Oke dan! Succes he! En laat het weten als je geslaagd bent!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:44 schreef no1uknow het volgende:
Ok over 5 minuten op weg naar examen
Eerlijk gezegd ben ik toch wel een beeeetje zenuwachtig.
Maar ik ga daar gewoon zitten, en die vragen maken, en dan zie ik wel, paniekerig doe ik nooit bij dat soort dingen.
Kan idd ook wel. Als ik een beetje hoog in toeren schakel, hoor ik geen klik.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:14 schreef Geqxon het volgende:
Ik zeg dat het moet kunnen
Natuurlijk niet voor dagelijks gebruik, maar voor in een noodsituatie a twee moet het prima kunnen.
Dat is idd niet goedkoop.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:04 schreef PallominnoXIII het volgende:
w00t.
Easyparts heeft alles verzonden
Wat is een koplamp voor een TZR godverdomde duur (170 euro)
Volgende week kapjes terug, alles monteren, examen doen, blij zijn
nee daaromquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:12 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
De koppeling zit er niet voor de grap op hoor.
pas je op dat je niet op je bek gaat danquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:19 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik zal straks eens even met een digicam/telefoon een ducktape installatie op mijn voorbumper proberen te maken ofzo.. of met de webcam op de laptop, dat is veel vetter.![]()
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:49 schreef snollic het volgende:
[..]
Kan idd ook wel. Als ik een beetje hoog in toeren schakel, hoor ik geen klik.
Ja ik ging net even mijn laptop zoeken maar ik kan hem niet vinden, al tijden niet meer gebruikt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:26 schreef fs180 het volgende:
[..]
pas je op dat je niet op je bek gaat dan![]()
4 ophangbeugels, 1 koplamp en voor kapje waar het kuipruitje opzitquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dat is idd niet goedkoop.
Maar wat had je allemaal besteld dan?
Oke dan! Proficiat!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:33 schreef no1uknow het volgende:
GESLAAGD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu meteen verzekering afsluiten en KARREN!!
whoohooo welquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:33 schreef no1uknow het volgende:
GESLAAGD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu meteen verzekering afsluiten en KARREN!!
Beetje late reactie hoor, maar m'n examen begon pas om 1500 uur.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:28 schreef fs180 het volgende:
die no1uknow houd ons expres in spanning of ie geslaagd is of niet :x
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:26 schreef Devolution het volgende:
Ehh, hij heeft de hele avond al "ingereden" hoor.
Gilera GSM is ongeveer hetzelfde als mijn SMT, volgensmij is dat ook met een Derbi blok..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:08 schreef mister_dog het volgende:zojuist m'n teller op 10 000 zien springen magisch moment
zit trouwens beetje te kijken voor een andere scooter/(schakel) brommer... gilera gsm is wel wat denk ik....niet eens zo duur voor 1000 pleuro heb je al wat mooisals m'n scooter het met die nieuwe cilinder niet doet wat ik wil dan gaat ie sowieso weg anders twijfel ik nog ff (nog steeds geen nieuwe cilinder??? NEE
hij zou em vorige week vrijdag hebben nadat ik em overigens voor de 2e keer had besteld hij had hem namelijk geannuleerd omdat hij me op een andere scooter had zien rijden...te lui om mij even te bellen....nu wacht ik dus alweer een week ik kijk het gewoon aan...1 ding is zeker ik koop nooit meer wat bij die klote zaak)
stnd puch die op toeren komtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:05 schreef no1uknow het volgende:
Voila le filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=3tAXmn-o9hU
Sorry voor de vinger in het begin.
Maar dan mag ik wel 2 km voorsprong héquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:35 schreef fs180 het volgende:
[..]
stnd puch die op toeren komt![]()
ik wil wel is een sprintje doen met je![]()
Ik bedoelde het serieusquote:
Nou, dat ehh en die haakjes bij ingereden maakte het helemaal compleetquote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:10 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik bedoelde het serieusWaarom zou je wekenlang inrijden? Na een avondje weet je echt wel ongeveer wat je wel en niet kan doen op je brommer, toch? En wat betreft die meeting, goed idee, als het iig vlakbij is.
Oh enne no1uknow, bij dat filmpje heb ik echt het idee dat ik zelf zit te rijdenIk zal een keer een filmpje maken als ik aan het rijden ben, dan lijkt het net of je op een skateboard met aandrijving zit, zo laag.
![]()
Nou, we wonen allemaal wel zuidelijk van het midden volgensmij..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:06 schreef fs180 het volgende:
meeting is wel goed ja.. alleen krijg je dan een meeting van 5 man die 100km uit elkaar wonen ofoz
500 is prima. Een standaard brommer is niet lastig te beheersen, maar iemand die er net op zit rijd meestal niet super. Ik zelf vond mezelf pas na een tankje of 8 redelijk rijden, en als ik kijk naar hoe strak ik bochten pak vind ik dat ik het een stuk beter doe. In percentages beheer ik mijn brommer nu rond de 90%quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:18 schreef fs180 het volgende:
500
nu na zon err.. 3000+ op mn digitale, die kwam er op in maart/april, ik reed al sinds maart vorig jaar
dus tegen de 9000 moet ik wel aanzitten (in de winter is niet fijn rijden meestal, en nu begint ik toch wel echt een beetje te rijden, gewoon kunnen sturen zoals je het wil, alleen de brommer beperkt het nogal, dus er komen andere onderdelen op van crossers en racers, frameversteviging ect
bespaar je de moeite, mijne is toch lelijkste, behalve de scootersquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:43 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga dan toch echt eerst mijn brommer fatsoeneren
Wehehe, nerd.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:10 schreef Geqxon het volgende:
100km is een tyfus eind. Na 60km heb ik zelf minstens een kwartier rust nodig, dan ben ik vaak al redelijk gaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |