Precies, zonder verhoudingen ed heb je niks aan die informatie. Bovendien kwamen een aantal van die stoffen al voor in de natuur en andere stoffen zijn ronduit logisch dat ze gemeten zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:21 schreef Knarf het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook met mijn vorige opmerking.
Ik kende al veel van die stoffen, en vind het dus ook niet raar dat ze uit verbrandingsmotoren komen.
Daarom is het ook van belang om het percentage van deze stoffen te weten. Ik denk zelfs dat er nog wel honderden andere te meten stoffen in uitlaatgassen zitten. Maar deze percentages zijn zo laag, dat het helemaal niet van belang is.
Als je olie verbrand, houdt je nu eenmaal ook onverbrande olie producten over, en hoe beter de verbranding is, hoe meer NOx onstaat.
CHEMTRAIL DOCU:quote:Chemtrails zorget ervoor dat de etherische frequentie negatief wordt beinvloed. Wat houdt dat in? Dat men zich minder goed voelt wanneer er een dikke laag chemtrails is neergelegd.
In het grote plaatje ziet het er als volgt uit:
Er gebeurt iets op aarde, bv, Noord korea lanceert een raketje. Planeten zijn het daar niet mee eens en sturen een bepaalde frequentie om mensen te laten in zien dat het geen goede zaak is. Chemtrails worden neergelegd om deze frequenties te saboteren.
Dat is maar 1 van de redenen van chemtrails.
Een andere reden is aanvallen op luchtdeva's, deze offeren zichzelf soms op om chemtrails weg te halen. Misschien heb je het niet gemerkt, maar vrijwel alle wereldleiders hebben totale schijt aan de wezens die de aarde beheren, gezien de vuilnisbak waar de aarde nu op lijkt.
Daarnaast heb je natuurlijk ook weer modificatie, chemtrails kan HAARP ondersteunen. Als ZE willen dan kunnen ze bijna de gehele aarde besproeien en er vervolgens haarp frequenties doorheen laten lopen.
En wat doet haarp dus, behalve het weer veranderen enzo, de frequenties van de planeten e.d. saboteren (denk hierbij aan hoe planeten invloed hebben op het leven op aarde).
Deze discussie gaat voornamelijk of het feit of fictie is, ik doe er weinig aan mee zoals je kunt zien omdat het een gebed zonde einde is. Vooral met de fictie schrijvende weermannen onder ons.
Het valt me trouwens tegen dromenvanger dat je zo zeker bent dat chemtrails niet bestaan, je bent best wel ontwikkeld mijn inziens, maar dat terzijde.
De meeste chemtrails worden gelegd door speciale vliegtuigen die soms ook geheel of gedeeltelijk gecloaked zijn. Als je erop gaat letten dan kom je het vanzelf tegen.. meer verklap ik niet..
gr..
enne.. blijf het 8 uur nieuws kijken wannabee weermannetjes!!
people want the truth, but they don't want the hassle.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:44 schreef junkie19 het volgende:
toevoeging:
Chemtrails, mind control, etc.. waar dit forum tenslotte veelal over gaat, mist veelal de boot.
Chemtrails komen aan bot, krijg je ellelange discussies aan bod, of benzeem of andere shit wel of niet schadelijk. Of het wel of niet mogelijk is het weer te beinvloeden en als dat zo is, dan of dat wel of niet "politiek correct" is. Waar gaat het in hemelsnaam over?![]()
Ik heb het al een paar keer gezegd op dit forum en ik zal het herhalen. We leven in complete slavernij. Je wordt geboren, je gaat naar school, je haalt je diploma, je koopt shit en je gaat dood. That's it. Je ouders deden het en je kinderen gaan het ook doen.
Weet je waarom? Omdat parasieten al duizenden jaren de complete mensheid onder controle hebben. Zij .bepalen wat de ziekenhuizen, banken, scholen, politiek, industrie, media, detailhandel, en werkgelegenheid doen. Waarom? Omdat zij diegene zijn die het allemaal hebben bedacht.
Ze laten de mensen het uitvoeren, omdat die zich voor 1000 euro per maand helemaal kapot werken. Cool heh? 60 jaar lang werken voor parasieten die oneindig veel geld hebben. Ze bezitten de banken en de geld machines. Viceuze cirkel heet dat.
Deze parasieten doen veel meer dan chemtrails, zoals geheime rituelen om hun plannen door te drukken en VELE, VELE vormen van mind control..
En die hele maatschappij, dat is de slavernij. Nu vraag ik niet om je baan op te gaan zeggen en te gaan mediteren op een berg. Wat ik adviseer is om goed na te denken over het leven.
Stel je wordt geboren in een wereld, wat zou je dan gaan doen? Zou je je vanaf je 4e levensjaar gaan laten dicteren door mensen die niet een kunnen verifieren of hun lesmateriaal wel klopt? Waarom zoveel verschillende talen? Waarom zoveel oorlog? Waarom zoveel vergiftiging? Waarom elke dag het freaking zelfde in de media?
Of kom je niet verder dan wat eten we vandaag?
Ook al het werk van parasieten met geldmachines?quote:Waarom zoveel verschillende talen?
Het zou wel handig zijn om dat te doen. Maakt het er wel een stuk duidelijker op.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:18 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ja en? Heb ik je beloofd dat ik dat niet meer zou doen ofzo?
Waarom? Wat je ziet is condens.quote:Scott Stevens:
[..]
Mijns inziens is de benaming Contrails zowiezo onjuist.
Contrails zie je als je n eitje kookt, 99,999 % waterdamp, maar wat er uit 'n vliegtuig komt is heeeel iets anders.
Zie de posts hierbovenquote:Did you ever wonder what blows out of a jet airplane? Here is what you'll find in the air around an airport:
Freon 11, Freon 12, Methyl Bromide, Dichloromethane, cis-l,2-Dichloroethylene, 1,1,1-Trichloro-ethane, Carbon Tetrachloride, Benzene, Trichloroethylene, Toluene, Tetrachloroethene, Ethylbenzene, m,p-Xylene, o-Xylene, Styrene, 1,3,5-Trimethyl-benzene, 1,2,4-Trimethylbenzene, o-Dichlorobenzene, Formaldehyde, Acetaldehyde, Acrolein, Acetone, Propinaldehyde, Crotonaldehyde, Isobutylaldehyde, Methyl Ethyl Ketone, Benzaldehyde, Veraldehyde, Hexanaldehyde, Ethyl Alcohol, Acetone, Isopropyl Alcohol, Methyl Ethyl Ketone, Butane, Isopentane, Pentane, Hexane, Butyl Alcohol, Methyl Isobutyl Ketone, n,n-Dimethyl Acetamide, Dimethyl Disulfide, m-Cresol, 4-Ethyl Toulene, n-Heptaldehyde, Octanal, 1,4-Dioxane, Methyl Phenyl Ketone, Vinyl Acetate, Heptane, Phenol, Octane, Anthracene, Dimethylnapthalene (isomers), Flouranthene, 1-methylnaphthalene, 2-methylnaphthalene, Naph-thalene, Phenanthrene, Pyrene , Benzo(a)pyrene, 1-nitropyrene, 1,8-dinitropyrene, 1,3-Butadiene, sulfites, nitrites, nitrogen oxide, nitrogen monoxide, nitrogen dioxide, nitrogen trioxide, nitric acid, sulfur oxides, sulfur dioxide, sulfuric acid, urea, ammonia, carbon monoxide, ozone, particulate matter (PM10, PM2.5).
http://educate-yourself.org/cn/jp8jetfueltoxicity31dec05.shtml
Waterdamp ? right..
Vaak zat naar gekeken maar nooit een kleurverschil gezienquote:Neemt niet weg dat er volgens mij wel gradaties zijn in chemische toevoegingen:
[afbeelding]
The two mixtures coming apart... Engine exhaust is the blue white while the chemical marker is pinkish in color.
Als je zelf 'n btje oplet zie je dat boven NL ook, 4 motoren aan 1 vliegtuig die verschillende sporen achterlaten.
http://www.weatherwars.info/index.php
Weet jij wat in china gebeurt? Weet jij wat er in Turkije gebeurt? NEE het enige wat jij weet je hoe het met je buurman gaat en wat er op de Nederlandse TV gezegt. Wat buitenlandse TV zenders versta je niet eens of je ontvangt ze niet. In Italie krijgen ze hele andere andere dingen te zien over Irak op TV om maar een voorbeeld te noemen..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:07 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ook al het werk van parasieten met geldmachines?
Ga jij maar op www.knmi.nl posten weermannetje... daar hoor je beter thuis.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:16 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het zou wel handig zijn om dat te doen. Maakt het er wel een stuk duidelijker op.
[..]
Waarom? Wat je ziet is condens.
[..]
Zie de posts hierboven
[..]
Vaak zat naar gekeken maar nooit een kleurverschil gezienIs het in je opgekomen dat het wellicht een andere oorzaak had? Probleem met de airco bijv.
Parasieten = media dusquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:49 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Weet jij wat in china gebeurt? Weet jij wat er in Turkije gebeurt? NEE het enige wat jij weet je hoe het met je buurman gaat en wat er op de Nederlandse TV gezegt. Wat buitenlandse TV zenders versta je niet eens of je ontvangt ze niet. In Italie krijgen ze hele andere andere dingen te zien over Irak op TV om maar een voorbeeld te noemen..
en JA dat is het werk van die parasieten.![]()
Dankje. Die denken iig wel logisch naquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:50 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Ga jij maar op www.knmi.nl posten weermannetje... daar hoor je beter thuis.
Er zijn ook niet veel mensen de zonder diploma maar wel met een CV waar je pa bang van wordt oa voor ahold, spijcker, canon, klm, fujitsu siemens, key to it en unilever hebben gewerkt voordat ze 23 zijnquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Parasieten = media dus
zijn we daar ook weer uit![]()
Sommige mensen hebben trouwens wél hun school afgemaakt en kunnen wél andere talen spreken.
En het punt is?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:57 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Er zijn ook niet veel mensen de zonder diploma maar wel met een CV waar je pa bang van wordt oa voor ahold, spijcker, canon, klm, fujitsu siemens, key to it en unilever hebben gewerkt voordat ze 23 zijn.
...
EATquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dankje. Die denken iig wel logisch na
A) Een diploma of opleiding heeft niets te maken met succes in de maatschappij.quote:
Gelukkig is mijn leven een stuk interessanter dan dat.quote:
A: Is idd niet noodzakelijk maar helpt wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:00 schreef junkie19 het volgende:
[..]
A) Een diploma of opleiding heeft niets te maken met succes in de maatschappij.
B) Parasieten zijn diegene die samenzweren tegen de mensheid, iets wat jij niet wilt begrijpen.
Wat je ziet is ijs. Of daar ook extra enge chemicalien bij zitten of stukjes metaal ofzo kom je niet achter door alleen te kijken.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:03 schreef junkie19 het volgende:
Even weer ontopic:
De beste manier om te ontdekken of chemtrails feit of fictie zijn is door zelf te kijken. Ga maar een weekje opletten in de lucht en kijk of je strepen ziet. Na een weekje kun je een conclusie trekken.
Ja zeker.. je eet 2 keer per week buiten de deur, bij de snackbar op de hoek.Je bent van plan op je 60ste te stoppen met werken, zodat je nog ff kunt genieten van je oude dagen.Je vriendin moet zelf haar kleding kopen, zo hou je geld over die je kunt besteden aan je nieuwe auto waar je al 7 jaar voor spaart.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn leven een stuk interessanter dan dat.
Een klein beetje, ik ken verschillende Chinezen en Sinologen.quote:
Weinig, inderdaad.quote:Weet jij wat er in Turkije gebeurt?
Voor iemand die nog niet eens een alledaags werkwoord kan vervoegen, doe je verdraaid stellige uitspraken over mijn intelligentie en talenkennis. (En over de zenders die ik bekijk, maar vooruit.)quote:NEE het enige wat jij weet je hoe het met je buurman gaat en wat er op de Nederlandse TV gezegt. Wat buitenlandse TV zenders versta je niet eens of je ontvangt ze niet.
Laat dat nu net een taal zijn die ik vrij goed kan lezen. Heb je wat parafrases?quote:In Italie krijgen ze hele andere andere dingen te zien over Irak op TV om maar een voorbeeld te noemen..
Doe ff niet alsof je mij kent...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:06 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Ja zeker.. je eet 2 keer per week buiten de deur, bij de snackbar op de hoek.Je bent van plan op je 60ste te stoppen met werken, zodat je nog ff kunt genieten van je oude dagen.Je vriendin moet zelf haar kleding kopen, zo hou je geld over die je kunt besteden aan je nieuwe auto waar je al 7 jaar voor spaart.
Intressant man!
Dat terwijl je zonder dat je het weet de parasieten steunt..
Je bent echt onverbeterlijk. Dit is een forum wat heet de truth is in here. Jij hoort hier kennelijk niet thuis. Er bestaan geen chemtrails volgens jou, er is geen samenzwering. Prima dat is jou mening. Wat kom je hier doen dan? Een beetje mensen die op zoek zijn naar de waarheid afkatten? Juist ja.. weemannetje.. op naar knmi jij..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
A: Is idd niet noodzakelijk maar helpt wel.
B: Ik wil liever begrijpen waarom er zoveel mensen zijn die ergens een samenzwering in willen zien
Nu begrijp ik de aversie jegens diploma's.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:03 schreef junkie19 het volgende:
Even weer ontopic:
De beste manier om te ontdekken of chemtrails feit of fictie zijn is door zelf te kijken. Ga maar een weekje opletten in de lucht en kijk of je strepen ziet. Na een weekje kun je een conclusie trekken.
Heb je wel eens goed naar de TT gekeken?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:08 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Je bent echt onverbeterlijk. Dit is een forum wat heet de truth is in here. Jij hoort hier kennelijk niet thuis. Er bestaan geen chemtrails volgens jou, er is geen samenzwering. Prima dat is jou mening. Wat kom je hier doen dan? Een beetje mensen die op zoek zijn naar de waarheid afkatten? Juist ja.. weemannetje.. op naar knmi jij..
je vergeet:quote:
Precies hoe ik het net had geschreven:quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:07 schreef Apropos het volgende:
[..]
Een klein beetje, ik ken verschillende Chinezen en Sinologen.
[..]
Weinig, inderdaad.
[..]
Voor iemand die nog niet eens een alledaags werkwoord kan vervoegen, doe je verdraaid stellige uitspraken over mijn intelligentie en talenkennis. (En over de zenders die ik bekijk, maar vooruit.)
[..]
Laat dat nu net een taal zijn die ik vrij goed kan lezen. Heb je wat parafrases?
En hoe zit het nu met die talen, opgewonden standje?
Ja dan kun je de conclusie trekken dat vliegtuigen vaak trails achterlatten. En veel van die trails bestaan dan weer voor langere tijd. En deze zullen dan weer verwaaien.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:03 schreef junkie19 het volgende:
Even weer ontopic:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:03 schreef junkie19 het volgende:
Even weer ontopic:
Ik sluit me hierbij aanquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:21 schreef YellowLedbetter het volgende:
-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |