Ho ho, mijnheer met quasi-diepzinnige doch betekenisloze username, je draait het om. Waarom denk jij dat dit chemtrails zijn? Het zgn 'raster' is door the_stranger al honderden keren aannemelijk uitgelegd. Kom daar dus niet mee aan.quote:Op zondag 17 december 2006 16:22 schreef Multidimensional_Infinity het volgende:
Jij denkt dat dit contrails zijn? Welke reden heb je om aan chemtrails te twijfelen?
Feit.quote:Op zondag 17 december 2006 17:41 schreef merlin693 het volgende:
plus het fijt dat commerciele vliegtuigen NIET in formatie mogen vliegen
vroeger niet!quote:Op zondag 17 december 2006 17:45 schreef Rasing het volgende:
[..]
Feit.
Verklaring: wind. Jeweets, bewegende lucht. Vliegtuig vliegt, laat trail achter, trail waait 500 m naar links, volgende vliegtuig vliegt dezelfde route, laat trail achter, ad infinitum: parallelle trails.
En kun je misschien ook in je eigen woorden vertellen waar het over gaat? Ik kan vanuit hier niet alle sites openen (waaronder de link die jij geeft) en ik weet dus niet waar het over gaat.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:30 schreef Resonancer het volgende:
'Morgellons', zeer mysterieuze angstaanjagende nieuwe plaag
(van chemtrails?) schokt wetenschappers wereldwijd!
http://www.untoldmysteries.com/xmenu/84.html
Als de gruwelijke waarheid (massaal) aan het licht komt is het waarschijnlijk te laat.
Kan wel, maar lukt niet, geen tijd, voldoende linkjes doen het overigens wel.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En kun je misschien ook in je eigen woorden vertellen waar het over gaat? Ik kan vanuit hier niet alle sites openen (waaronder de link die jij geeft) en ik weet dus niet waar het over gaat.
Zijn niet mijn woorden, en gezien de scheldwoorden die hier gebruikt worden zal het me echt worst wezen hoe dit overkomt.quote:Zou je misschien iets minder dramatische bijvoeglijke naamwoorden kunnen gebruiken?'zeer mysterieus angstaanjagende', 'gruwelijke'. Voegt niets toe behalve e.e.a. opkloppen ofzo.
Ik kan m nu niet vinden, maar ploeg de vorige chemtrailtopics door en je vindt een foto met trails uit de tweede wereldoorlog. En foto's van propellervliegtuigen die trails achterlaten.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:06 schreef zhe-devilll het volgende:
vroeger niet!
Maf he dat was 2 minuten en weg was het..
je ziet alleen straaljagers dit doen..je ruikt het in de lucht, je hebt soms klachten en ook de omgeving hoor je diezelfde klachten hebben
maar chemtrails!??????
ze bestaan echt niet hoor kom![]()
anderen wel:quote:Op woensdag 20 december 2006 16:51 schreef BabyNuke het volgende:
Ik zie de link niet tussen Morgellons en "Chemtrails"...
quote:There is a strong similarity of Morgellons disease fibers to those found in man-made chemtrails as shown below:
http://www.rense.com/general71/mmor.htm
quote:Morgellons is not a disease per se. The fibers are coming from chemtrails. William Thomas and Cliff Carnicom have both identified the fibers as part of the chemtrail fall out YEARS ago--AT LEAST 5 YEARS AGO
They both had posted chemtrail analysis articles at their web sites that included photos of the VERY SAME FIBERS you see at the Morgellon web sites.
How incredible dense of these people at the Moprgellons sites are to suggest that organisms are PRODUCING these fibers when the fibers THEMSELVES are SYNTHETIC FIBERS!
http://www.educate-yourse(...)mtrails16oct05.shtml
quote:Morgellons Linked To Chemtrails Stunning Data, Solid Evidence Listen to Jeff Rense (MP3 File)
http://rense.gsradio.net:8080/rense/special/rensemorgellons5.mp3
Moet eerlijk zeggen dat zowel je originele post over dat artikel, als deze post, waarbij je je eigen post nog eens naar voren haalt, me beide niet zijn opgevallen, maar bij deze danquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:03 schreef Resonancer het volgende:
Op vrijdag 6 oktober 2006 10:29 schreef Resonancer het volgende:
http://www.guardian.co.uk/Archive/Article/0,4273,4398507,00.html
Debunkers reageren hier niet op, zo gaat het vaker, als het te tastbaar wordt blijft het stil.
Nee, daar valt dit niet onder, dit artikel is (in mijn visie) om aan te tonen dat er prima experimenten op grote schaal kunnen plaatsvinden zonder dat dit direkt bekend wordt bij de grote massa.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:10 schreef The_stranger het volgende:
Echter, valt de besproeiing in het artikel onder de "klassieke chemtrail"?
Je doet nu 'n aaname (dat men ons moedwillig wil vergiftigen) waar ik helemaal niet zeker van ben.quote:Een goedje uitgestort op 10km hoogte doet er een eeuwigheid over om neer te slaan, als dit al gebeurt en lijkt mij niet de meest efficiente manier.
Ben ik het niet mee eens. Zo als ik het lees, hebben ze deze proeven gedaan om erachter te komen hoe een eventuele biologiche aanval zou verlopen. Daartoe hebben ze zelf een goedje de lucht in gepompt, om zo het verloop te meten. Dat staat los van een grootschalige chemtrail operatie, waarbij het stofje wat ze zouden sproeien daadwerkelijk op hun eigen hoofden zou neerkomen.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:44 schreef Resonancer het volgende:
Het argument "dat zullen ze nooit doen omdat "ze " er zelf ook slachtoffer van kunnen worden is i.m.o. door bovenstaande info ook ontkracht.
Die aanname sloeg op dat artikel, waarin staat dat er moedwillig gesproeid is met een bepaalde stof. Wat het nut is van eventuele chemtrails doe ik geen aannames over, aangezien ik niet achter chemtrails staquote:Je doet nu 'n aaname (dat men ons moedwillig wil vergiftigen) waar ik helemaal niet zeker van ben.
opm: Het duurt 'n ong. 'n decenium voordat airborn partikels weer terugvallenop aarde.
Misschien dat het RIVM daarom geen gegevens over all/ba/ti in oppervlaktewater geeft?
2 foto's?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:10 schreef Rasing het volgende:
[..]
Ik kan m nu niet vinden, maar ploeg de vorige chemtrailtopics door en je vindt een foto met trails uit de tweede wereldoorlog. En foto's van propellervliegtuigen die trails achterlaten.
Wat een onmogelijk vergezochte onzin weer.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:01 schreef Resonancer het volgende:
anderen wel:
Jij zegt dat het iets van de laatste jaren is. Eén enkele foto uit WO II bewijst dat dat niet zo is. Jij zegt dat het alleen straaljagers zijn. Eén enkele foto van een propellervliegtuig bewijst dat dat niet zo is.quote:
Het is n hypothese, en waarom twijfel je aan de labtesten van carnicom?quote:Op woensdag 20 december 2006 23:32 schreef BabyNuke het volgende:
[..]
Wat een onmogelijk vergezochte onzin weer.
Ik ken de software en gebruik dit zelf ook, maar waarom zou deze A319 geen kerosine kunnen gebruiken met evt. toevoegingen en dus chemtrails kunnen maken, en als het merendeel van de persistente trails nou 's uit Awacs/ millitaire vliegtuigen komt?quote:Tegen betaling kan je tegenwoordig zelf thuis op je eigen PC live radarbeelden bekijken. Kan je precies zien welke vliegtuigen overvliegen. Dus als je dan weer eens denkt een chemtrail te zien dan kan je mooi opzoeken welke vlucht het is, en dan blijkt het toch maar een gewone A319 van EasyJet te zijn.
http://www.chemtrailcentral.com/report.shtmlquote:In Houston, Texas, Mark Steadham conducted a 62 day survey of jet traffic over that busy hub. Using a computer program called Flight Explorer, Steadham identified commercial and military aircraft sharing the same sky. The contrails from commercial jets dissipated within 22 seconds. The plumes left behind at the same time by big military jets persisted for four to eight hours.
http://portland.indymedia.org/en/2002/06/12850.shtml
Je kent de Software?? daar heb je ook hardware voor nodig of via atcbox , zg sbs-1 ontvanger, waarmee je alle vluchtenquote:Op donderdag 21 december 2006 18:52 schreef Resonancer het volgende:
Ik ken de software en gebruik dit zelf ook, maar waarom zou deze A319 geen kerosine kunnen gebruiken met evt. toevoegingen en dus chemtrails kunnen maken, en als het merendeel van de persistente trails nou 's uit Awacs/ millitaire vliegtuigen komt?
In de USA heeft daar iemand wel 's wat over geschreven.
Er zijn andere programma's waarmee ik 'n aardig eind in de richting kom, wat kennissen in de luchtvaart 'n radio, etc helpt ook wel.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:10 schreef awesomedude het volgende:
[..]
Je kent de Software?? daar heb je ook hardware voor nodig of via atcbox , zg sbs-1 ontvanger, waarmee je alle vluchten
boven nederland live ziet vliegen incl. alle info zoals vluchtnummer, hoogte, snelheid, bestemming enz enz, dus niks chemtrail gewoon contrail, als het om kerosine uitstoot gaat, alles verbrand ivm de hoge temperatuur in een straalmotor,auto's zijn schadelijker hoor.
I.m.o. hoeft alleen de top hiervan te weten. Misschien hebben die wel 'n hele goede reden om dit geheim te houden.quote:En er zullen dus duizenden mensen werkzaam in de luchtvaart in het complot zitten, hebben
allen zwijggeld gekregen natuurlijk
En wie zegt dat er extra tanks nodig zijn, (beweer ik nergens) of hebben Awacs geen brandstof aan boord?quote:ontvanger + software
http://www.dolstra.nl/nieuw/SBS1_RADAR/sbs1.htm
En AWACS hebben geen ruimte en zitten vol elektronica, wel eens in zo een kist gezeten??
Ik denk dat je je eens moet laten informeren over de luchtvaart, maar goed, je hebt het nu al jaren over deze onzin met verwijzing naar wazige sites, je zal er waarschijnlijk nooit iets van leren ,wat een verspilling van tijd, get a live!!!
Ten eerste kijk ik naar de foto op the chemtrail report site. "This appeared overhead every Monday for three weeks, while similar formations were observed at the same time 50 miles to both the northeast and southeast on two of these occasions."quote:Op donderdag 21 december 2006 18:52 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Het is n hypothese, en waarom twijfel je aan de labtesten van carnicom?
Chemtrails onmogeljke onzin?
Jij spreekt Teller (en 3000 wetenschappers die dit plan oke vonden) tegen?
http://www.rense.com/general18/scatteringEdTellerwithnotes.pdf
[..]
Ik ken de software en gebruik dit zelf ook, maar waarom zou deze A319 geen kerosine kunnen gebruiken met evt. toevoegingen en dus chemtrails kunnen maken, en als het merendeel van de persistente trails nou 's uit Awacs/ millitaire vliegtuigen komt?
In de USA heeft daar iemand wel 's wat over geschreven.
[..]
http://www.chemtrailcentral.com/report.shtml
http://www.flightexplorer.com/
Sorry hoor, maar ik heb de antwoorden die ik waarschijnlijk acht hier al zo vaak gepost, ik heb er ff geen zin meer in en ook de tijd niet voor. Niks persoonlijks. Google doet overigens wonderen als je wat zoekt.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:48 schreef BabyNuke het volgende:
Maar dit mega-project heeft niemand door?
Ja die programmas zijn lekker up to date, met een paar uur vertraging dus.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:40 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Er zijn andere programma's waarmee ik 'n aardig eind in de richting kom, wat kennissen in de luchtvaart 'n radio, etc helpt ook wel.
De brui aan ? Ik sta tot op heden iedereen te woord die op 'n fatsoenljke manier wil discuseren, maar mijn tijd is beperkt.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:27 schreef awesomedude het volgende:
En jou mening staat toch ook al vast, of toch niet helemaal.
En inderdaad ,als er mensen komen die iets te bijdehand zijn voor je, dan geef je er de brui aan, gaat ook al jaren zo he.
Tijd beperkt?? voorlopig zit je hier nog, ik trek nooit voorbarige conclusies, dat doe je nog steeds altijd zelf ,en ik ben behoorlijk bijdehand, maar daar betaald mn baas me dan ook goed voor, maar ik begon niet over JP8, wat wil je nu eigenlijk zeggen.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:58 schreef Resonancer het volgende:
[..]
De brui aan ? Ik sta tot op heden iedereen te woord die op 'n fatsoenljke manier wil discuseren, maar mijn tijd is beperkt.
Je trekt dus wederom voorbarige conclusies.
Gelukkig ben je nog wel zo reeel dat je het woordje schadelijk gebruikt, denk je nou echt dat de kennis die je nu met me deelt over jp8 mij onbekend is? Dan ben je niet zo bijdehand hoor.
Erm kweenie hoor maar ik zie hem toch echt dingen vertellen die je blijkbaar niet wist...quote:Op donderdag 21 december 2006 23:58 schreef Resonancer het volgende:
[..]
De brui aan ? Ik sta tot op heden iedereen te woord die op 'n fatsoenljke manier wil discuseren, maar mijn tijd is beperkt.
Je trekt dus wederom voorbarige conclusies.
Gelukkig ben je nog wel zo reeel dat je het woordje schadelijk gebruikt, denk je nou echt dat de kennis die je nu met me deelt over jp8 mij onbekend is? Dan ben je niet zo bijdehand hoor.
Een vraag dan - ik ga niet alle chemtrail topics doorzoeken:quote:Op donderdag 21 december 2006 23:12 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik heb de antwoorden die ik waarschijnlijk acht hier al zo vaak gepost, ik heb er ff geen zin meer in en ook de tijd niet voor. Niks persoonlijks. Google doet overigens wonderen als je wat zoekt.
Tuinhekje is telepatisch? Hoe weet jij nou wat ik wel en niet weet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Erm kweenie hoor maar ik zie hem toch echt dingen vertellen die je blijkbaar niet wist...
Zeg ik dat dan ?quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:51 schreef BabyNuke het volgende:
[..]
Een vraag dan - ik ga niet alle chemtrail topics doorzoeken:
Leg mij eens uit waarom de foto waar ik het over had geen holding patterns zijn.
Ja het klinkt misschien ongeloofelijk maar ik ben heel druk ja. en ik krijg er niet voor betaald.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:07 schreef awesomedude het volgende:
[..]
Tijd beperkt?? voorlopig zit je hier nog, ik trek nooit voorbarige conclusies, dat doe je nog steeds altijd zelf ,en ik ben behoorlijk bijdehand, maar daar betaald mn baas me dan ook goed voor, maar ik begon niet over JP8, wat wil je nu eigenlijk zeggen.
Oh mijn god..ik durf het bijna niet te vragen maar...wat wil je hier nou mee zeggen..?quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:52 schreef Aurora025 het volgende:
Screenshots uit de animatie film Over The Hedge.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk dat de kinderen alvast psychologicsh worden gebrainwashed om straks de chemtrails normaal te vinden... ofzo...denk ik...toch?quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh mijn god..ik durf het bijna niet te vragen maar...wat wil je hier nou mee zeggen..?
Tuurlijk, ik dacht dat iedereen hier wel intelligent genoeg was dat zelf uit te vissen. Maar uit ervaring zou ik beter moeten weten dat er hier bijna alleen ignorante hollowheads rondlopen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:07 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik denk dat de kinderen alvast psychologicsh worden gebrainwashed om straks de chemtrails normaal te vinden... ofzo...denk ik...toch?
Ach zo. Dus jij plaatst een zooi plaatjes van een animatiefilm, en dan zie ik daar wat strepen op, maar ik weet niet wat nou je punt daarmee is, dat kan ik ook niet weten want ik kan niet in je hollowhead kijken, dus leg eens uit wat je er nou mee wil zeggen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:23 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik dacht dat iedereen hier wel intelligent genoeg was dat zelf uit te vissen. Maar uit ervaring zou ik beter moeten weten dat er hier bijna alleen ignorante hollowheads rondlopen.
Dat antwoord zegt me genoeg. Bedanktquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:33 schreef Aurora025 het volgende:
Hoe oud ben jij, 8? of toch al 12?
Heel druk, en er niet voor betaald krijgen, dat kan maar een ding zijn : switchen van de ene 9/11 complot theorie naarquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:35 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ja het klinkt misschien ongeloofelijk maar ik ben heel druk ja. en ik krijg er niet voor betaald.
Nee, jij begint niet over JP8 maar discuseert er toch wel over ?
Wat ik nogmaals wil zeggen is dat jij (het RIVM, EPA) geen flauw benul hebben van wat erin zit en wat de gevolgen zijn.
Nee dat doe ik niet. En waarom niet? Omdat ik geen zin heb om dergelijke informatie te gaan bekijken alleen maar omdat dat je antwoord is op een -volgens mij- hele simpele vraag; nl wat je bedoeld met je post. Waarom wordt ik verwezen naar dergelijke bestanden en moet ik die helemaal gaan kijken om te kunnen achterhalen wat jij bedoeld met een aantal screenshots te plaatsen? Dat is zo typisch (niet voor jou maar voor de hele believers-kliek). Verschuil je nou eens een keer niet achter dergelijke bestanden, en geef eens een keer in je eigen woorden aan wat je bedoeld zeg.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:42 schreef Aurora025 het volgende:
Luister maar eens naar Alan Watt. Zijn site is www.cuttingthroughthematrix.com
Al zijn interviews zijn gratis op zijn site te downloaden. Beoordeel hem niet naar de layout van zijn site.
You cannot judge a book by its cover.
Als je naar hem geluisterd hebt weet je wat ik bedoel.
Dat heet lezen Resonantje.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:32 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Tuinhekje is telepatisch? Hoe weet jij nou wat ik wel en niet weet.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:07 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik denk dat de kinderen alvast psychologicsh worden gebrainwashed om straks de chemtrails normaal te vinden... ofzo...denk ik...toch?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:23 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik dacht dat iedereen hier wel intelligent genoeg was dat zelf uit te vissen. Maar uit ervaring zou ik beter moeten weten dat er hier bijna alleen ignorante hollowheads rondlopen.
iro·nie (de ~ (v.))quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:51 schreef Mirage het volgende:
zo begreep ik het idd ook !
Net zoiets als de vlagen van tekenfilmpjes/films met buitenaardse wezens en de vele films/series/tekenfilmseries waarin het bovennatuurlijke een rol speelt (WINX, charmed, 6th sense, etcetera).
Elke man of vrouw die ook maar een beetje bekend is met techniek zal je vertellen dat het absoluut niet slim is om metaaldeeltjes in een motor te gooien, voor welk doel ook. De slijtage neemt dan namelijk enorm toe. Ik zal je iets ter overweging geven:quote:Op donderdag 21 december 2006 22:40 schreef Resonancer het volgende:
Gewoon simpel iets (metaal partikels) door de kerosine is te vergezocht voor je?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:40 schreef merlin693 het volgende:
jezus hebben jullie geen betere hobbie ,neen ik geloof dit ook niet maar ben perplexed vanwege de manier hoe julliue je gefrustreerd genoeg voelen om te reageren !
wat?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:52 schreef merlin693 het volgende:
waarom ?...gooi het in het water als je zo denkt !.....dit heetf met satalitien te maken !
kijk dat woord snappen velen nietquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:17 schreef totsy het volgende:
Het zijn allemaal luciferiaansche krachten die willen op de mens inwerken : de Illuminati in eigen persoon![]()
Illuminati, meervoud van illuminatus, verlichte. Dus geen illuminatie.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
kijk dat woord snappen velen niet
illuminatie? wat is dat dan? Het zijn mensen die rijk zijn die meedoen in een organisatie der rijke mensen!
Mensen die in hoge posities zitten zoals ministers van landen bv..
leg dit dan uit aub ipv dat vage illuminatie gedoe? dat snapt toch geen hond?
Waarom is dit "duidelijk geen normale contrail" ? Welke eigenschap geeft dit aan?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:04 schreef DizzyDizzer het volgende:
EEN MUST SEE:
http://video.google.com/videoplay?docid=-6432590138024652983
Duidelijk geen normale contrails. Let vooral op de tweede clip. Vanaf ongeveer de 26e seconde. Bekijk het verschil tussen links en rechts. Ook vanaf 5 minuut 29 een duidelijk voorbeeld.
Het grote verschil tussen links en rechts is de schaduw van het vliegtuig op de linker contrail.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:04 schreef DizzyDizzer het volgende:
EEN MUST SEE:
http://video.google.com/videoplay?docid=-6432590138024652983
Duidelijk geen normale contrails. Let vooral op de tweede clip. Vanaf ongeveer de 26e seconde. Bekijk het verschil tussen links en rechts.
Hier zie ik niets bijzonders, maar ook omdat het filmpje daar niet echt duiedlijk is. Vergeet echter niet dat dit een DC10 betreft, met een derde motor in de staart, wat voor "afwijkende" contrails kan zorgen.quote:Ook vanaf 5 minuut 29 een duidelijk voorbeeld.
Sterk verhaal. Schaduw waarvan? Wind kan dit verschil niet veroorzaken, zie rode cirkel:quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:11 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Het grote verschil tussen links en rechts is de schaduw van het vliegtuig op de linker contrail.
Wat ook (een beetje) meespeelt is dat de wind van rechts lijkt te komen, wat de contrails wat verwaaid, maar die invloed is bijna niet te zien
Kijk eens bij bijvoorbeeld 6 minuut 55. Ik heb geleerd dat er bij contrails altijd een bepaalde afstand tussen de trails en het vliegtuig moet zitten ivm de warmte van de motoren. Maar die is niet te zien bij de middelste. Misschien heb je er een verklaring voor? Gek genoeg zie je dit bij de 'middelste' dan weer wel. Vreemd?quote:Hier zie ik niets bijzonders, maar ook omdat het filmpje daar niet echt duiedlijk is. Vergeet echter niet dat dit een DC10 betreft, met een derde motor in de staart, wat voor "afwijkende" contrails kan zorgen.
Dat is niet raar beste vriend. Dat heet perspectief.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:33 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Sterk verhaal. Schaduw waarvan? Wind kan dit verschil niet veroorzaken, zie rode cirkel:
[afbeelding]
Bij de rechtervleugel trekken de 2 trails naar elkaar toe, bij de linker juist niet. Aan de 2 richtingen van de binnensten kan je zien dat het niks met wind heeft te maken, want ze gaan in tegengestelde richting van elkaar.
edit correctie: dit zie je alleen bij de meest linker. Dat vind ik raar.
Waar en hoe zie jij dat verschil? De hoek waaronder het daaro op is genomen is daar nou niet echt handig voor.... In de rest van het filmpje kan je regelmatig zien dat die afstand idd redelijk gelijk is.quote:Kijk eens bij bijvoorbeeld 6 minuut 55. Ik heb geleerd dat er bij contrails altijd een bepaalde afstand tussen de trails en het vliegtuig moet zitten ivm de warmte van de motoren. Maar die is niet te zien bij de middelste. Misschien heb je er een verklaring voor? Gek genoeg zie je dit bij de 'middelste' dan weer wel. Vreemd?
Nee, dat heet kijken met je ogen. Iedereen kan zien dat een windargument niet klopt. Verder ga ik er geen woord over zeggen, het lijkt mij duidelijk genoeg zo.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is niet raar beste vriend. Dat heet perspectief.
Schaduw van het vliegtuig zelf. Gezien de lichtvlek op de "neus" van het vlieguig is de lichtbron (zon) rechtsvoor, dus de schaduwen vallen naar linksachter.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:33 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Sterk verhaal. Schaduw waarvan? Wind kan dit verschil niet veroorzaken, zie rode cirkel:
Kom ik nog op terug als ik wat meer tijd heb om dat filmpje te bekijken.quote:Kijk eens bij bijvoorbeeld 6 minuut 55. Ik heb geleerd dat er bij contrails altijd een bepaalde afstand tussen de trails en het vliegtuig moet zitten ivm de warmte van de motoren. Maar die is niet te zien bij de middelste. Misschien heb je er een verklaring voor? Gek genoeg zie je dit bij de 'middelste' dan weer wel. Vreemd?
Volgens mij heb je dat verkeerd geleerd, want de contrail is geen doel van de vliegtuigmotor, en zoals jij het omschrijft lijkt het alsof je dat wel bedoeld. (iemand die het beter weet mag mij hierin corrigeren). Er 'moet' geen bepaalde afstand zijn tussen contrails en het vliegtuig ivm de warmte van de motoren. Jij doet net alsof de contrails 'creeren' een doel op zich is, maar dat is volgens mij niet waar.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:33 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Kijk eens bij bijvoorbeeld 6 minuut 55. Ik heb geleerd dat er bij contrails altijd een bepaalde afstand tussen de trails en het vliegtuig moet zitten ivm de warmte van de motoren. Maar die is niet te zien bij de middelste. Misschien heb je er een verklaring voor? Gek genoeg zie je dit bij de 'middelste' dan weer wel. Vreemd?
Inderdaad, en dat heeft ook weer te maken met de luchtvochtigheid en buiten temperatuur en dat kan perquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat verkeerd geleerd, want de contrail is geen doel van de vliegtuigmotor, en zoals jij het omschrijft lijkt het alsof je dat wel bedoeld. (iemand die het beter weet mag mij hierin corrigeren). Er 'moet' geen bepaalde afstand zijn tussen contrails en het vliegtuig ivm de warmte van de motoren. Jij doet net alsof de contrails 'creeren' een doel op zich is, maar dat is volgens mij niet waar.
De reden dat er tussen de motor en het begin van een contrail een stukje 'niets' is, komt doordat de lucht die achter uit de motor komt heet is. Dat heeft heel even nodig om af te koelen en te condenseren. Het afkoelen gebeurd snel omdat een vliegtuig meestal op een hoogte vliegt waar het wat kouder is dan op de grond. Omdat het vliegtuig natuurlijk wel constant vooruit blijft vliegen is de warmte die het een halve seconde geleden heeft uitgestoten achtergebleven ten opzichte van de positie van het vliegtuig nu. In die halve seconde is de hete lucht genoeg afgekoeld om te gaan condenseren, wat de streep/contrail veroorzaakt.
Het stukje 'niets' dat je dus ziet is lucht die nog niet genoeg is afgekoeld om te gaan condenseren.
Misschien is dit programma wat voor je, ik zie persistente trails ontstaan op hoogten die veeel en veel lager zijn dan 10 km. Zie jij dit ook wel 's?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:11 schreef awesomedude het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat heeft ook weer te maken met de luchtvochtigheid en buiten temperatuur en dat kan per
100 meter al heel veel uitmaken.
Meestal is het op 10km al snel -40, ook het deel van de aarde waar een vliegtuig zich bevindt kan veel invloed op de contrail hebbe.
Ik zie eigenlijk zelden of nooit 'n vliegtuig zonder trail. Niks veranderlijker dan het NLse weer?quote:Hebben ze geen contrail, meestal bij een hogerdruk gebied hebben we vaak langdurig mooi weer.
quote:Since about 1990, but more so since about 1997, these trails are not sublimating back into vapor. Despite the dry ambient atmosphere (even at humidity values under 30% and RH of >70% which is usually required for cloud development) the trails begin to spread. Clearly something has changed.
http://www.weatherwars.info/index.php?news_id=77&start=0&category_id=4&parent_id=0&arcyear=&arcmonth=
Dat zou i.m.o. i.d.d. heel goed kunnen, maar dit verklaart nog niet de vreemde verschijnselen die plaatsvinden nadat de trails gelegd zijn.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:27 schreef picobyte het volgende:
Ik zit zomaar te bedenken nu dat die ^^ verandering weleens heel simpel te verklaren kan zijn door de toegenomen uitstoot van de industrie.
Kerodampen van vliegtuigen maken dus nog steeds gewone contrails.
Alleen zit er nu inmiddels zoveel kolendamp van amerikaanse en chinese kolencentrales en alle andere meuk van onze industrie in de lucht dat die troep neerslaat op de ijsdeeltjes in de contrail waardoor die gaan uitgroeien.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:27 schreef picobyte het volgende:
Ik zit zomaar te bedenken nu dat die ^^ verandering weleens heel simpel te verklaren kan zijn door de toegenomen uitstoot van de industrie.
quote:"Perhaps the appearance of chemtrails is a 'sign from on high' that our atmosphere has become dangerously burdened with pollutants."
http://www.utne.com/issues/2006_139/features/12410-1.html
Dus laten we natuurkunde/scheikunde overboord gooien en het wagen op 'een teken van boven' ?quote:
Zo letterlijk vat ik die uitspraak niet op. Misschien ff het hele artikel lezen zodat je kunt zien in welke context deze uitspraak gedaan is.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:01 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dus laten we natuurkunde/scheikunde overboord gooien en het wagen op 'een teken van boven' ?
Meerdere antwoorden mogelijk op 'n vraag met de ingebakken veronderstelling dat er dingen gedaan worden omdat ze "slim" zouden zijn. Met die veronderstelling ben ik het oneens, maar goed..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:49 schreef RabarberKing het volgende:
[..]
Heb je inmiddels al een antwoord bedacht op deze vraag?
Dat lijkt me een zeer onwaarschijnlijke mogelijkheid... Met een dergelijke slijtage lijkt me dat die vliegtuigen nauwlijks meer de kans krijgen om te vliegen zonder dat ze om de haverklap met een kapotte motor uit de lucht komen zetten.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:22 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Meerdere antwoorden mogelijk op 'n vraag met de ingebakken veronderstelling dat er dingen gedaan worden omdat ze "slim" zouden zijn. Met die veronderstelling ben ik het oneens, maar goed..
'N greep uit mogelijke antwoorden: Het intereseert de NAVO weinig of die motoren herrie maken, vies zijn, slijten.
De NAVO gebruikt voor uitvoeren van hun project Deep Shield e.a. het liefst de oude (bijna) versleten motoren, wie weet zijn het juist wel die smerige AWACS die de dikste strepen achterlaten. Volgens mij lopen ook die motoren op JP8.
Waarom de NAVO (nog) niet investeert:
Opwaarderen met de Pratt & Whitney TF33 turbofan motoren kost ongeveer ¤ 700 miljoen. Deze kosten moeten worden opgebracht door de NAVO, Nederland draagt slechts 3% bij aan het totale budget, maar krijgt wel 100% van het lawaai. De andere landen betalen dus 97% en hebben geen enkele overlast.
Ze horen eigenlijk in 'n museum thuis.
http://www.nationalmuseum.af.mil/factsheets/factsheet.asp?id=879
Iemand die de trails (en AWACS) ook opvalt.
http://zulu.messageboard.nl/12530/viewtopic.php?p=1030
AWAC, what's in a name..
Alcoa World Alumina and Chemicals (AWAC)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Suralco
Dergelijke slijtage ? Ik heb daar geen gegevens over, dus vertel s ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat lijkt me een zeer onwaarschijnlijke mogelijkheid... Met een dergelijke slijtage lijkt me dat die vliegtuigen nauwlijks meer de kans krijgen om te vliegen zonder dat ze om de haverklap met een kapotte motor uit de lucht komen zetten.
quote:Because of its higher flash point, JP-8 does not fully combust in jet engines and more of it comes out of the back of the aircraft than when other fuels are used.
Tungsten, a metal used in hardening tools ( jet turbine blades) and military ammunition, has recently drawn the attention of federal researchers investigating two childhood leukemia clusters in Fallon, Nevada and Sierra Vista, Arizona.
Tungsten is used to harden turbine blades in jet engines, Aluminum Oxide is an abrasive. If Aluminum Oxide was being directly injected into jet engines as some have claimed, well you get my drift (their drift actually)
http://www.rense.com/general35/chemleuk.htm
quote:WHEREAS, unmarked aircraft are daily painting American skies with bio-hostile substances; and
WHEREAS, aircraft which carry no identifying markings can not be identified as American and are, therefore, presumed to be hostile aircraft; and
WHEREAS, these unmarked aircraft have been proven to be emitting substances which drift to the ground and are hostile to the health and well-being of American citizens;
THEREFORE, it is concluded that Americans are, and have been for years, under attack and have become the victims of BIOCHEMICAL WARFARE.
We, the People, further DEMAND an immediate, thorough and honest investigation into what the substance called "chemtrails" actually consists of and discover the true purpose of spraying America (and its people) with harmful substances. Such investigation will include independent, impartial experts, as well as ordinary citizens.
http://new.petitiononline.com/t401/petition.html
Lijkt me niet zo moeilijk voor te stellen toch? Gooi metaalschilfers door een systeem met nauwe toleranties heen en je beschadigt het of laat het vastlopen. De vergelijking met gelode benzine gaat niet op. Dat waren geen losse loden korrels ofzoquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:30 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dergelijke slijtage ? Ik heb daar geen gegevens over, dus vertel s ?
Onze benzine is ook nog niet zolang loodvrij, en daar hebben toch heel veel auto's prima op gereden.
Ik heb een paar willekeurige publicaties gelezen en die waren gericht op directe blootstelling. Wat heeft dat te maken met mogelijke sporen in de lucht?quote:JP8 is zonder extra (motortechnische onnodige) toevoegingen al erg genoeg, vooral voor hen die nabij 'n vliegveld wonen.
http://www.jp8.org/Witten_JP8.htm
Dat lijkt mij dus niet technisch haalbaar om de eerder genoemde reden. Misschien dat er een werktuigbouwkundige in de zaal is die het duidelijker uit kan leggen?quote:Nogmaals men kan erin stoppen wat men wil zolang dit technisch haalbaar is,
http://www.afrlhorizons.com/Briefs/June01/PR0008.html
(De EPA /RIVM controleert het wel...right)
en dit kan van alles zijn, alhoewel Thorium/Barium wel erg voor de hand ligt:
En je eigen mening over dat stukje propaganda ?quote:
Ik heb getekend, zegt dat voldoende?quote:Op zondag 21 januari 2007 04:35 schreef ChOas het volgende:
[..]
En je eigen mening over dat stukje propaganda ?
Vraag het Teller 's , lees 's n (school) boek, of n patent.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:09 schreef ATuin-hek het volgende:
Dat lijkt mij dus niet technisch haalbaar om de eerder genoemde reden. Misschien dat er een werktuigbouwkundige in de zaal is die het duidelijker uit kan leggen?
http://www.rense.com/general18/scatteringEdTellerwithnotes.pdfquote:In 1997, Teller publicly outlined his proposal to use aircraft to scatter in the stratosphere millions of tons of electrically-conductive metallic materials, ostensibly to reduce global warming.32
Shortly after Teller’s presentation, the public began seeing frenetic chemtrailing. In 2000, CBS News admitted that scientists were "looking at drastic solutions for global warming, including manipulating the atmosphere on a massive scale." CBS confirmed that the plan to load the air with tiny particles would "deflect enough sunlight to trigger global cooling."33
Teller estimated that commercial aircraft could be used to spew these particles at a cost of 33 cents a pound.34 This gives credence to a report by an airline manager, forced by a compulsory non-disclosure agreement to remain anonymous, that commercial aircraft have been co-opted to assist the military in consummating Project Cloverleaf.35 A 1991 Hughes aircraft patent confirms that sunscreen particulate materials can be run through jet engines.36 A science textbook now used in some public schools discusses the sunscreen project by showing a large orange-red jet with the caption, "Jet engines running on richer fuel would add particles to the atmosphere to create a sunscreen." The logo on the plane says "Particle Air."37 The implications of this crucial information should not be understated. A program to make America’s millions of annual jet flights a source of specially designed particulate pollution is serious business.
http://www.proliberty.com/observer/20040501.htm
Duidelijk.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:06 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik heb getekend, zegt dat voldoende?
Een patent is geen bewijs dat het kan....quote:Op zondag 21 januari 2007 13:12 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Vraag het Teller 's , lees 's n (school) boek, of n patent.
[..]
http://www.rense.com/general18/scatteringEdTellerwithnotes.pdf
Maar als de uitleg van 'n werktuigbouwkundige impliceert dat het niet kan is dat wel bewijs ?quote:Op zondag 21 januari 2007 14:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een patent is geen bewijs dat het kan....
Lees 's wat over:quote:5.19 Case Study: Solutions for Global Warming
Figure 1- Jet engines running on richer fuel would add particles to the atmosphere to create a sunscreen".
http://www.cplearning.com/SEIe.html
Het gaat ook niet altijd goed, en nogmaals volgens Teller (en 3000 anderen) was dit de goedkoopste manier om 'n sun shield aan te leggen ( en de andere handige millitaire doeleinden natuurlijk)quote:Op zondag 21 januari 2007 14:27 schreef ATuin-hek het volgende:
Edit:
Bovendien is het dan nogsteeds de vraag hoelang de motor dat kan hebben, hoe praktisch het is op grote schaal toe te passen etc.
Ter lering en "vermaak"quote:Alaska Flight 261
One other observation has been made regarding Welsbach refractory agents - the extreme abrasion characteristics of some of the other patented components, namely, Aluminum Oxide and Silicon Carbide. These materials are extremely high MOH's Hardness and only second in abrasativity to Diamond. These 1 micron and sub-micron dusts, upon falling through the Atmosphere, could conceivably find deposition onto a somewhat, adhesive surface, inside the working flight components of all aircraft traveling through the "grit-plume". The greases used on the Horizontal and Vertical Stabilizers, Ailerons, Flaps and Landing Gear trucks may be seriously damaged with abrasion of metals on the aircraft. A horizontal-stabilizer Jack-Screw continuously coated with these highly abrasive dusts from the Welsbach Refractory materials will cause a gradual milling of the jack-screw metals and cause complete failure, jamming the flight controls into an uncontrollable down or up attitude configuration. We believe that Alaska Airlines Flight 261 was a victim of this unforeseen circumstance. Alaska Flight 261 made daily passage through heavy grit plumes from ChemTrails operations associated with Welsbach Refractory Seeding operations, principally along the West Coast of the US, down throughout Dallas, Texas.
http://www.taxtyranny.ca/(...)les/naturalearth.pdf
quote:I know what chemtrails are and their purpose.
http://www.holmestead.ca/chemtrails/solar.html
Goh anders lees je even beter. Een moter wat rijker laten lopen is wel even iets anders dan een berg metaaldeeltjes er doorheen mikken... Dit gaat over roetdeeltjes.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:26 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Maar als de uitleg van 'n werktuigbouwkundige impliceert dat het niet kan is dat wel bewijs ?
Ik denk dat als de vader van de H-Bom dit bedenkt en 3000 andere wetenschappers het toejuichen, zij vast niet zomaar iets roepen en zeker onderzocht zullen hebben of dit technisch mogelijk is.
(Je hebt dat Patent wel heel snel bekeken overigens)
Wat n onzin leren ze die kinderen;
[..]
Lees 's wat over:
The US Air Force VTRP and the Navy's RFMP
Dan zul je zien dat de wil er zeker is.
En waar zeg ik dan dat dat het geval is? Over beter lezen gesproken..quote:Op maandag 22 januari 2007 10:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Goh anders lees je even beter. Een moter wat rijker laten lopen is wel even iets anders dan een berg metaaldeeltjes er doorheen mikken... Dit gaat over roetdeeltjes.
Een metaaldeeltje is geen partikel volgens jou?quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:04 schreef Resonancer het volgende:
En waar zeg ik dan dat dat het geval is? Over beter lezen gesproken..
Loden korrels...sorry hoor.
Het gaat juist om partikels.
Pot verwijt de ketel dus.quote:par·ti·kel (het ~, ~s)
1 [taalk.] klein, onbuigbaar woord
2 deeltje
Lol, .. oh nee je bent waarschijnlijk nog serieus ook..quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een metaaldeeltje is geen partikel volgens jou?
Volgens de dikke vanDale:
[..]
Pot verwijt de ketel dus.
Maar goed, dat zijn futiliteiten, je hebt nog niet inhoudelijk op die post gereageerd.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:35 schreef Resonancer het volgende:
Loden korrels ook, ligt er net aan hoe groot ze zijn he?
Dus je hebt helemaal gelijk hoor..![]()
Pas n keer of 10 denk ik, en dat zou je weten als je de moeite zou nemen om dit topic en de voorgangers door te lezen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar goed, dat zijn futiliteiten, je hebt nog niet inhoudelijk op die post gereageerd.
Dat ik niet overal op reageer hoeft niet te betekenen dat ik de topics niet doorlees.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:47 schreef Resonancer het volgende:
Pas n keer of 10 denk ik, en dat zou je weten als je de moeite zou nemen om dit topic en de voorgangers door te lezen.
Je bent ook erg goed in dingen verdraaien he. Het gaat over de slijtage van metaaldeeltjes die je door de motor gooit...quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:04 schreef Resonancer het volgende:
[..]
En waar zeg ik dan dat dat het geval is? Over beter lezen gesproken..
Loden korrels...sorry hoor.
Het gaat juist om partikels.
gelode benzine = korrels lood?quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je bent ook erg goed in dingen verdraaien he. Het gaat over de slijtage van metaaldeeltjes die je door de motor gooit...Dat jij de vergelijking met gelode bezine erbij haalt moet je niet op mij af proberen te schuiven. Die fout maakte jij en ik verbeterde je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |