afbeelding]
Dat lijkt me idd een schaduw
Onikaan ni ov dovah