Oke dan! Succes he! En laat het weten als je geslaagd bent!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:44 schreef no1uknow het volgende:
Ok over 5 minuten op weg naar examen
Eerlijk gezegd ben ik toch wel een beeeetje zenuwachtig.
Maar ik ga daar gewoon zitten, en die vragen maken, en dan zie ik wel, paniekerig doe ik nooit bij dat soort dingen.
Kan idd ook wel. Als ik een beetje hoog in toeren schakel, hoor ik geen klik.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:14 schreef Geqxon het volgende:
Ik zeg dat het moet kunnen
Natuurlijk niet voor dagelijks gebruik, maar voor in een noodsituatie a twee moet het prima kunnen.
Dat is idd niet goedkoop.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:04 schreef PallominnoXIII het volgende:
w00t.
Easyparts heeft alles verzonden
Wat is een koplamp voor een TZR godverdomde duur (170 euro)
Volgende week kapjes terug, alles monteren, examen doen, blij zijn
nee daaromquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:12 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
De koppeling zit er niet voor de grap op hoor.
pas je op dat je niet op je bek gaat danquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:19 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik zal straks eens even met een digicam/telefoon een ducktape installatie op mijn voorbumper proberen te maken ofzo.. of met de webcam op de laptop, dat is veel vetter.![]()
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:49 schreef snollic het volgende:
[..]
Kan idd ook wel. Als ik een beetje hoog in toeren schakel, hoor ik geen klik.
Ja ik ging net even mijn laptop zoeken maar ik kan hem niet vinden, al tijden niet meer gebruikt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:26 schreef fs180 het volgende:
[..]
pas je op dat je niet op je bek gaat dan![]()
4 ophangbeugels, 1 koplamp en voor kapje waar het kuipruitje opzitquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dat is idd niet goedkoop.
Maar wat had je allemaal besteld dan?
Oke dan! Proficiat!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:33 schreef no1uknow het volgende:
GESLAAGD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu meteen verzekering afsluiten en KARREN!!
whoohooo welquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:33 schreef no1uknow het volgende:
GESLAAGD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu meteen verzekering afsluiten en KARREN!!
Beetje late reactie hoor, maar m'n examen begon pas om 1500 uur.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:28 schreef fs180 het volgende:
die no1uknow houd ons expres in spanning of ie geslaagd is of niet :x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |